Gå til innhold

Oktober 2014


Sokkedyret

Anbefalte innlegg

Chrissymamma:

Jeg er i min 23 uke. Fikk også vite på ordinær ul at morkaken er på fremsiden. Dette er mitt andre sv.skap og forrige gang hadde jeg morkaken halvveis foran og halvveis bak. Da kjente jeg masse liv fra uke 16. Første gang jeg kjente liv denne gangen var vel rundt uke 15, men det var bare sånne små mikroskopiske dytt som jeg kjente dersom blæra var full og livmoren presset langt ut slik at jeg kunne krumme hånden rundt den når jeg lå på ryggen.

Ellers kjente jeg tildels liv fra uke 16/17 hvis jeg hadde stram bukse og satt femiverbøyd. Da kunne jeg få noen dytt som sa: "hei, det er for trangt her" hehe.

Men ordentlige spark og liv kjente jeg fra ca uke 18. Altså 2 uker senere nå enn ved forrige sv.skap.

Jeg har et artig tips til deg som jeg pleier å gjøre for å more meg.

 

Legg deg på ryggen i sofaen. Gjerne med en skokk puter under hodet så overkroppen kommer litt opp. Så drar du opp gensern sånn at magen kommer frem også finner du noe avlangt og tynt. Feks en fjernkontroll, linjal etc... Denne legger du på tvers over magen der du tror babyen ligger. Viktig at endel cm på hver side av gjenstanden ikke berører magen din, men et i "friluft". Det viktigste er at midten av gjenstanden berører magen. Så observerer du. Først vil du se at den "danser" svakt i takt med pulsen din...,men etterhvert som babyen rører på seg vil du se at gjenstanden tar en helt annen vending og spretter rundt som følge av babyens bevegelser. Det er skikkelig moro. Og enda mer moro jo sterkere babyen blir. Jeg har mange ganger sett den sprette opp og ned uten at jeg har fysisk kjent noe inni magen. Derfor er den er artig verktøy å bruke for å konstatere bevegelse når man føler man ikke kjenner noe ;-)

 

Det har i allefall funket på meg begge sv.skap. En gang i forrige sv.skap sparket guttungen så hardt at fjernkontrollen spratt av og ramlet i gulvet :D Det var vel etter uke 30 engang.

 

Prøv da vel å gi gjerne tilbakemeldig når du har prøvd. Husk å være tålmodig. Og det er jo ikke sikkert det funker på alle andre selv om det funket på meg. Verdt å prøve i allefall.

 

Dagens tips fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er muligens litt underlig, men jeg har ingen andre å spørre... Er det noen av dere andre som verker nedentil, eller hva jeg skal si? Jeg verker rett og slett rundt åpningen og et stykke utover. Kan ikke huske å ha opplevd dette før i slutten av de andre svangerskapene og da p.g.a. trykk og nedpress. Er dette normalt eller?

Jeg har det også sånn denne gangen, hadde det ikke med første. Kommer gjerne når jeg kaver litt og når jeg reiser meg da, dunker og "strekker" der nede:-/ Men sikkert normalt og kanskje vanligere når "utstyret" har vært igjennom fødsel før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er muligens litt underlig, men jeg har ingen andre å spørre... Er det noen av dere andre som verker nedentil, eller hva jeg skal si? Jeg verker rett og slett rundt åpningen og et stykke utover. Kan ikke huske å ha opplevd dette før i slutten av de andre svangerskapene og da p.g.a. trykk og nedpress. Er dette normalt eller?

Jeg har det også sånn denne gangen, hadde det ikke med første. Kommer gjerne når jeg kaver litt og når jeg reiser meg da, dunker og "strekker" der nede:-/ Men sikkert normalt og kanskje vanligere når "utstyret" har vært igjennom fødsel før?

 

Takk for svar alle sammen! Det er faktisk ganske vondt til tider... Sitter mye i ro om dagen p.g.a. jobben, og lurer på om det rett og slett er litt bekkenløsning der midt under... Håper det kommer seg når jeg får ferie og slipper å sitte pal med rettebunkene;)

 

Dere er så gode å ha damer! Love you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul
1.Oslomama,
Ocean TM
*Lykke** gutt
2. shari_z
minx 83
3.
4. hellomynameis... jente
5.
6.
7. Cici83 gutt
8. inger79
9. Caliope gutt
"KlaraKu" jente
10. Kristin92 jente
11. Solstråle:) gutt
stineTh gutt
12. Lise05 jente
Aquarel gutt
13. FrøkenUgla Gutt
14.
15. Embla93 jente
16. MillaMol jente
17. Tclykkeli jente
18.
19.
20. bambusdrops
snart 6 barnsmor gutt
21.
22.
23.
24. Mamsen vil ha nr2! gutt
tanina_
Chrissymamma gutt
25. tromsøjenta
26.
27.Jossa1986
28. Sørlandskjerringa
trixi83
29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente
30. Bamsemams74: jente
31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul

1.Oslomama,

Ocean TM

*Lykke** gutt

2. shari_z

minx 83

3.

4. hellomynameis... jente

5.

6.

7. Cici83 gutt

8. inger79

9. Caliope gutt

"KlaraKu" jente

10. Kristin92 jente

11. Solstråle:) gutt

stineTh gutt

12. Lise05 jente

Aquarel gutt

13. FrøkenUgla Gutt

14.

15. Embla93 jente

16. MillaMol jente

17. Tclykkeli jente

18.

19.

20. bambusdrops

snart 6 barnsmor gutt

21.

22.

23.

24. Mamsen vil ha nr2! gutt

tanina_

Chrissymamma gutt

25. tromsøjenta

26.

27.Jossa1986

28. Sørlandskjerringa

trixi83

29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente

30. Bamsemams74: jente

31

Har du flytta til den 29. Bearplace? Vært på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ocean- takk for super tilbakemelding og artig tips ;-). Har prøvd d en gang nå men funket ikke foreløpig men skal prøve igjen seinere :-). Var litt uvant å ikke kjenne noe denne gang. Forrige svangerskap kjente eg liv mellom uke 16 og 17. Så har jo vært super bekymret for at det var noe galt denne gangen når lillegull ikke har gitt fra seg noen tegn ;-). Satser på at eg snart begynner å kjenne noe gjennom "morkake puten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul

1.Oslomama,

Ocean TM

*Lykke** gutt

2. shari_z

minx 83

3.

4. hellomynameis... jente

5.

6.

7. Cici83 gutt

8. inger79

9. Caliope gutt

"KlaraKu" jente

10. Kristin92 jente

11. Solstråle:) gutt

stineTh gutt

12. Lise05 jente

Aquarel gutt

13. FrøkenUgla Gutt

14.

15. Embla93 jente

16. MillaMol jente

17. Tclykkeli jente

18.

19.

20. bambusdrops

snart 6 barnsmor gutt

21.

22.

23.

24. Mamsen vil ha nr2! gutt

tanina_

Chrissymamma gutt

25. tromsøjenta

26.

27.Jossa1986

28. Sørlandskjerringa

trixi83

29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente

30. Bamsemams74: jente

31

Har du flytta til den 29. Bearplace? Vært på ul?

 

Jupp, var på OUL på fredag. Ble flyttet til 29. Så startet med 30.oktober, så ble det 27.oktober og nå 29 oktober ;)

Var en gutt i magen, en liten stabukk som lå med ryggen til og hodet "festet" ned. Så fikk ingen fine bilder med oss hjem, men alt så fint ut fra topp til tå :) Så det er jo det beste! Har heldigvis vært på ultralyd før og fått med fine bilder, så får kose oss med de i ventetiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer vel mye fra vogn til vogn, men vi skulle bare forhøre oss litt rundt om lagerstatus på Babyjogger City Elite denne uka og ble fortalt at det er leveringstid til september! Vet at det er nogenlunde samme situasjon med Emmaljunga, men hadde hørt med butikken uansett hvis dere vurderer ny vogn. Vi trodde vi hadde kjempegod tid, men den gang ei. Vi var veldig heldige og kom over en vogn i tredje butikken vi besøkte, kjøpte den med en gang bare for å ha sikra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på en liten spontan kontroll på sykehuset. Ble plutselig veldig engstelig for at noe skulle være galt. Har vært helt utslitt siden fredag selv om jeg har gjort veldig lite. Heldigvis var alt bra med både meg og lillegutt!

 

I denne uken har vi sett gjennom klærne til første gutten vår. Han hadde så utrolig mye og fine klær! Utrolig rart å se gjennom det og tenke at det er en annen liten babygutt som skal bruke det... de er jo kjøpt med tanke på vår første lillegutt.

 

Spørs om jeg må kjøpe noe som bare er lillebror sine klær også. Og legge bort noe som bare er storebror sine :( Utrolig og uvirkelig alt man skal gå gjennom og tenke på :( Aldri sett for meg at det skulle bli sånn.

 

Nå har jeg heldigvis fått time til samtale på angstteamet på St.Olavs. Tror det vil være veldig nyttig i forhold til alle de skumle tankene som kommer.

 

Håper alle får noen gode finværsdager fremover <3

Det vil sikkert gjøre godt å få snakket med angstteamet slik at du får "tømt" deg litt for bekymringer og tanker. Håper at du får hjelp av dem og klarer å slappe av etterhvert :)

Om jeg hadde vært deg så hadde jeg tatt vare på et par plagg fra storebror og lagret dem i en pen og spesiell liten eske, da har han sitt eget på en måte. Hvis det bare bringer frem triste minner å beholde de andre klærne så hadde jeg faktisk kjøpt nytt istedet. Kanskje jeg er rar der men jeg hadde ikke hatt lyst til å forbinde disse klærne med sorg når du ser dem på din neste nyfødte herlige gutt :)

Håper det ordner seg for deg Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er muligens litt underlig, men jeg har ingen andre å spørre... Er det noen av dere andre som verker nedentil, eller hva jeg skal si? Jeg verker rett og slett rundt åpningen og et stykke utover. Kan ikke huske å ha opplevd dette før i slutten av de andre svangerskapene og da p.g.a. trykk og nedpress. Er dette normalt eller?

 

Jeg fikk disse rare smertene igår faktisk. Da hadde jeg sittet masse på huk. Tror kanskje at det kan være slappe knipemuskler som er årsaken, så jeg har begynt med knipeøvelser nå. Holdt på med det i begynnelsen, men så glemte jeg det hele tiden... Men jeg skal bli flinkere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg på ordinær ul i går, den lille var frisk og fin inni der. Var en liten gutt te inni der. Flyttet og termin til 24.10. Noen som vil flytte meg og legge til gutt? Noen som har erfaring og har morkaken foran? Er 19+2 i dag og kjent lite med liv og spent på når eg evt kan kjenne liv. Er andregangs.

 

Jeg fikk også vite på ul at morkaken var foran, de reagerte ikke på det i det hele tatt så tar det som at det var normalt. Jeg har kjent liv ganske lenge da, men da alltid med lange mellomrom, noen ganger flere dager imellom. Eneste negative med morkaken foran er at den tar av for sparkene, så vi vil kjenne dem svakere :(

Men når han sparker lenger nede under morkaken, så kjenner jeg det godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig begynt å kjenne sparkene utenifra!! Det er helt fantastisk :) Har ikke kjent så mange spark da men de få jeg har fått er helt uvirkelige hehe. Kan også se utenpå når han sparker skikkelig hardt noen ganger. Tror jeg kanskje kan si at jeg kjenner liv daglig nå :)

 

Kjenner dere sparkene utenifra nå? Ser dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er muligens litt underlig, men jeg har ingen andre å spørre... Er det noen av dere andre som verker nedentil, eller hva jeg skal si? Jeg verker rett og slett rundt åpningen og et stykke utover. Kan ikke huske å ha opplevd dette før i slutten av de andre svangerskapene og da p.g.a. trykk og nedpress. Er dette normalt eller?

 

Jeg fikk disse rare smertene igår faktisk. Da hadde jeg sittet masse på huk. Tror kanskje at det kan være slappe knipemuskler som er årsaken, så jeg har begynt med knipeøvelser nå. Holdt på med det i begynnelsen, men så glemte jeg det hele tiden... Men jeg skal bli flinkere nå.

 

Der sier du noe... Jeg har vært litt bedre igjen de siste dagene, men kniping skal absolutt prøves! Knip! Knip! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Då var eg på ordinær ul i går, den lille var frisk og fin inni der. Var en liten gutt te inni der. Flyttet og termin til 24.10. Noen som vil flytte meg og legge til gutt? Noen som har erfaring og har morkaken foran? Er 19+2 i dag og kjent lite med liv og spent på når eg evt kan kjenne liv. Er andregangs.

 

Jeg fikk også vite på ul at morkaken var foran, de reagerte ikke på det i det hele tatt så tar det som at det var normalt. Jeg har kjent liv ganske lenge da, men da alltid med lange mellomrom, noen ganger flere dager imellom. Eneste negative med morkaken foran er at den tar av for sparkene, så vi vil kjenne dem svakere :(

Men når han sparker lenger nede under morkaken, så kjenner jeg det godt :)

 

Samme her. Morkaka foran og har ikke kjent så mye liv før de tre-fire siste dagene. Er 19 blank i dag. Nå kjenner jeg det helt nederst. Om jeg sitter på kontoret og bøyer meg for mye fremover, blir det "protester" i magen. Da spreller hun vilt! Blir sikkert trangt. Husker det var sånn forrige gang også :) Deilig å kjenne liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Då var eg på ordinær ul i går, den lille var frisk og fin inni der. Var en liten gutt te inni der. Flyttet og termin til 24.10. Noen som vil flytte meg og legge til gutt? Noen som har erfaring og har morkaken foran? Er 19+2 i dag og kjent lite med liv og spent på når eg evt kan kjenne liv. Er andregangs.

 

Jeg fikk også vite på ul at morkaken var foran, de reagerte ikke på det i det hele tatt så tar det som at det var normalt. Jeg har kjent liv ganske lenge da, men da alltid med lange mellomrom, noen ganger flere dager imellom. Eneste negative med morkaken foran er at den tar av for sparkene, så vi vil kjenne dem svakere :(

Men når han sparker lenger nede under morkaken, så kjenner jeg det godt :)

 

Samme her. Morkaka foran og har ikke kjent så mye liv før de tre-fire siste dagene. Er 19 blank i dag. Nå kjenner jeg det helt nederst. Om jeg sitter på kontoret og bøyer meg for mye fremover, blir det "protester" i magen. Da spreller hun vilt! Blir sikkert trangt. Husker det var sånn forrige gang også :) Deilig å kjenne liv!

 

Haha ja det blir litt småprotester her også når jeg sitter litt krokete :) Kjempe kjekt når det er spark ned mot en veldig full blære.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på med bleieslutt om natten nå med småtassen på snart 4, egentlig under tvang da, fra hans side! Fikk streng beskjed om at han skulle IKKE ha på seg bleie om natten lenger.. Da måtte jeg jo pent lye og la han sove uten bleie. Har fulgt alle rådene med lite drikke/ingen drikke 1 time før sengen og et par dobesøk for å være sikker på at blæren er blitt tømt. De 2 første nettene gikk det faktisk strålende! Ikke en dråpe i trusen!

Men så på natt 3 gikk det galt :(

Han har sovet med bleie et par netter nå, noen var det tiss i og andre var helt tørr. Men jeg fant ut at å vaske disse tisselaknene hele tiden vil bare ødelegge dem. Så jeg har vært på apoteket og kjøpt slike èngangs tisselakener som de bruker på sykehusene :) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før...

Så i natt skal vi prøve uten bleie igjen :)

 

Har dere erfaring med barn som skal slutte med bleie om natten?

Hvor lang tid tok det før de var "tørr"?

Har du andre tips eller råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som kun kjenner små bevegelser og spark? Er snart i uke 22, og min samboer har enda ikke kjent spark :( Det er litt frustrerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på med bleieslutt om natten nå med småtassen på snart 4, egentlig under tvang da, fra hans side! Fikk streng beskjed om at han skulle IKKE ha på seg bleie om natten lenger.. Da måtte jeg jo pent lye og la han sove uten bleie. Har fulgt alle rådene med lite drikke/ingen drikke 1 time før sengen og et par dobesøk for å være sikker på at blæren er blitt tømt. De 2 første nettene gikk det faktisk strålende! Ikke en dråpe i trusen!

