Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Da har eg kasta opp for første gang... Fæææælt.. Men godt på ein måte også.. Er jo positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For til legen i dag for og spørr om råd med jobb kvalme og oppkast... Hu sjukemeldte meg rett og slett.. Hu sa eg ikke kommer til å bli bedre bare verre.. Så hun sjukemeldte meg så slapp eg å tenke på jobb i det hele tatt..jeg var langt i fra forberedt på å bli sjukemeldt.. Regnet me hu bare kom til å le av meg.. Si at eg bare måtte holle ut.. Må innrømme at det skal bli herlig ikke å tenke på jobb i 4uker.. Har en veldig krevende jobb me mye tunge løft... Mye opp og ned trapper.. Hva med dere damer og deres leger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min var veldig snill og hjelpsom sist svangerskap. Jeg begynte i ny jobb i slutten av andre trimester, men fant meg aldri tilrette og med noen små plager (vondt i magen som ingen helt visste hva kom av og litt vond rygg) ble jeg tilslutt sykemeldt. Det var liksom ikke noe tvil når jeg forklarte situasjonen og hvordan jeg hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan står det til med dere andre her inne? Her går dagene i at jeg er kjempesliten og trøtt, mye uggen, men ikke kvalme ennå heldigvis! Klarer å få i meg mat, er ikke bestandig frokosten er enig med meg men...! :P

Hvordan er det med vektøkningen deres? Jeg har allerede lagt på med 2 kg... Håper dette ikke fortsetter så fort! Prøver ha noen dager i uka der jeg sykler på jobb eller ute og går tur med venniner... :)

Ja også er jeg blitt en skikkelig hormonbombe! Stakkars samboeren min! xD Når jeg er sliten og trøtt, så høres jeg fort sur ut, (dette vet han godt!) og da sier han så og si bestandig, ikke vær så sur da...! eller surpomp! xD Dette sier han bare for å terge og da blir jeg iallefall sur og grinete etterpå! :P

Har også lagt på meg 2.5 kg, føler meg feit og ekkel faktisk! Blir kjekt og hoppe i vikingene på ferie om 3 uker, når jeg ser ut som en julegris og ikke en gravid dame :-(Anonymous poster hash: 5e04e...474
Vikingene er da altså bikinien,hahaha :-) flotte Autocorecten :-)

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Ha ha så godt skrevet :-) her er det å et stk julegris, ille der der før man ser at man er gravid!! Blanding av møøøe luft og litt lubb :-):-) så kjekt å lese hvordan dere alle har det :-) godt å kjenne seg så igjen ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt bekymret denne gangen for SA, er nattevakt hjelpepleier og er en intensiv turnus før fri! Er tre av mine kollegaer som har mistet i forbindelse med jobb, er så i tvil hva jeg skal gjøre... noen råd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litte grann lyserosa på papiret i dag.. ikke bra..  :sad:

Krysser fingre for at det VIL gå bra!!!! Langt er du på vei?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro man får kraftige blødninger dersom det er noe alvorlig? Lyserosa betyr vel veldig lite "utvannet" blod.

Håper det går bra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyserosa skal ikke farlig så lenge det ikke begynner å blø kraftig og du får smerter.
Første svangerskapet hadde jeg brun utflod hele første trimester.
I dette svangerskapet har jeg hatt blødninger + brunutflod siden unnfangelsen. Men jeg hadde en SA 2,5 uke før unnfangelsen som fremdeles ikke har sluttet å blø. Så jeg er ganske sikker på at blødningene ikke kommer fra dette svangerskapet. Skal til legen på onsdag (tok blodprøve fredag) for å få tilbakemelding på hcg nivået og forhåpentligvis finne ut hvor langt jeg er på vei. Det er nemlig litt usikkert om jeg er 4+6 eller 11+3 uker.

Krysser fingrene for deg Sidney :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Endelig positiv test her også! Første barn. Etter et år uten syklus etter p pillebruk ble det provera + enkel pergokur så satt spiren! Har sannsynligvis termin rundt 15. Januar. Har en del stikninger, er trett, sulten og har ganske ømme bryster. Spent på hvordan dette vil utvikle seg videre!! Gleder meg til å følge resten av gjengen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Jeg er 5+5 i dag og har ikke hatt noe mer blødning;) krysser fingrene for at det ikke kommer mer i morgen! Har lysst å bestille UL neste fredag, da skal det ihvertfall være mulig å se at alt er ok. Har mistet 2 ganger før, begge gangene 6+4.. Så skal klappe hvis jeg kommer over 7!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det blir spennende tre blir til fire! Så rart å plutselig hoppe fram til uke 11;)

 

Velkommen fruW og grattis med positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det blir spennende tre blir til fire! Så rart å plutselig hoppe fram til uke 11;)

 

Velkommen fruW og grattis med positiv test!

Ja, håper egentlig på at SA'en ikke var en SA likevel, og at jeg snart kan gå over i 2. trimester og på en måte slippe unna å grue meg alle de første ukene. Men ingen krise om jeg "kun" er 5 uker på vei, så lenge alt går bra denne gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Slenger meg inn her ! Har ikke fortalt noen andre enn samboeren så er såååå spent ! 7+2 her ! 2. Gangs.. Og føler jeg har vært gravid en evighet alt.. Kvalm i rett over 4 uker, kaster opp og orker kun mariekjeks og isbiter! Langt unna det første svangerskapet allerede med tidlig mage, store pupper og vondt bekken. Men har prøvd siden august i fjor så var deilig at det satt !*krysser*fingrene* ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i går grunnet noen småplager. Kunne se bevegelse, og det ble fanget opp hjerteaktivitet. Føler meg litt mindre stresset nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i går grunnet noen småplager. Kunne se bevegelse, og det ble fanget opp hjerteaktivitet. Føler meg litt mindre stresset nå <3

Nei så kjekt! Da kan du senke skuldrene litt :-€

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i går grunnet noen småplager. Kunne se bevegelse, og det ble fanget opp hjerteaktivitet. Føler meg litt mindre stresset nå <3

Så herlig for deg å vite! Hvor langt er du på vei? :D Skal snart jeg også, så lurer på om de vil ha mulighet til å fange opp hjertelyd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who whoo :) ultralyd i dag gikk topp:) fint lite hjerte som slo:) så alt går som planlagt:) crl var 0.69cm :) detta ska bli så gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who whoo :) ultralyd i dag gikk topp:) fint lite hjerte som slo:) så alt går som planlagt:) crl var 0.69cm :) detta ska bli så gøy :)

Nei så kjekt, herlig å få vite at alt står bra til :-) vi skal på fredag, er så spent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Who whoo :) ultralyd i dag gikk topp:) fint lite hjerte som slo:) så alt går som planlagt:) crl var 0.69cm :) detta ska bli så gøy :)

Nei så kjekt, herlig å få vite at alt står bra til :-) vi skal på fredag, er så spent :-)

Ja:) føle meg mye lettare og roligare:) lykke te på fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange slag i minuttet slo hjertet marianne? :-) min var også 0,69 mm på tidlig ultralyd da jeg var 6+4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig trasig å være suuupertrøtt på dagtid, og spesielt etter jobb, (enda jeg sover en time når jeg kommer hjem) nå sitter jeg her og kunne sovvnet på flekken, blir vell og legge seg tidlig i kveld også. Bare jeg kan få sove godt i natt!! oversegtrøttis.no!

 

6+0 i dag <3

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange slag i minuttet slo hjertet

marianne? :-) min var også 0,69 mm på tidlig ultralyd da jeg var 6+4 :-)

Fikk du vite det?? det gjore ikke eg...:/ fikk ett fint ultralyd bilde av ein nøtteform :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...