Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå mye Yasmin :D

Skrevet

Her er det nok ingen symptomer pågång... Eller man vet jo aldri, har endel luft i magen, føl føler jeg har det hele tiden jeg :-p

Skrevet

Hei jenter! Hvordan går det? Jeg har falt helt ut av tråden denne måneden, hatt noen knall tøffe uker hvor jeg ikke har hatt tid/ overskudd til å være her. Jeg har ligget rett ut med luftveisinfeksjon og går nå på penicillin og sønnen min har vært syk så kan ikke huske sist jeg sov godt en natt, i tillegg har vi pusset opp og dagene har gått med på å dra ut å handle og planlegge i dårlig form. Har lite tro på at det har klaffet denne pp selv om vi fikk lagt inn noen aksjer før el. På eggløsningsdagen stresset jeg rundt på IKEA i timesvis mens det murret kraftig der nede. Men det kan jo være en sterk liten spire son har trosset stress, sykdom og penicillin selv om jeg har mine tvil ;) Lykke til til dere andre! Blir spennende å se hvor mange som får positiv test :) :)

Skrevet

Kan ofte være tegn på litt blod i urinen. Jeg får gjerne det dagen før mens. Er bare at jeg kjenner meg selv veldig godt :P

Ja da forstår eg:) eg har mine tegn og så forstår det då:) eg våknet i dag å viste eg måtte teste for eksempel:)

Skrevet

Uff så kjedelig Lulusen :S Godt å høre at det går bedre med både deg og sønnen din. Håper det er en sterk spire som har klor seg fast i elendigheten :)

Skrevet

Hører til på 21 egentlig men jeg skal teste i morra i gjenn. 2 dager over ikm

Skrevet

Spennede Håpefull :) Jeg har ingen store planer om å teste i morgen. Er bare 8dpo da.

Skrevet

Jeg skal teste igjen imorgen. Testet negativt igår, så har ikke store forhåpninger, men jeg kommer nok til å svi av tester frem til mensen (evt.) dukker opp :P

Skrevet

Tr her i dag, lykke til dere andre! :D

Skrevet

Det var dritt Cayenne :/ Bedre lykke neste gang :)

Skrevet

Takk :) Ble bare en runde med aksjer i tide denne gang siden el tydeligvis kom litt tidlig, så var vel å forvente...

Skrevet

Kjedelig cayenne! Håper det sitter for deg snart<3

Skrevet

Henter lista her jeg så kan vi oppdatere etter hvert som vi vet mer.

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin

29. mai: Tirilill (pp 9)

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

1. juni: Helene90

TR:

Tirilill

Gravid:

Yasmin

Her kom TR 5 dager før tiden (!!) og det ble ingen februarbaby på oss. Syklusen er tydeligvis totalt på bærtur og jeg er mer sjokkert enn lei meg i dag. Skjønner ingenting. Har alltid hatt 28 dager, nærmest på timen...

Skrevet

2 dager over ikm ingen tegn til tanta men noen sykelig vonde pupper som har vært sånn i snart 14 dager.. Hmm.. Negativ test. Så da er det sikkert noe kluss så får bare vente på tr:)

Skrevet

Der tror jeg tanta kommer... :( Kjenner meg litt desp.. Hva kan jeg gjøre annerledes? For å få det til å klaffe mener jeg :)

Skrevet

Hei😊jeg har IKM 28 mai. Kan noen plotte meg inn?

Skrevet

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin, nita1980

TR:

Tirilill

**Cayenne**

Gravid:

Yasmin

Har jeg glemt noen nå?

Skrevet

Kan vel legge til meg under TR.. Selv om jeg ikke vil at det skal være sånn 😉😉😉

Skrevet

Kjedelig at folk begynner å få tr her inne :/ Men lykke til neste pp!

Tok en test i dag haha det var jo alt for tidlig. Negativ som bare det selvfølgelig, er jo ei uke til min ikm :P Kan ikke tiden gå litt fortere.. :)

Skrevet

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin, nita1980

TR:

Tirilill

**Cayenne**

@melie

Gravid:

Yasmin

@melie jeg lurte litt på det :/ Lykke til neste gang :)

Unilon jeg føler det akkurat på sammen måte :P Jeg fikk litt testetrang for meg idag jeg også, men har klart å avstå :P Det kan bli en lang uke vo har fremfor oss hehe

Anonymous poster hash: 35061...a3a

Skrevet (endret)

Ser man det, jeg ble anonym :P

Endret av Loppen
Skrevet

Ja Loppen vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, men så skal vi begge jammen juble over strek neste uke! :D

Hvordan går det med dere andre langt ned på lista? :) Klikk1, Helene90 og dere andre :)

Skrevet

Til dere som allerede har vært igjennom et svangerskap: kan økt utflod etter el (dpo 9) være en indikasjon på noe?

Lykke til neste gang Cayenne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...