Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Så utrolig bra!!!! Helt supert!! Blir spennende i morgen!! Heier på deg :)

Tusen takk Evelinda😉 setter pris på positive vibber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spotter mørkebrunt hele uken og jeg begynte å blø igjen i dag. Tok ny blodprøve i dag, skal på UL i morgen, dager jeg 6 uker på vei, så det kan være at de kan se noe.

 

Føler så med deg med all denne spottingen og blødning:( Jeg blødde 5+1 og spottet 5+4 og 6+0, blir gal av å ikke vite! Selv om jeg vet at det trenger ikke å være noe gale og at mange som blør og spotter har født friske barn, så klarer jeg ikke å slappe helt av og nyte graviditeten... Ønsker deg all lykke på UL, skal tenke på deg<3 Gi en lyd i morgen om hvordan det har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Sender over en stor klem til deg  :klem:

 

 Takk:)

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh:  får svar i morra.

 

Jeg er ikke helt inne på dette med eksakte mengder hCG. Er dette et bra tall? Og hva bør det være i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Sender over en stor klem til deg  :klem:

 

 Takk:)

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh:  får svar i morra.

 

Jeg er ikke helt inne på dette med eksakte mengder hCG. Er dette et bra tall? Og hva bør det være i morgen?

 

Jeg gikk fra 140 til 334 på et par dager. Og fra 334 til 1067 på en helg og fra 1067 til 11103 på en uke. Hcg dobler seg ca hver 48 time. Nivået til Snowflake_83 er helt supert. Satser på fin stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh:  og fant en grei beskrivelse på nettet:

http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

Endret av Snowflake_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh:  og fant en grei beskrivelse på nettet:

http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise:  eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...

Endret av Snowflake_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Spennende i morgen da:) så glad på deres vegne:)

Her blir det mye undersøkelser fremover har heldigvis et forsøk til:)

Heisann...det var veldig leit at det ikke klaffa denne gangen :cry: hadde så store håp for oss to, for jeg vet jo hvor kjipt det er å få negativt utfall. Det er godt å vite at du har ett helt nytt ferskforsøk igjen, som både kan gi deg en kid + søskenforsøk :tommelopp: Lapraskopi blir jo spennende, det er alltid greit å vite hva som skjer inni den kroppen vår. Er jo ikke hver dag vi får sjansen til å se noe der inne :fnise: Prøv også å få deg en scratching, det kan også virke inn positivt :jepp:

 

Du & din kjære for nyte tiden fremover, nyte god mat & vin - som nå er forbudt for meg :sukk: hehe...alt har sine fordeler/ulemper. Og hvem vet, gjerne dere får full klaff på eget initiativ!! :hug:

 

Ønsker deg lykke til videre Petra-Prøvedokke!!!! Stor klem fra meg :klem1:

Tusen takk for gode ord:) ja nå får vi fokusere på litt andre ting og nyte hverandre:) merke det tar på på psyken selv om jeg ikke har lyst det skal....men nå skal jeg hvertfall ta mange undersøkelser så får vi håpe det hjelper til slutt:) har heldigvis et forsøk igjen i det offentlige:)

 

E kjempeglad på dine vegne nå håper du får et godt svangerskap:) blir spennende å høre om det blir twins:) lykke lykke til og nyt det:) stor klem tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

 

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh:  og fant en grei beskrivelse på nettet:

http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

 

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise:  eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...

Gratulerer så mye med fantastisk resultat!!!!!!! 😄😄😄😊😊😊 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

 

 

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh:  og fant en grei beskrivelse på nettet:

http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise:  eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...

Gratulerer så mye med fantastisk resultat!!!!!!! :)

 

takke takk Evelinda :-) nå føles det som om 1. hinder er unnagjort, så nå er det bare å være tålmodig til tidlig UL den 22.10.  Hvor i løypa befinner du deg? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

 

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤️ Endret av Daquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh:  og fant en grei beskrivelse på nettet:http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

 

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise:  eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...
Gratulerer så mye med fantastisk resultat!!!!!!! :)

takke takk Evelinda :-) nå føles det som om 1. hinder er unnagjort, så nå er det bare å være tålmodig til tidlig UL den 22.10.  Hvor i løypa befinner du deg? :jepp:
Skjønner godt hva du mener!! Veldig greit å sjekke HCG, men det er sykt nervepirrende å vente på resultatene.. 😂😊😊 14 dager til UL da!! Dette må jo bare gå bra 😊💜 jeg er 6+1 i dag og skal på UL 16/10 😄😄 vente vente vente!! 😇😇
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤

Det er kanskje for tidlig til at du kunne se hjertet?? Det høres jo uansett veldig bra ut!!! Gyn hadde nok ikke sagt det så lovende ut om hun ikke mente det godt med en sykemelding så du kan få slappet av og ladet opp til neste UL, som skal vise hjertet heier på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤

Det er kanskje for tidlig til at du kunne se hjertet?? Det høres jo uansett veldig bra ut!!! Gyn hadde nok ikke sagt det så lovende ut om hun ikke mente det godt med en sykemelding så du kan få slappet av og ladet opp til neste UL, som skal vise hjertet heier på deg!!!

