Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Skal til første kontroll når eg er ca 8+4, var legen som satt opp når eg var der for noen andre greier. Hun sa at det var vanlig med første kontroll mellom uke 8 og 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist graviditet fikk jeg beskjed om at de ikke kunne ta blodprøver før uke 12, så regner med at det er forskjellig praksis på forskjellige steder.

Jeg har alt vært på kontroll nå, fordi jeg bor i utlandet og her har de tidlig UL i uke 7 som første kontroll. Ikke meg imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hørte en plass at det var en mulighet for at epidural kunne skade barnet også, men har gjerne hørt feil :P

 

Noen andre som har mistet alle symptonene sånn plutselig?? Har vært både kvalm, oppblåst, hatt stikninger og diare(flaut) men nå i noen dager så har jeg ikke kjent noen ting.... :/ Føles litt tomt på en måte.. :/

 

Lurer på en annen ting også :P Hvordan regnes permisjonen ut fra de 6 siste månedene i jobb, er det gjennomsnittet av lønnen de siste 6 månedene, eller er det den måneden man får utbetalt mest? Hvordan regnes det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok en gang over for meg :(
Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.
Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok en gang over for meg :(

Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.

Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

Off :( Det var trist å høre :( *stooor klem* Du får ta tiden til hjelp, så går det forhåpentligvis bra neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok en gang over for meg :(

Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.

Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

Nei og nei, dette var kjempe trist lesning :-( sender deg en god trøsteklem, og må bare si at jeg har virkelig vondt av deg! Stå på, neste gang skal spiren slå seg til ro i 9 mnd <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det nok en gang over for meg :(

Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.

Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

 

Huff da. Sender deg en stor god klem <3 Håper det går bedre neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hørte en plass at det var en mulighet for at epidural kunne skade barnet også, men har gjerne hørt feil :P

 

Noen andre som har mistet alle symptonene sånn plutselig?? Har vært både kvalm, oppblåst, hatt stikninger og diare(flaut) men nå i noen dager så har jeg ikke kjent noen ting.... :/ Føles litt tomt på en måte.. :/

 

Lurer på en annen ting også :P Hvordan regnes permisjonen ut fra de 6 siste månedene i jobb, er det gjennomsnittet av lønnen de siste 6 månedene, eller er det den måneden man får utbetalt mest? Hvordan regnes det ut?

Etter som jeg har skjønt så er det gjennomsnittet av de mnd. :)

Jeg har ikke mista noen  symptomer enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist graviditet fikk jeg beskjed om at de ikke kunne ta blodprøver før uke 12, så regner med at det er forskjellig praksis på forskjellige steder.

Jeg har alt vært på kontroll nå, fordi jeg bor i utlandet og her har de tidlig UL i uke 7 som første kontroll. Ikke meg imot!

Ja, dama i skranken på legekontoret mitt sa at det var ikke noe vits å ta noen time før etter uke 12 pga blodprøven. Men hva sjekker de på blodprøven? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok en gang over for meg :(

Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.

Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

Sender over en god klem <3

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig i dag fått pratet med fastlegen min angående halv sykmelding, holdt på siden tirsdag.... Og hun ville ha meg inn på liten sjekk :) Så har fått time på mandag, skulle vist blandt annet ta noen blodprøver :) Men første skikkelig sjekk trengte vi ikke å ta før når jeg har time neste gang, som jeg allerede har bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok en gang over for meg :(

Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.

Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

:( Veldig leit å høre! Håper det går så bra med deg som det kan, og at neste gang er gangen! Sender over en stor trøsteklem og ønsker deg lykke til videre! Stå på! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok en gang over for meg :(

Fikk styrtblødninger i dag med store klumper. Har fremdeles store blødninger og skifter bind hvert 10 min føles det ut som.

Jeg er helt knust samtidig som jeg er lettet, nå slipper jeg ihvertfall å leve i uvissheten. Men jeg skulle sånn ønske jeg var gravid

Titter innom nå og da selv om det er over for min del, og må bare si at det er så utrolig trist å høre hva som skjedde med deg "Tre blir til fire" :( Alle drømmer knuses på kort tid.. Skjønner så altfor godt hvordan du har det nå.. Ønsker det aller beste for deg og håper at dere blir fire i familien om få strakser :) Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jeg hørte en plass at det var en mulighet for at epidural kunne skade barnet også, men har gjerne hørt feil :P

 

Noen andre som har mistet alle symptonene sånn plutselig?? Har vært både kvalm, oppblåst, hatt stikninger og diare(flaut) men nå i noen dager så har jeg ikke kjent noen ting.... :/ Føles litt tomt på en måte.. :/

 

Lurer på en annen ting også :P Hvordan regnes permisjonen ut fra de 6 siste månedene i jobb, er det gjennomsnittet av lønnen de siste 6 månedene, eller er det den måneden man får utbetalt mest? Hvordan regnes det ut?

Etter som jeg har skjønt så er det gjennomsnittet av de mnd. :)

Jeg har ikke mista noen  symptomer enda. :)[/quote på nav sin foreldrepengekalkulator skal man skrive inn årsinntekten for de tre siste årene, mitt resultat blir en utbetaling som er mindre enn det jeg har i lønn pr i dag, enda jeg velger 100%. Håper resultatet blir noe annet når vi søker for det tullet har ikke vi råd til :)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hørte en plass at det var en mulighet for at epidural kunne skade barnet også, men har gjerne hørt feil :P

 

Noen andre som har mistet alle symptonene sånn plutselig?? Har vært både kvalm, oppblåst, hatt stikninger og diare(flaut) men nå i noen dager så har jeg ikke kjent noen ting.... :/ Føles litt tomt på en måte.. :/

 

Lurer på en annen ting også :P Hvordan regnes permisjonen ut fra de 6 siste månedene i jobb, er det gjennomsnittet av lønnen de siste 6 månedene, eller er det den måneden man får utbetalt mest? Hvordan regnes det ut?

Etter som jeg har skjønt så er det gjennomsnittet av de mnd. :)

Jeg har ikke mista noen  symptomer enda. :)[/quote på nav sin foreldrepengekalkulator skal man skrive inn årsinntekten for de tre siste årene, mitt resultat blir en utbetaling som er mindre enn det jeg har i lønn pr i dag, enda jeg velger 100%. Håper resultatet blir noe annet når vi søker for det tullet har ikke vi råd til :)]

nei når har jeg rota litt her med kommentaren min... Jaja den står oppi inni der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Syns jeg hørte en plass at det var en mulighet for at epidural kunne skade barnet også, men har gjerne hørt feil :P

 

Noen andre som har mistet alle symptonene sånn plutselig?? Har vært både kvalm, oppblåst, hatt stikninger og diare(flaut) men nå i noen dager så har jeg ikke kjent noen ting.... :/ Føles litt tomt på en måte.. :/

 

Lurer på en annen ting også :P Hvordan regnes permisjonen ut fra de 6 siste månedene i jobb, er det gjennomsnittet av lønnen de siste 6 månedene, eller er det den måneden man får utbetalt mest? Hvordan regnes det ut?

Etter som jeg har skjønt så er det gjennomsnittet av de mnd. :)

Jeg har ikke mista noen  symptomer enda. :)

 

på nav sin foreldrepengekalkulator skal man skrive inn årsinntekten for de tre siste årene, mitt resultat blir en utbetaling som er mindre enn det jeg har i lønn pr i dag, enda jeg velger 100%. Håper resultatet blir noe annet når vi søker for det tullet har ikke vi råd til :)

 

nei når har jeg rota litt her med kommentaren min... Jaja den står oppi inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg en blødning i dag :( har ikke smertene ennå som sist SA.. Plis fortell meg at dette ennå kan gå bra? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg en blødning i dag :( har ikke smertene ennå som sist SA.. Plis fortell meg at dette ennå kan gå bra? :(

Jeg har hatt friskt blod to ganger. Begge gangene uten smerter. Og hjertet slår fortsatt så vidt jeg vet. Var på ultralyd dagen etter. Håper det går bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er sykemeldte her inne? Hvorfor? Bare spør siden jeg selv er sykemeldt og føler meg litt teit. Er litt usikker på om jeg skal gå tilbake på jobb. Men jeg jobber med mat og er en del løping og tunge løft der. Og ikke minst den mat lukta :( blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til flegen min i morgen og forhåpentligvis får jeg 50% sykmelding! :) Det trenger jeg sårt, da jeg ikke klarer å være på jobb hele dagene, jobber attpåtil skift, så er vanskelig å få en stabil søvn rytme...

Har søkt om å få jobbe vanlig dag, men av diverse grunner og misforståelser, da jeg søkte, fikk jeg avslag... Såe fuck dem! Får meg sykmelding, så beholder jeg også skifttilleget mitt ;)

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå hadde jeg en blødning i dag :( har ikke smertene ennå som sist SA.. Plis fortell meg at dette ennå kan gå bra? :(

Jeg har hatt friskt blod to ganger. Begge gangene uten smerter. Og hjertet slår fortsatt så vidt jeg vet. Var på ultralyd dagen etter. Håper det går bra for deg :)

 

Tusen takk for svar :) Var friskt blod dette også, og det ga seg ganske raskt. Har ikke blødd noe mer etterpå, og ikke noe smerter. Skal iallefall ta det veldig rolig i helgen og oppsøke lege på mandag :) Nå ble jeg iallefall litt mindre bekymret. Takk :)

Endret av Christinnot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå hadde jeg en blødning i dag :( har ikke smertene ennå som sist SA.. Plis fortell meg at dette ennå kan gå bra? :(

 

Jeg har hatt friskt blod to ganger. Begge gangene uten smerter. Og hjertet slår fortsatt så vidt jeg vet. Var på ultralyd dagen etter. Håper det går bra for deg :)

Tusen takk for svar :) Var friskt blod dette også, og det ga seg ganske raskt. Har ikke blødd noe mer etterpå, og ikke noe smerter. Skal iallefall ta det veldig rolig i helgen og oppsøke lege på mandag :) Nå ble jeg iallefall litt mindre bekymret. Takk :)
Huff, det er så ekkelt når man får blødning! Jeg hadde en bitteliten på onsdag, det gikk kaldt nedover ryggen på meg da jeg så det, huff :-( men det ble bare med det ene dobesøket, så det var nok bare litt skjør slimhinnene vil jeg tro:-) så bra at det gav seg hos deg også :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...