Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #26 Skrevet 19. april 2014 Dette synes jeg du skal gjøre: 1. Fortell dine foreldre hva som har skjedd. Spør om en av dem har husrom til deg mens du leter etter leilighet. 2. Ring din eks og be ham hente sin sønn. Forklar sønnen hans hva som har skjedd. Han kan ta med tingene dine når han henter sønnen. 3. På tirsdag går du rett på skattekontoret der du er nå og endrer adresse til din mors eller fars hus. 4. Så går du til NAV og får en hastetime, og hjelp til å fylle ut alle søknadspapirer som trengs. Med overgangsstønad, dobbel barnetrygd og bidrag har du så du klarer å betale for leilighet og det du trenger. Dette ordner seg. Men IKKE la ham få styre skuta, nå tar du tak i situasjonen og får dette til å gå i din favør. Ok? IKKE la ham dirigere deg. Anonymous poster hash: b907a...2d3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #27 Skrevet 19. april 2014 Ok, glem overgangsstønad når du tydeligvis har jobb:) Det er bra, da har du god tid i permisjonen til å søke nye jobber der du er nå. Jeg hadde ført opp far som ukjent sånn at du får foreldreansvaret alene, og så kan du heller be om DNA-test seinere for å få bidrag fra ham. Anonymous poster hash: b907a...2d3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #28 Skrevet 19. april 2014 Ok, glem overgangsstønad når du tydeligvis har jobb:) Det er bra, da har du god tid i permisjonen til å søke nye jobber der du er nå. Jeg hadde ført opp far som ukjent sånn at du får foreldreansvaret alene, og så kan du heller be om DNA-test seinere for å få bidrag fra ham. Anonymous poster hash: b907a...2d3 Hi får uansett automatisk foreldreansvaret alene så lenge hun ikke er samboer eller gift med barnefaren Anonymous poster hash: 4bd00...714
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #29 Skrevet 19. april 2014 Kjære deg... Hvor langt er du på vei? Har ikke du noen som kan bli med deg eller som du eventuelt kan bo hos slik du i det minste får pakket sakene dine og eventuelt fikk sendt de sørover? Anonymous poster hash: c5415...a4f
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #30 Skrevet 19. april 2014 Huff..Nå spurte gutten om det var noe med pappa, siden jeg var så rød i ansiktet. Han ser jo at jeg har grått. Faen så komplisert den mannen plutselig skal gjøre det for meg. Heldigvis er ikke dette en situasjon som kommer til å vare lenge for gutten. Skikkelig artig å være med bonusmor på ferie når hun blir dumpa av far. Du dæven. Jeg har ikke sagt noe til han, og tenker det må roe seg litt. Han har godtatt min forklaring så langtDet er tre og en halv uke til termin. Gosj...
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #31 Skrevet 19. april 2014 Jeg veit jo egentlig at alt det praktiske ordner seg til slutt, det går jo bra alt sammen. Men nå er det bare så jævlig kaos!Og gud så takknemlig jeg er for at jeg har det forumet her akkurat nå, sånn at jeg bare får hivd ut av meg, samtidig se at løsningene ligger jo rett framfor meg, her må man bare ta grep. Jeg synes så ufattelig synd på meg sjøl akkurat nå. Det skulle jo ikke bli sånn. Det her skulle jo ikke skje med meg! Jeg valgte jo han, han jobba som søren for at jeg skulle bite på, og det gjorde jeg til slutt, og han var min trygge havn og jeg henga meg helt og holdent til han og stolte på han med hele meg. Og det er ikke alle forunt. Jeg er vanligvis ikke naiv av natur, men jeg følte meg så trygg hos han! Han er jo voksen tenkte jeg. Ansvarsfull. God. Men så feil kan man ta. Jeg føler meg så lurt så dum, så blind. Jeg burde virkelig ha visst bedre. Jeg burde det. Og jeg ser det så godt akkurat nå. Når noe er for godt til å være sant så er det det. Den uroen jeg kjente inni meg da vi fant ut at jeg var gravid og han ikke viste noen form for glede burde fått varsellampene til å lyse. Men jeg var godtroende og dum.
Siamese Hellhound Skrevet 19. april 2014 #32 Skrevet 19. april 2014 Nei, du er ikke godtroende og dum. Man må tørre å satse hvis man skal kunne være i et forhold. Men fy, for en kjip måte å bli dumpa på. Ønsker deg alt godt. Ta imot hjelp der du kan, ikke vær redd for å bry venner og familie. Mange vil være glade for å hjelpe deg i en slik situasjon, det er jeg sikker på.
Sint naken biltyv Skrevet 19. april 2014 #33 Skrevet 19. april 2014 Dette synes jeg du skal gjøre: 1. Fortell dine foreldre hva som har skjedd. Spør om en av dem har husrom til deg mens du leter etter leilighet. 2. Ring din eks og be ham hente sin sønn. Forklar sønnen hans hva som har skjedd. Han kan ta med tingene dine når han henter sønnen. 3. På tirsdag går du rett på skattekontoret der du er nå og endrer adresse til din mors eller fars hus. 4. Så går du til NAV og får en hastetime, og hjelp til å fylle ut alle søknadspapirer som trengs. Med overgangsstønad, dobbel barnetrygd og bidrag har du så du klarer å betale for leilighet og det du trenger. Dette ordner seg. Men IKKE la ham få styre skuta, nå tar du tak i situasjonen og får dette til å gå i din favør. Ok? IKKE la ham dirigere deg. Anonymous poster hash: b907a...2d3 Enig! Dette burde du gjøre...
mamma_bergen Skrevet 19. april 2014 #34 Skrevet 19. april 2014 Oj for en feig mann!! Jeg vil bare gi deg en god klem!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #35 Skrevet 19. april 2014 Kjære deg, jeg har egentlig ingen gode råd å komme med, men jeg vil bare si at du har all min sympati. Lykke til! Egentlig er det nok godt du er kvitt han! Anonymous poster hash: 11689...dd5
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #36 Skrevet 19. april 2014 Dette synes jeg du skal gjøre: 1. Fortell dine foreldre hva som har skjedd. Spør om en av dem har husrom til deg mens du leter etter leilighet. 2. Ring din eks og be ham hente sin sønn. Forklar sønnen hans hva som har skjedd. Han kan ta med tingene dine når han henter sønnen. 3. På tirsdag går du rett på skattekontoret der du er nå og endrer adresse til din mors eller fars hus. 4. Så går du til NAV og får en hastetime, og hjelp til å fylle ut alle søknadspapirer som trengs. Med overgangsstønad, dobbel barnetrygd og bidrag har du så du klarer å betale for leilighet og det du trenger. Dette ordner seg. Men IKKE la ham få styre skuta, nå tar du tak i situasjonen og får dette til å gå i din favør. Ok? IKKE la ham dirigere deg. Anonymous poster hash: b907a...2d3 Enig! Dette burde du gjøre... Høres så absolutt fornuftig ut. Eneste problemet er at gutten tar uansett flyet oppover i starten av uken. Da vi egentlig begge skulle ha dratt. Eiendelene til meg og babyen får jeg bare finne ut av på en eller annen lur måte. Nå er jeg bare tom. Helt forbanna tom.
L'attente Skrevet 19. april 2014 #37 Skrevet 19. april 2014 Sånn, da gjorde mannen det slutt med meg gitt. Faen i helvete. Er på påskeferie med ene sønnen hans, og har fått beskjed om at jeg ikke trenger å komme tilbake igjen og at han ikke vil ha noe med våres felles ufødte barn å gjøre. Jeg er høygravid, har ingenting og veit ikke helt hva jeg skal tenke akkurat nå. Det her var vel sånn ca. det verste som kunne skjedd i verden for min del akkurat nå. Tror ikke det helt har gått opp for meg. Så nå sitter jeg her da, sammen med bonussønn på 14 og prøver febrilsk å holde tårene tilbake. Han skjønner jo såklart at det er noe galt. ÅÅÅåå... Han bestemte seg visst nå han for at han ikke orka flere barn. Den satans gubben! han burde være glad han er såpass langt unna nå. Er det mulig... Nei hjelpes!!!! For en type! Jeg er målløs, sender deg en klem!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #38 Skrevet 19. april 2014 Dette synes jeg du skal gjøre: 1. Fortell dine foreldre hva som har skjedd. Spør om en av dem har husrom til deg mens du leter etter leilighet. 2. Ring din eks og be ham hente sin sønn. Forklar sønnen hans hva som har skjedd. Han kan ta med tingene dine når han henter sønnen. 3. På tirsdag går du rett på skattekontoret der du er nå og endrer adresse til din mors eller fars hus. 4. Så går du til NAV og får en hastetime, og hjelp til å fylle ut alle søknadspapirer som trengs. Med overgangsstønad, dobbel barnetrygd og bidrag har du så du klarer å betale for leilighet og det du trenger. Dette ordner seg. Men IKKE la ham få styre skuta, nå tar du tak i situasjonen og får dette til å gå i din favør. Ok? IKKE la ham dirigere deg. Anonymous poster hash: b907a...2d3 Enig! Dette burde du gjøre... Høres så absolutt fornuftig ut. Eneste problemet er at gutten tar uansett flyet oppover i starten av uken. Da vi egentlig begge skulle ha dratt. Eiendelene til meg og babyen får jeg bare finne ut av på en eller annen lur måte. Nå er jeg bare tom. Helt forbanna tom. Det minste ha kan gjøre er å bekostige en flyttebil som kjører alle dine eiendeler hjem til deg. Du er høygravid og kan føde når som helst, hvordan i huleste har han tenkt at du skal få hentet tingene dine?? Føler du går og kverner på veldig mye nå, og du sier jo at han var helt fattet på telefonen. Jeg hadde enten ringt ham tilbake eller sendt en sms hvor jeg hadde KREVD at han skulle betalt for å få eiendelene dine shippet sørover til foreldrene dine. Du gav ham valget for 6 måneder siden, han kan ikke komme nå og endre seg og forvente at du skal måtte rydde opp i alt! Anonymous poster hash: f0224...efe
