Gå til innhold

Januarmagene i 3.trimester :)


Anaira

Anbefalte innlegg

Splæsj!!! :D

Kult!

Her er det også noe på gang!

Vannet har ikke gått, men sykehuset ville ha meg inn.

Så nå venter jeg på barnevakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa3!!! Så urettferdig!!! :P Lykke til og fortell os alt som skjer!! Her har jeg gått 3 timer tur, håper det skjer ting nå ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikkje er berre eg som syns det er urettferdig ;) Mannen ser forundra på meg når eg klager over folk på forum som er i gang med fødu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at mange er i gang i dag da! Jeg holder nå på mat og drikke, men har nå 38 i feber. Grei allmenntilstand. Bør jeg ringe føden? Termin i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kl 18.10 kom jenta vår!!

Ååå gratulerer!

Nå er jeg på sykehuset med 5 cm åpning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å himmel ... Over 5 kg !! Stor og fin gutt da : )) hvor mye over 5 kg og hvor lang?? Gratulerer så masse

Tusen takk! Baby veide 5020 gr og var 56 cm lang! Var på ultralyd dagen før og ble fortalt at baby veide ca 4300 gr. De tok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å himmel ... Over 5 kg !! Stor og fin gutt da : )) hvor mye over 5 kg og hvor lang?? Gratulerer så masse

Tusen takk! Baby veide 5020 gr og var 56 cm lang! Var på ultralyd dagen før og ble fortalt at baby veide ca 4300 gr. De tok feil.

Gratulerer så mye med stor flott gutt :-)

Samme skjedde med meg sist gang. