Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat tatt en Clearblue Digital (10 DPO)og der stod det jammen Gravid 1-2. Tørr ikke slippe jubelen løs enda for har testet svakt på billigtester helt siden 5 DPO. Har ventet på den negative testen for å vite at eggløsning sprøyten er ute,men den har jeg ikke fått. Er 12 dager siden jeg tok sprøyten.

Endret av Bethlisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat tatt en Clearblue Digital (10 DPO)og der stod det jammen Gravid 1-2. Tørr ikke slippe jubelen løs enda for har testet svakt på billigtester helt siden 5 DPO. Har ventet på den negative testen for å vite at eggløsning sprøyten er ute,men den har jeg ikke fått. Er 12 dager siden jeg tok sprøyten.

Hvisker et forsiktig hurra for deg vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Åh nei :( så fryktelig trist!!! Mange klemmer til deg 💜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Åh nei :( så fryktelig trist!!! Mange klemmer til deg

 

Takk :) Og det er faktisk 14 dager etter innsetting i dag, ikke 13 slik jeg skrev.

 

Men grattis til alle dere som har blitt gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Sender over en stor klem til deg  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh:  får svar i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh:  får svar i morra.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdatering fra meg: fortsatt hvit test her og ingen mens så slutter på lutinus. Har ikke hørt fra sykehuset heller enda så må ringe dem selv litt dårlig oppfølging denne gang:( har hatt litt dårlige dager i det siste pga alt en tenker på hvorfor det ikke går osv. Nå blir det da operasjon lapraskopi el hva det heter. Så nå begynner det bli vanskelig å forklare på jobb hvorfor jeg må være vekke... Men får finne på noe.

 

Det er så kjekt å høre om alle dere som er blitt gravide:) unner dere alt godt fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Spennende i morgen da:) så glad på deres vegne:)

Her blir det mye undersøkelser fremover har heldigvis et forsøk til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke, operasjon kan du enda bort forklare med at de ska sjekke om alt e i orden siden du har had en del smerte i nedredel av magen.. Den operasjonen e eneste sikker måte å bekrefte endometriosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petra-prøvedokke, operasjon kan du enda bort forklare med at de ska sjekke om alt e i orden siden du har had en del smerte i nedredel av magen.. Den operasjonen e eneste sikker måte å bekrefte endometriosa.

Takk ja det skulle nok gå bra:) jeg må jo ta den for å være på den sikre siden i tilfelle det er noe der som sperrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Oi så braaa!!! Dette lover godt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Spennende i morgen da:) så glad på deres vegne:)

Her blir det mye undersøkelser fremover har heldigvis et forsøk til:)

 

Heisann...det var veldig leit at det ikke klaffa denne gangen :cry:  hadde så store håp for oss to, for jeg vet jo hvor kjipt det er å få negativt utfall. Det er godt å vite at du har ett helt nytt ferskforsøk igjen, som både kan gi deg en kid + søskenforsøk  :tommelopp: Lapraskopi blir jo spennende, det er alltid greit å vite hva som skjer inni den kroppen vår. Er jo ikke hver dag vi får sjansen til å se noe der inne :fnise:  Prøv også å få deg en scratching, det kan også virke inn positivt :jepp:

 

Du & din kjære for nyte tiden fremover, nyte god mat & vin - som nå er forbudt for meg  :sukk: hehe...alt har sine fordeler/ulemper. Og hvem vet, gjerne dere får full klaff på eget initiativ!!  :hug:

 

Ønsker deg lykke til videre Petra-Prøvedokke!!!! Stor klem fra meg  :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh:  får svar i morra.

 

Lykke til :)

 

Tusen takk Bethlisa :-)  Gratulerer selv med positiv test..... :duskedame: nå får disse små spirene klore seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Oi så braaa!!! Dette lover godt :)

 

Ja, dette er helt klart nervepirrende. Nesten som å vente på "befruktnings telefonen" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Oi så braaa!!! Dette lover godt :)

Ja, dette er helt klart nervepirrende. Nesten som å vente på "befruktnings telefonen" :fnise:

I knoooow!!!! Men jeg har virkelig troen 👍 når får du svaret på den siste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Oi så braaa!!! Dette lover godt :)
Ja, dette er helt klart nervepirrende. Nesten som å vente på "befruktnings telefonen" :fnise:

I knoooow!!!! Men jeg har virkelig troen når får du svaret på den siste da?

 

I morra mellom 9-11 skulle dem få svaret :-)  Hvordan går det med deg da? Har du hoppet inn i 1.Trimester forumet? Jeg holder meg her til jeg har fått svaret i morra :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen ankom i dag :( 13 dager etter innsettingen. Blodprøven er ikke før i morgen, så fortsetter på progesteron til da, men håpet er ute for denne gang :(

Så kjipt :(. Føler med deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh: får svar i morra.

Hurra! Så bra :) Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spotter mørkebrunt hele uken og jeg begynte å blø igjen i dag. Tok ny blodprøve i dag, skal på UL i morgen, dager jeg 6 uker på vei, så det kan være at de kan se noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spotter mørkebrunt hele uken og jeg begynte å blø igjen i dag. Tok ny blodprøve i dag, skal på UL i morgen, dager jeg 6 uker på vei, så det kan være at de kan se noe.

Liker ikke :( håper det er helt ufarlig som tidligere og at du får se et blinkende hjerte i morgen. Snakk om nervepirrende . :( med datteren min blødde jeg til uke ni.. Alt var bra likevel. Håper virkelig det samme for deg :) lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på 1. HCG prøve - den var på 158. Så nå håper jeg at dagens verdier er som dem skal :huh:  får svar i morra.

Så utrolig bra!!!! Helt supert!! Blir spennende i morgen!! Heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...