Men så på natt 3 gikk det galt :(

Han har sovet med bleie et par netter nå, noen var det tiss i og andre var helt tørr. Men jeg fant ut at å vaske disse tisselaknene hele tiden vil bare ødelegge dem. Så jeg har vært på apoteket og kjøpt slike èngangs tisselakener som de bruker på sykehusene :) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før...

Så i natt skal vi prøve uten bleie igjen :)

 

Har dere erfaring med barn som skal slutte med bleie om natten?

Hvor lang tid tok det før de var "tørr"?

Har du andre tips eller råd til meg?

Gutter kan jo ofte være litt seine med dette. Det kan skyldes at de ikke skiller ut nok av det hormonet som begrenser utskillelsen av urin om natta. Jeg ville ventet til han var klar og hadde tørre bleier. Men om han er pådriver selv, så er det kanskje vanskelig å vente. Min erfaring er at dette ordner seg veldig fint av seg selv om en bare tar tida til hjelp :) Tror det finnes bleier som ser mer ut som underbukser nå, beregnet for de store. Kanskje det hadde vært litt kjekkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul

1.Oslomama,

Ocean TM

*Lykke** gutt

2. shari_z

minx 83

3.

4. hellomynameis... jente

5.

6.

7. Cici83 gutt

8. inger79

9. Caliope gutt

"KlaraKu" jente

10. Kristin92 jente

11. Solstråle:) gutt

stineTh gutt

12. Lise05 jente

Aquarel gutt

13. FrøkenUgla Gutt

14.

15. Embla93 jente

16. MillaMol jente

17. Tclykkeli jente

18.

19.

20. bambusdrops

snart 6 barnsmor gutt

21.

22.

23.

24. Mamsen vil ha nr2! gutt

tanina_

Chrissymamma gutt

25. tromsøjenta

26.

27.Jossa1986

28. Sørlandskjerringa gutt

trixi83

29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente

30. Bamsemams74: jente

31

 

 

Da var ultralyd overstått og det var en frisk og fin liten gutt der inne! Utrolig spesielt nå som det ble så ekte <3 Løp nesten til Kappahl for å finne en body etterpå, og fant en fin en i str 44. Er det ikke veldig lite? H&M starter vel på str 50...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ultralyd overstått og det var en frisk og fin liten gutt der inne! Utrolig spesielt nå som det ble så ekte <3 Løp nesten til Kappahl for å finne en body etterpå, og fant en fin en i str 44. Er det ikke veldig lite? H&M starter vel på str 50...?

Str 44 er prematur-str, helt nyfødt er str 50. Jeg har ikke handlet noe i str 44 eller 50, da man ikke nødvendigvis ikke får brukt disse klærene (avhengig av babyen sin størrelse ved fødsel selvsagt). Men jeg har noe i str 50 som er arveklær sånn in case!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var ultralyd overstått og det var en frisk og fin liten gutt der inne! Utrolig spesielt nå som det ble så ekte <3 Løp nesten til Kappahl for å finne en body etterpå, og fant en fin en i str 44. Er det ikke veldig lite? H&M starter vel på str 50...?

Str 44 er prematur-str, helt nyfødt er str 50. Jeg har ikke handlet noe i str 44 eller 50, da man ikke nødvendigvis ikke får brukt disse klærene (avhengig av babyen sin størrelse ved fødsel selvsagt). Men jeg har noe i str 50 som er arveklær sånn in case!
Aha, tusen takk! Er ikke verre enn å bytte den, men måtte bare ha noe til babyen i dag, fnis <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi holder på med bleieslutt om natten nå med småtassen på snart 4, egentlig under tvang da, fra hans side! Fikk streng beskjed om at han skulle IKKE ha på seg bleie om natten lenger.. Da måtte jeg jo pent lye og la han sove uten bleie. Har fulgt alle rådene med lite drikke/ingen drikke 1 time før sengen og et par dobesøk for å være sikker på at blæren er blitt tømt. De 2 første nettene gikk det faktisk strålende! Ikke en dråpe i trusen!

