Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

9 dpo er veldig tidlig. Tror de fleste må vente til ca 12 dpo før de får positiv test! Ikke gi opp håpet enda;-)

 

Her er jeg vel i gang med å kjenne etter. Plutselig mye utflod, kan det bety noe? Stikker det ikke litt her og der? He he, er bare 5 dpo så er rimelig usannsynlig at jeg skal merke noe. Eneste er evt stikking, det hadde jeg så tidlig da jeg ble gravid med lillemann. . Men er ikke akkurat noe sikkert tegn, i hvertfall ikke når jeg lurer på om det er innbildning;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg 6 dpo og er så trøtt at jeg går i svime snart! Kan jo ha veldig mye med mørketiden å gjøre, men får liksom ikke nok! Lå på sofaen nå i en time med total stillhet rundt meg, og nøt hver sekund..! Ellers så er det murringer og stikkinger her og der! :P Spennende tid fremover...! Har bestilt meg tester fra ebay og billigtester, så nå er det bare å vente på pakke i postkassa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gidder ikke kjenne etter symptomer lengere har kjent symptomer hver mnd i flere mnd nå uten å vært gravid, så man kan faktisk bli små rar av dette:p er også veeeeldig trøtt men det er nok sikkert mørketiden som du sier;) får vel bare vente å se.. Hadde ikke noe symptomer som jeg kan huske sist jeg var gravid, før etter ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alle symptomer de månedene jeg ikke var gravid. Da jeg ble gravid hadde jeg denne gangene 0 symptomer. De kom først etter IkM

 

Anonymous poster hash: 94a8c...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden jeg ikke har noe håp for meg selv, så håper jeg at det sitter for dere her. dagene for meg nå, går så opp og ned, at jeg bare fokuserer på alt annet. baby får komme i andrecrekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Misa! Du skal se det blir en sterkere strek etterhvert:-) Her begynner jeg å kjenne fristelsen når det gjelder testing, har en hel haug med strimler. Men må nok vente til over helga i allfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet ut fra forrige syklus som var på 26 dager har jeg IKM i morgen, men regner med at den er tilbake på 28 dager. Spennende likevel. Vil teste men har bare 1 test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) jeg tørr ikke juble ennå før det står gravid på digital. Opplevde dette forrige pp også, men testen ble svakere og jeg gikk en uke over ikm med synkende hcg. Så kom den smertefulle blødningen og masse blod i flere dager. Tenkte å ta den digitale enten søndag eller mandag. Har en doc morris jeg skal ta i morgen tidlig igjen. Det er så rart denne pp.. har hatt på følelsen fra før el at denne pp klaffer det og nå blir det en ny graviditet. Har kjent på kroppen at noe skjer. Rart egentlig! Leser dere tilbake til innlegg for noen dager siden så skrev jeg at jeg tror jeg er gravid. . Utrolig hva vi kvinner føler! Kroppen er fantastisk! Kjenner jeg er veldig spent på om test er sterkere i morgen. Redd for å miste igjen :-/ men håper virkelig denne vil sitte godt fast i ni mnd! ♥ rare med det er at vi har hatt sex 1 gang denne pp grunnet sykdom hos begge barna og mannen.. vi hadde sex mandag 2 desember, samme dag jeg fikk positiv el test. Så det er ikke mer som skal til ;-)

Endret av Misa+2 jenter+spire nr 3?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke før neste lørdag (tror jeg). Positiv test forrige fredag og el-smerter fra helvete natt til lørdag... Så må nok smøre meg med tålmodighet noen dager til. Prøver nok på mandag selv om det er tidlig, har sikkert 20 strimler liggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) jeg tørr ikke juble ennå før det står gravid på digital. Opplevde dette forrige pp også, men testen ble svakere og jeg gikk en uke over ikm med synkende hcg. Så kom den smertefulle blødningen og masse blod i flere dager. Tenkte å ta den digitale enten søndag eller mandag. Har en doc morris jeg skal ta i morgen tidlig igjen. Det er så rart denne pp.. har hatt på følelsen fra før el at denne pp klaffer det og nå blir det en ny graviditet. Har kjent på kroppen at noe skjer. Rart egentlig! Leser dere tilbake til innlegg for noen dager siden så skrev jeg at jeg tror jeg er gravid. . Utrolig hva vi kvinner føler! Kroppen er fantastisk! Kjenner jeg er veldig spent på om test er sterkere i morgen. Redd for å miste igjen :-/ men håper virkelig denne vil sitte godt fast i ni mnd! ♥ rare med det er at vi har hatt sex 1 gang denne pp grunnet sykdom hos begge barna og mannen.. vi hadde sex mandag 2 desember, samme dag jeg fikk positiv el test. Så det er ikke mer som skal til ;-)

Holder med en gang dersom det er på riktig tidspunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg ha håp allikevel? skal jeg tørre å tro at det er noe der?

 

Jeg fikk beskjed av legen, for 1,5 uke siden at jeg hadde gått på en pysisk smell. Det er jo aldri ålright. Men, pga den smellen så sier legen det at jeg kan jo ha stresset meg selv til å være ufruktbar denne mnd. Jeg synes jo legen var tett som kunne si det, men forstår hva han mener.....

 

Men da, med EL på søndag eller mandag, fikk jeg i natt, friskt blod, så vidt det var noe der. så det etter sexen.

det kan jo være HELT tilfeldig.

 

det kan være:

- en rift fra et sår.

- mannen kab ha støttet på for hard på livmortappen

 

ja, er forskjovi det eneste grunnene jeg kommer på at det også kan være.

 

kom jo også på at når mannen støttet på, så var det ømt, litt vondt. Men rart at det skal være det 5-6 dager etter EL.

 

så tror ikke jeg tør å håpe for mye. det er 8 dager til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til 2 gutter - det kan kanskje også ha vært festeblødning??? :) Heier på deg og håper frem til det motsatte er bevist!!

God helg til dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En anelse sterkere test i morges! Krysser fingrene for mer økning av hcg. Puppene er super ømme. Tåler ikke bh inntil brystvortene, økt kremete utflod og små svimmel/kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremete, hvit utflod = check

småblødninger i natt, så vidt det var noe = check.

stikker i puppene, spes på høyre side = check

synes det lukter rart av forskjellige ting = check.

 

for å forklare den siste, jeg, mann og barn skulle kjøre til innbandy turnering, merket ikke noe i bilen, men skulle kjøre e. rask tur hjem for å hente ishockey utstyret til minsten, og da luktet det dritt i bilen. :s kom i ishalle. og kjøpte mrg en solbærtoddy, som jeg synes luktet kattepiss. lovely....

 

blir fort trøtt og sliten = check, men kan også komme av at jeg har gått på en smell psykisk.

 

tør ikke ha håpet helt oppe enda, venter en uke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye.

 

vil ikke ta test enda jeg da. men det er fordi jeg ikke tror at det har klaffet denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...