Gå til innhold

IKM uke 51


AHENG

Anbefalte innlegg

Ikm uke 51:

Mandag 16/12: ANHENG , Misa+2 jenter+spire nr 3? 2pp, Metzie 1pp


Tirsdag 17/12: Mia og gullgutten 5 pp (første TR etter BO), Moli24 7 pp, Frøken87 <3, camilla 5 pp


Onsdag 18/12: Mrs-impatient 4 pp


Torsdag 19/12: *Sofiegullet*
Krumelur

Fredag 20/12:


Lørdag 21/12:
Girasol, 32 år, 2pp

Søndag 22/12:
Apex, 38 år, pp 5
Violeta, 30 år, 1. pp (nr. 4)


Gravide:


Setter lit på neste IKM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt folsyretabletter og det ble plutselig mer virkelig nå! 4 barn?! Er du gal?! tenker jeg av og til for meg selv. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Melder meg inn her jeg :) ikm ca 23 desember ! :) første p.p

23.desember blir vel uke 52? :)

 

 

Off... JA! Sorry, var visst litt kjapp i svingene her, da venter jeg på tråden for uke 52 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg skal vist til dere og ikke uke 52. jeg har alltid hatt 28 dagers syklus, men de to siste gangene har den kommet på dag 25. så hvis det er 25 dager nå neste også så er det ikm søndag 22 desember. :-)

 

håper det klaffer denne gangen, tok ut spiralen i august og TR har kommet slavisk hver mnd etterpå. krysser fingre og tær. min mann og jeg har vært sammen i 10 år, gift i 6 av dem. Jeg har en sønn fra tidligere på 11 år og vi har en sammen på snart 5 år. nr 3 er nå høyt ønsket. begge guttene våre har da bursdag i desemeber, og håper at ikke nr 3 venter lenge med å sitte slik at den også får bursdag i desember. hehe. vi satser på at september er mnd for oss. :-)

 

dette blir da 4 pp for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mannen spurte meg i går om vi ikke skulle kjøpe EL-tester, visste ikke at han visste hva det var engang! Ivrig han, nesten mer enn meg! Søte mannen min  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med EL tester fra billig-tester.no? De strimlene...

Har testet med de et par ganger nå og får en tydelig mørk kontrollstrek og en veldig, veldig lys teststrek... Er det vanlig? Har fått det på alle sammen lissom. Har jeg eggløsning da? :huh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat en pakke i posten med sånne tester. Prøvde gravid-tester derfra sist mnd, og det er en lys strek nedenfor test-området - kanskje det er den du ser? Skal prøve EL-tester første gang denne mnd. Hvis jeg har skjønt det riktig er de ikke positive så lenge, men det er sikkert andre her som har mer erfaring med testing? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks desember og på vei inn i uka for happy humping.. Her er det bare å ta sats og gjøre seg klar tll aksjelegging! :) Har hatt noen dager med smerter i området rundt lysken/eggstokken på høyre side, og nå er det hovne lymfekjertler i samme område.. Sikkert bare noe internt huff som kroppen rydder opp i selv, men når jeg samtidig har hatt litt plutselig kvalme som kommer og går begynner jeg å lure på om det kan ha vært festeblødning jeg har hatt? Blir gal av all kroppsfokuseringa, her kjennes det etter hver eneste ekstraordinære fornemmelse.. Slitsomt!! Er midt i arbeidshelg nå, så jeg orker ikke teste for alkohol er jo uansett ikke tema før jeg går på fri så jeg kan gå og kjenne etter litt til. :)

Driver dere med EL testing alle sammen? Det gjør ikke jeg.. Vår slagplan er å være raus med aksjeinnskuddene - daglig i aktuell periode pluss noen bonusdager til før og etter. Fungerte fint for oss da vi ble gravide i juni i alle fall.

 

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester etter EL. For et par dager siden fikk jeg strek på testen (riktig nok ikke positiv) men de siste dagene er det ingen strek! Hva betyr det, dere som er inne i dette? Tror dere EL kan ha bært? Jeg begynte å teste på dag 8 denne gangen, og har regnet ut at EL er 1. Ses ut ifra 26 dagers syklus som den bar sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ikke etter EL. Har hatt stabile sykluser så vi satser på at det ordner seg uten testing. Føler d blir litt vel mye fokus på prøving.. Men håper d lykkes for dere andre!! Vi har ei hektisk uke med bursdagsfeiring for gutten og mye som skjer.. Men vi får prøve å legge inn noen aksjer! Er jo ikke krise hvis d ikke klaffer for oss denne runden, siden dette blir første mens siden BO. Etter boka bør vi vel vente, men klarer ikke å la være heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette skal jo være uka. Regner med el rundt torsdag. Har noen tester liggende så kommer vel til å bruke de, men har normalt veldig regelmessige sykluser. Men er jo første normale syklus etter exu, så hvem vet. Har iallfall ikke frista med sex de siste dagene, siden jeg plutselig fikk soppinfeksjon... Blæ, skjønner ikke hvor det kom fra. Vel vel, et par dager til med smurning, så er jeg vel på g igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tester ikke for el denne gangen, tenkte jeg. Før jeg ble gravid med minstemann kjente jeg når el var, så skal prøve på det nå også :) Sannsynligvis blir det mandag 9.12. Så da må det humpes litt neste helg ;) Hadde vært utrolig om det klaffet første periode etter fødsel, men har egentlig ikke så store forhåpninger. Prøver å ta det litt som det kommer denne gangen. Vi har jo tre barn og minste er kun 10 måneder, så da gjør det ikke noe om det tar en stund å bli gravide igjen :) Hvor mange barn har dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på snart to. Så klar for å komme i gang igjen nå! Men lurer på om jeg har eggløsning på den siden uten eggleder denne mnd, og da er jo sjansen mindre for at det skal klaffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi stå på jenter, skal det bli den julagaven vi ønsker oss:-) Har en veldig stressende uke så det passer ikke så veldig bra, men man må jo bare kline til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har greie på disse EL testene? For er par dager siden fikk jeg en middels sterk strek, dagen etter var den svakere og nå er det ingen antydning til strek... Tror dere EL har vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peiling på disse EL-testene... har noen liggende, men tenker å vente med å teste etter EL da jeg som regel kan kjenne det på kroppen selv. Hatt SA i oktober, og en syklus som ikke helt er på plass, men satser på at jeg får EL denne måneden! Vi har ei lita jente som ikke er så liten lenger, ble hele 5 år nå i november og hu har ønska seg ei lillesøster eller lillebror så lenge nå =)  Håper å kunne gi henne det snart! Krysser fingre og tær, for her er vi ivrige i å legge inn aksjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79730-el/

 

 

Kom som forventet i dag! Har ikke rukket lagt inn noen soldater i helgen.. mannen jobber til langt på natt.. spørs vel om jeg rekker det denne gangen :-( Hva tror dere? Slipper egget samme dag testen er så sterk som dette? Den var negativ i morres.. Men jeg så på streken at den garantert kom til å bli positiv i kveld. I tillegg kjenner jeg jo el er på tur også inkl. masse el slim!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har greie på disse EL testene? For er par dager siden fikk jeg en middels sterk strek, dagen etter var den svakere og nå er det ingen antydning til strek... Tror dere EL har vært da?

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79730-el/

 

Sånn skal en positiv el test se ut, for deretter å bli svakere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

null peiling på tester, så her satser vi og håper på å treffe. :-) kan noen føre meg opp på ikm dag den 22/12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har greie på disse EL testene? For er par dager siden fikk jeg en middels sterk strek, dagen etter var den svakere og nå er det ingen antydning til strek... Tror dere EL har vært da?

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79730-el/

 

Sånn skal en positiv el test se ut, for deretter å bli svakere igjen :)

 

 

Hadde egentlig lovt meg selv at jeg ikke skal teste EL, men siden mannen (hehe) var så ivrig at han kjøpte tester til meg så har jeg prøvd en på lørdag, søndag og i går (mandag). Jeg kan INGENTING om dette så jeg må bare spørre!

 

Min test var blank på lørdagen, ca lik som den på bildet over her på søndagen og hadde to så og si like mørke streker i går. Hva vil det si?? At EL er ca nå/imorgen?

 

Står på den lappen som er med at når man får to like mørke streker så bør man ha samleie 24-48 timer etter testen. Stemmer det eller bør man bare kjøre på hver dag (evt flere ganger pr dag) i 2-3 dager? Mannen foreslo at vi skulle kjøre på i ettermiddag, i kveld og i morgentidlig for å være sikker  :sengekos: Vi har humpet i vei hver dag siden fredag, så vi prøver iallefall  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker allerede nå tendenser til økt utflod, som er et typisk tegn på eggløsning. med hankypanky både søbdag og i går, samt at jeg forsatt har lyst på, men i dag blir det kun for kosen sin del, så føler jeg at vi legger inn en stor dose aksjer. i henhold til eggløsnings tabell og kalkulator så skal EL være på mandag den 9. men vi krysser fingre og bein og det som kan krysses.

 

vel vel, slappe av kan vi gjøre neste år. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte ukas innsats i går. Helt blank el-test i dag, får se i mårra. Normalt skal el være på torsdag. Regner sånn halvveis med at egget slipper på den lederløse sia denne mnd, så er vel ingen vits å ha for store forhåpninger. Men er jo bare å stå på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte el-test i går og i dag. Syns jeg så en skyggestrek i går, og en litt sterkere i dag :) Kikket på den fra i dag etter noen timer (det kan jo gi feil svar, men), og da var det to veldig tydelige streker :) Har kjent masse "mensmurringer" i dag, så da kan jeg nok tolke det som at EL er rett rundt hjørnet. Lagt inn aksjer både søndag, i går og i dag, så håper på at kroppen utfører litt magi denne mnd  :duskedame:I morgen blir det ikke noe, men satser på flere runder før uka er omme.. :D

 

 Fant en pose med rooibos-te i skapet også , så da er det herved min nye favoritt!  :P

 

Happy humping alle sammen  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...