Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så sikker på det med el-tester. Etter exuen testa jeg med begge deler, og jeg fikk positiv på g-testen lengre enn el- testen. Tror el- testene er mindre sensitive.

 

Ellers er vel sånn 9 dpo det tidligste man kan håpe på å teste positivt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer og mer sikker på at nå satt den! Mage følelsen og symptomer stiger mer og mer.. er det virkelig sant det de sier om at man lett blir gravid etter sa?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikm den 22. desember. i går hadde jeg vondt i magen, og spes på høyre side. på lørdag var det vondt å ha sex. så litt usikker på når min EL er og når ikm er. har som regel hatt 28 dagers syklus, men etter at jeg tok ut spiralen tok det 7-10 dager før TR kom, så gikk det 28 dager og så de to siste har det vært 25 og 26 dager. får håpe at hyrdesstunden på lørdag holder. lå med beina høyt i 20 min etterpå også. hehe for å se om det hjelper. hehe. nå må man bare vente og vente litt til. men har funnet ut at det ikke er noen krise om det ikke skjer noe denne mnd heller.

 

blir vel som venninnene mine sier, du vet at du ikke får noen unge før termin er i desember. hehe siden gutta mine har bursdag nå til fredag og lillejulaften. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikm den 22. desember. i går hadde jeg vondt i magen, og spes på høyre side. på lørdag var det vondt å ha sex. så litt usikker på når min EL er og når ikm er. har som regel hatt 28 dagers syklus, men etter at jeg tok ut spiralen tok det 7-10 dager før TR kom, så gikk det 28 dager og så de to siste har det vært 25 og 26 dager. får håpe at hyrdesstunden på lørdag holder. lå med beina høyt i 20 min etterpå også. hehe for å se om det hjelper. hehe. nå må man bare vente og vente litt til. men har funnet ut at det ikke er noen krise om det ikke skjer noe denne mnd heller.

 

blir vel som venninnene mine sier, du vet at du ikke får noen unge før termin er i desember. hehe siden gutta mine har bursdag nå til fredag og lillejulaften. :-)

Har mange ganger lurt på om noen er mer fruktbare visse mnd - veldig mange som har barn født i samme mnd! Men krysser fingrene for at det ikke stemmer for deg :) 

 

Jeg prøver å fokusere mer på jula enn prøving denne mnd; det er jo ikke lurt å stresse.. (lettere sagt enn gjort!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett i det hele tatt. spesielt ikke når man går hjemme hele dagen. hehe, sykemelding er ikke noe gøy, men i følge legen, nødvendig. satser på at legen tok feil, på at jeg har stresset meg selv til å være ufruktbar.

 

I går ville ikke gubben ha sex, var ikke det jeg var ute etter. noen ganger er det godt å ligge i armene til mannen.

men med 6 ganger på en uke, så skal man vel satse på at aksjene er lagt. tviler på at det blir noe i dag også, humøret for sex er ikke på topp, ikke lagt igjen noen hint for sex heller.

 

vel, får tenke på det posetivet hvis man blir gravid, baby mage, permisjonen og alle andre gledene. og det negativet, krampe i beina, sure oppstøtt, ømme pupper og humørsvigninger. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauau.. Hatt så stikkinger i lysken ikveld, og urolig mage! Hmm(?) kan dette være noen symptomer?? Kanskje jeg har hatt EL litt tidligere?? Jeg vil så gjerne teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom gynekolog i forrige uke, og i følge mine egne beregninger burde det være ca ved EL.. Han kunne derimot ikke se at det skulle være gullegg klar til å slippes, så enten hadde EL akkurat vært, eller så drøyer det.. Rakk noen kjappe aksjer før timen hos han, mens denne uka har vært mer aktiv med happy humping og en mann som i allefall ønsker denne lille. Godt å vite mens man strever!! :) Har får det humpes frem til IKM, for plutselig er jo syklusen min helt ute og sykler.. Jaja.

Ha en fin dag dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært humping hver eneste dag! Og jeg klager ikke, for all del ;) 10 dager til IKM nå, så får bare holde godt fast i svingene, så kanskje det blir en August/September baby her i huset!! :) Noen andre med IKM rundt samme tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 18.des her :) 

Vi koste oss hver dag fra sånn ca 4-5 dager før EL og dagen etter, så dro mannen på fotballtur og kom hjem i går. Så vi får bare se om det holder da! Tok EL-test for sikkerhetsskyld også og den viste positiv, så vi har iallefall prøvd det vi kan, og da får det briste eller bære :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om EL var søndag, siden da jeg fikk mage smertene osv. i dag blir jeg kvalm bare å se på mat. woho, nå starter moroa fram mot IKM. som alle andre mnd, puppene vil stikke, ryggen vil verke og jeg lukter rare ting. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir morsomt å se :D Selv måtte jeg ta en test idag, bare for å se, og den var så negativ som man kunne få den :P Men hva kan man forvente..?`Nei, får ta meg selv i nakken og vente en ukes tid, selv om det verker i fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir skikkelig testoman av denne prøvinga ;) Hehehehe! Har bare 1 test her hjemme, så jeg må bare holde meg i skinnet til onsdag! Beste/verste er at det er ikke sikkert jeg rekker å teste engang, har min siste eksamen på master-nivå (for semesteret) neste fredag i tillegg til 100% jobb... Det blir godt med juleferie uansett om det blir positiv test eller ei kjenner jeg :)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon, Mrs-impatient! Bare bachelor her riktignok, men nok å å holde på med uansett. Jobb om dagen og skriving om kvelden. Bare åtte dager til innlevering, da kan man vel begynne å tenke på julevasken;-)

Her er jeg vel 3 dpo, så er nok for tidlig både for testing og for å begynne å merke noe. Men er jo ikke fritt for at man kjenner etter likevel;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" bachelor Krumelur? Nei nei, det er ikke bare-bare :) Flinke jenta!! :) Tenk da, 8 dager og så er du feeeeeeeeeeeerdiiiiiiiiiig :) Jippi!! Det kommer til å bli fantastisk! 

 

Er vel ca 7 dpo, og jeg kan ikke akkurat si at jeg kjenner så mye murring.. Og som den pessimisten jeg er så tror jeg dessverre at det gikk skeis denne måneden også. Søren altså! Jaja det ordner seg når det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så utrolig imponert over dere som studerer og jobber ved siden av... Er bare så vidt jeg klarer å henge med i svingene med jobb og hus.. Vet ikke når jeg skulle hatt tid og energi til å fått studert. Dere er bare så utrolig flinke altså!!

 

Blir spennende å følge tråden uka som kommer nå, å se hvor mange d har klaffet for!

Selv tror jeg at jeg begynner å bli syk, veldig sliten og uggen i kroppen.. Men d må bare holde seg borte, for har ikke tid til å bli syk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå skal ikke jeg sitte her og late som om jeg er en flink student. Jeg har to fag (og da to eksamener), og jeg tok opp boka/forelesningsnotatene på lørdag. For første gang. 1 uke før eksamen. Haha! Kommer til å stryke med glans ;) 

 

Typisk at man begynner å bli syk når man absolutt ikke har tid til det! Håper det går fort over og at det ikke "slår" ut Mia! Eller at det er et symptom på graviditet :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe håp for at det har klaffet denne mnd. rett og slett fordi det har vært så mye stress, mas og et evig kjør fra morgen til kveld at jeg har møtt veggen. det var et hardt og brutalt møte og tror veggen fikk mest vondt. går nå, av egen stahet, vilje og litt dumhet ut i 50% i morgen, så får vi bare krysse fingrene for at det går bra. :-)

 

grunn til at jeg sier at jeg ikke har noe håp, er at legen også nevnte at pga det stresset og slikt, så kan jeg ha gjort meg selv ufruktbar. men vi krysser fingra for at legen tar feil. forsatt veldig sliten, trøtt og slikt. så blir en spennende dag i morgen. har jo en GOD del dager igjen før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så stort håp jeg heller, samboer var bortreist ved forventet eggløsning så skal litt til før det klaffer. Men allikevel er jeg spent! Jeg hadde en kjemisk forrige måned og kjenner på mange av de samme "symptomene", men samtidig kan jo "symptomene" like gjerne være "tilfeldige sammentreff"... Strengt tatt er det vel ikke så tilfeldig heller, det er vel ganske vanlig at kroppen er lik to måneder på rad... Jeg håper egentlig bare at jeg så snart som mulig kan få vite utfallet av denne prøveperioden så jeg kan komme meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig bare at jeg så snart som mulig kan få vite utfallet av denne prøveperioden så jeg kan komme meg videre.

Akkurat sånn er det for meg også! Vil bare vite og gå videre, uansett utfall. Man håper jo på det beste, men dessverre er nok realiteten for meg at det ikke går denne måneden (pessimist sa du ;) ). Hell i uhell så vet man iallefall at man kan bli gravid når man har opplevd SA/BO/kjemisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli en smule lei... ikke vet jeg helt syklus selvom dn alltid er 28 dager til vanlig. Etter SA i oktober og ingen eggløsning men to mens, tror jeg at jeg hadde eggløsning forrige uke. Ikke sjekket jeg dette, men fikk d berømte el-slimet som jeg pleier og regnet med at dn kom da. Nå har jeg opplevd stølhet og strekk i magen siden igår.... dette var mitt første tegn på at jeg var gravid sist som endte i SA'en, bare 6dpo. Tok eggløsningstest nå og dn var positiv!? Har jeg eggløsning nå eller...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9dpo i dag og fant pluttselig ut jeg skulle ta en billigstrimmel, men der var det kunn en strek.. Kanskje for tidlig å teste, men jeg mister likevel litt håp.. Er det noen andre som er begynt å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...