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #39 Skrevet 19. april 2014 Dette synes jeg du skal gjøre: 1. Fortell dine foreldre hva som har skjedd. Spør om en av dem har husrom til deg mens du leter etter leilighet. 2. Ring din eks og be ham hente sin sønn. Forklar sønnen hans hva som har skjedd. Han kan ta med tingene dine når han henter sønnen. 3. På tirsdag går du rett på skattekontoret der du er nå og endrer adresse til din mors eller fars hus. 4. Så går du til NAV og får en hastetime, og hjelp til å fylle ut alle søknadspapirer som trengs. Med overgangsstønad, dobbel barnetrygd og bidrag har du så du klarer å betale for leilighet og det du trenger. Dette ordner seg. Men IKKE la ham få styre skuta, nå tar du tak i situasjonen og får dette til å gå i din favør. Ok? IKKE la ham dirigere deg. Anonymous poster hash: b907a...2d3 Enig! Dette burde du gjøre... Høres så absolutt fornuftig ut. Eneste problemet er at gutten tar uansett flyet oppover i starten av uken. Da vi egentlig begge skulle ha dratt. Eiendelene til meg og babyen får jeg bare finne ut av på en eller annen lur måte. Nå er jeg bare tom. Helt forbanna tom. Det minste ha kan gjøre er å bekostige en flyttebil som kjører alle dine eiendeler hjem til deg. Du er høygravid og kan føde når som helst, hvordan i huleste har han tenkt at du skal få hentet tingene dine?? Føler du går og kverner på veldig mye nå, og du sier jo at han var helt fattet på telefonen. Jeg hadde enten ringt ham tilbake eller sendt en sms hvor jeg hadde KREVD at han skulle betalt for å få eiendelene dine shippet sørover til foreldrene dine. Du gav ham valget for 6 måneder siden, han kan ikke komme nå og endre seg og forvente at du skal måtte rydde opp i alt! Anonymous poster hash: f0224...efe Godt poeng. Så er jeg kontrollfrik så tanken på at han skal pakke ned og legge sammen og sende avgårde alt mitt stresser meg i tillegg til alt annet. Jeg trur tankene mine bare farer og suser i vei helt uten mål og mening. Alt skal jo fordøyes og jeg må finne tilbake til fornuften merker jeg. Men å miste kontroll er jeg særdeles dårlig på. Og nå har jeg ingen kontroll. Pling plong i bollen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #40 Skrevet 19. april 2014 ååh fyfaen for en jævla hæstkuk av en mann!! få han til å hente den drittungen sin og komme ned me tinga dine, du kan for faen ikke kjøre noe bil fra nord til sør høygravid.. nei nei nei.. han får komme ned med tinga til deg, og ta med seg guttungen, hvem faen dumper dama si når ungen hans er på ferie med hu.. og værst av alt når hun er høygravid...!!! Anonymous poster hash: 233ad...1eb
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #41 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge. Anonymous poster hash: c5415...a4f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #42 Skrevet 19. april 2014 ååh fyfaen for en jævla hæstkuk av en mann!! få han til å hente den drittungen sin og komme ned me tinga dine, du kan for faen ikke kjøre noe bil fra nord til sør høygravid.. nei nei nei.. han får komme ned med tinga til deg, og ta med seg guttungen, hvem faen dumper dama si når ungen hans er på ferie med hu.. og værst av alt når hun er høygravid...!!! Anonymous poster hash: 233ad...1eb Husk at ungen kan ikke noe for at far er en drittsekk. Anonymous poster hash: f0224...efe
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #43 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge. Anonymous poster hash: c5415...a4f Ja, alt skal vel betviles Jeg har legeerklæring på at jeg kan fly, og i legeerklæringen står det også at jeg er inneforstått med at jeg kan måtte føde mens jeg er her på ferie. Reglene til Norwegian blir strenge når flyturen er over fire timer. Så jeg er innafor sånn sett. Jeg tok med sønnen for å være grei rett og slett. Han trengte en ferie, nye impulser og opplevelser og det har han virkelig fått her, da familien min har vært fantastiske å tatt han med på aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #44 Skrevet 19. april 2014 Du flyr så sent i sv.skapet? Og du har allerede gått ut i perm? Beklager, men her er det for mye som skurrer....... Anonymous poster hash: c7484...0e7
L'attente Skrevet 19. april 2014 #45 Skrevet 19. april 2014 Noen flyselskap lar deg fly inntil 2 uker før fødsel innland med legeerklæring.