Men så på natt 3 gikk det galt :(

Han har sovet med bleie et par netter nå, noen var det tiss i og andre var helt tørr. Men jeg fant ut at å vaske disse tisselaknene hele tiden vil bare ødelegge dem. Så jeg har vært på apoteket og kjøpt slike èngangs tisselakener som de bruker på sykehusene :) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før...

Så i natt skal vi prøve uten bleie igjen :)

 

Har dere erfaring med barn som skal slutte med bleie om natten?

Hvor lang tid tok det før de var "tørr"?

Har du andre tips eller råd til meg?

Gutter kan jo ofte være litt seine med dette. Det kan skyldes at de ikke skiller ut nok av det hormonet som begrenser utskillelsen av urin om natta. Jeg ville ventet til han var klar og hadde tørre bleier. Men om han er pådriver selv, så er det kanskje vanskelig å vente. Min erfaring er at dette ordner seg veldig fint av seg selv om en bare tar tida til hjelp :) Tror det finnes bleier som ser mer ut som underbukser nå, beregnet for de store. Kanskje det hadde vært litt kjekkere?

 

Ja det er han som er pådriveren, så han får sove uten bleie av og til. Har sett de trusebleiene i butikken, tenkte å kjøpe et par bare for å teste :) Kanskje han liker dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul

1.Oslomama,

Ocean TM

*Lykke** gutt

2. shari_z

minx 83

3.

4. hellomynameis... jente

5.

6.

7. Cici83 gutt

8. inger79

9. Caliope gutt

"KlaraKu" jente

10. Kristin92 jente

11. Solstråle:) gutt

stineTh gutt

12. Lise05 jente

Aquarel gutt

13. FrøkenUgla Gutt

14.

15. Embla93 jente

16. MillaMol jente

17. Tclykkeli jente

18.

19.

20. bambusdrops

snart 6 barnsmor gutt

21.

22.

23.

24. Mamsen vil ha nr2! gutt

tanina_

Chrissymamma gutt

25. tromsøjenta

26.

27.Jossa1986

28. Sørlandskjerringa gutt

trixi83

29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente

30. Bamsemams74: jente

31

 

 

Da var ultralyd overstått og det var en frisk og fin liten gutt der inne! Utrolig spesielt nå som det ble så ekte <3 Løp nesten til Kappahl for å finne en body etterpå, og fant en fin en i str 44. Er det ikke veldig lite? H&M starter vel på str 50...?

Jeg var også og så på babyklær idag :) Fant noe søtt i str 44, men det var jo minimini! Så tror jeg kommer til å kjøpe ting i str 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul

1.Oslomama,

Ocean TM

*Lykke** gutt

2. shari_z

minx 83

3.

4. hellomynameis... jente

5.

6.

7. Cici83 gutt

8. inger79

9. Caliope gutt

"KlaraKu" jente

10. Kristin92 jente

11. Solstråle:) gutt

stineTh gutt

12. Lise05 jente

Aquarel gutt

13. FrøkenUgla Gutt

14.

15. Embla93 jente

16. MillaMol jente

17. Tclykkeli jente

18.

19.

20. bambusdrops

snart 6 barnsmor gutt

21.

22.

23.

24. Mamsen vil ha nr2! gutt

tanina_

Chrissymamma gutt

25. tromsøjenta

26.

27.Jossa1986

28. Sørlandskjerringa gutt

trixi83

29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente

30. Bamsemams74: jente

31

 

 

Da var ultralyd overstått og det var en frisk og fin liten gutt der inne! Utrolig spesielt nå som det ble så ekte <3 Løp nesten til Kappahl for å finne en body etterpå, og fant en fin en i str 44. Er det ikke veldig lite? H&M starter vel på str 50...?

Hurra for guttespira :) Tipper det var deilig å få se ham:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen er mye bedre om dagen.. ikke kvalm.. mer energi :) tar det fremdeles med ro og har rutiner på mat og bevegelse men klarer å holde meg unna snop og for mye karbo når jeg ikke er kvalm .. håper vektøkningen stagnerer litt :) føles godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...