Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

 

Slenger meg med på gruppa sånn helt på tampen..

 

IKM på torsdag, føler utrolig press mot underlivet og i går hadde jeg kraftige mensmurringer, i dag ikke så kraftige.. Føler mens skal komme når som helst for som flere her så føles det slik ut, men foreløpig er det kun utflod..

 

Prøver ikke håpe for mye, vi er vel ikke egentlig prøvere enda selv om jeg helst vil bli tobarnsmor i løpet av sensommeren/høsten 2014 ;) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her, er i pp 3, ikm fredag 20.12. Hadde eggløsning tirsdag 10.12. Krysser fingrene for positiv test om noen dager :) hadde rosa utflod 3 dpo, aldri hatt dette dette før :-/ er så utolmodig nå

 

Anonymous poster hash: 9270a...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa utflod, friskt blod hadde jeg om lørdagen, vel og merke etter en runde i senga med gubben. hehe.

 

har ikke tatt noen ny test enda. men gubbem sier at ås lenge jeg tenker på det, fokuserer på dette og slikt så kommer det aldri til å skje. men merker at jeg har ikke lyst til å bli skuffa en gang til, ja, jeg er lei av å vente, vil ha nå. helst for en mnd eller ti siden. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag igjen. . Er nok bare å begynne å forberede seg på at menden kommer og en ny pp.. Vel, neste mnd har jeg forhåpentligvis eggløsning fra den suden med eggleder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test for meg også :( Har IKM i dag og kjenner at TR kommer snikende. Så da får man vel bare forberede seg til neste pp og krysse fingrene for at det går da. Kjenner jeg er sint og skuffa over den tåpelige kroppen min som ikke klarer å bli gravid... Møkkakropp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg på ultralyd for å se om det er en graviditet i utvikling :-) 4+2 . Er under nøye oppfølging etter komplisert svangerskap sist og må gå på blodfortynnende. De ville se fosteret før de starter med medikamenter. spent på om de i det hele tatt ser noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Misa, lykke til! Tror ikke du må bli for skuffa hvis de ikke ser noe så tidlig. Her fikk jeg en skyggestrek plutselig. Tror nok det var etter tida men fikk jo selvfølgelig opp håpet litt igjen. Tok en test til og den var negativ, men da hadde jeg jo drukket og vært oppe en stund. Får prøve igjen i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Misa!!

Og til dere som har fått TR, masse lykke til i neste pp!!

Jeg har IKM i dag, kjenner murringer i magen men ikke noe tegn til TR. Spent om jeg i d hele tatt har hatt EL og om TR kommer nå. Vanskelig å leve i uvissheten. Vil bare komme igang igjen med prøvingen.

Men siden det er ingen tegn til TR nå, sitter jeg å lurer på om jeg skal ta en test. Jeg bruket vanligvis ikke teste uten om når TR er forsinket, men nå vet jeg liksom ikke når jeg kan forvente den.. Ååå, vanskelig.. Sikkert greit å bare ta en test å sjekke, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på IKM på søndag, fikk jeg i går, vondt i magen. nesten krampe aktig. men det varte vel bare litt, og ble kvalm i tillegg. dette var i går kveld.

 

hmmm man blir jo sprø av alt dette, hvorfor kan ikke kroppen bare være normal. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom TR, på klokka, som vanlig  :sad:

Øhhmm... Hva skjer med kroppen nå da mon tro? Jeg trodde at TR kom i sted, men neida, det var bare et knøtt lite tørk med blod og borte var det. Kjenner det murrer og "bråker" fælt nede i magen og det kjennes ut som om TR kommer hvert sekund.. Springer på do hvert 20.min, kollegaene mine lurer sikkert fælt på hvorfor jeg er på toalettet hele tiden. Har jo fått negativ test i dag, så håpet om å være gravid er borte, men hva søren feiler det kroppen min da? Baaahh så frustrerende! 

 

Oooh, Krumelur, ta en test til i morgen :) Spennende!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo det, er jo bare 11 dpo så ingenting er umulig. Men er litt usikker oå de testene, har jo lest at man kan få sånne skyggestreker uten at det er noe. Har alltid brukt sånne apotek-tester før. Og da jeg ble gravid med gutren min mener jeg at jeg testet positivt 10 dpo. Får bare prøve igjen i mårra. Har ingen symptomer iallfall. Eneste er at mensenkvisene ikke har kommet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har ikke hodepinen utviklet seg til migrene enda, men for en time siden ble jeg kjempestiv i nakken og nå er jeg skikkelig febervarm.. Dog så har jeg vaska litt og lagt rent på sengene og skal sette igang å steke medisterkaker, men å bli svimmel mens jeg rydder og vasker har jeg aldri blitt før, og hvertfall ikke febervarm.. Går fortsatt ofte på do for å sjekke etter TR da det enda føles ut som den kommer, mensmurringene er borte :huh:
 

Med førstemann hadde jeg null tegn til TR og et par negative tester før den lyste sterkt positivt nesten før jeg hadde tissa på den dag 34 i syklusen. Jeg var helle ikke kvalm en eneste dag og hadde ikke vonde pupper eller noe...

 

Rare kropper, rare tanker og rare oss ;)

Endret av EM86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo det, er jo bare 11 dpo så ingenting er umulig. Men er litt usikker oå de testene, har jo lest at man kan få sånne skyggestreker uten at det er noe. Har alltid brukt sånne apotek-tester før. Og da jeg ble gravid med gutren min mener jeg at jeg testet positivt 10 dpo. Får bare prøve igjen i mårra. Har ingen symptomer iallfall. Eneste er at mensenkvisene ikke har kommet enda.

Ikke gi opp håpet! Jeg hadde gitt opp og tok en test på ikm som var svaaaak og en dag etter ikm er den sterk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen!!! Nå lurer jeg meg over i 1.trim. Håper vi ses der etterhvært allesammen :-) og håper selvsagt selv jeg blir værende dær å slipper å komme tilbake på "bli gravid".

 

Tvitvi allesammen! God jul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! Her er jeg såå spent, tok en test mandag kveld og en tirsdag morgen. Begge ble skyggestreker på, dog etter tida... så har et lite håp! Selvom jeg tror jeg vet at jeg er gravid, hele kroppen sier ifra selvom ingen test har gitt meg klart svar... Forrige graviditet slo ikke ut på test før jeg var nesten en uke over ikm, så jeg produserer kanskje hcg sent...? Men sitter nå her med kvalme og stikninger i tillegg til å være svææært oppblåst, ble d forrige gang i oktober også! Men kjenner ikke gleden er fullt tilstede om jeg skulle være gravid, er så skummelt å tenke om jeg kan miste igjen.... så da blir jeg sittende på en vippepinne til de magiske 12 ukene er passert....

 

Lykke til dere som har testet positivt og til dere som fortsetter å prøve!

 

God jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom mensen, på slaget fire uker siden sist. Kunne stilt klokka etter den faktisk! Det rare er at jeg hadde positiv el-test og kraftige el-smerter for bare 13 dager siden. Ja ja. Bedre lykke neste mnd, da har jeg i det minste eggløsning fra rett side, sikkert litt mer sjans da. Hadde aldri trodd jeg skulle sitte her ved juletider og ikke være gravid enda, det må jeg si!

 

Tvi tvi jenter, noen av oss ses vel i neste gruppe, håper så mange som mulig slipper å bli med dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom mensen, på slaget fire uker siden sist. Kunne stilt klokka etter den faktisk! Det rare er at jeg hadde positiv el-test og kraftige el-smerter for bare 13 dager siden. Ja ja. Bedre lykke neste mnd, da har jeg i det minste eggløsning fra rett side, sikkert litt mer sjans da. Hadde aldri trodd jeg skulle sitte her ved juletider og ikke være gravid enda, det må jeg si!

 

Tvi tvi jenter, noen av oss ses vel i neste gruppe, håper så mange som mulig slipper å bli med dit ;)

Ååh :( Så kjedelig!! Men som du sier, da har du iallefall eggløsning fra "riktig" side neste måned :) Trodde absolutt ikke jeg skulle sitte her ved juletider og ikke være gravid, "egentlig" skulle jeg jo ha vært 6 mnd på vei med termin i mars :( Men men, livet tar uante vendinger og man må bare gjøre det beste ut av det! 

 

Jeg har bare begynt å spotte litt brunt, ingen tegn til TR.. Skjønner ingenting.. Kanskje syklusen min ikke er i orden etter SA alikavel? Tenker å ta en test i morgen hvis ingenting har endret seg. Og er den negativ vet jeg at det bare er syklusen min som er ute å kjører (fikk positiv EL-test jeg også, så dette er merkelig).. 

 

GRATULERER AHENG!!!!!!!!!!!!!  :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...