Gå til innhold

Oktober 2014


Sokkedyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må bare få sagt noe .. Er så forferdet over hetsingen som foregår på anonym-forumet.. Er på grenser til hetsing/mobbing... Alle som skal være bedrevitere, men som ikke tør å stå bak sine egne meninger.... Ikke rart at noen barn blir mobbere når de foreldre som holder på sånn...

 

 

Goood helg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos alder. Jeg hadde med meg mine tre sønner og stedattera mi på shopping her om dagen. I tillegg til tre store og en i vogn, går jeg jo rundt med en tydelig kul på magen. Litt av en gjeng...Så jeg sier til ungene at nå føler jeg meg som om jeg kunne vært med i et dårlig amerikansk reality show. Hun med alle ungene, liksom... Ja, sier stedattera mi. Det kunne hete: Tidligere unge mødre!!!! Ha, ha, ha! Der fikk jeg den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineTh

Ny kontroll på sykehuset her i morgen. Like nervøs som vanlig, men heldigvis kjenner jeg så nye spark nå.. det letter litt altså! Skal ta glukosebelastningstest snart også, er overbevist om at jeg har svangerskapsdiabetes. Hvis jeg spiser eller drikker sukker så blir jeg innmari kvalm etterpå. Er det et symptom tro? :/

 

Hvordan går det med dere damer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kontroll på sykehuset her i morgen. Like nervøs som vanlig, men heldigvis kjenner jeg så nye spark nå.. det letter litt altså! Skal ta glukosebelastningstest snart også, er overbevist om at jeg har svangerskapsdiabetes. Hvis jeg spiser eller drikker sukker så blir jeg innmari kvalm etterpå. Er det et symptom tro? :/

 

Hvordan går det med dere damer? :)

Her går det greit for det meste, men jeg også får kvalmeanfall innimellom. Av og til syns jeg det kommer etter at jeg har spist karbohydrater... skal også ha glukosebelastning i slutten av uka og er litt spent på den. Føler liksom at det er noe som ikke stemmer helt... men vi får krysse fingrene!

 

Mye liv i magen nå heldigvis :) Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal ha glykosetesten på Torsdag selv. Håper det kommer til å gå bra. Krysser fingrene. :rolleyes:

32 år foresten (første barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er alle i denne gruppen? Bare lurer på om det er mange *eldre* eller unge mødre her :) er selv 23 år

29 blir 30 i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år med nummer to. Sykemeldt og syns det er dørgende kjedelig. Min mor foreslo at jeg skulle gå i parken å se på rododendron, så da var jeg visst blitt pensjonist også:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år med nummer to. Sykemeldt og syns det er dørgende kjedelig. Min mor foreslo at jeg skulle gå i parken å se på rododendron, så da var jeg visst blitt pensjonist også:-P

Jeg ler! :-)

Endret av bambusdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så opp og ned. Noen ganger er magen "stein"hard uten at det er kynner. Spesielt hvis jeg har spist mye. Akkurat som om magen er sprengt og stappfull. Andre ganger er den helt myk... Husker det var sånn sist også. Merkelig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme symptomer her, men har begynt å få mere vondt i nedre del av rygg. Spesielt hvis jeg ligger på ryggen om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært til kontroll hos jordmor. Veldig kjekt, syns jeg. Det er liksom sånne små høydepunkt i ventetida. Alt så bra ut, men jeg skal ta noen blodprøver i morgen for å sjekke jernlagre osv., siden jeg ikke har vært i toppform i det siste. Jordmor tipset meg om å drikke mer. Jeg burde ha i meg et par vannflasker til dagen. Jeg har nok ikke vært flink nok med det, så det kan jo være årsaken til hodepine og slapphet. I tillegg skal jeg ta glukosebelastningen i morgen. Får ta med meg en god bok og manne meg opp... :kvalm: He, he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som føler seg veldig "full" i magen? Og at det presser på i bekkenet. 

Rett etter mat og en stund etterpå så føles det som jeg skal sprenge!

Magen blir veldig spent og det er maks ubehagelig. Det gjør slik at jeg aldri klarer eller tør å spise masse om gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flere her som føler seg veldig "full" i magen? Og at det presser på i bekkenet. 

Rett etter mat og en stund etterpå så føles det som jeg skal sprenge!

Magen blir veldig spent og det er maks ubehagelig. Det gjør slik at jeg aldri klarer eller tør å spise masse om gangen :(

 

jeg har det også slik.. veldig belastende ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...