Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Da damer, har vi fått en termingruppe for januar 2015! Så da kan vi lage oss terminliste og ha maaaaange tråder på et sted! Håper å se dere der!

Dumt spørsmål, men hvor finner vi den gruppen?

 

Anonymous poster hash: 5e04e...474

 

Nå er vi inne på 1.trimester, går du lenger ned på lista, finner du terminklubbene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver meg herved inn  :hjerter_rundt:

Termin 8.januar 2015. 

 

Er 5+4 idag, vet at tiden går fort - men det føles likevel som om den står bom fast!

 

Dette er min første. Og jeg er helt overveldet over at jeg faktisk er gravid. 

Så får vi håpe det holder frem. 

 

Ømme brystvorter, svake mensmurringer, litt oppblåst og plutselig må jeg opp om natta for å tisse. Aldri hatt det "problemet" før. Rart hvordan kroppen endrer seg allerede så tidlig. Selv om de bare er små endringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første steget videre tatt, og legetime til rundt uke 12-13 er bestilt!:) Neste blir å bestille tidlig UL til før jeg skal ha legetimen:) Meeen det kan jeg vente litt med å bestille! :)

 

Kroppen er rar, men god <3

Før jeg ble gravid igjen, tenkte jeg at jeg kom til å bli hysterisk neste gang. Men jeg har fått en slik ro i hele kroppen, akkurat som at den sier ifra " Dette skal gå bra" :)

Så da tar jeg alt med ro, og passer på meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer jenter :-)

Sienna!!!!!!! Gratulerer så mye!

Var så trist da du forsvant fra juli-gruppen (eller var det juni...). Krysser det jeg har for at det går bra denne gangen.

Masse, masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Var med i juli gruppen ja. Nå blir det desember istedenfor (får man håpe) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått bestilt meg legetime, men denne er midt i jobbtid.. Har ikke fortalt det til noen enda, og tenker ikke å fortelle det før etter tidlig ul i uke 10.. De kommer jo helt sikkert til å skjønne lunta hvis jeg ber om fri for å reise til legen midt på dagen. Hmm..

Endret av Karooline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neish, du må jo ikke si hvorfor du skal til legen? :-) tror det bare er vi ny-gravide som tror at alle skjønner det, de er ikke så smarte som vi tror:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått svar på hcg i dag :) var på 9474 så det var bra i uke 6+0 blir spennende å få vite stigningen i måro:) bestilte tidleig ul te onsdag i neste uka :) grue glede meg te det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag etter SA for 7-8 uker siden.
Er 5+2 uker og termin 9 januar i følge babyverden sin terminkalkulator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med på denne. Jeg er 4+5 i dag, termin 14/01 ifølge appen til BabyVerden. 😊

Jeg er førstegangsgravid.

 

Har dere fortalt det til noen enda? Her er det bare min beste venninne som vet det i tillegg til oss, jeg måtte fortelle det til noen. Vi har jo lyst til å fortelle det til foreldrene og søsknene våre med en gang, men man bør vel vente til abortfaren ikke er så stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :)

Jeg har fortalt det til de nærmeste venninene mine, de nærmeste på jobb + avdelingsleder, og foreldre og søsknene mine :) Jeg er "bare" 5+2 i dag :) De viste det sist gang også, og det var det stor støtte i da jeg mistet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det foreløpig bra ut hos meg med økning i hcg fra 9474 til 14833 fra onsdag til fredag :) gleder meg masse til tidelig ul i neste uke nå :) begynner å gå opp mor meg at eg e gravid nå <3 noen andre som begynne å gleda seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle sammen! Moro å se at flere og flere finner ut at de hører til her!

Vi har sagt det, eller jeg da.. Til tre venninner, mannen til en kollega. Litt tilfeldig at vi sa det, men var ute og spiste, fikk servert spekemat, så hadde liksom ingen mulighet til å la være! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det foreløpig bra ut hos meg med økning i hcg fra 9474 til 14833 fra onsdag til fredag :) gleder meg masse til tidelig ul i neste uke nå :) begynner å gå opp mor meg at eg e gravid nå <3 noen andre som begynne å gleda seg?

Jeg klarer ikke å tenke på noe annet 🙈❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle sammen! Moro å se at flere og flere finner ut at de hører til her!

Vi har sagt det, eller jeg da.. Til tre venninner, mannen til en kollega. Litt tilfeldig at vi sa det, men var ute og spiste, fikk servert spekemat, så hadde liksom ingen mulighet til å la være! :-)

Er ikke så mange andre grunner til at man ikke kan spise spekemat nei, Hehe..

Jeg tror rett og slett at vi forteller det i dag. Jeg klarer ikke å holde på det her lenger! Er godt å kunne snakke med mamma og svigermor som tross alt har vært gravide før også. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på det i dag at svigers må nok få vite det neste helg når det er 17 mai. For de vet at jeg elsker rømmegrøt med spekemat til, og hvis jeg ikke spiser det på 17 mai, da aner de ugler i mosen. Nå må jeg bare klekke ut en morsom plan å fortelle det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har fortalt det til min bror og svigerinne.. De har en sønn på 3mnd:) så har me fortalt det til ett vennepar av oss så har 3barn :) ellers har me tid stilt.. Men familien tenke sikkert at eg er gravid siden eg har slutta å røyka;) men som nevnt så gjore eg det før eg ble gravid :) vil venta til å fortelle flerre i familien til etter tidelig ulyralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kun mannen min og jeg som vet, vår lille hemmelighet :-) hvis alt ser bra ut på ul neste fredag, så sier vi det til foreldre på 17 mai :-) egentlig et under at vi har klart å holde det for oss selv, men det er vel for og ikke skape de alt for store forhåpningene til besteforeldre (og oss selv forsåvidt) så tidlig, er fryktelig redd at det skal gå gale :-( men vi satser jo på at det vil være et bankende lite hjerte på skjermen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man ikke fortelle det så tidlig som mulig etter det er gått 12 uker? Vil tro arbeidsgiver setter pris på dette. Jeg tenker hvertfall å si det rundt der før det blir offentliggjort for "hele verden". Greit at nyheten kommer fra deg og ikke fra rykter der ute. Min mening hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... føler meg ikke så gravid... hva med dere andre?
jeg er 6+1, og har hatt vondt i magen i et par uker, frøset og vært usigelig trøtt - nærmest i koma på ettermiddagene, følt meg oppblåst... men nå føler jeg meg ikke noe særlig gravid, hvis dere skjønner... ikke er jeg kvalm heller som jeg var med de to første... bekymrer meg sikkert uten grunn, men synes det er litt rart... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...