Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. mai 2014 #201 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye!! Jeg ble nå helt rørt jeg ønsker deg og lillegutten ALT godt fremover! Klem
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #202 Skrevet 6. mai 2014 Ååå, så herlig!! Gratulerer!!! Anonymous poster hash: 5168e...a34
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #203 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer med den lille Har ikke vært aktiv her, men lest og fulgt nøye med på oppdateringer, at du klarer å være så sterk i dette er overveldende å lese <3 Anonymous poster hash: a54ff...8b8
amandine Skrevet 6. mai 2014 #205 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer og hipp hipp hurra! Håper han er fort ute hos deg og ønsker dere masse deilige dager med vår sol og sommer fremover! Hurra!
Sørlandskjerringa Skrevet 6. mai 2014 #206 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye! Leste gjennom tråden nå på morrakvisten, tårene renner og jeg bare smiler for deg. For en glede du har fått i livet ditt nå! Ønsker både deg og den lille alt vel, dere fortjener det <3 For ei dame du er!
L'attente Skrevet 6. mai 2014 #207 Skrevet 6. mai 2014 Kjære dere! Jeg er fylt opp med en uendelig kjærlighet. Jeg har født verdens vakreste lille prins igår kveld kl 22. Jeg finner ikke ord som kan beskrive hvordan jeg har det akkurat nå. Bortsett fra reint fysisk da. Jeg er konstant sulten, av en eller annen grunn. Jeg får ikke ha lille gullet mitt hos meg, han ligger på nyfødt intensiven, men får gå inn til han nesten så mye jeg vil. Han er så liten så liten. 2,2 kg og 45 cm lang. Han er liten men allikevel så perfekt! I'll be back! Har vært fullt opptatt den siste uken med min lille prins som kom 26.04 men bare måtte inn hit og sjekke hvordan det går med deg. GRATULERER så mye med den lille, ta godt vare på deg selv nå i barseltiden for det er en utrolig sårbar tid. Du er så flink og jeg beundrer deg! Kos deg med den lille vidundergutten, det er en helt fantastisk tid <3
Influences Skrevet 6. mai 2014 #211 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye med gutten:-D Ble han født tidlig?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #216 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så uendelig masse! Måtte felle noen tårer for deg nå (igjen), tusen takk for alt du har delt med oss de siste ukene. Føler nesten at jeg kjenner deg litt nå og jeg bryr meg masse om deg, så dette var koselige nyheter. Håper det går bra med dere begge og at du klarer å kose deg og nyte tiden, selv om det sikkert også er fryktelig vemodig at det ble som det ble... Lykke til og klem:) P.S: ble du satt i gang? Hører gjerne fødselshistorien når du evt føler deg klar for det;) Anonymous poster hash: 9a1a2...23c
Ugl@ ruger... Skrevet 6. mai 2014 #218 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye!!! Ønsker deg og sønnen din alt godt for framtiden. <3
junimamma81 Skrevet 6. mai 2014 #219 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye med den lille:-) har fulgt med på tråden og synes du er tøff! Kos deg masse i barseltiden:-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #220 Skrevet 6. mai 2014 Kjære dere! Jeg er fylt opp med en uendelig kjærlighet. Jeg har født verdens vakreste lille prins igår kveld kl 22. Jeg finner ikke ord som kan beskrive hvordan jeg har det akkurat nå. Bortsett fra reint fysisk da. Jeg er konstant sulten, av en eller annen grunn. Jeg får ikke ha lille gullet mitt hos meg, han ligger på nyfødt intensiven, men får gå inn til han nesten så mye jeg vil. Han er så liten så liten. 2,2 kg og 45 cm lang. Han er liten men allikevel så perfekt! I'll be back! Gratulerer Håper det går med lillegutten din! En ting er sikkert - han er heldig med den mammaen han har fått! Håper det går bra med deg også Fikk litt frysninger da jeg leste dette innlegget nå, for i 22-tida i går kveld begynte jeg helt ut av det blå å lure på deg og fødsel. Slo det fra meg med at det var en stund igjen enda (om jeg husket rett fra tidlig i denne tråden), men fikk så følelse av "fødsel". Pussig! Du har gjort inntrykk med måten du takler denne omveltningen på, Catchbaby! Anonymous poster hash: 982a4...5f0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #223 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer så mye 😊 Anonymous poster hash: 578d7...bf3
Fru.Frøken Skrevet 6. mai 2014 #224 Skrevet 6. mai 2014 Gratulerer med lille prinsen! Har lest her fra du la ut.. og synes det er utrolig hvordan du har håndtert denne situasjonen.. beundringsverdig! Ønsker alt det beste for deg og lillegutt. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå