Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

 

 

Utrolig lettet og glad nå😊

 

Har passert 12 uker, men har hatt noen nervepirrende dager med blødninger. Var på ul i dag, hvor det kunne konstateres at alt var bra med den lille, var aktiv som bare det, alt så bra ut og hjertet slo som det skulle😊 Puster lettet ut etter noen dager i helspenn.

Åh stakkars deg, føler med deg. Er selv plaget med blødninger og har hatt tre runder, siste idag 😳 kunne de si noe om

hvorfor du hadde blødning da?

 

Glad for at alt stod bra til hos deg også 💜

Nei, de kunne ikke se hvor blødninger kom fra, eller hvorfor jeg hadde blødd, og som dama sa så var det veldig vanlig. Kunne skyldes tynne slimhinner, sprukket blodkar osv.

 

Jeg tror jeg skal gå til innkjøp av en doppler slik at jeg kan høre hjerteslag selv når jeg blir for usikker.

 

Håper at alt går bra med deg! De sa det til meg i går at det er veldig store sjanser for at det gjør det når vi har kommet så langt😊

Vi har doppler heldigvis :) må vel ta den i bruk snart! Har blødningen stoppet hos deg? Jeg har fortsatt litt, håper det gir seg snart 👏 klarer ikke gå sånn her resten av svangerskapet ihvertfall...

Jeg har ikke hatt blødninger i dag heldigvis, og bare litt i går (bare noen dråper), så håper det har gitt seg!

Nei, det er slitsomt å gå og bekymre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Er rett bak dere, er 12 uker på tirsdag....skal på min første svangerskapskontroll da. Har nesten ingen symptomer lenger, så det skal bli godt å få bekreftet at det er liv i leiren :-)

Å det går helt sikkert bra skal du se :)

 

Håper det! Min kjære har kjøpt doppler, men har ikke funnet noe enda....men jeg er ikke så veldig bekymret :) Skal på julebord i kveld..det blir en tidlig kveld kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Off, ingen god dag i dag. Begynte å blø i går kveld og har blødd en del i løpet av dagen i dag😞 Har også litt menslignende smerter.

 

Har passert 14 uker, og alt så bra ut på ul for halvannen uke siden, men blir veldig usikker nå. Hva skjer? Går det bra? Kan det være ufarlig? Kan det være begynnende abort?

 

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Off, ingen god dag i dag. Begynte å blø i går kveld og har blødd en del i løpet av dagen i dag Har også litt menslignende smerter.

 

Har passert 14 uker, og alt så bra ut på ul for halvannen uke siden, men blir veldig usikker nå. Hva skjer? Går det bra? Kan det være ufarlig? Kan det være begynnende abort?

 

Noen med erfaring?

Å kjære deg! Skjønner du er bekymret og jeg vil råde deg til å ta en tur til legevakten om det er mulig! Jeg har ikke blødd så sent, men har hatt et hematom i livmoren som tømte seg og ga kraftig blødning. Alt gikk fint. Håper det bare er en ufarlig blødning, men for all del sjekk det slik at du vet hva som skjer og kan ta hensyn deretter! Du er langt på vei nå vet du! Sender gode tanker og en klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, ingen god dag i dag. Begynte å blø i går kveld og har blødd en del i løpet av dagen i dag😞 Har også litt menslignende smerter.

 

Har passert 14 uker, og alt så bra ut på ul for halvannen uke siden, men blir veldig usikker nå. Hva skjer? Går det bra? Kan det være ufarlig? Kan det være begynnende abort?

 

Noen med erfaring?

Skjønner godt du synes det er ubehagelig, jeg har hatt tre sånne opplevelser, er uke 13 nå, men alt har vært bra på ul. Mest sannsynlig hematom og en morkake som ligger litt foran, Ooog lettblødelig livmorhals.

 

Anbefaler deg å kontakte legevakt og få komme inn til ul, det har jeg vært hver gang, betryggende og viktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte, ring legevakten og få en UL, evt ring noen venninner som har en doppler. Jeg hadde en voldsom blødning i uke 15/16, ble innlagt over natten, husker enda buksa og håndkledet som var dynket i blod bare på den 20 min turen til sykehuset, og dammen under gyn stolen. Forferdelig, hadde veldige smerter også. Men alt gikk heldigvis bra. De kunne ikke se hvorfor jeg blødde, og de sa det kunne gå begge veier siden jeg blødde så mye og det i noen tilfeller kunne trigge rier.Hadde mange sånne blødninger fra uke 8 og utover i begge svangerskap, aner ikke hvorfor den dag i dag. De gangene jeg har mistet har det vært i uke 5-7. Det er svært sjeldent det går galt når du har kommet så langt.



