Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

Nå etter positiv HCG stigning, har jeg fått en annen bekymring....jeg er livredd for å være gravid utenfor livmoren. Gu gi meg styrke til tidlig UL :pls:  denne ventinga er grusom!!!

 

Gratulerer så mye med positiv HCG stigning:D!! Kjenner meg godt igjen i beskymringen din, men heldigvis er det svært få graviditeteter som er utenfor livmoren. Jeg var også livredd for dette før jeg gikk på UL og tenkte at dersom jeg fikk beskjed om at alt var bra så kom jeg til å slappe av, men så kom alle de nye beskymringene... Tenk om jeg ikke ser hjerteslag i uke 7, hvorfr spotter jeg, tenk om jeg opplever MA osv... Men prøver å tenke på alle beskymringene vi alle har i vårt liv og hvor få av de som det blir noe av;) Masse lykke til, kjempe flott stigning du har og det lover godt:)!!

 

Takk for beroligende svar :-) det er så sant det du skriver, at få av bekymringene våre er rettferdiget. Så da må jeg bare finne frem "Happy thoughts" istedet. Du har hatt en utrolig reise, og jeg unner deg alt godt fremover!! Lykke til :tommelopp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nå etter positiv HCG stigning, har jeg fått en annen bekymring....jeg er livredd for å være gravid utenfor livmoren. Gu gi meg styrke til tidlig UL :pls:  denne ventinga er grusom!!!

 

Den kjenner jeg til, for det er noe jeg også tenker mye på. Har heldigvis UL til tirsdag, så håper han ser hvordan ståa er da.  Tar på dette her med venting og masse bekymringer.   :huh:

 

Helt utrolig hva vi må gjennom, vi IVF'ere... godt vi blir belønna med den ultimate prisen til slutt :babyjente:  :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også bekymringer om at graviditet e utenfor livmora. Spesielt når man har småvondt i eggstokkan innimellom. Men har i dag fått se bankende hjerte og i riktig plass. Smertan skyldes at æ e fortsatt stimulert. Store eggposa på begge sida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også bekymringer om at graviditet e utenfor livmora. Spesielt når man har småvondt i eggstokkan innimellom. Men har i dag fått se bankende hjerte og i riktig plass. Smertan skyldes at æ e fortsatt stimulert. Store eggposa på begge sida..

 

Hurra for bankende hjerte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og sett på verdens nydeligste "reke", og det aller beste; sett et bankende hjerte :hjertesmil:

 

I tillegg fikk jeg bekreftet at jeg er lengre på vei enn jeg har trodd. Jeg har regnet som 7 + 0 i dag, men legen regnet 7 + 4 og UL viste 7 + 1. Ikke godt å vite helt sikkert, men er nå i alle fall over 7 uker på vei - og veldig veldig happy :duskedame:  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

Johoooo :bolledeig: og HURRA for deg også :duskedame:  :duskedame: Utrolig deilig, og rar, følelse  :nigo:  :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og sett på verdens nydeligste "reke", og det aller beste; sett et bankende hjerte :hjertesmil:

 

I tillegg fikk jeg bekreftet at jeg er lengre på vei enn jeg har trodd. Jeg har regnet som 7 + 0 i dag, men legen regnet 7 + 4 og UL viste 7 + 1. Ikke godt å vite helt sikkert, men er nå i alle fall over 7 uker på vei - og veldig veldig happy :duskedame::duskedame:

Fantastisk ❤️ gratulerer så mye til dere to🍼🍼🍼☀️ Det må være en deilig følelse! Nå må du bare kose deg videre i svangerskapet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

For en gave dere fikk i dag👍 det må toppe jul, bursdag, giftemål, det å få ny jobb og alt det andre vi opplever gjennom åra✋🌹 håper du fåe nyte resten av graviditeten og endelig få senket skuldrene☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh: og fant en grei beskrivelse på nettet:http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

 

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise: eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...
Gratulerer så mye med fantastisk resultat!!!!!!! :)

takke takk Evelinda :-) nå føles det som om 1. hinder er unnagjort, så nå er det bare å være tålmodig til tidlig UL den 22.10. Hvor i løypa befinner du deg? :jepp:
Skjønner godt hva du mener!! Veldig greit å sjekke HCG, men det er sykt nervepirrende å vente på resultatene.. 😂😊😊 14 dager til UL da!! Dette må jo bare gå bra 😊💜 jeg er 6+1 i dag og skal på UL 16/10 😄😄 vente vente vente!! 😇😇
Ohh så spennende!! Det blir gøy å følge med på oss jenter😉 vi har vært utrolig heldige som har fått så mange positive tester i September gjengen❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også bekymringer om at graviditet e utenfor livmora. Spesielt når man har småvondt i eggstokkan innimellom. Men har i dag fått se bankende hjerte og i riktig plass. Smertan skyldes at æ e fortsatt stimulert. Store eggposa på begge sida..

Ååå så fantastisk!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

Ååååååå hærregud så utrolig artig!!! Gratulerer så mye med to bankende små hjerter!!!! 💜💜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også bekymringer om at graviditet e utenfor livmora. Spesielt når man har småvondt i eggstokkan innimellom. Men har i dag fått se bankende hjerte og i riktig plass. Smertan skyldes at æ e fortsatt stimulert. Store eggposa på begge sida..

Gratulerer Minsin , så fantastiske nyheter! 🍼🍼☀️ Nå må du kose deg videre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

Hurra!!!! Helt fantastisk, er så glad på dine vegne 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og sett på verdens nydeligste "reke", og det aller beste; sett et bankende hjerte :hjertesmil:

 

I tillegg fikk jeg bekreftet at jeg er lengre på vei enn jeg har trodd. Jeg har regnet som 7 + 0 i dag, men legen regnet 7 + 4 og UL viste 7 + 1. Ikke godt å vite helt sikkert, men er nå i alle fall over 7 uker på vei - og veldig veldig happy :duskedame::duskedame:

Grattis så masse! Kjempe gøy 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taralaili, d e akkurat 7 uker i dag æ hadde innsett. Du hadde innsett dagen før så da e du nok 7+1 ☺ Koselig at du og fikk se bankende hjerte ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taralaili, d e akkurat 7 uker i dag æ hadde innsett. Du hadde innsett dagen før så da e du nok 7+1 ☺ Koselig at du og fikk se bankende hjerte ☺

Ikke nødvendigvis. Det kommer ann på hvor mange dager egget er dyrket før innsett. Mitt var dyrket i tre dager. Derfor legen sa 7+4. Hadde jeg satt inn ett av blastocystene, som er dyrket i fem dager, hadde jeg vært ennå lengre på vei. Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så inderlig mye alle dere som har vært på UL!!!!!!! HURRA!!!!!! Fantastisk!!!!!!!!! Nå kan dere senke skuldrene, dette skal gå bra!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

 

Gratulerer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA TaraLaili :D:D:D Gratulerer så mye!!

 

Jeg tok motet til meg i dag og var på ny UL, er bare i uke 6+3...

 

2 BANKENDE HJERTER <3<3

Tvilling 1: 5,2 mm og 109 i hjerteslag.

Tvilling 2: 5,5 mm og 111 i hjerteslag.

 

Kan ikke tro det!! Helt ufattelig etter 5 år som prøver og ingen barn! Det er håp for oss alle, bare ikke gi opp<3 Jeg har vært langt nede og hatt mange skuffelser, men det går til slutt for oss alle på en eller annen måte:) Min måte var eggdonasjon:)

Gratulerer så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d stemmer at du hadde sånne egg.. Satt dem inn 1 eller 2?

 

Ett ble satt inn. Jeg spurte om muligheten for å sette inn 2, men St. Olav er litt forsiktig med det pga komplikasjoner med tvillingsvangerskap. De sa likevel at hvis jeg hadde hatt 6-8 mislykkede forsøk kunne de vurdere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤️

 

 

Blir spennende neste ultralyd, har stor tro på at dette går bra:) Jeg fikk beskjed om at hjertene nylig hadde begynt å slå så jeg kunne liksågodt ikke sett hjerteaktivitet et par dager før. Har også lest at det fosteret må være over 5 mm for at man skal se hjerteaktivitet på UL, mine var så vidt over 5 mm. Etter min beregning var jeg i uke 6+3 i går men hun mente jeg var litt under, rundt 6 uker. Plei deg selv godt<3 Ser frem til oppdatering fra deg på neste UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre om dere som nå er kommet litt på vei gratulere til alle:) skulle ønske jeg og va der:)

Her blir det lang behandling av stoffskifte før neste forsøk så nye månder uten noe:( jaja får nyte livet litt mens vi venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!
Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤️

Blir spennende neste ultralyd, har stor tro på at dette går bra:) Jeg fikk beskjed om at hjertene nylig hadde begynt å slå så jeg kunne liksågodt ikke sett hjerteaktivitet et par dager før. Har også lest at det fosteret må være over 5 mm for at man skal se hjerteaktivitet på UL, mine var så vidt over 5 mm. Etter min beregning var jeg i uke 6+3 i går men hun mente jeg var litt under, rundt 6 uker. Plei deg selv godt<3 Ser frem til oppdatering fra deg på neste UL :)

Takk for det! Jeg er sykemeldt ut neste uke, så jeg skal ta det helt med ro :). Skal seff oppdatere dere når jeg vet noe mer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...