Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

klarte ikke å vente til i morgen. tok en i dag, ikke på morgenen, men den var negativ. merker at jeg blir skuffet men prøver å tenke slik at det er kanskje fortidlig, siden IKM er på søndag.

 

det skal også i følge meg selv, ikke være verdens undergang. må bare prøve hardere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært hos lege og fått bekreftet at jeg er gravid med gravidtest og hcg ble målt i blod som jeg skal ringe på snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke å vente til i morgen. tok en i dag, ikke på morgenen, men den var negativ. merker at jeg blir skuffet men prøver å tenke slik at det er kanskje fortidlig, siden IKM er på søndag.

det skal også i følge meg selv, ikke være verdens undergang. må bare prøve hardere neste gang.

Det tror jeg kan være både for tidlig og med "uriktig" urin, så ikke mist håpet enda :) Vent til helga og bruk morgenurin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er superspent! Ikke vet jeg helt når ikm er, men forholder meg til torsdag... Har hele søndag og idag vært ufattelig kvalm, fra jeg våknet og hele tiden med enkelte intense bølger. Ømme bryst, og murringer/stikninger. Kjøpt test og måtte bare prøve nå på ettermiddagen, men den var nok blank.... Håper på et lite kryss imorgen tidlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke å vente til i morgen. tok en i dag, ikke på morgenen, men den var negativ. merker at jeg blir skuffet men prøver å tenke slik at det er kanskje fortidlig, siden IKM er på søndag.

 

det skal også i følge meg selv, ikke være verdens undergang. må bare prøve hardere neste gang.

Tror de færreste tester positivt så tidlig! Ta en ny om et par dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja må det. fokusere på jobb, bursdager og alt annet enn så lenge

Hadde negativ test sjøl i dag, 9 dpo. Ble jo skuffa selv om jeg vet at det er i tidligste laget å teste.. Tviler egentlig på at jeg er gravid... Tar en ny i mårra da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null symptomer, ingen TR. IKM var mandag. Men har litt ustabil syklus. Hatt sex nå, føler det gjerne setter igang TR om den er på vei - men blir nok en test i morgen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritthvit test i dag og.. 10 dpo så det er jo fortsatt tidlig, men mister litt trua..

Sånn er det for meg også.. Har ikke testet siden søndag som var 10 dpo og den var kritthvit, men det var ikke morgenurin og da er det ekstra vanskelig å "fange opp" hcg. Har lovt meg selv å smøre meg med tålmodighet og vente til tidligst torsdag med å teste HVIS ikke TR dukker opp i morgen da (som er IKM).. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa 9 dpo og 11 dpo, som var kritthvit og jeg mista også håpet!! Men så testa jeg 13dpo og fikk en svak strek!!! Skal prøve igjen i morgen å se om den er blitt sterkere.. Ikke gi opp håpet, selvom jeg vet det er lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fælt så lang tiden er i DPO-land... Kjenner litt på kvalmen, og synes også at luktesansen begynner å gjøre noen krumspring. Men jeg har vært kvalm innimellom med jevne mellomrom i det siste så jeg føler vel at jeg ikke orker å håpe så fælt før jeg er nærmere IKM. Har fått valp i hus, så tida oppleves å gå fortere og jeg skjønner ikke hvordan vi skal bli ferdige til jul når ingenting er bakt, gavene er halvveis handlet og stua pr i dag er helt uten lister... Har fri et par dager til, men dagene går så fort og valpen er kreativ så den må passes nesten hele tida - så da får det bli litt effektiv bruk av tid mellom nattevaktene og så får mannfolkene gjøre sitt med stua.. Det blir nok jul uansett hvor ferdig en føler seg, og i den tida er det jo IKM også så det her er spennende!

Så lenge TR ikke er der, er det håp, Aheng! :)

Krysser fingrene for deg, Camilla!! :)

Krumelur og Mrs Impatient - Heier på dere også, ønsker at vi er mange som får positiv test i førjulsglede i år!!

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR idag :sukk: så da ble det ikke noe denne pp... Kjente jeg ble skikkelig skuffa, men sånn er det jo bare! satse på masse sengekos i romjula, så kanskje den sitter da!

 

Men, en stor gratulasjon til dere som har fått positive testen :sol:

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR idag :sukk: så da ble det ikke noe denne pp... Kjente jeg ble skikkelig skuffa, men sånn er det jo bare! satse på masse sengekos i romjula, så kanskje den sitter da!

 

Men, en stor gratulasjon til dere som har fått positive testen :sol:

Masse lykke til!!

Åååh neiiii... :( Søren...! Men da får dere kose dere masse i romjula uten mas og kjas  :yvonne:  

Lykke til i romjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så lang tiden er i DPO-land... Kjenner litt på kvalmen, og synes også at luktesansen begynner å gjøre noen krumspring. Men jeg har vært kvalm innimellom med jevne mellomrom i det siste så jeg føler vel at jeg ikke orker å håpe så fælt før jeg er nærmere IKM. Har fått valp i hus, så tida oppleves å gå fortere og jeg skjønner ikke hvordan vi skal bli ferdige til jul når ingenting er bakt, gavene er halvveis handlet og stua pr i dag er helt uten lister... Har fri et par dager til, men dagene går så fort og valpen er kreativ så den må passes nesten hele tida - så da får det bli litt effektiv bruk av tid mellom nattevaktene og så får mannfolkene gjøre sitt med stua.. Det blir nok jul uansett hvor ferdig en føler seg, og i den tida er det jo IKM også så det her er spennende!

Så lenge TR ikke er der, er det håp, Aheng! :)

Krysser fingrene for deg, Camilla!! :)

Krumelur og Mrs Impatient - Heier på dere også, ønsker at vi er mange som får positiv test i førjulsglede i år!!

 

Ha en fin dag! :)

Jeg vil også ha valp (hund altså)!! Heldige du! :wub: 

Skal stikke på apoteket straks og kjøpe en test. Spørs om det blir å ta den i morgentidlig eller om jeg klarer å vente til torsdag...!

 

Ha en fin dag :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag, og fortsatt svak strek... Klarer ikke slappe helt av enda.. Når blir streken like sterk som kontrollstreken på testen???

Det skjønner jeg! Men vet du, kjøp deg en digital test istedet. Da står det svart på hvitt og man trenger ikke tolke noen ting! Selv om jeg hadde et hcg-nivå på 73 000 (!!!) var ikke strimmelen like sterk som kontrollstreken.. Du kan gå til legen og få tatt blodprøve også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt syk, jippi. Vært kvalm i hele dag og tenkt hmmmm, men det er nok noe influensagreier, verker i kroppen og er helt ødelagt. .. Kommer vel til å teste et par dager til, det er jo fortsatt en mulighet. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her kom TR idag :sukk: så da ble det ikke noe denne pp... Kjente jeg ble skikkelig skuffa, men sånn er det jo bare! satse på masse sengekos i romjula, så kanskje den sitter da!

 

Men, en stor gratulasjon til dere som har fått positive testen :sol:

Masse lykke til!!

Åååh neiiii... :( Søren...! Men da får dere kose dere masse i romjula uten mas og kjas  :yvonne:  

Lykke til i romjula :)

 

Tusen takk :) Var nok å håpe litt for mye at det skulle klaffe med en gang da.. hehe.. Men når man har først bestemt seg for at det skal skje, så kan det jo like så godt skje med en gang, syns nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det som det var TR som kom alt for tidlig denne mnd på søndag, men kommer til å ta en test til søndag eller mandag som var da jeg forventet IKM - bare for sikkerhetsskyld ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...