Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra og gratulerer så mye Aheng!!

 

Kvalm, tørst, noe vindfull og treg i fordøyelsen - men ikke ømme pupper så jeg forsøker å skru ned forventningene her.. Enda dager igjen til IKM og kjøper ikke test før 23/12.. Sitter nå på sykehuset med prinsen min, hjelper lite at han er født i 95 og "voksen" når mammahjertet ikke vil han skal være nødt å være her alene når han våkner.. Våknet til sms om at han var akuttinnlagt i natt.. Juleshoppingsinnspurten ble plutselig veldig mye mindre viktig med dette! :/

 

Ha en fin dag dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, null TR i sikte...

Ble kvalm etter å ha spist grøt i barnehagen til guttungen nå og hodepinen har kommet kraftig tilbake.. Finner senga noen timer å håper det blir bedre etterpå..

TR kan dog holde seg borte syns jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet ut av sykehuset! Fire utrolig kjedelige dager, med hestekur på antibiotika og smertestillende.. Eneste spørsmålene jeg sitter igjen med er hva kan det komme av? Googler bekkenbetennelse, og ser at det kan komme av klamydia og gonorè, noe ingen av oss har, så jeg lurer på om noen andre har noen innspill? Nå venter jeg bare på at TR skal komme, siden UL viste at det ikke var noe spire, samt testene er helt blanke.. :(

Legene mener det kan bli vanskelig for meg i fremtiden å bli gravid, siden det er andre gang på under to år jeg har det, så skal til videre utredning når jeg er ferdig med medisinene.. Kjenner jeg blir tappet for pågangsmot, og redd for at noe skal ha blitt galt! Og ventingen er det værste!

 

Må få gratulere alle som har blitt gravide denne perioden med en flott førjulspresang :)

Endret av lillelura *1pp*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jippi... Der fikk jeg besøk gitt..

Da får vi se da om det blir no ny pp i januar..

 

Jaja, da kan man hvertfall ta seg et glass vin i jula da, en liten trøst det hvertfall :)

 

God jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen TR og fortsatt negativ test.. Merkelige saker. Jaja da blir det ny pp i begynnelsen av januar! Gratulerer dere med positiv test :)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her!

Ikm var 17.12 og fortsatt ingen tante på besøk. Spent!

 

Krysser fingrene for at vi alle får en spesiell julegave i år ❤️🎄🎅🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulerer til dere me positiv test!! Dryss litt babystøv på oss andre!!

Her venter jeg fremdeles på TR.. Murrer mye i magen og har litt stikkninger i puppene. Men dette kan både være TR på vei og gravid tegn. Vet jo ikke om syklusen er på rett kjøl igjen.. Misliker sterkt å leve i usikkerhet. Har kjøpt inn tester så hvis ikke TR kommer iløpet av helga blir det testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet TR mellom lørdag og tirsdag (litt ustabilt) negativ test onsdag, positiv i dag. Har drukket masse rooibos te denne måneden, den er god! Og i dag fant jeg masse nye smaker :) har ingen symptomer, annet enn manglende TR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR for fullt her nå. Litt trist for at det ikke gikk mnd her heller, men veldig glad for at syklusen min faktisk er i orden. Tror jeg hadde blitt rimelig fortvilet hvis syklusen hadde begynt å tulle nok en gang! 

 

Hvor kjøper man denne Rooibos te'en? Liker te veldig godt og tenkte jeg skulle ut å kjøpe i løpet av dagen :) Skader vel ikke å prøve, og i tillegg var te'en bra for fordøyelsen, win win :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er TR kommet hit. Greit å vite at syklus er på stell så blir d full prøving rett på ny året!

Får go til innkjøp av roibush te jeg også, d er veldig godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet til urinsveis innfeksjon fra helvete. fy fader noe så vondt. :-( vel vel. får vel bare vente da

AU! Håper du kommer deg til legen og får antibiotika, au au au! :( 

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaaaaak strek på billigtest sånn strimmel.. Noen som har erfaringer med disse? Kan det være feil.. Kjøpe meg clearblue tenker jeg 😄*håpermasse* ville vært den beste julegaven i år 💕❤️💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaaaaak strek på billigtest sånn strimmel.. Noen som har erfaringer med disse? Kan det være feil.. Kjøpe meg clearblue tenker jeg *håpermasse* ville vært den beste julegaven i år ❤

Svak strek = GRATULERER :) 

Men ja, greit å kjøpe en clearblue og få det svart på hvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk TR på tirsdag, merket at jeg ble veldig skuffet denne gangen!!! Hatt alle symptomene... Tror jeg tar en pause herfra en stund!!! Går nå inn i pp8:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tranebær tabletter og drukket 1,5 liter med vann. ikke vondt lengre. :-) men hadde noe sykt vondt på marran i dag. tydelig veldig betent også, fordi det kom blod når jeg var på do, og det var ikke mens blod. aldri opplevd at det kommer så fort over nattan før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Svaaaaak strek på billigtest sånn strimmel.. Noen som har erfaringer med disse? Kan det være feil.. Kjøpe meg clearblue tenker jeg *håpermasse* ville vært den beste julegaven i år ❤

Svak strek = GRATULERER :)

Men ja, greit å kjøpe en clearblue og få det svart på hvitt :)

 

Håper du har rett ❤️ kjenner st jeg tør ikke helt å stole på de billig stripsene så kjøper en cb også jeg 😉 tusen takk for svar Mrs-impatient ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR for fullt her nå. Litt trist for at det ikke gikk mnd her heller, men veldig glad for at syklusen min faktisk er i orden. Tror jeg hadde blitt rimelig fortvilet hvis syklusen hadde begynt å tulle nok en gang! 

 

Hvor kjøper man denne Rooibos te'en? Liker te veldig godt og tenkte jeg skulle ut å kjøpe i løpet av dagen :) Skader vel ikke å prøve, og i tillegg var te'en bra for fordøyelsen, win win :)

Jeg har en rooibos fra Kremmerhuset og en fra helsekostbutikk - type Pukka. Veldig god te :D De finnes med forskjellige smaker. Rabarbra og vanilje er fks veldig god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk rooibos te! Funka for meg!

Drakk også masssse rooibos te denne pp. Og positiv test ble det.. Kanskje tilfeldig, men værd å prøve! Smaker godt også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Mamma til 2 - håper du snart føler deg bedre!!

 

Her har ting roet seg - prinsen er utskrevet fra sykehus og mammahjertet er rolig nok til å gå på jobb til natta. Godt å ha en sjef som er fleksibel til å bytte vakt med avdelingen når sånne uforutsette ting skjer!! Så da er det 6 netter på hospitalet for meg fra nå av, og en aldri så liten IKM i melomtida... Spent! :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Søstrene Grene og kjøpte en Rooibos te (som jeg drikker akkurat nå) :) Den var god :) Jøss, har de på Kremmerhuset også? Ok, da går turen dit imorgen for å finne en-to smaker til! Takk for tips damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...