Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Og så kom "alt er jo så trist" humøret fram!

Gubben kom hjem fra jobb, sliten og trøtt og sa "bare" hei til meg, før han slengte seg med på sofaen,uten og gi meg en hei kos! Det var så fornærmede at jeg gikk på rommet og suttret noen tårer :-(!!

skal det seriøst så lite til når man går gravid, herrefred! Fortsatt føler jeg meg avvist og fornærmet,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer jenter! :) jeg henger meg på her. Testet positivt i går kveld. Foreløpig termin 6 januar. Kjempespennende! Dette blir mitt andre barn, har en jente på 18 mdr, så blir to ganske tette. Jeg bor litt avsidesliggende og håper å kunne følge med litt her på forumet, da det ikke er så mange andre gravide å snakke med hvor jeg bor ;) god helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer jenter! :) jeg henger meg på her. Testet positivt i går kveld. Foreløpig termin 6 januar. Kjempespennende! Dette blir mitt andre barn, har en jente på 18 mdr, så blir to ganske tette. Jeg bor litt avsidesliggende og håper å kunne følge med litt her på forumet, da det ikke er så mange andre gravide å snakke med hvor jeg bor ;) god helg! 

Gratulerer Minnie88:) God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Er 4+6 idag og tok en CB digital. Den viser bare 1-2 uker.. Skulle ikke den vist 2-3 uker nå? Nå kommer "frykten" om at dette ikke går bra denne gangen heller for fullt... :( Har heldigvis tidlig UL neste mandag når jeg er 6+1, så da får jeg "dommen". Positivitet, kom til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Er 4+6 idag og tok en CB digital. Den viser bare 1-2 uker.. Skulle ikke den vist 2-3 uker nå? Nå kommer "frykten" om at dette ikke går bra denne gangen heller for fullt... :( Har heldigvis tidlig UL neste mandag når jeg er 6+1, så da får jeg "dommen". Positivitet, kom til meg ;)

Jeg fikk samme resultat som deg, trodde også at jeg ville få 2-3 uker. Har forstått det slik at man ikke skal bekymre seg over dette, at det skal ganske mange dager over ikm, kanskje et par uker, før den viser 3 uker! Prøv og slapp av, og ikke tenke så mye på det, selv om at jeg vet det ikke er lett! Blir spennende med ul da, vi skal 16 mai, er da 7+1 :-)

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hm... Er 4+6 idag og tok en CB digital. Den viser bare 1-2 uker.. Skulle ikke den vist 2-3 uker nå? Nå kommer "frykten" om at dette ikke går bra denne gangen heller for fullt... :( Har heldigvis tidlig UL neste mandag når jeg er 6+1, så da får jeg "dommen". Positivitet, kom til meg ;)

Jeg fikk samme resultat som deg, trodde også at jeg ville få 2-3 uker. Har forstått det slik at man ikke skal bekymre seg over dette, at det skal ganske mange dager over ikm, kanskje et par uker, før den viser 3 uker! Prøv og slapp av, og ikke tenke så mye på det, selv om at jeg vet det ikke er lett! Blir spennende med ul da, vi skal 16 mai, er da 7+1 :-)Anonymous poster hash: 5e04e...474

Takk for det :) Leste nettopp at flere leger har sagt at det er fryktelig vanskelig å måle hcg med urin og at det er via en blodprøve man får et nøyaktig resultat. Med andre ord er det vanlig å få feil med digital testene. Så får bare vente en ukes tid i spenning..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! :)

Da joiner jeg dere også etter at CB'en viste GRAVID i dag!:D

4+3 i dag, beregnet termin ca 10.Januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super kjekt med så mange her inne nå da:) meg og min mann begynte å diskutere smått navn i går.. Han fant ett han likte veldig godt hvis det skulle bli gutt... Varg.. Hva syns dere om det navnet til en guttebaby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Twiie! :) Beregnet termin 10. her også <3

 

Åh det er et veldig fint navn synes jeg marianne-86!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å bestille privat tidlig ul for å sjekke at alt er som det skal. Siden dette er min første er jeg nok litt ekstra bekymret. Når bør man ta denne?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro jo flere vi blir! Gleder meg bare til vi får egen terminklubb, så mye lettere å ha oversikten der! :-) hjertelig velkommen Twiie. Jeg synes Varg er et tøft og mandig navn! Veldig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å bestille privat tidlig ul for å sjekke at alt er som det skal. Siden dette er min første er jeg nok litt ekstra bekymret. Når bør man ta denne? :)

Hei Karooline. Jeg snakket med min private gyn om det samme, og hun sa det var vanlig mellom uke 6-12, siden en da kan se om hjertet slår. Dersom du er interessert i å måle nakkefold bør du vente lenger enn uke 6. Jeg har bestilt tidlig UL, men venter til uke 11. Da er det ikke sååå lenge å vente til den ordinære. Jeg skjønner at du er bekymret, og det er jeg også, men husk at det ikke er så mye en kan gjøre fra eller til utenom å leve sunt :) Vi får smøre oss med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koster 1200 kr der jeg skal gå. Men det inkluderer også alle prøver en bør ta. Varierer sikkert litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg også meg inn med forventet termin 07.01.15. Har ei lita tulle på 7 måneder så kan ikke si at det var heeelt planlagt, men :-) vi gleder oss like mye likevel selv om det blir noen travle år i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen skal du være :) har en gutt på snart 7 år så her blir det å starte helt på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Melder meg inn" her jeg også... Har vært ønsket en stund, denne lille, men har ikke passet eller klaffet før nå... Er veldig glad og håper alt går bra :-) Foreløpig termin 6.januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål :) når jeg skal til første legitime er jeg 6+6 sjekkes det da etter hjertelyd? Vil jo gjerne vite at det er liv og går fremover liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at hjertet begynner å slå i uke 7? I såfall så kan det jo være en mulighet for å finne hjertelyd..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sjekker ikke hjertelyd før i uke 16 ca. Noen gjør det i uke 12, men det er ikke mange. De er redde for at de ikke skal finne den, kan skape ekstra bekymring og føre til tidlig ul uten at det var nødvendig..:)

 

Anonymous poster hash: 1eebc...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at hjertet begynner å slå i uke 7? I såfall så kan det jo være en mulighet for å finne hjertelyd..?

Jeg har lest uke 6, det er derfor man kan ta tidlig ul fra denne uken av :-)

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener å ha lest at hjertet begynner å slå i uke 7? I såfall så kan det jo være en mulighet for å finne hjertelyd..?

Jeg har lest uke 6, det er derfor man kan ta tidlig ul fra denne uken av :-)

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

Ok! Jeg var ikke helt sikker på tidspunktet, så det stemmer nok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg forsiktig inn i dette forumet! :) har hatt tre positive tester nå, men forstår nok ikke helt enda at det er min tur!! :P Prøver å bli vandt til tanken, men det er veldig rart!! samtidig en syk lykkefølelse! Regner med at dere forstår? hehe.. Når forsto du at du faktisk var gravid?? gikk det noen dager eller var en test nok liksom??

Tror jeg har termin 11. januar. Barnimagen sier noe, babyverden sier noe annet og appen som jeg lastet ned i går sier selvfølgelig datoen midt i mellom.. haha.. så det skal ikke vere enkelt dette her.

Så då tenker jeg 40 +2. Har lest en del om det og forstår at det er en vanlig måte å tenke på?? Noen som kan mye om dette? :)

 

og.. Gratulerer til alle!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...