Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke direkte gravid, men kjenner noe skjer. Må ha mat med en gang jeg blir sulten, ellers blir jeg kvalm, blitt avhengig av vannflasken :P Puppene har blitt større og ganske så ømme (vokser mer enn de bruker ved mensen og er mer ømme), så nooooe må da skje :) 5+5 idag :D Gleder meg til å informere flere enn kun en venninne - men vil vente så lenge som mulig i tilfelle det ikke går bra. Fikk nettop vite idag at bestevennen til pappa som også er faren til en av mine nærmeste venninner har fått lungekreft, så nå vil jeg vente enda lenger med å fortelle. Vil ikke at jeg skal være den som får oppmerksomhet når en familie er i krise <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... føler meg ikke så gravid... hva med dere andre?

jeg er 6+1, og har hatt vondt i magen i et par uker, frøset og vært usigelig trøtt - nærmest i koma på ettermiddagene, følt meg oppblåst... men nå føler jeg meg ikke noe særlig gravid, hvis dere skjønner... ikke er jeg kvalm heller som jeg var med de to første... bekymrer meg sikkert uten grunn, men synes det er litt rart... :-(

noe av det samme her, bortsett fra at kvalmen melder seg mest på ettermiddagen. Men har hatt murringer, vært oppblåst og veldig ømme pupper. Nå føler jeg meg helt vanlig liksom :) et 5+4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmm... føler meg ikke så gravid... hva med dere andre?

jeg er 6+1, og har hatt vondt i magen i et par uker, frøset og vært usigelig trøtt - nærmest i koma på ettermiddagene, følt meg oppblåst... men nå føler jeg meg ikke noe særlig gravid, hvis dere skjønner... ikke er jeg kvalm heller som jeg var med de to første... bekymrer meg sikkert uten grunn, men synes det er litt rart... :-(

noe av det samme her, bortsett fra at kvalmen melder seg mest på ettermiddagen. Men har hatt murringer, vært oppblåst og veldig ømme pupper. Nå føler jeg meg helt vanlig liksom :) et 5+4
Hallo. Er 6+2 her, og vil ikke si at jeg har hatt de mest definerte symptomer heller. Jeg har vært skikkelig hormonell, så humøret har gått hardt ut over min mann. Jeg er ganske sulten, og ha vært fysen på noe godt hele tiden. Må opp om natten for og tisse og puppene er tunge, ikke så veldig veldig øm! Kan bli litt småuggen innimellom, men ikke direkte kvalm, spiser jeg noe da, så går det over! Jeg liker ikke at jeg har så få symptomer ift mange av de andre her inne, føler meg liksom ikke gravid :-( er spent på ul neste fradrag, om det vil komme fram et pulserende hjerte...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man ikke fortelle det så tidlig som mulig etter det er gått 12 uker? Vil tro arbeidsgiver setter pris på dette. Jeg tenker hvertfall å si det rundt der før det blir offentliggjort for "hele verden". Greit at nyheten kommer fra deg og ikke fra rykter der ute. Min mening hvertfall:)

Ja det høres jo ut som et riktig tidspunkt:-) takk for råd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hmm... føler meg ikke så gravid... hva med dere andre?

jeg er 6+1, og har hatt vondt i magen i et par uker, frøset og vært usigelig trøtt - nærmest i koma på ettermiddagene, følt meg oppblåst... men nå føler jeg meg ikke noe særlig gravid, hvis dere skjønner... ikke er jeg kvalm heller som jeg var med de to første... bekymrer meg sikkert uten grunn, men synes det er litt rart... :-(

noe av det samme her, bortsett fra at kvalmen melder seg mest på ettermiddagen. Men har hatt murringer, vært oppblåst og veldig ømme pupper. Nå føler jeg meg helt vanlig liksom :) et 5+4
Hallo. Er 6+2 her, og vil ikke si at jeg har hatt de mest definerte symptomer heller. Jeg har vært skikkelig hormonell, så humøret har gått hardt ut over min mann. Jeg er ganske sulten, og ha vært fysen på noe godt hele tiden. Må opp om natten for og tisse og puppene er tunge, ikke så veldig veldig øm! Kan bli litt småuggen innimellom, men ikke direkte kvalm, spiser jeg noe da, så går det over! Jeg liker ikke at jeg har så få symptomer ift mange av de andre her inne, føler meg liksom ikke gravid :-( er spent på ul neste fradrag, om det vil komme fram et pulserende hjerte...

Jeg føler mæ skikkelig gravid denne gangen, sist gang hadde jeg veldig lite symptomer, men litt skummelt siden det er så tidlig. 5+3 her. Puppane er blitt så stor å såre,så utrolig trøtt og blir sååå rørt av ingenting:-):-) den hormonelle bomba her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere andre her inne? Her går dagene i at jeg er kjempesliten og trøtt, mye uggen, men ikke kvalme ennå heldigvis! Klarer å få i meg mat, er ikke bestandig frokosten er enig med meg men...! :P

Hvordan er det med vektøkningen deres? Jeg har allerede lagt på med 2 kg... Håper dette ikke fortsetter så fort! Prøver ha noen dager i uka der jeg sykler på jobb eller ute og går tur med venniner... :)

Ja også er jeg blitt en skikkelig hormonbombe! Stakkars samboeren min! xD Når jeg er sliten og trøtt, så høres jeg fort sur ut, (dette vet han godt!) og da sier han så og si bestandig, ikke vær så sur da...! eller surpomp! xD Dette sier han bare for å terge og da blir jeg iallefall sur og grinete etterpå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Hmm... føler meg ikke så gravid... hva med dere andre?

jeg er 6+1, og har hatt vondt i magen i et par uker, frøset og vært usigelig trøtt - nærmest i koma på ettermiddagene, følt meg oppblåst... men nå føler jeg meg ikke noe særlig gravid, hvis dere skjønner... ikke er jeg kvalm heller som jeg var med de to første... bekymrer meg sikkert uten grunn, men synes det er litt rart... :-(

noe av det samme her, bortsett fra at kvalmen melder seg mest på ettermiddagen. Men har hatt murringer, vært oppblåst og veldig ømme pupper. Nå føler jeg meg helt vanlig liksom :) et 5+4
Hallo. Er 6+2 her, og vil ikke si at jeg har hatt de mest definerte symptomer heller. Jeg har vært skikkelig hormonell, så humøret har gått hardt ut over min mann. Jeg er ganske sulten, og ha vært fysen på noe godt hele tiden. Må opp om natten for og tisse og puppene er tunge, ikke så veldig veldig øm! Kan bli litt småuggen innimellom, men ikke direkte kvalm, spiser jeg noe da, så går det over! Jeg liker ikke at jeg har så få symptomer ift mange av de andre her inne, føler meg liksom ikke gravid :-( er spent på ul neste fradrag, om det vil komme fram et pulserende hjerte...

Jeg føler mæ skikkelig gravid denne gangen, sist gang hadde jeg veldig lite symptomer, men litt skummelt siden det er så tidlig. 5+3 her. Puppane er blitt så stor å såre,så utrolig trøtt og blir sååå rørt av ingenting:-):-) den hormonelle bomba her :-)

 

Takk for svar :-) Fint å se at det er litt variasjon på oss da - er jo sikkert mye som er innafor normalen! :-) Er nok bare uvant for meg å ikke brekke meg 20 ganger i døgnet som jeg gjorde med de to forrige... ;-) Bestiller en tidlig ultralyd før vi forteller barna det hvertfall!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere andre her inne? Her går dagene i at jeg er kjempesliten og trøtt, mye uggen, men ikke kvalme ennå heldigvis! Klarer å få i meg mat, er ikke bestandig frokosten er enig med meg men...! :P

Hvordan er det med vektøkningen deres? Jeg har allerede lagt på med 2 kg... Håper dette ikke fortsetter så fort! Prøver ha noen dager i uka der jeg sykler på jobb eller ute og går tur med venniner... :)

Ja også er jeg blitt en skikkelig hormonbombe! Stakkars samboeren min! xD Når jeg er sliten og trøtt, så høres jeg fort sur ut, (dette vet han godt!) og da sier han så og si bestandig, ikke vær så sur da...! eller surpomp! xD Dette sier han bare for å terge og da blir jeg iallefall sur og grinete etterpå! :P

Kjenner meg igjen i å være sååå trøtt... Nærmest snubler opp i sofaen på ettermiddagene og blir liggende i stabilt sideleie minst en time... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere andre her inne? Her går dagene i at jeg er kjempesliten og trøtt, mye uggen, men ikke kvalme ennå heldigvis! Klarer å få i meg mat, er ikke bestandig frokosten er enig med meg men...! :P

Hvordan er det med vektøkningen deres? Jeg har allerede lagt på med 2 kg... Håper dette ikke fortsetter så fort! Prøver ha noen dager i uka der jeg sykler på jobb eller ute og går tur med venniner... :)

Ja også er jeg blitt en skikkelig hormonbombe! Stakkars samboeren min! xD Når jeg er sliten og trøtt, så høres jeg fort sur ut, (dette vet han godt!) og da sier han så og si bestandig, ikke vær så sur da...! eller surpomp! xD Dette sier han bare for å terge og da blir jeg iallefall sur og grinete etterpå! :P

Har også lagt på meg 2.5 kg, føler meg feit og ekkel faktisk! Blir kjekt og hoppe i vikingene på ferie om 3 uker, når jeg ser ut som en julegris og ikke en gravid dame :-(

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan står det til med dere andre her inne? Her går dagene i at jeg er kjempesliten og trøtt, mye uggen, men ikke kvalme ennå heldigvis! Klarer å få i meg mat, er ikke bestandig frokosten er enig med meg men...! :P

Hvordan er det med vektøkningen deres? Jeg har allerede lagt på med 2 kg... Håper dette ikke fortsetter så fort! Prøver ha noen dager i uka der jeg sykler på jobb eller ute og går tur med venniner... :)

Ja også er jeg blitt en skikkelig hormonbombe! Stakkars samboeren min! xD Når jeg er sliten og trøtt, så høres jeg fort sur ut, (dette vet han godt!) og da sier han så og si bestandig, ikke vær så sur da...! eller surpomp! xD Dette sier han bare for å terge og da blir jeg iallefall sur og grinete etterpå! :P

Har også lagt på meg 2.5 kg, føler meg feit og ekkel faktisk! Blir kjekt og hoppe i vikingene på ferie om 3 uker, når jeg ser ut som en julegris og ikke en gravid dame :-(Anonymous poster hash: 5e04e...474
Vikingene er da altså bikinien,hahaha :-) flotte Autocorecten :-)

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere andre her inne? Her går dagene i at jeg er kjempesliten og trøtt, mye uggen, men ikke kvalme ennå heldigvis! Klarer å få i meg mat, er ikke bestandig frokosten er enig med meg men...! :P

Hvordan er det med vektøkningen deres? Jeg har allerede lagt på med 2 kg... Håper dette ikke fortsetter så fort! Prøver ha noen dager i uka der jeg sykler på jobb eller ute og går tur med venniner... :)

Ja også er jeg blitt en skikkelig hormonbombe! Stakkars samboeren min! xD Når jeg er sliten og trøtt, så høres jeg fort sur ut, (dette vet han godt!) og da sier han så og si bestandig, ikke vær så sur da...! eller surpomp! xD Dette sier han bare for å terge og da blir jeg iallefall sur og grinete etterpå! :P

Her har det gått ganske fint frem til i dag. I dag har jeg hatt null overskudd. Sov kun 5 timer i natt og ble vekket kl 06.30. Halv 9 krøp jeg til sengs igjen (etter å ha desperat prøvd å holde meg våken uten hell på sofaen) og skulle bare sove en liten time, 3 timer seinere våknet jeg. Syntes synd på toåringen som har en mamma som ikke orker noen ting i dag og en pappa som er syk. Jeg har mest lyst å bare sitte i sofaen og bare sitte der, men tok oss en tur ut i sted. Nå gikk 2åringen omsider med på å legge seg i sengen og hvile litt.

 

Jeg har fått rastløse bein allerede og merker at det skal bli 8 fine mnd fremover skal det fortsette.

Er en del svimmel og litt småuggen. Ikke kvalm, men noe er det. Jeg har aldri hatt problemer med kvalme tidligere (dette er tredje gang jeg er gravid, inkludert en SA for ikke lenge siden) så dette kommer virkelig overraskende på meg. Håper det ikke utvikler seg til noe mer.

Jeg er ikke særlig hormonell, tror jeg :P Men merker at på dager som dette hvor jeg har null overskudd, så er jeg ikke den mest happy personen. Og tålmodigheten er ikke helt der den heller. Men ellers så er jeg egentlig ganske stabil i humøret.

 

Ellers lever jeg ganske så normalt som før testen ble positiv. Trener minimum 3 ganger i uken osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at det ikke er bare meg :P Bikinisesongen blir spennende, jeg er litt overvektig, og har vært det siden jeg gikk ut videregående, men har et greit syn på kroppen min :) Gleder meg til magen begynner å komme sikkelig, håper den kommer iløpet av sommeren!:P Gå rundt i tynne sommerklær å vise frem magen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde null symptomer sist graviditet, kun trøtt. Det er jeg nå også, men kjente i dag for første gang at jeg var skikkelig uggen. I tillegg så tisser jeg som en hest! ;-D synes tiden går uendelig sakte disse dagene!! Og jeg synes ikke bikinien er noe stas for tiden heller, blubbete og oppblåst! :-) moro å se hvordan dere andre har det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+4 i dag og eneste symptom er vel ømme bryster.. Merker også litt tendens til rastløse ben.. håper virkelig ikke dette vil fortsette i 8 mnd.. Siden magen har lagt seg litt ut det siste året,  :huh: hadde jeg håpet gravidmagen kunne komme til sommerferien, men vel akkurat litt for sent ute til det desverre.. 

Til dere som har vært gravide før, når begynte magen å vise? Gleder meg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg med på denne gruppa. Er 5+4 gravid for første gang. Vi er veldig spente og har lyst til å fortelle det til familien, men er nervøse for at noe skal gå galt. Føler meg ikke spesielt gravid enda, har bare litt murring i magen, oppblåst, fortere sliten og må ofte tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også ordentlig trøtt, og hoven i kroppen. Har allerede gått opp i vekt, men lurer litt på om det kan være væskeansamling. Ellers ingen kvalme, men til tider litt småuggen. I tillegg vil jeg gratulere deg Pretty januar15 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+4 i dag og eneste symptom er vel ømme bryster.. Merker også litt tendens til rastløse ben.. håper virkelig ikke dette vil fortsette i 8 mnd.. Siden magen har lagt seg litt ut det siste året,  :huh: hadde jeg håpet gravidmagen kunne komme til sommerferien, men vel akkurat litt for sent ute til det desverre.. 

Til dere som har vært gravide før, når begynte magen å vise? Gleder meg :duskedame:

Sist jeg var gravid begynte magen så vidt å vises rundt ordinær ultralyd. Magen kom litt før den tid, men vanskelig å skille den fra gravidmage og tjukk mage :P Med ved ordinær UL var det ikke tvil.

Jeg syntes magen kom alt for seint da, men du verden som den vokste etter det og gedigen ble jeg på slutten.

Er forberedt på at mange kan komme tidligere denne gang, siden dette er nr to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker vel egentlig mest til at jeg har null energi til overs. Blir mye fortere sliten av å trene eller gå turer enn før.

Dessuten har jeg hatt mye mensmurringer siden før jeg teste positivt og fortsatt nå. Liker ikke helt det, men går utifra at hvis noe var galt så ville det vært snakk om intense smerter og blødning. Heldigvis ingen tegn til det.

Noen andre som opplever disse murringene? Håper bare det er naturlig når ting utvider seg etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker vel egentlig mest til at jeg har null energi til overs. Blir mye fortere sliten av å trene eller gå turer enn før.

Dessuten har jeg hatt mye mensmurringer siden før jeg teste positivt og fortsatt nå. Liker ikke helt det, men går utifra at hvis noe var galt så ville det vært snakk om intense smerter og blødning. Heldigvis ingen tegn til det.

Noen andre som opplever disse murringene? Håper bare det er naturlig når ting utvider seg etc.

Har en god del murringer selv og det er helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre at man ikke er alene da:)

Jeg har også hatt murringer, og direkte vondt i magen - men ikke en dråpe blod, så da satser jeg på det er i orden der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Betryggende å høre at man ikke er alene da:)

 

Jeg har også hatt murringer, og direkte vondt i magen - men ikke en dråpe blod, så da satser jeg på det er i orden der inne...

har skikkelig murringer og vondt i magen i dag. Var å trente tidligere i dag, tok litt hardt i, men det føltes ok der og da,men når jeg kom hjem ble jeg kvalm,svimmel og fikk noen gode tak i magen. Er ikke så høy i hatten nå egentlig og håper ikke jeg har gjort noe dumt fysisk sett....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage rundt uke 17 sist. Men den var bare slik at hvis jeg hadde en jakke over så du den ikke, men kunne også vise den frem med en stram genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...