Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Så kjekt å høre om dere som nå er kommet litt på vei gratulere til alle:) skulle ønske jeg og va der:)

Her blir det lang behandling av stoffskifte før neste forsøk så nye månder uten noe:( jaja får nyte livet litt mens vi venter:)

Hei Petra-prøvedokke :-)  samtlige av oss prøvere skal nå målet til slutt, inkludert deg :jepp:  Du får prøve å se det positive i det hele, det at dem tilrettelegger medisinene ihht stoffskiftet. Er jo mye mulig at du trenger en annen form for cocktail, nå som det er avdekket "trøbbel" med stoffskiftet. Riktig medikament og dosering er jo alfa og omega, så jeg ser positivt på at du blir utredet for fullt nå :nigo:   i mellomtiden får du nyte all den mat & drikke som blir forbudt etterhvert!!!

 

Jeg for min del sliter veldig med å slappe av og venne meg til tanken om å være gravid....dvs, jeg tror det ikke før jeg får se ett bankende hjerte den 22.10. Har hatt veldig vondt i lyskenområdet, og har googlet meg frem til at det enten er graviditet utenfor livmor eller livmoren som strekker seg. :bond:  Internett er farlig...hehe! Er jo gravid for første gang, så kan jo hende jeg har en bitteliten livmor, som utvider seg noe vodlsomt nå?! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Så kjekt å høre om dere som nå er kommet litt på vei gratulere til alle:) skulle ønske jeg og va der:)

Her blir det lang behandling av stoffskifte før neste forsøk så nye månder uten noe:( jaja får nyte livet litt mens vi venter:)

Hei Petra-prøvedokke :-) samtlige av oss prøvere skal nå målet til slutt, inkludert deg :jepp: Du får prøve å se det positive i det hele, det at dem tilrettelegger medisinene ihht stoffskiftet. Er jo mye mulig at du trenger en annen form for cocktail, nå som det er avdekket "trøbbel" med stoffskiftet. Riktig medikament og dosering er jo alfa og omega, så jeg ser positivt på at du blir utredet for fullt nå :nigo: i mellomtiden får du nyte all den mat & drikke som blir forbudt etterhvert!!!

 

Jeg for min del sliter veldig med å slappe av og venne meg til tanken om å være gravid....dvs, jeg tror det ikke før jeg får se ett bankende hjerte den 22.10. Har hatt veldig vondt i lyskenområdet, og har googlet meg frem til at det enten er graviditet utenfor livmor eller livmoren som strekker seg. :bond: Internett er farlig...hehe! Er jo gravid for første gang, så kan jo hende jeg har en bitteliten livmor, som utvider seg noe vodlsomt nå?! :bolledeig:

Føler med deg, jeg har faktisk klart å unngå sånne Google feller, men gleder meg som jeg sikkert har skrevet tusen ganger før, uendelig mye til ul nå på fredag :) er kommet til uke 7 nå, og det er jo faktisk snart to mnd!!! Weeee!!! Huff, synes det er skikkelig rart å være gravid, så gleder meg også til jeg får mage å vise til 💜

 

Håper alle dere andre har det bra, både dere med negative tester og dere med positive... Plutselig sitter vi alle med småttiser i armene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kjekt å høre om dere som nå er kommet litt på vei gratulere til alle:) skulle ønske jeg og va der:)

Her blir det lang behandling av stoffskifte før neste forsøk så nye månder uten noe:( jaja får nyte livet litt mens vi venter:)

Hei Petra-prøvedokke :-) samtlige av oss prøvere skal nå målet til slutt, inkludert deg :jepp: Du får prøve å se det positive i det hele, det at dem tilrettelegger medisinene ihht stoffskiftet. Er jo mye mulig at du trenger en annen form for cocktail, nå som det er avdekket "trøbbel" med stoffskiftet. Riktig medikament og dosering er jo alfa og omega, så jeg ser positivt på at du blir utredet for fullt nå :nigo: i mellomtiden får du nyte all den mat & drikke som blir forbudt etterhvert!!!

