Katta82 Skrevet 19. april 2014 #51 Skrevet 19. april 2014 Me SAS og Norwegian kan ein fyka te 38+0 og 38+2 med legeerklæring dersom flyturen e under 4 timar. Permisjon kan ein begynna i 12 veke før termin.. E i veke 35 sjøl. E i permisjon og har legeerklæring for å fly. Ka ein ska når ein ska fly e irrelevant. Dessuten. Om nåke skurre.. E da nødvendig å ta risikoen me å kritisera i tilfelle situasjonen e reell?? Som og dagen ikkje e dårlig nok. Kan ikkje forestilla meg kaoset som oppstår oppi nøtto når tilværelsen blir snudd så på håvet. Ta vare på deg sjøl!! Masse lykke til!
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #52 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge. Anonymous poster hash: c5415...a4f Ja, alt skal vel betviles Jeg har legeerklæring på at jeg kan fly, og i legeerklæringen står det også at jeg er inneforstått med at jeg kan måtte føde mens jeg er her på ferie. Reglene til Norwegian blir strenge når flyturen er over fire timer. Så jeg er innafor sånn sett. Jeg tok med sønnen for å være grei rett og slett. Han trengte en ferie, nye impulser og opplevelser og det har han virkelig fått her, da familien min har vært fantastiske å tatt han med på aktiviteter. Beklager, men jeg tror desverre fortsatt ikke på historien din. Hvilken far dumper sin gravide samboer over telefon 3,5 uke før termin når hun har med sønnen hans påverke til sin familie? Men, du har en forklaring og du får mange støttende svar fra de andre. Så jeg håper du ikke holder disse hyggelige damene her inne for narr. For det er slikt som ødelegger dette forumet. Du får uansett ha riktig lukke til og for håpentligvis en fortsatt fin påske. Anonymous poster hash: c5415...a4f Det var usedvanlig kjipt merker jeg. Skjønner faktisk ikke hvorfor jeg skulle ha funnet på en sånn historie overhodet. Men det er greit. Fantasien til enkelte overgår det meste...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #53 Skrevet 19. april 2014 Ikke bruk tiden din på å overbevise de som ikke tror deg. De har det bare utrolig kjedelig, og sitter å leter etter en grunn for ikke å tro på deg. Hev deg over det! Anonymous poster hash: 846a2...4ef
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #54 Skrevet 19. april 2014 Uff kor grusomt. Kom deg opp at og pakk sakene dine i bilen og reis heim. Søk nye jobber no og frem til det klaffer. Du har jo permisjonen og finne ny jobb på. Ikkje svar eller snakk med han barre forduft fra han , det er jo det han vil. La han sitte igjen med fitteskatten. Siden foreldra dine bur så langt i fra han blir det vansklig for barnet og komme til han. Ville ikkje ha takk ja til nytt forhold med han. Han har jo såret deg no. Ønker deg lykke til med fødsel og ditt nye tøffe liv. Anonymous poster hash: 05b36...419
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #55 Skrevet 19. april 2014 Nei, jeg syns dette høres veldig rart ut. Snodig at han dumper deg når du har med sønnen hans hjem til dine foreldre.. Dere hadde vel ikke vært samboere så lenge heller?? Syns fryktelig synd på deg om dette er sant.., men jeg mistenker at dette kun er fri fantasi. Beklager! Anonymous poster hash: c7484...0e7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #56 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge.Anonymous poster hash: c5415...a4f Ja, alt skal vel betviles Jeg har legeerklæring på at jeg kan fly, og i legeerklæringen står det også at jeg er inneforstått med at jeg kan måtte føde mens jeg er her på ferie. Reglene til Norwegian blir strenge når flyturen er over fire timer. Så jeg er innafor sånn sett. Jeg tok med sønnen for å være grei rett og slett. Han trengte en ferie, nye impulser og opplevelser og det har han virkelig fått her, da familien min har vært fantastiske å tatt han med på aktiviteter. Beklager, men jeg tror desverre fortsatt ikke på historien din. Hvilken far dumper sin