Gå til innhold

Der blei det slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står så respekt av deg, men utrolig hva man klarer når man må. Dette vil du også vokse på, du har tatt en tøff og modig avgjørelse og mest fornuftige slik situasjonen ble. Kan ikke risikere fødsel og baselstid mudt oppi den type ustabilt forhold. Hva som skjer senere får bli nettopp senere. Nå skal du snart føde, bli kjent med den lille, sortere tanker, følelser så får du se hva framtiden bringer. Du fortjener å være lykkelig, du får barn på den fineste tida synes jeg ( har april og mai barn selv) så det er mye fint å glede seg til.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er utrolig tøff og jeg er full av beundring over hvordan du takler en så vond situasjon.

Men jeg tror at det er viktig at du tillater deg å sørge også. Det var ikke sånn som dette det skulle bli, og de følelsene må du få lov til å anerkjenne.

Så gråt, ras og kjeft (gjerne til mor eller gode venninner, de tåler det) og få det mest mulig ut av systemet før den lille bollen din bestemmer seg for å komme ut og hilse på.

Masse lykke til og takk for oppdateringen.

Skrevet

Det er klart det er trist og tomt. Det å vente et barn er jo å legge mange planer, spinne drømmer om mange fremtidsvisjoner. Og når du ble gravid i et forhold, har alle dine fremtidsplaner innebåret en mann og far. Nå når avgjørelsen er tatt, tingene er pakket og veien er kjørt, er det tomrom og antiklimaks tilbake. Er enig med Miss Marple; tillat deg å være trist, å gråte og kjefte. 

Stor klem til deg! 

Skrevet

Så bra at du har kommet i orden! Du er flink til å sette ord på følelsene synes jeg, og det er viktig :) Hvis du ikke har gjort det allerede, så sørg for å få byttet fastlege. Kan være greit å ha det på plass, plutselig trenger du noen å snakke med som ikke er familie :)

Lykke til, du er tøff som toget og lillebolle er heldig som har deg som mor!

Anonymous poster hash: 7c1f0...f8f
Skrevet

Hei Catchbaby, tenker så mye på deg og håper du vil gi oss en oppdatering snart. Du er et helt enestående flott menneske og jeg ønsker deg alt godt!

Anonymous poster hash: 385a9...36a

Skrevet

Gratulerer!!! Håper alt er bra og at det går bra med den lille på nyfødtintensiven. 

Anonymous poster hash: fe674...5f0
Skrevet

Gratulerer! Alt blir bra til slutt!

Skrevet

Gratulerer så masse! <3 håper han blir fort sterk:) kos deg så masse, for det er deg vel unt!

Skrevet

Åååå, dette var utrolig koselige nyheter å få på morgenkvisten:)

Gratulerer så masse til deg!!! Må være en fantastisk følelse å endelig ha han ute hos deg!

Kos deg og nyyyyt<3

Stor klem!

Skrevet

Gratulerer <3

Anonymous poster hash: e0340...390

Skrevet

For en flott nyhet på morgenkvisten ❤️ Gratulerer så mye.

Skrevet

Gratulerer så masse med den vakre gutten! :-D

Anonymous poster hash: d71d1...cd2

Skrevet

Gratulerer så masse med lillebolle!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Anonymous poster hash: 94faf...b9c

Skrevet

Gratulerer med en liten prins :)

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten! :)

Skrevet

Ååååh, så moro! Gratulerer så mye med den lille- kos deg masse! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer med en liten prins.

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Bøyer meg i støvet! Gratulerer med sønnen! Han er heldig! Håper dere greier å opprettholde kontakten med søsknene hans fremover. Ønsker deg alt det beste. Klem<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...