Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Vet du kjønn Taralaili? Vi får en jente og ho slår som bare d.. Vær på ul forrige uke og fikk se til og med inni hjernen, d var litt spesielt. Sliter med en god del kynnere og bekkenløsning. Av utstyr så har kjøpt litt brukte klær og stellebord og bestilt ny bilstol. Men vogn e utrolig vanskelig å bestemme sæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir ei jente på oss også❤️

 

Slitsomt med kynnere og bekkenløsning! Men du får prøve å tenke at det bare er midlertidig og at det til slutt er verd det. Når har du termin? Vi er ganske likt så vidt jeg husker? Jeg har termin 26. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da :) Dem sa jo på st.olavs at nu må d bli jente for d har vært så mange gutter så artig at vi begge får jente.. Æ fikk termin 30.mai. Gruer mæ til tirsdag for ska ta en 4 timers hjemme eksamen og allerede etter 1 time så e kroppen helt gåen.. Heldigvis e æ hjemme da.. Har vært 100% sykemldt fra jobben d siste mnd. Imorra får æ vite om d fortsetter sånn eller om æ ska prøve 50%..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp, så koselig å hør fra dåkker.

 

Her går det også bare bra, uke 22 pluss nån daga, termin 4 juni men regna med de kommer litt før. På oul sa dem at vi kunne vent oss to gutta :) skikkelig artig, men veit ikke helt om æ trur på dem, har så på følelsen at den ene tvillingen e jente, hehe!!

Ellers stoppa mine blødninga rundt juletider, fantastisk å endelig slippe dem. Nå koser vi oss med masse spark mens formen e sånn høvelig, slit med migrene og bekken/rygg begynn å kjenn at det bli tyngre...

 

E dåkker med i termingruppa på Facebook? Den juni 2015?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig følge med dere her. :) :)

Ble gravid på forøket i September jeg også, men endte i Blighted Ovum når jeg var 6+4. Har vært en tung/tøff tid nå etterpå. 

 

Vi hadde et eneste Blastocyst på frys etter fersk forsøket, som overlevde opptiningen og ble satt inn.  Så nå er jeg gravid igjen med termin 10/10-15. :) Er lykkelig og redd om hverandre, da BO'n sitter friskt i minnet enda.  Prøver alt jeg kan tenke positivt iallefall :)

 

 

Måtte dere få noen fine mnd frem til våren og fødsel. :) Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig følge med dere her. :) :)

Ble gravid på forøket i September jeg også, men endte i Blighted Ovum når jeg var 6+4. Har vært en tung/tøff tid nå etterpå.

 

Vi hadde et eneste Blastocyst på frys etter fersk forsøket, som overlevde opptiningen og ble satt inn. Så nå er jeg gravid igjen med termin 10/10-15. :) Er lykkelig og redd om hverandre, da BO'n sitter friskt i minnet enda. Prøver alt jeg kan tenke positivt iallefall :)

 

 

Måtte dere få noen fine mnd frem til våren og fødsel. :) Lykke til alle sammen :)

Huff så tungt det har måtta vært, å førr en lykke at du e gravid nu!! Gratulerer så mye!! Spennende tid men skjønne godt at du syns det e vanskelig å tenk positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig følge med dere her. :) :)

Ble gravid på forøket i September jeg også, men endte i Blighted Ovum når jeg var 6+4. Har vært en tung/tøff tid nå etterpå.

 

Vi hadde et eneste Blastocyst på frys etter fersk forsøket, som overlevde opptiningen og ble satt inn. Så nå er jeg gravid igjen med termin 10/10-15. :) Er lykkelig og redd om hverandre, da BO'n sitter friskt i minnet enda. Prøver alt jeg kan tenke positivt iallefall :)

 

 

Måtte dere få noen fine mnd frem til våren og fødsel. :) Lykke til alle sammen :)

Krysser alt jeg har for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede 😳😳

Samme her, e blitt 100% sykemeldt og legen har begynt å forberede at d blir nok ikke arbeid mer før fødsel.. Ikke morsomt når man har d vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede

Samme her, e blitt 100% sykemeldt og legen har begynt å forberede at d blir nok ikke arbeid mer før fødsel.. Ikke morsomt når man har d vondt..

 

Jeg tør ikke sykemelde meg 100%, er redd for jobben min. Det er store omveltninger, og er redd for å bli skvist ut...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede 😳😳

Kordan kjennes symfyseløsning ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede 😳😳

Kordan kjennes symfyseløsning ut??
Det er fyr i musen, rett og slett 😳😳
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede 😳😳

Kordan kjennes symfyseløsning ut??
Det er fyr i musen, rett og slett 😳😳

Fader ass, kanskje det e det æ å har da... Brenn i dåsa og Ila nedover en fot 😳

Ikkje bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede 😳😳

Kordan kjennes symfyseløsning ut??
Det er fyr i musen, rett og slett 😳😳
Fader ass, kanskje det e det æ å har da... Brenn i dåsa og Ila nedover en fot 😳

Ikkje bra!!

D gjør ont bare av å gå, klarer ikke å løfte foten engang uten smerter i skrittet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede

Samme her, e blitt 100% sykemeldt og legen har begynt å forberede at d blir nok ikke arbeid mer før fødsel.. Ikke morsomt når man har d vondt..

Jeg tør ikke sykemelde meg 100%, er redd for jobben min. Det er store omveltninger, og er redd for å bli skvist ut...:(

Utrolig kjipt da.. Føler med dæ.. Æ hadde etter en time vont av å gå og etter tre tima gikk æ fremoverbøyd.. Så må vel innse at æ har ikke helsa å være der.. Og ting blir jo ikke bedre jo lengre vi kommer.

Har klart å få lungebetennelse i tillegg til alt. Både æ og mannen min fikk penicillin kur som bryllupsgave.. Så imorra skåler vi med hostesaft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Er er formen dalende....fått symfyseløsning og bekkenløsning :(. Er også trøtt og sliten. Er sykemeldt 50% og er drit lei allerede

Samme her, e blitt 100% sykemeldt og legen har begynt å forberede at d blir nok ikke arbeid mer før fødsel.. Ikke morsomt når man har d vondt..

Jeg tør ikke sykemelde meg 100%, er redd for jobben min. Det er store omveltninger, og er redd for å bli skvist ut...:(
Utrolig kjipt da.. Føler med dæ.. Æ hadde etter en time vont av å gå og etter tre tima gikk æ fremoverbøyd.. Så må vel innse at æ har ikke helsa å være der.. Og ting blir jo ikke bedre jo lengre vi kommer.

Har klart å få lungebetennelse i tillegg til alt. Både æ og mannen min fikk penicillin kur som bryllupsgave.. Så imorra skåler vi med hostesaft..

Så kjipt!! Masse god bedring til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og skulle forlenge sykemeldingen, han ville sykemelde meg 100%, jeg sa nei....fikk streng beskjed om å ikke løfte noe og komme straks det ble verre...hehe. Hyggelig lege da! Men føler det er litt overkill å sitte hjemme å glo....

 

Hvordan er formen deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og skulle forlenge sykemeldingen, han ville sykemelde meg 100%, jeg sa nei....fikk streng beskjed om å ikke løfte noe og komme straks det ble verre...hehe. Hyggelig lege da! Men føler det er litt overkill å sitte hjemme å glo....

 

Hvordan er formen deres??

Formen her e egentlig helt grei, selvfølgelig fort sliten og sov litt dårligere om natta å sånn og ondt i bekkenish området, men e vel ikke langt unna høygravid i størrelse, om det hadde vært en der inne, så kanskje ikke så rart :P

 

 

Ska på ul igjen i mårra, så det bli soennanesn å se kor stor dem e blitt å litt sånn, litt kos å få se dem igjen :)

Dåkker andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Jeg er i veldig god form for tiden, og er kjempeglad for det. Blødninger, kvalme og trøtthet har holdt seg borte i flere uker nå, og det er SÅ deilig😊 Jeg jobber for fullt, trener og gjør (nesten) som før jeg ble gravid. Er blitt litt fremtung😊 og jogging er ikke så lett mer, men det kan jeg leve med.

 

Det eneste jeg ikke er så glad for er treg og hard mage, og at jeg tror jeg har fått åreknuter i underlivet. Ikke sikker på at det er det det er, men skal snakke med legen min om det på neste kontroll. Har lest at det mest sannsynlig blir borte etter fødselen så jeg får vel bare holde ut enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bynne å bli kvitt lungebetennelsen, litt hoste og tett nese men bedringens vei. Har dåkker tatt vaksinen? D gjor ikke æ, og sent nu.. Bekken tåler ikke å gå så mye men ellers e formen bra. Har bynt å få ont i opp i magen, litt mot venstre.. Rundt der morkaka e.. Noen andre med d? Så har æ en del kynnere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bynne å bli kvitt lungebetennelsen, litt hoste og tett nese men bedringens vei. Har dåkker tatt vaksinen? D gjor ikke æ, og sent nu.. Bekken tåler ikke å gå så mye men ellers e formen bra. Har bynt å få ont i opp i magen, litt mot venstre.. Rundt der morkaka e.. Noen andre med d? Så har æ en del kynnere..

Ikke tatt vaksine å bi ikke gjør det heller faktisk... Influensa har æ ikke hatt på mang hærens år så satse på det går bra nu å 👏

 

På ul kunna dem forøvrig fortell at det ikke va to gutta likevel, men en av hver, det syns æ va skikkelig artig, å har hatt det på følelsen hele tia :) ellers va alt bra med dem der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan går det med dere jenter ikke lenge igjen for dere som ble gravid;-) er spent hvordan det går med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...