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #46 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge. Anonymous poster hash: c5415...a4f Ja, alt skal vel betviles Jeg har legeerklæring på at jeg kan fly, og i legeerklæringen står det også at jeg er inneforstått med at jeg kan måtte føde mens jeg er her på ferie. Reglene til Norwegian blir strenge når flyturen er over fire timer. Så jeg er innafor sånn sett. Jeg tok med sønnen for å være grei rett og slett. Han trengte en ferie, nye impulser og opplevelser og det har han virkelig fått her, da familien min har vært fantastiske å tatt han med på aktiviteter. Også har jeg faktisk akkurat bikka uke 36, så jeg overdrev litt
catchbaby Skrevet 19. april 2014 Forfatter #47 Skrevet 19. april 2014 Du flyr så sent i sv.skapet? Og du har allerede gått ut i perm? Beklager, men her er det for mye som skurrer....... Anonymous poster hash: c7484...0e7 Som hva? Ferie - permisjon. Greit.
Modesty Blaise. Skrevet 19. april 2014 #48 Skrevet 19. april 2014 Åh, ti nå stille med dere kjerringer som har behov for å kommentere på at det er mulig å fly så sent. Det er helt mulig, jeg fløy en uke før jeg gikk ut i permisjon, og det var til og med tur retur Danmark for å være med på et møte på jobben. Og de fleste normale mennesker hadde vel startet permisjonen hvis det betydde at man ikke måtte jobbe en eller to dager etter påskeferien. Hva i alle dager er poenget med å komme med så mye piss til en person som allerede sliter? Føler dere dere bedre av å komme med surt oppgulp? Og til deg Hi, stor klem. Det høres ordentlig kjipt og forferdelig ut.
L'attente Skrevet 19. april 2014 #49 Skrevet 19. april 2014 Jeg ser ikke hvorfor noe skulle skurre her?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #50 Skrevet 19. april 2014 Ikke meininga å komme med noen beskyldninger nå. Men, jeg føler litt at dette skurrer litt. Du har 3,5 uke igjen til termin. Og har da valgt å fly tur retur Sørlandet. Veit ikke hvilket selskap du flyr med. Men, både SAS, Norwegian og Widerøe har grense på 4 uker før termin. Det kan søkes om å kunne reise mellom uke 34-36. Men, her må selskapets egne leger inn og kontrollere deg. Ser ikke heilt for meg at en slik søknad blir godkjent kun på grunnlag av en påskeferie. Dessuten så vil de ferreste med litt fornuft velge å begi seg ut på en nesten to timer flytur så tett opp mot terminen. Supert at du engasjerer deg i stesønnen din. Men, jeg lurer på hvor mor til stesønnen din er? Har hun gått bort eller mistet omsorgen siden du må ha tatt med han når far skulle jobbe? Dere har i følge det du sier ikke vært samboere så lenge. Anonymous poster hash: c5415...a4f Ja, alt skal vel betviles Jeg har legeerklæring på at jeg kan fly, og i legeerklæringen står det også at jeg er inneforstått med at jeg kan måtte føde mens jeg er her på ferie. Reglene til Norwegian blir strenge når flyturen er over fire timer. Så jeg er innafor sånn sett. Jeg tok med sønnen for å være grei rett og slett. Han trengte en ferie, nye impulser og opplevelser og det har han virkelig fått her, da familien min har vært fantastiske å tatt han med på aktiviteter. Beklager, men jeg tror desverre fortsatt ikke på historien din. Hvilken far dumper sin gravide samboer over telefon 3,5 uke før termin når hun har med sønnen hans påverke til sin familie? Men, du har en forklaring og du får mange støttende svar fra de andre. Så jeg håper du ikke holder disse hyggelige damene her inne for narr. For det er slikt som ødelegger dette forumet. Du får uansett ha riktig lukke til og for håpentligvis en fortsatt fin påske. Anonymous poster hash: c5415...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå