Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

Lager en gruppe for denna uka også jeg. Kanskje er vi noen som får en tidlg julepresang. Litt ustabil sykluslengde her, men med 28 dagers syklus har jeg IKM sen 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja så ikke denne, lagde akkurat en gruppe. Blir med her isteden da:-) Fikk mensen i dag, fire uker og tre dager etter exu.

Har prøvd denne mnd også, men er litt usikker på om jeg faktisk har hatt el. Uansett, har pleid å hatt 28 dagers syklus så da satser vi på å treffe blink (med én eggleder) om to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg her også, håper på verdens beste julegave! Håper syklus er på plass etter SA og to mens i løpet på 6 uker (syklus på bærtur).... krysser fingre! Foreløpig ikm er 19. des... =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken87, sikker på at det er TR og ikke en festeblødning? Kan jo være det når det er så mye som en uke for tidlig ;)

Ja dessverre AHENG:( i forhold til hvor mye jeg blør så tror jeg nok det, skikkelig mens murringer.

Har holdt seg gående siden fredag. Er vel ikke vanlig å blø som en typisk TR ved en festeblødning?

Vi har forsåvidt forberedt oss på en ny pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også :) Fikk første mens etter fødsel i går, så da er systemet i gang igjen! Juhu! Vi tenker å prøve på nummer fire i vinter. Har to på 7 og 9, pluss en på 10 måneder. Ønsker oss to tette :) Dette er første pp så vi stresser ikke, men vet jo med meg selv at jeg blir fort utålmodig :P De andre har kommet på hhv 1,2 og 3. forsøk, så dette blir spennende! Foreløpig ikm er 22.12 :) Men vet jo ikke helt om syklusen min er som før, i og med at det er første mens siden april -12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg! Vet ikke egentlig når ikm blir siden jeg hadde BO som ble oppdaget i uke 8. Hadde utskrapning for ei uke siden. Så er veldig usikker på når TR skal komme. Men etter vanlig syklus har jeg IKM 17.des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her jeg også!

Regner med jeg er på første pp, etter en lang ventetid på TR etter pilleslutt. Er litt usikker på hvordan syklusen er fremover, men satser på ikm rundt 16 des :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm uke 51:

 

Mandag 16/12:

 

 

Tirsdag 17/12:

 

 

Onsdag 18/12:

 

 

Torsdag 19/12:

 

 

Fredag 20/12:

 

 

Lørdag 21/12:

 

 

Søndag 22/12:

Apex, 38 år, pp 5

 

 

Gravide:

 

 

Setter lit på neste IKM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Slenger meg inn i det gode selskap, startet opp som ordenselev og lagde liste, så sleng dere med under riktig dag :) Tok utgangspunkt i 28 dagers syklus, men den har ikke hatt sjansen til å vise seg stabil etter MA i september så det kan godt ta en dag eller to til uten at jeg stresser.. Blir likevel ikke fortvilt over positiv test julemorgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm uke 51:

 

Mandag 16/12:

 

 

Tirsdag 17/12:

 

 

Onsdag 18/12:

 

 

Torsdag 19/12:

 

 

Fredag 20/12:

 

 

Lørdag 21/12:

 

 

Søndag 22/12:

Apex, 38 år, pp 5

Violeta, 30 år, 1. pp (nr. 4)

 

 

Gravide:

 

 

Setter lit på neste IKM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på denne! IKM 18.des. Dette er pp 4 tror jeg  :rolleyes: Litt oppstykket prøveperioder med tanke på BO i august og syklus på fullstendig bærtur, men nå er ting i orden igjen. EL blir vel rundt 3-4.des for min del. Masse midtukesex med andre ord :duskedame:  Haha! Lykke til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm uke 51:

 

Mandag 16/12:

 

 

Tirsdag 17/12: Mia og gullgutten

 

 

Onsdag 18/12:

 

 

Torsdag 19/12:

 

 

Fredag 20/12:

 

 

Lørdag 21/12:

 

 

Søndag 22/12:

Apex, 38 år, pp 5

Violeta, 30 år, 1. pp (nr. 4)

 

 

Gravide:

 

 

Setter lit på neste IKM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm uke 51:

 

Mandag 16/12:

 

 

Tirsdag 17/12: Mia og gullgutten

 

 

Onsdag 18/12:

 

 

Torsdag 19/12:  *Sofiegullet*

 

 

Fredag 20/12:

 

 

Lørdag 21/12:

 

 

Søndag 22/12:

Apex, 38 år, pp 5

Violeta, 30 år, 1. pp (nr. 4)

 

 

Gravide:

 

 

Setter lit på neste IKM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm uke 51:

 

Mandag 16/12: ANHENG , Misa+2 jenter+spire nr 3? 2pp, Metzie 1pp

 

 

Tirsdag 17/12: Mia og gullgutten 5 pp (første TR etter BO), Moli24 7 pp, Frøken87 <3, camilla 5 pp

 

 

Onsdag 18/12: Mrs-impatient 4 pp

 

 

Torsdag 19/12: *Sofiegullet*

 

 

Fredag 20/12:

 

 

Lørdag 21/12:

 

 

Søndag 22/12:

Apex, 38 år, pp 5

Violeta, 30 år, 1. pp (nr. 4)

 

 

Gravide:

 

 

Setter lit på neste IKM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg den frihet å legge til de som ikke hadde skrevet seg opp. Ikke alltid lett å få d til fra mobil osv :) Håper d er greit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...