Ugl@ ruger... Skrevet 28. april 2014 #176 Skrevet 28. april 2014 Står så respekt av deg, men utrolig hva man klarer når man må. Dette vil du også vokse på, du har tatt en tøff og modig avgjørelse og mest fornuftige slik situasjonen ble. Kan ikke risikere fødsel og baselstid mudt oppi den type ustabilt forhold. Hva som skjer senere får bli nettopp senere. Nå skal du snart føde, bli kjent med den lille, sortere tanker, følelser så får du se hva framtiden bringer. Du fortjener å være lykkelig, du får barn på den fineste tida synes jeg ( har april og mai barn selv) så det er mye fint å glede seg til. Klem fra
*Miss Marple* Skrevet 28. april 2014 #177 Skrevet 28. april 2014 Du er utrolig tøff og jeg er full av beundring over hvordan du takler en så vond situasjon. Men jeg tror at det er viktig at du tillater deg å sørge også. Det var ikke sånn som dette det skulle bli, og de følelsene må du få lov til å anerkjenne. Så gråt, ras og kjeft (gjerne til mor eller gode venninner, de tåler det) og få det mest mulig ut av systemet før den lille bollen din bestemmer seg for å komme ut og hilse på. Masse lykke til og takk for oppdateringen.
Iiiiik Skrevet 28. april 2014 #178 Skrevet 28. april 2014 Det er klart det er trist og tomt. Det å vente et barn er jo å legge mange planer, spinne drømmer om mange fremtidsvisjoner. Og når du ble gravid i et forhold, har alle dine fremtidsplaner innebåret en mann og far. Nå når avgjørelsen er tatt, tingene er pakket og veien er kjørt, er det tomrom og antiklimaks tilbake. Er enig med Miss Marple; tillat deg å være trist, å gråte og kjefte. Stor klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #179 Skrevet 28. april 2014 Så bra at du har kommet i orden! Du er flink til å sette ord på følelsene synes jeg, og det er viktig Hvis du ikke har gjort det allerede, så sørg for å få byttet fastlege. Kan være greit å ha det på plass, plutselig trenger du noen å snakke med som ikke er familie Lykke til, du er tøff som toget og lillebolle er heldig som har deg som mor! Anonymous poster hash: 7c1f0...f8f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #180 Skrevet 5. mai 2014 Hei Catchbaby, tenker så mye på deg og håper du vil gi oss en oppdatering snart. Du er et helt enestående flott menneske og jeg ønsker deg alt godt! Anonymous poster hash: 385a9...36a
Populært innlegg catchbaby Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Populært innlegg #181 Skrevet 6. mai 2014 Kjære dere! Jeg er fylt opp med en uendelig kjærlighet. Jeg har født verdens vakreste lille prins igår kveld kl 22. Jeg finner ikke ord som kan beskrive hvordan jeg har det akkurat nå. Bortsett fra reint fysisk da. Jeg er konstant sulten, av en eller annen grunn. Jeg får ikke ha lille gullet mitt hos meg, han ligger på nyfødt intensiven, men får gå inn til han nesten så mye jeg vil. Han er så liten så liten. 2,2 kg og 45 cm lang. Han er liten men allikevel så perfekt! I'll be back!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #182 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer!!! Håper alt er bra og at det går bra med den lille på nyfødtintensiven. Anonymous poster hash: fe674...5f0
♥Nemi♥ Skrevet 6. mai 2014 #184 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så masse! <3 håper han blir fort sterk:) kos deg så masse, for det er deg vel unt!
VurdererBaby Skrevet 6. mai 2014 #186 Skrevet 6. mai 2014 Åååå, dette var utrolig koselige nyheter å få på morgenkvisten:) Gratulerer så masse til deg!!! Må være en fantastisk følelse å endelig ha han ute hos deg! Kos deg og nyyyyt<3 Stor klem!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #187 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer <3 Anonymous poster hash: e0340...390
*Miss Marple* Skrevet 6. mai 2014 #188 Skrevet 6. mai 2014 For en flott nyhet på morgenkvisten ❤️ Gratulerer så mye.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #190 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så masse med den vakre gutten! :-D Anonymous poster hash: d71d1...cd2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #192 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye Anonymous poster hash: 94faf...b9c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2014 #195 Skrevet 6. mai 2014 Ååååh, så moro! Gratulerer så mye med den lille- kos deg masse!
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 6. mai 2014 #200 Skrevet 6. mai 2014 Bøyer meg i støvet! Gratulerer med sønnen! Han er heldig! Håper dere greier å opprettholde kontakten med søsknene hans fremover. Ønsker deg alt det beste. Klem<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå