Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet negativt i dag, som forventet med sex 5 dager før el ;) Vi prøver kanskje igjen til våren. Er litt avventende enda. Sliter med søvnen til nummer tre, så om nummer fire blir noe i nærheten vet jeg ikke om det er en god ide :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, bare for å se - det var ikke antydning til noen strek der, så da var visst bare syklusen på tur. Hadde ikke egentlig venta noe annet, så da er det bare å håpe at juleferien kan skape magi  :tree:

God jul alle sammen her inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha IKM i morgen. har lyst til å ta en test i dag, men hva om den er negativ og TR kommer lurenes i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rooibos te skal vistnok være med på å skape optimale forhold i livmora, den er koffeinfri også. Godt alternativ når man bør holde seg unna/ begrense kaffedrikking! :) Synes den smaker godt, så jeg har kost meg med en stor og god tekopp nå til nattmaten.

 

IKM i dag, ca om syklusen samarbeider... Sambo har fått beskjed om å handle inn test når han vil ha svar på hvordan situasjonen er om TR blir forsinket - etter tre bokser med folsyre, legebesøk x flere og utallige graviditetstester er det nå hans tur til å investere litt i spiren! ;)

Blir gal av å analysere symptomer, synes jeg har vært kvalm siden oktober - men nå er det igjen enda mer påtrengende selv om jeg er langt unna brekninger. Kjenner meg trøtt, oppblåst, tørst og har lite lyst på sjokolade som jeg ellers er glad i.. Gjør meg ingenting med ei hvit jul, pga jobb og dpo-dager selv om det er flere gode middager foran meg uten alkohol.. Hmmm. Får forsøke å temme håpet her, ønsker virkelig ikke å gå i kjelleren i romjula!

 

Hvordan står det til med tester og symptomer hos dere andre?? :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikm i dag, men null tegn til TR. heller ikke noen symptomer på gravid eller TR. fikk negativ test i går. mulig at stress og utbrentheten har klusset til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikm fredag, men ikke noe tegn til tr enda, testet negativt i går morges, så er vell bare syklusen som er på bærtur.

 

Gratulerer til alle dere som har testet positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klager ikke på at mensen ikke har kommet, siden gubbem kommer hjem etter guttetur i morgen, og jeg begynner å få sex abstinenser. :-P

 

så håper egentlig at TR kan holde seg vekk fram til julaften. men må innom å kjøpe en test i morgen, slik at jeg har liggende, tilfelle det ikke har kommet noe i løpet av noen dager.

 

etter uttak av spiral i august, så har kroppe. funnet ut av 25/26 dagers syklus er flott, men normalt har jeg hatt 28. kan være kroppen som selv har gått tilbake til 28 dager. :-)

 

men legen sa, at siden jeg har stresset så mye i det siste, både på privat siden og jobb siden. og hat gått på en psykisk smell, så kan kroppe. ha kommet i ubalanse. så satser på at de dagene jeg har vært sykemeldt har hjulpet noe. hatt myyyye sex da. ;-)

 

synes mannen kan komme hjem nå. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, og ingen blodtante på besøk enda. :) Avventer kjærestens shopping, har outsourset oppdraget i å kjøpe test til han.. I kveld hadde han kommet litt for seint og rakk ikke dem i deres åpningstid. Spent, men forsøker å ikke gire meg opp..

Fantastisk til selvkontroll du har, mamman til 2 prinser, nysgjerrigheta mi ville nok ha testa for lenge siden om jeg var såpass på overtid!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......ingen grunn til å håpe her, TR dukket opp før midnatt og er en særdeles uvelkommen julegjest. :( Lei meg, men får bli ferdig med det i løpet av natten og se videre opp og frem fra og med i morgen ettermiddag.

Lykke til med testing til dere som fortsatt har uavklart status!! :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Jeg vet ikke om noen av dere husker meg, men jeg har hatt en månede fri fra forumet da jeg ikke ble gravid og det begynte å tære på meg. Hadde IKM enten søndag uke 51 eller idag, mandag uke 52. Idag tok jeg en billigtest og det er to streker der!! Jeg er visst gravid! Veldig kvalm og. Det som bekymrer meg er at jeg hadde sterke magesmerter torsdag og fredag forrige uke, så skal ringe legen. Håper dette går veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm var fredag her, ingen tegn til tr enda, testet negativt på billigtest i dag igjen. Hadde el 10/12. Får kjøpe en test på apoteket til helgen hvis ikke tr kommer. Gratulerer til dere med positiv test, håper det blir min tur også :) god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...