gravide samboer over telefon 3,5 uke før termin når hun har med sønnen hans påverke til sin familie? Men, du har en forklaring og du får mange støttende svar fra de andre. Så jeg håper du ikke holder disse hyggelige damene her inne for narr. For det er slikt som ødelegger dette forumet. Du får uansett ha riktig lukke til og for håpentligvis en fortsatt fin påske.Anonymous poster hash: c5415...a4f Det var usedvanlig kjipt merker jeg. Skjønner faktisk ikke hvorfor jeg skulle ha funnet på en sånn historie overhodet. Men det er greit. Fantasien til enkelte overgår det meste... Er så dritt lei slike som må lage dritt og spetakkel. Må pirke og slenge med leppa. Når dei ikkje klarer det da starter dei og pirke på skrivefeila. Tror du ikkje på ho så laver og svar da. Anonymous poster hash: 05b36...419
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #57 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge. Anonymous poster hash: c5415...a4f Ja, alt skal vel betviles Jeg har legeerklæring på at jeg kan fly, og i legeerklæringen står det også at jeg er inneforstått med at jeg kan måtte føde mens jeg er her på ferie. Reglene til Norwegian blir strenge når flyturen er over fire timer. Så jeg er innafor sånn sett. Jeg tok med sønnen for å være grei rett og slett. Han trengte en ferie, nye impulser og opplevelser og det har han virkelig fått her, da familien min har vært fantastiske å tatt han med på aktiviteter. Beklager, men jeg tror desverre fortsatt ikke på historien din. Hvilken far dumper sin gravide samboer over telefon 3,5 uke før termin når hun har med sønnen hans påverke til sin familie? Men, du har en forklaring og du får mange støttende svar fra de andre. Så jeg håper du ikke holder disse hyggelige damene her inne for narr. For det er slikt som ødelegger dette forumet. Du får uansett ha riktig lukke til og for håpentligvis en fortsatt fin påske. Anonymous poster hash: c5415...a4f De er sånne som DEG som ødelegger forumet. Hold mistankene dine for deg selv. Tar du feil legger du sten til byrde for en som alt sliter mer enn noen skulle trenge. Har du rett gir vi noen lettvinte råd til en som ikke trenger det. Big deal, liksom. Logg heller av og se på påskekrimmen, der får du intriger nok. Anonymous poster hash: 2dccc...eee
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #58 Skrevet 19. april 2014 Beklager, men jeg tror desverre fortsatt ikke på historien din. Hvilken far dumper sin gravide samboer over telefon 3,5 uke før termin når hun har med sønnen hans påverke til sin familie? Men, du har en forklaring og du får mange støttende svar fra de andre. Så jeg håper du ikke holder disse hyggelige damene her inne for narr. For det er slikt som ødelegger dette forumet. Du får uansett ha riktig lukke til og for håpentligvis en fortsatt fin påske. Anonymous poster hash: c5415...a4f Det finnes faktisk en del menn som er akkurat så totalt feige og så store drittsekker at de ikke har noe samvittighet i det hele tatt - og som kan finne på å dumpe sin høygravide samboer over telefon. Dessverre finnes slike. Ikke veldig mange, men likevel langt flere enn det burde finnes. Jeg kan kjapt komme på i hvert fall to lignende eksempler her inne siste halvåret. Jeg tør påstå at det er langt mer ødeleggende for dette forumet med personer som deg som stiller deg tvilende til historier, når det ikke er noe som tilsier at dette skulle være en trolletråd. Det er ikke bare ødeleggende for forumet, men det kan potensielt være svært ødeleggende for den som allerede er i sjokk i en traumatisk situasjon. Bare et lite tips - det er ikke nødvendig å skrive alt du tenker.... og i hvert fall ikke når du burde forstå at det du skriver er potensielt ødeleggende og veldig sårende. Ikke legg flere steiner til byrden til de som allerede har det vanskelig. Anonymous poster hash: 982a4...5f0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #59 Skrevet 19. april 2014 Nei, jeg syns dette høres veldig rart ut. Snodig at han dumper deg når du har med sønnen hans hjem til dine foreldre.. Dere hadde vel ikke vært samboere så lenge heller?? Syns fryktelig synd på deg om dette er sant.., men jeg mistenker at dette kun er fri fantasi. Beklager! Anonymous poster hash: c7484...0e7 Hvem bryr seg om hva du mener og tror? Ikke en sjel. Pell deg vekk fra tråden! Anonymous poster hash: 2dccc...eee