 

Jeg for min del sliter veldig med å slappe av og venne meg til tanken om å være gravid....dvs, jeg tror det ikke før jeg får se ett bankende hjerte den 22.10. Har hatt veldig vondt i lyskenområdet, og har googlet meg frem til at det enten er graviditet utenfor livmor eller livmoren som strekker seg. :bond: Internett er farlig...hehe! Er jo gravid for første gang, så kan jo hende jeg har en bitteliten livmor, som utvider seg noe vodlsomt nå?! :bolledeig:

Takk for gode ord og omtanke ja nå blir det å få hormon nivået litt mer stabilt først. Helt utrulig hva det gjør med psyken og kroppen hehe humøret går jo opp og ned og kroppen sender ut mange rare signaler. Sulten mett sulten mett, varm kald:) Stakkar samboeren han må tåle litt for tiden. det skal nok ordne seg. Får nok ny "cocktail" neste gang:)

 

Det vil vel ta en tid før du har vendt deg til tanken på at du er gravid:) høres nok ut som det er livmoren din som utvider seg. Det er farlig å google for mye og...hehe. blir spennende å høre etter du har vert på ul:) jobber du som vanlig nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kjekt å høre om dere som nå er kommet litt på vei gratulere til alle:) skulle ønske jeg og va der:)

Her blir det lang behandling av stoffskifte før neste forsøk så nye månder uten noe:( jaja får nyte livet litt mens vi venter:)

Hei Petra-prøvedokke :-) samtlige av oss prøvere skal nå målet til slutt, inkludert deg :jepp: Du får prøve å se det positive i det hele, det at dem tilrettelegger medisinene ihht stoffskiftet. Er jo mye mulig at du trenger en annen form for cocktail, nå som det er avdekket "trøbbel" med stoffskiftet. Riktig medikament og dosering er jo alfa og omega, så jeg ser positivt på at du blir utredet for fullt nå :nigo: i mellomtiden får du nyte all den mat & drikke som blir forbudt etterhvert!!!

 

Jeg for min del sliter veldig med å slappe av og venne meg til tanken om å være gravid....dvs, jeg tror det ikke før jeg får se ett bankende hjerte den 22.10. Har hatt veldig vondt i lyskenområdet, og har googlet meg frem til at det enten er graviditet utenfor livmor eller livmoren som strekker seg. :bond: Internett er farlig...hehe! Er jo gravid for første gang, så kan jo hende jeg har en bitteliten livmor, som utvider seg noe vodlsomt nå?! :bolledeig:

Takk for gode ord og omtanke ja nå blir det å få hormon nivået litt mer stabilt først. Helt utrulig hva det gjør med psyken og kroppen hehe humøret går jo opp og ned og kroppen sender ut mange rare signaler. Sulten mett sulten mett, varm kald:) Stakkar samboeren han må tåle litt for tiden. det skal nok ordne seg. Får nok ny "cocktail" neste gang:)

 

Det vil vel ta en tid før du har vendt deg til tanken på at du er gravid:) høres nok ut som det er livmoren din som utvider seg. Det er farlig å google for mye og...hehe. blir spennende å høre etter du har vert på ul:) jobber du som vanlig nå eller?

 

Kan tenke meg at det må være Texas til tider, både når du er litt hormon "ustabil" + hormoner ifht stimulering og IVF...det må vær en påkjenning både for kropp og sjel :rasende:  ja, disse partnerne våre får jammen kjørt seg. Min mann er i Singapore for øyeblikket og rekker akkurat hjem til UL, ellers hadde jeg klikka vinkel :trampe:  hehe... Jeg selv jobber fullt ja, og det går greit...er bittelitt sliten og av og til uvel på slutten av dagen, så kan ikke klage enda..heldigvis. Blir spennende å se hvordan alt utvikler seg, jeg har nemlig hatt trøbbel med halebeinet mitt, da det er som en krok innover - så det kan hende det blir litt tricky mtp fødsel og sånn.. Men det er og mulig at en fødsel brekker det på plass...haha - så det må jeg få fulgt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik ultralyd i morgen!!! Kan nesten ikke vente, samtidig som jeg gruer meg. 😇😏😕😕😐 tenk om det ikke er liv... Har time klokken 13, blir en lang dag. Var det ikke flere som skulle snart? Når isåfall, så skal jeg tenk på dere 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik ultralyd i morgen!!! Kan nesten ikke vente, samtidig som jeg gruer meg. tenk om det ikke er liv... Har time klokken 13, blir en lang dag. Var det ikke flere som skulle snart? Når isåfall, så skal jeg tenk på dere

Ohhhh heldigen :-) klart det er liv inni der :tommelopp:  krysser fingrene for deg og venter en oppdatering etterpå..hehe!  Jeg skal ikke før neste onsdag, og tiden går grusomt treigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiik ultralyd i morgen!!! Kan nesten ikke vente, samtidig som jeg gruer meg. tenk om det ikke er liv... Har time klokken 13, blir en lang dag. Var det ikke flere som skulle snart? Når isåfall, så skal jeg tenk på dere

Jeg skal på fredag grugleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke skrevet her før, men hadde innsett første oktober etter kort regime og hører vel kanskje til her? Jeg er altså på rugedag 14 nå og holder på å klikke. Skal ikke teste før om en uke (Ullevål) og orker ikke teste før heller. Vil bare ikke se det negative resultatet! Jeg har ikke spottet eller blødd, men er livredd hver gang jeg er på do. Jeg føler på meg at dette ikke går veien, men tenker jo det er et et godt tegn at mensen holder seg unna. Tok siste runde med Lutinus i går.

 

Tror kanskje du hører til hos oktober jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg Evelinda? 😃

Har time i morgen 👏👏😊 skal komme med en oppdatering etter timen.. Håper tiden går fort frem til neste onsdag 💙 blir spennende!!!

 

Masse lykke til i morgen Daquiry!!! Skal sende deg gode tanker!! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvordan gikk det med deg Evelinda? 😃

Har time i morgen 👏👏😊 skal komme med en oppdatering etter timen.. Håper tiden går fort frem til neste onsdag 💙 blir spennende!!!

 

Masse lykke til i morgen Daquiry!!! Skal sende deg gode tanker!! 😊😊

Masse lykke til du også 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ok her, fikk se et bankende hjerte 😊

Gratulerer Daquiry 😊😊😊😊👍👍👍👏 når har du termin?

Det gikk heldigvis fint hos oss også!!! Et bankende hjerte og ellers så alt annet bra ut. Termin 31/5 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alt ok her, fikk se et bankende hjerte 😊

Gratulerer Daquiry 😊😊😊😊👍👍👍👏 når har du termin?

Det gikk heldigvis fint hos oss også!!! Et bankende hjerte og ellers så alt annet bra ut. Termin 31/5 💜

Så glad å høre at det gikk fint med dere to👍🍼☀️ Da kan dere forhåpentligvis slappe litt mer av nå og nyte tiden fremover☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Alt ok her, fikk se et bankende hjerte

Gratulerer Daquiry når har du termin?

Det gikk heldigvis fint hos oss også!!! Et bankende hjerte og ellers så alt annet bra ut. Termin 31/5

Så glad å høre at det gikk fint med dere to☀ Da kan dere forhåpentligvis slappe litt mer av nå og nyte tiden fremover☀

Tusen takk snowflake_83 måtte det bare vare!! :)

Lykke til i morgen mam&mam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Alt ok her, fikk se et bankende hjerte 😊

Gratulerer Daquiry 😊😊😊😊👍👍👍👏 når har du termin?

Det gikk heldigvis fint hos oss også!!! Et bankende hjerte og ellers så alt annet bra ut. Termin 31/5 💜

Så glad å høre at det gikk fint med dere to👍🍼☀️ Da kan dere forhåpentligvis slappe litt mer av nå og nyte tiden fremover☀️
Takk jenter, syns dette er drit skummelt 😳. Men det går seg vel til etterhvert. Grattis til Evelinda! Jeg har termin 02.06 😊. Og lykke til mam&mam i morgen!! Endret av Daquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...