Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter :) Håper spiren sitter... Mannen er jo så søt, "føler jeg er klar nå." Har jo venta på "han" i 13 år, så. Har også mensmurringer, mye svakere enn vanlig , men ingen tante å se, hun får holde seg unna.

Lykke til, til dere allesammen her på IKM uke 3

Jeg donerer gjerne litt slim til dere hvis jeg må over i en ny pp, har myyye! :P

Ligger som et slakt på sofaen og skulle virkelig ønske det var fredag. Suppe tok omsider knekken på kvalmen, men nå har jeg så vanvittig press i magen i stedet. Virkelig ømt der inne, det kjennes ut som om jeg har blitt slått fra innsiden. Blæ.

Annonse

Jeg tok imot tipset om Rooibos te med åpne armer.. Har jo ikke vært suuperaktiv prøver sånn egentlig, men ikke brukt prevensjon og likevel hatt sex rundt EL tidligere..
Nå kjøpte jeg te noen dager før EL å drakk to kopper dagen i ca ei uke.. Om det var den som gjorde susen veit jeg ikke, men er absolutt verdt å prøve :)

Over til noe annet..

Måtte fortelle samboer at jeg hadde testa positivt litt tidligere enn jeg hadde trodd (skulle fortelle det neste helg for da har vi vært samboere et halvt år).. Han begynte å snakke om oss plutselig i går og lurte på om det her var rett osv.. Han har vært litt inneslutta nå et par måneder, men at han hadde mista troen på oss kom litt som et sjokk.. Var visst en del ting som han mente gjorde at vi ikke passa sammen osv..

Så da ser det ut som at vi utpå sommeren kommer til å gå hvert til vårt, om ikke det skjer et mirakel (hans ord det siste der)..
Jeg har jo en gutt på 4 år som er unnfanget ved donor fra før av, og kommer jeg forbi de magiske 12 ukene nå så blir jeg alenemor til to med en helgepappa som bor 3,5 timer unna oss (vurderer flytte til stedet jeg er vokst opp på siden mamma bor der enda)... Flott situasjon det her gitt!! :sukk: :sukk:

Men kjære deg, det var da forferdelig trist å høre. :( Er det ikke noe dere kan prøve å jobbe med sammen? Og litt merkelig å med viten og vilje ha ubeskyttet sex hvis han har vært usikker på forholdet? Han visste jo at du kunne (og ville, før eller siden!) bli gravid.

Veit ikke, tror ikke det..

Han visste det godt ja, det gjorde vi begge..

Spurte han rett ut om han hadde noen følelser for meg i det hele tatt nå, fikk som svar at nei ikke noen romantiske følelser hvertfall.. Han hadde visst tenkt å fortelle det like etter vi kom hjem fra miniferie hos mamma, altså bare fire dager etter EL, men klarte ikke.. Sa han hadde skyldfølelse pga gutten min fordi han ser veldig opp til han..

Klart det er vondt og sårt, og har kanskje ikke innsett det enda, men tross alt bra det skjedde nå og ikke når jeg går høygravid eller like etter fødsel...

Ooææ, kan si jeg sprakk.. Måtte bare teste i dag.. Var så himla dårlig form i går og kvalm i dag, og der kom d et kryss gitt :) Veldig svakt sådan, men er vel ikke annet å forvente med IKM lørdag. Drar en tur til legen i dag for å ta hcg, så må jeg ringe sykehuset for skal vel begynne på litt medisiner.. Dette er drit skummelt, og tenk hvis d går galt igjen?? Og tenk om d går bra?? Da blir d septemberbebis.. Tørr nesten ikke tenke på d en gang...

Men over til dere andre:

D var synd lohne, og krysser fingrene for dere som fremdeles har skyggestreker eller bare venter!!!

Kosti; håpet er der enda da!! Håper så inderlig på dinevegne at det går bra!! Må få høre videre da!

Hurra!  :strix:   Lykke til hos legen!

Veit ikke, tror ikke det..

Han visste det godt ja, det gjorde vi begge..

Spurte han rett ut om han hadde noen følelser for meg i det hele tatt nå, fikk som svar at nei ikke noen romantiske følelser hvertfall.. Han hadde visst tenkt å fortelle det like etter vi kom hjem fra miniferie hos mamma, altså bare fire dager etter EL, men klarte ikke.. Sa han hadde skyldfølelse pga gutten min fordi han ser veldig opp til han..

Klart det er vondt og sårt, og har kanskje ikke innsett det enda, men tross alt bra det skjedde nå og ikke når jeg går høygravid eller like etter fødsel...

I alle dager? Nei, vet du, dette fortjener du ikke! Huff! Hvem gjør noe sånt da? Midt i en periode der dere prøver å bli gravide attpåtil.. Har ikke ord jeg... :(

Så utrolig trasig EM86.. Utrolig vanskelig situasjon... Håper dere finner ut av det på beste måte for dere begge. Må si at jeg synes det var litt dårlig gjort av typen å gå inn for å prøve å bli gravid når han var usikker.. Håper litt på at ting skal gå seg til for dere og at dere holder sammen. Men det finner dere ut av selv!

Jeg er oppriktig lei meg på dine vegne EM86!

Jeg håper med hele hjertet mitt at dere får funnet ut av dette sammen, og at kjæresten din omsider tyr til sin fornuft! Jeg håper virkelig at han viser at han har baller nok til å stille opp for deg og det lille nurket dere har skapt sammen!

Endret av ~•~Vasteros~•~

Jeg kopierer rett og slett det jeg skrev i over 30-tråden (får være grenser for hvor mye man skal skrive så tidlig om morgenen):

Jeg våknet klokken tre i natt og fikk ikke sove, tenkte bare på den testen som lå og ventet. Klarte å drøye til fire, tok tempen da, og den var steget ytterligere! Var så skjelven at jeg gikk rett i veggen på vei til badet! :fnise: Har vært så sikker siden i går på at dette måtte være dagen, men da det hadde gått to minutter uten strek sank motet - men så kom den faen meg!! Svak, svak, men innen fristen. Herregud! Den var litt sterkere da jeg sto opp på ordentlig, har tatt bilde, men får ikke lagt det ut her fra mobilen. Men shiiiiit altså! Jeg bare gliser som en idiot.

Gratulerer Kjøttmeis!!!!!!!!!!!!!! :) Veeeeeldig glad på dine vegne :)

Jeg var veeeldig tissetrengt i natt, men søvnig som jeg var, så holdt jeg meg istedet for å gå på do!

Jeg våknet av at alarmen gikk kl.05.00. Motvillig tok jeg ut en testpinne for å ta enda en test idag 11 DPO.

Jeg var nesten bombesikker på å få blendahvitt igjen idag. 4 minutter etter fristen dukket det opp en skyggestrek som ble mer og mer tydelig etter 6 minutter. Dette er jo etter fristen på 3 minutter, så jeg er veldig usikker på om jeg skal forkaste dette som et ugyldig resultat, eller om jeg skal tørre å håpe bittelitte granne....?

TEST 11 DPO

Jeg har ihvertfall tidenes villeste hjertebank innimellom timene idag. De varer noen sekunder, og føles helt forjævlig. Svimmelhetsanfallene kommer i korte drag de også.

Jeg droppet kveldsmaten igår kveld pga. kvalme og dårlig matlyst (veeeldiig ulikt meg)!

Kvalmen økte i styrke rundt kl.23.00 igår kveld.

Ellers er jeg veldig blek i huden.

Venter imorgen, og tar en ny test på søndag (som forresten er IKM dagen min). Jeg har hele tiden trodd at det skulle være lørdag, men "My days"- appen viser at jeg har notert eggløsning den 05.01.2014, så da faller IKM på førstkommende søndag.

Huff...nå merker jeg at jeg blir rastløs! Jeg vil så gjerne ta en ny test snaaart! Jeg vil så gjerne at (skygge)streken skal dukke opp innen fristen på 3 minutter! Åååååååhhhh...!!!

Endret av ~•~Vasteros~•~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...