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #60 Skrevet 19. april 2014 Unnskyld... Men jeg skrev jo at jeg syns fryktelig synd på deg hvis dette var sant. Skal ikke kommentere mer jeg... Lykke til med alt, håper du holder oss oppdatert! Anonymous poster hash: c7484...0e7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #61 Skrevet 19. april 2014 Utrolig kjedelig det du opplever! Skulle ikke vært mulig Håper du kommer deg videre på et vis, masse lykke til videre:) Og til dere som virkelig tror Hi skrøner her: REALLY??! Fy fader ass.. Snakk om å tråkke på folk som sliter. Hørt om medfølelse? Skjønner ikke om noen hadde funnet på det her og i tillegg brukt så mye tid på å skriver om det her? Nei. Her har jeg bare all sympati til hi. Anonymous poster hash: bec92...7e1
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #62 Skrevet 19. april 2014 Jeg kan oppklare å forsvare alt jeg, og det føles egentlig ganske godt og for det handler jo om ting jeg faktisk styrer. Og situasjonen jeg plutselig havna opp i i ettermiddag kontrollerer jeg jo overhodet ikke, så litt deilig å kunne tenke på konkrete ting i min kontroll.Vi har vært sammen akkurat i overkant av et år og blei samboere i august. I august blei jeg også gravid.Jeg har med meg sønnen på ferie, fordi begge de to andre barna hadde avtaler med familie og venner. Dermed satt han andre igjen uten en eneste plan.Jeg hadde egentlig ikke planer om å reise hjem på påskeferie siden jeg synes det ble tett opp mot termin, men jeg har ikke sett familien min siden i sommer og fikk hjemlengsel og kjente at jeg ville ha mamma kos om det så måtte koste litt. Jeg dro derfor til fastlegen min og spurte han om råd. Han slo opp på norwegians sider om gravide reisende og jeg fikk se på. Han sa at han skrev en legeerklæring på at jeg var fisk gravid og fint kunne reise. Stempla og underskrevet. Han informerte meg videre om at "da kan du jo hende du må føde der nede da". Til det sa jeg at var helt greit, her er det jo trygt og godt å være.Siden sønnen ikke hadde noen plan for ferien verken hos mor eller far synes jeg synd på han. Han har hatt en tøff høst og vinter, og han er en gutt som fortjener så uendelig mye mer enn det han har opplevd - akkurat når det kommer til det vil jeg ikke gå i detalj. Men jeg tilbydde han å bli med. Det takka han ja til. Noe som var kjempe kjekt for meg. Godt å ha med seg en sterk gutt, som kan bære litt for meg. Planen var jo tross alt at vi skulle ta med oss den nyinnkjøpte simovogna som er en bursdagsgave i fra min mor. At mannen er feig er det ingen tvil om. At han er slem er det heller ingen tvil om. At det han gjør mot meg er galt skjønner jeg jo og. Det er for jævlig at jeg skal sitte her nå, med sønnen. Jeg MÅ jo sørge for at han får en fin avslutning på ferien sin uansett. Og det skal han. I morgen blir det badeland. Håper jeg får sneket meg unna og at broren min tar på seg oppgaven. Bare sånn at jeg jeg kan sitte her noen timer å hyle ut min frustrasjon. Jeg var egentlig forberedt på at noen ikke kom til å tru meg, derfor valgte jeg faktisk ikke å være anonym, selvom jeg helst ville ha gjort det, men men.. Sånn er hvert fall situasjonen akkurat nå. Det fineste som kunne ha skjedd hadde vært om mannen min ringte og unnskyldte seg og kom med en forklaring jeg kunne trudd på og at vi kunne lata som om det her aldri hadde skjedd. Men det skal jo godt gjøres.