Anonymous poster hash: 550b1...350
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

 

Trulte, ring legevakten og få en UL, evt ring noen venninner som har en doppler. Jeg hadde en voldsom blødning i uke 15/16, ble innlagt over natten, husker enda buksa og håndkledet som var dynket i blod bare på den 20 min turen til sykehuset, og dammen under gyn stolen. Forferdelig, hadde veldige smerter også. Men alt gikk heldigvis bra. De kunne ikke se hvorfor jeg blødde, og de sa det kunne gå begge veier siden jeg blødde så mye og det i noen tilfeller kunne trigge rier.Hadde mange sånne blødninger fra uke 8 og utover i begge svangerskap, aner ikke hvorfor den dag i dag. De gangene jeg har mistet har det vært i uke 5-7. Det er svært sjeldent det går galt når du har kommet så langt.

 

Anonymous poster hash: 550b1...350

 

Jeg har det bra nå i uke 14. Det var i forrige svangerskap jeg hadde hematom heldigvis. Det er Taralili som har problemer nå :( Håper det går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trulte, ring legevakten og få en UL, evt ring noen venninner som har en doppler. Jeg hadde en voldsom blødning i uke 15/16, ble innlagt over natten, husker enda buksa og håndkledet som var dynket i blod bare på den 20 min turen til sykehuset, og dammen under gyn stolen. Forferdelig, hadde veldige smerter også. Men alt gikk heldigvis bra. De kunne ikke se hvorfor jeg blødde, og de sa det kunne gå begge veier siden jeg blødde så mye og det i noen tilfeller kunne trigge rier.Hadde mange sånne blødninger fra uke 8 og utover i begge svangerskap, aner ikke hvorfor den dag i dag. De gangene jeg har mistet har det vært i uke 5-7. Det er svært sjeldent det går galt når du har kommet så langt.

 

Anonymous poster hash: 550b1...350

Det er alltid "godt" å lese om andre som har opplevd sånne blødninger hvor alt har gått bra.... Mine blødninger har også vært store og jeg har blødd gjennom både bukser og diverse!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Jeg hadde en blødning for halvannen uke siden og ringte legevakten da. Fikk beskjed om at dette var normalt og at jeg skulle ringe fastlegen min dagen etter. Gjorde det dagen etterpå og de sa at det ikke var noe de kunne gjøre, men anbefalte meg å ta en graviditetstest! Den gangen skulle jeg uansett på ul for duotest dagen etter, så stresset ikke så mye mer med legen. Ul viste heldigvis at alt var ok.

 

Denne gangen er blødningen kraftigere, har vart lengere og ser annerledes ut. Beklager detaljer, men den er mer brunaktig med små klumper/slintrer, og det bekymrer meg! Skal ringe St. Olav for å høre om jeg kan få komme inn på ul.

 

Mam&Mam er det der du har tatt dine ul?

Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Takk for tilbakemeldinger. Jeg hadde en blødning for halvannen uke siden og ringte legevakten da. Fikk beskjed om at dette var normalt og at jeg skulle ringe fastlegen min dagen etter. Gjorde det dagen etterpå og de sa at det ikke var noe de kunne gjøre, men anbefalte meg å ta en graviditetstest! Den gangen skulle jeg uansett på ul for duotest dagen etter, så stresset ikke så mye mer med legen. Ul viste heldigvis at alt var ok.

 

Denne gangen er blødningen kraftigere, har vart lengere og ser annerledes ut. Beklager detaljer, men den er mer brunaktig med små klumper/slintrer, og det bekymrer meg! Skal ringe St. Olav for å høre om jeg kan få komme inn på ul.

 

Mam&Mam er det der du har tatt dine ul?

Håper alt går bra og at du får time til UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for tilbakemeldinger. Jeg hadde en blødning for halvannen uke siden og ringte legevakten da. Fikk beskjed om at dette var normalt og at jeg skulle ringe fastlegen min dagen etter. Gjorde det dagen etterpå og de sa at det ikke var noe de kunne gjøre, men anbefalte meg å ta en graviditetstest! Den gangen skulle jeg uansett på ul for duotest dagen etter, så stresset ikke så mye mer med legen. Ul viste heldigvis at alt var ok.

 

Denne gangen er blødningen kraftigere, har vart lengere og ser annerledes ut. Beklager detaljer, men den er mer brunaktig med små klumper/slintrer, og det bekymrer meg! Skal ringe St. Olav for å høre om jeg kan få komme inn på ul.

 

Mam&Mam er det der du har tatt dine ul?

Håper alt går bra og at du får time til UL!
Takk for det! Jeg har fått time til ul senere i dag, heldigvis. Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Takk for tilbakemeldinger. Jeg hadde en blødning for halvannen uke siden og ringte legevakten da. Fikk beskjed om at dette var normalt og at jeg skulle ringe fastlegen min dagen etter. Gjorde det dagen etterpå og de sa at det ikke var noe de kunne gjøre, men anbefalte meg å ta en graviditetstest! Den gangen skulle jeg uansett på ul for duotest dagen etter, så stresset ikke så mye mer med legen. Ul viste heldigvis at alt var ok.

 

Denne gangen er blødningen kraftigere, har vart lengere og ser annerledes ut. Beklager detaljer, men den er mer brunaktig med små klumper/slintrer, og det bekymrer meg! Skal ringe St. Olav for å høre om jeg kan få komme inn på ul.

 

Mam&Mam er det der du har tatt dine ul?

Håper alt går bra og at du får time til UL!
Takk for det! Jeg har fått time til ul senere i dag, heldigvis.

Bra du har fått ul, vi har flyttet og hører til Levanger sykehus nå, har vært der hver gang... Jeg har denne brune utfloden nå, hatt i flere dager etter sist blødning. Men det skal visstnok ikke være farlig, men vanskelig å roe seg med det uansett...

 

Håper alt er fint på ul hos deg 💜 oppdater oss hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for omtanken❤️

 

Alt stod bra til med den lille😃 De så en del blodansamling så de ville at jeg skulle komme på ny kontroll om et par uker. De kunne ikke si hva det kom av, men det var i alle fall ikke farlig😊 Godt å vite at man blir fulgt opp. Fått tilbake hvilepulsen nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for omtanken❤️

Alt stod bra til med den lille😃 De så en del blodansamling så de ville at jeg skulle komme på ny kontroll om et par uker. De kunne ikke si hva det kom av, men det var i alle fall ikke farlig😊 Godt å vite at man blir fulgt opp. Fått tilbake hvilepulsen nå😊

Så utrolig bra!!!!! Gratulerer!!!! Supre nyheter 😊😊😊 er tydeligvis en del som blør selv om vi er kommet ganske langt.. Jeg har også hatt blødning Pga sprukket blodkar i morkaken, og har nå et hematom i livmoren som jeg håper kroppen vil absorbere.. Veldig glad på dine vegne!!! 😊 nå kan du slappe av 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for omtanken❤️

 

Alt stod bra til med den lille😃 De så en del blodansamling så de ville at jeg skulle komme på ny kontroll om et par uker. De kunne ikke si hva det kom av, men det var i alle fall ikke farlig😊 Godt å vite at man blir fulgt opp. Fått tilbake hvilepulsen nå😊

Åååå så deilig!!! Samme som meg da! Godt for deg å få sjekket dette, håper du slipper å oppleve det flere ganger nå da 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for omtanken❤️

 

Alt stod bra til med den lille😃 De så en del blodansamling så de ville at jeg skulle komme på ny kontroll om et par uker. De kunne ikke si hva det kom av, men det var i alle fall ikke farlig😊 Godt å vite at man blir fulgt opp. Fått tilbake hvilepulsen nå😊

Går det fortsatt bra? :) fortsatt endel brun utflod hos meg i varierende grad...blir så stressa av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei og takk for omtanken❤️

 

Alt stod bra til med den lille😃 De så en del blodansamling så de ville at jeg skulle komme på ny kontroll om et par uker. De kunne ikke si hva det kom av, men det var i alle fall ikke farlig😊 Godt å vite at man blir fulgt opp. Fått tilbake hvilepulsen nå😊

Går det fortsatt bra? :) fortsatt endel brun utflod hos meg i varierende grad...blir så stressa av dette...

Hei på deg😊

Det går bra her. Jeg har litt blødninger og litt rød-brun utflod, som deg, men jeg ble beroliget etter ul i går. De sa at de så blodansamling, og at jeg antageligvis ville oppleve mer blødning pga det, så da stoler jeg på dem.

Håper at det gir seg for din del slik at du kan slappe av og heller glede deg til nurkene kommer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei og takk for omtanken❤️

 

Alt stod bra til med den lille😃 De så en del blodansamling så de ville at jeg skulle komme på ny kontroll om et par uker. De kunne ikke si hva det kom av, men det var i alle fall ikke farlig😊 Godt å vite at man blir fulgt opp. Fått tilbake hvilepulsen nå😊

Går det fortsatt bra? :) fortsatt endel brun utflod hos meg i varierende grad...blir så stressa av dette...
Hei på deg😊

Det går bra her. Jeg har litt blødninger og litt rød-brun utflod, som deg, men jeg ble beroliget etter ul i går. De sa at de så blodansamling, og at jeg antageligvis ville oppleve mer blødning pga det, så da stoler jeg på dem.

Håper at det gir seg for din del slik at du kan slappe av og heller glede deg til nurkene kommer😊

Så bra at det ikke bare er meg som har det sånn...

 

Gleder meg til ul neste uke for å få sett dem 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare altså, ligger her i sykehussengen, innlagt siden fredag med status migrene. Altså migrene i 5 dager i strekk 😲 endelig fant de noe som hjalp meg her, holdt på å bli gal...

 

Ikk bare bare å være gravid altså😳 men alt ser ut til å gå bra med de små, skal på ny ul på onsdag, håper de har det bra begge to 💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare altså, ligger her i sykehussengen, innlagt siden fredag med status migrene. Altså migrene i 5 dager i strekk 😲 endelig fant de noe som hjalp meg her, holdt på å bli gal...

 

Ikk bare bare å være gravid altså😳 men alt ser ut til å gå bra med de små, skal på ny ul på onsdag, håper de har det bra begge to 💜💜

God bedring😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke bare bare altså, ligger her i sykehussengen, innlagt siden fredag med status migrene. Altså migrene i 5 dager i strekk 😲 endelig fant de noe som hjalp meg her, holdt på å bli gal...

 

Ikk bare bare å være gravid altså😳 men alt ser ut til å gå bra med de små, skal på ny ul på onsdag, håper de har det bra begge to 💜💜

God bedring😊

Takk for det :) hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, det går ganske bra. Har stadig blødninger, men har jo fått bekreftet to ganger at den lille har det bra uansett😊 Er fortsatt kvalm og dårlig form til tider, men det er det uansett verdt det, så det går bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare altså, ligger her i sykehussengen, innlagt siden fredag med status migrene. Altså migrene i 5 dager i strekk endelig fant de noe som hjalp meg her, holdt på å bli gal...

 

Ikk bare bare å være gravid altså men alt ser ut til å gå bra med de små, skal på ny ul på onsdag, håper de har det bra begge to

Huff da, så kjedelig!! Masse god bedring til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, det går ganske bra. Har stadig blødninger, men har jo fått bekreftet to ganger at den lille har det bra uansett😊 Er fortsatt kvalm og dårlig form til tider, men det er det uansett verdt det, så det går bra😊

Så bra at du klarer å ikke stresse selv om du har blødninger. Jeg har også fortsatt blødninger, dvs gammelt blod, så et eller annet sted blør det jo. Skal på ul i morgen og gleder meg til å se om alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er ikke bare bare altså, ligger her i sykehussengen, innlagt siden fredag med status migrene. Altså migrene i 5 dager i strekk endelig fant de noe som hjalp meg her, holdt på å bli gal...

 

Ikk bare bare å være gravid altså men alt ser ut til å gå bra med de små, skal på ny ul på onsdag, håper de har det bra begge to

Huff da, så kjedelig!! Masse god bedring til deg :)

Tusen takk, satser på bedre hverdag etterhvert nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...