Hadde forresten med mange smileyer osv i svaret over, men de forsvant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh: og fant en grei beskrivelse på nettet:http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

 

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise: eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...
Gratulerer så mye med fantastisk resultat!!!!!!! :)

takke takk Evelinda :-) nå føles det som om 1. hinder er unnagjort, så nå er det bare å være tålmodig til tidlig UL den 22.10. Hvor i løypa befinner du deg? :jepp:
Skjønner godt hva du mener!! Veldig greit å sjekke HCG, men det er sykt nervepirrende å vente på resultatene.. 😂😊😊 14 dager til UL da!! Dette må jo bare gå bra 😊💜 jeg er 6+1 i dag og skal på UL 16/10 😄😄 vente vente vente!! 😇😇

Jeg har UL den 16 jeg også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da har jeg fått dagens HCG tall - på 578. Jeg syns at det var litt lavt for har jo hørt at man skal doble HCG nivået per 48 timer. Men det stemmer ikke helt - ble oppklart av legen :huh: og fant en grei beskrivelse på nettet:http://www.babymed.com/hcg-level

 

Siden legen mente at jeg lå godt innafor normalen, velger jeg å stole på henne :tommelopp:

 

Haha..la nettopp inn tallene i en HCG kalkulator, og det viser seg at jeg har jo tenkt HELT feil... trodde det skulle dobble seg hver 24.time. LOL :fnise: eller dvs. jeg har tenkt rett men regnet feil...
Gratulerer så mye med fantastisk resultat!!!!!!! :)

takke takk Evelinda :-) nå føles det som om 1. hinder er unnagjort, så nå er det bare å være tålmodig til tidlig UL den 22.10. Hvor i løypa befinner du deg? :jepp:
Skjønner godt hva du mener!! Veldig greit å sjekke HCG, men det er sykt nervepirrende å vente på resultatene.. 😂😊😊 14 dager til UL da!! Dette må jo bare gå bra 😊💜 jeg er 6+1 i dag og skal på UL 16/10 😄😄 vente vente vente!! 😇😇
Jeg har UL den 16 jeg også :).
Jeg har 17, dagen etterpå!!! Åååå det blir så spennende!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤️

 

 

Sikkert for tidlig for hjerteslag, men bra det ser lovende ut da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve i går, som forventet. Vi skal nå begynne rett på fryseforsøk og har begynt med østrogen i dag, UL neste fredag, og innsetting planlagt for mandag 20. oktober hvis alt går som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter positiv HCG stigning, har jeg fått en annen bekymring....jeg er livredd for å være gravid utenfor livmoren. Gu gi meg styrke til tidlig UL :pls:  denne ventinga er grusom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter positiv HCG stigning, har jeg fått en annen bekymring....jeg er livredd for å være gravid utenfor livmoren. Gu gi meg styrke til tidlig UL :pls:  denne ventinga er grusom!!!

 

Den kjenner jeg til, for det er noe jeg også tenker mye på. Har heldigvis UL til tirsdag, så håper han ser hvordan ståa er da.  Tar på dette her med venting og masse bekymringer.   :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hcg nivå i går: 11103 :) Skal på UL i dag kl 1530. Håper å se et lite bankende hjerte!! :)

Hvordan gikk det på Ul i dag:)? Er så spent, håper det gikk fint<3!

Hiver med på denne!! Hvordan går det med deg?? :)
UL viste ikke hjerteslag, men gynekologen syns det så veldig lovende ut. Er blitt sykemeldt ut neste uke, og skal på UL igjen neste torsdag. Spotter enda, men hun kunne ikke se hvor det kom fra. Så både foster, plommesekk og var som det skulle. Kjæresten insisterte på sykemelding, skjønningen ❤️

 

 

Er absolutt lovende at gyn så foster og plommesekk, da skuldes blødningene dine ihvertfall ikke en SA:) Jeg har lest mange steder at uke 6 er veldig tidlig å se hjerteaktiviget og at det er mange som ikke ser/hører hjerteslag før uke 7. Jeg har vært fristet hele denne uken å gått på privat UL grunnet spotting, men siden jeg er i uke 6 så prøver jeg å vente til mandag i uke 7 for da skal man se hjertelyd hvis det er liv så gyn. Blir spennende for oss alle fremover, jeg har stor tro på at vi kommer i mål nå<3 For hver dag som går synker sannsynligheten for spontanabort heldigvis:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter positiv HCG stigning, har jeg fått en annen bekymring....jeg er livredd for å være gravid utenfor livmoren. Gu gi meg styrke til tidlig UL :pls:  denne ventinga er grusom!!!

 

Gratulerer så mye med positiv HCG stigning:D!! Kjenner meg godt igjen i beskymringen din, men heldigvis er det svært få graviditeteter som er utenfor livmoren. Jeg var også livredd for dette før jeg gikk på UL og tenkte at dersom jeg fikk beskjed om at alt var bra så kom jeg til å slappe av, men så kom alle de nye beskymringene... Tenk om jeg ikke ser hjerteslag i uke 7, hvorfr spotter jeg, tenk om jeg opplever MA osv... Men prøver å tenke på alle beskymringene vi alle har i vårt liv og hvor få av de som det blir noe av;) Masse lykke til, kjempe flott stigning du har og det lover godt:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve i går, som forventet. Vi skal nå begynne rett på fryseforsøk og har begynt med østrogen i dag, UL neste fredag, og innsetting planlagt for mandag 20. oktober hvis alt går som planlagt.

 

Leit at du hadde negativ blodprøve..:( Er ufattelig hvor mange nedturer man skal ha, men det går til slutt:)! Blir spennende med fryseforsøk, skal krysse alt jeg har for deg<3 God klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...