HanneS.85 Skrevet 19. april 2014 #63 Skrevet 19. april 2014 for en vanskelig situasjon du er i, dessverre fins det noen mannfolk der ute som ikke er helt gode. vil ønske deg lykke til med det du har i vente HI, både fødsel og flytting og det som hører med. og så skulle jeg ønske jeg kunne gi deg en klem og si at det kommer til å ordne seg.
Ugl@ ruger... Skrevet 19. april 2014 #64 Skrevet 19. april 2014 Uff, for en situasjon. Den mannen er ikke verdt din kjærlighet. Krev at han ordner og dekker flyttebil når du kommer oppover og ordner hjelp til pakking, du skal ikke hverken løfte tungt eller stresse noe nå. Skulle bare mangle, og hvis han virkelig ikke ønsket flere barn, hvorfor har han ikke sterilisert seg da? Er vel en feig mann som ikke tar konsekvenser for sine handlinger. Jeg begriper ikke hvordan enkelte får seg til å gjøre sånt? Nevnte det til mannen og han sa at visse menn burde kastreres og settes i gapestokk, må si meg enig i det. Snakk med foreldrene dine, du trenger hjelp og støtte nå. Jeg har selv oppdratt sønnen min alene ( med litt hjelp av min familie) i 7 år til mannen min kom inn i bildet, så jeg vet hvordan det er å oppdra et barn uten en far, send meg en PM hvis du trenger noen å snakke med. Klem fra meg
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #65 Skrevet 19. april 2014 Jeg kan oppklare å forsvare alt jeg, og det føles egentlig ganske godt og for det handler jo om ting jeg faktisk styrer. Og situasjonen jeg plutselig havna opp i i ettermiddag kontrollerer jeg jo overhodet ikke, så litt deilig å kunne tenke på konkrete ting i min kontroll. Vi har vært sammen akkurat i overkant av et år og blei samboere i august. I august blei jeg også gravid. Jeg har med meg sønnen på ferie, fordi begge de to andre barna hadde avtaler med familie og venner. Dermed satt han andre igjen uten en eneste plan. Jeg hadde egentlig ikke planer om å reise hjem på påskeferie siden jeg synes det ble tett opp mot termin, men jeg har ikke sett familien min siden i sommer og fikk hjemlengsel og kjente at jeg ville ha mamma kos om det så måtte koste litt. Jeg dro derfor til fastlegen min og spurte han om råd. Han slo opp på norwegians sider om gravide reisende og jeg fikk se på. Han sa at han skrev en legeerklæring på at jeg var fisk gravid og fint kunne reise. Stempla og underskrevet. Han informerte meg videre om at "da kan du jo hende du må føde der nede da". Til det sa jeg at var helt greit, her er det jo trygt og godt å være. Siden sønnen ikke hadde noen plan for ferien verken hos mor eller far synes jeg synd på han. Han har hatt en tøff høst og vinter, og han er en gutt som fortjener så uendelig mye mer enn det han har opplevd - akkurat når det kommer til det vil jeg ikke gå i detalj. Men jeg tilbydde han å bli med. Det takka han ja til. Noe som var kjempe kjekt for meg. Godt å ha med seg en sterk gutt, som kan bære litt for meg. Planen var jo tross alt at vi skulle ta med oss den nyinnkjøpte simovogna som er en bursdagsgave i fra min mor. At mannen er feig er det ingen tvil om. At han er slem er det heller ingen tvil om. At det han gjør mot meg er galt skjønner jeg jo og. Det er for jævlig at jeg skal sitte her nå, med sønnen. Jeg MÅ jo sørge for at han får en fin avslutning på ferien sin uansett. Og det skal han. I morgen blir det badeland. Håper jeg får sneket meg unna og at broren min tar på seg oppgaven. Bare sånn at jeg jeg kan sitte her noen timer å hyle ut min frustrasjon. Jeg var egentlig forberedt på at noen ikke kom til å tru meg, derfor valgte jeg faktisk ikke å være anonym, selvom jeg helst ville ha gjort det, men men.. Sånn er hvert fall situasjonen akkurat nå. Det fineste som kunne ha skjedd hadde vært om mannen min ringte og unnskyldte seg og kom med en forklaring jeg kunne trudd på og at vi kunne lata som om det her aldri hadde skjedd. Men det skal jo godt gjøres. Også kan jeg bare hive på videre: Legen sa til meg at jeg trenger ikke vise erklæringen med mindre noen spørr, og trenger ikke annonsere for noen hvor mange uker jeg er på vei. At en fødsel skal starte på to timer i fly så han på som lite sannsynlig så alt vel der. For de av dere som måtte lure på eller betvile/tenke over den barnevogna min mor kjøpte var planen at mamma skulle komme opp til meg når det er enda nærmere termin som støtte og hjelp i starten.
CaptainHindsight Skrevet 19. april 2014 #66 Skrevet 19. april 2014 Du har fått mange fine råd her, så jeg sender bare over en klem. Vil også si at du er virkelig kjempeflott som sørger for at stesønnen din får en fin tur oppi alt dette. Lykke til, selv om du mest sannsynlig ikke trenger det. Høres ut som om du vil få det både lettere og bedre uten den fjotten av en mann.
mams1979+2små Skrevet 19. april 2014 #67 Skrevet 19. april 2014 Du må fortelle det til foreldrene dine, så du kan få litt hjelp og støtte....
Superdolly Skrevet 19. april 2014 #68 Skrevet 19. april 2014 Du har allerede fått mange gode råd her. Jeg vil bare sende over en klem til deg, og ønske deg lykke til. Dette kommer du til å greie, selv om det ser litt mørkt ut nå.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #69 Skrevet 19. april 2014 Så mange som går fra hverandre denne påsken da. Både her og ellers der ute. Anonymous poster hash: ff749...b28
skinnfilla Skrevet 19. april 2014 #70 Skrevet 19. april 2014 Jeg veit jo egentlig at alt det praktiske ordner seg til slutt, det går jo bra alt sammen. Men nå er det bare så jævlig kaos! Og gud så takknemlig jeg er for at jeg har det forumet her akkurat nå, sånn at jeg bare får hivd ut av meg, samtidig se at løsningene ligger jo rett framfor meg, her må man bare ta grep. Jeg synes så ufattelig synd på meg sjøl akkurat nå. Det skulle jo ikke bli sånn. Det her skulle jo ikke skje med meg! Jeg valgte jo han, han jobba som søren for at jeg skulle bite på, og det gjorde jeg til slutt, og han var min trygge havn og jeg henga meg helt og holdent til han og stolte på han med hele meg. Og det er ikke alle forunt. Jeg er vanligvis ikke naiv av natur, men jeg følte meg så trygg hos han! Han er jo voksen tenkte jeg. Ansvarsfull. God. Men så feil kan man ta. Jeg føler meg så lurt så dum, så blind. Jeg burde virkelig ha visst bedre. Jeg burde det. Og jeg ser det så godt akkurat nå. Når noe er for godt til å være sant så er det det. Den uroen jeg kjente inni meg da vi fant ut at jeg var gravid og han ikke viste noen form for glede burde fått varsellampene til å lyse. Men jeg var godtroende og dum. For en jævla drittsekk! Huff, stakkars deg, på ferie med hans sønn! Det er jo helt på trynet! Vil ikke ha noe med barnet å gjøre, men det er jo faktisk lillebror/søster til gutten du har i magen. Møkkamenneske fortjener chili på øyeeplet en gang i timen resten av livet. Litt positivt : det. Kan jo bare bli bedre uten den fyren! Alt ordner seg , brikkene detter på plass og du klarer fint å ta deg av den lille:) Blir beintøft, men garantert bedre , enn en far som ikke vil ha barnet sitt. Stor klem og masse styrke din vei!
juniprins2014 Skrevet 19. april 2014 #71 Skrevet 19. april 2014 Jeg veit jo egentlig at alt det praktiske ordner seg til slutt, det går jo bra alt sammen. Men nå er det bare så jævlig kaos! Og gud så takknemlig jeg er for at jeg har det forumet her akkurat nå, sånn at jeg bare får hivd ut av meg, samtidig se at løsningene ligger jo rett framfor meg, her må man bare ta grep. Jeg synes så ufattelig synd på meg sjøl akkurat nå. Det skulle jo ikke bli sånn. Det her skulle jo ikke skje med meg! Jeg valgte jo han, han jobba som søren for at jeg skulle bite på, og det gjorde jeg til slutt, og han var min trygge havn og jeg henga meg helt og holdent til han og stolte på han med hele meg. Og det er ikke alle forunt. Jeg er vanligvis ikke naiv av natur, men jeg følte meg så trygg hos han! Han er jo voksen tenkte jeg. Ansvarsfull. God. Men så feil kan man ta. Jeg føler meg så lurt så dum, så blind. Jeg burde virkelig ha visst bedre. Jeg burde det. Og jeg ser det så godt akkurat nå. Når noe er for godt til å være sant så er det det. Den uroen jeg kjente inni meg da vi fant ut at jeg var gravid og han ikke viste noen form for glede burde fått varsellampene til å lyse. Men jeg var godtroende og dum. For en jævla drittsekk! Huff, stakkars deg, på ferie med hans sønn! Det er jo helt på trynet! Vil ikke ha noe med barnet å gjøre, men det er jo faktisk lillebror/søster til gutten du har i magen. Møkkamenneske fortjener chili på øyeeplet en gang i timen resten av livet. Litt positivt : det. Kan jo bare bli bedre uten den fyren! Alt ordner seg , brikkene detter på plass og du klarer fint å ta deg av den lille:) Blir beintøft, men garantert bedre , enn en far som ikke vil ha barnet sitt. Stor klem og masse styrke din vei! hahaha... digga den der kommentaren om å chilien hahaha
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #72 Skrevet 19. april 2014 Herregud. Ååå jeg blir så sint... han må jo feile noe??? Hva fikk han til å lire dette ut av seg nå mens du er på hytta med barnet hans? For ein feiging. Stikker rett før barnet kommer. Vet du hva, jeg vet du ikke klarer se det nå- men du og barnet får det bedre nå. Tenk om du måtte holdt ut med han noen år til- hsn gjør det slutt.. barnet 50/50... nå er det du og babyen din- og du finner en fantastisk mann kjære deg. Da skal du være så glad den dritten gikk fra deg. Sender deg en million klemmer og gode tanker. Dette fikser du!! Støtt deg på oss her på dib anytime. Skal tenke på deg. Fytti... jeg kjenner jeg blir opriktig lei og sint. For en feiging... Anonymous poster hash: ec600...bfd
☆☆☆ Skrevet 19. april 2014 #73 Skrevet 19. april 2014 Lykke til i ditt nye liv utan denne dusten, du klarer deg nok heilt fint skal du sjå!
Gjest Skrevet 19. april 2014 #74 Skrevet 19. april 2014 Åh som jeg klør etter å banke vett i hønsehjernen hans.... men digger forslaget om chili i øyet. Og det den sterkeste sort!!
mekanikerfrue Skrevet 19. april 2014 #75 Skrevet 19. april 2014 Vil bare gi deg en stoooor klem HI, det er en helt uforstålig situasjon å komme i. Er selv gravid, og hadde samboer gjort det slutt med meg nå, så hadde livet mitt falt i grus ! Men jeg tror du er sterk, og kommer gjennom dette UTEN den fjotten av en mann. Du kommer til å klare deg fint, du må bare ordne litt forskjellig først Masse lykke til, med både flytting og baby !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå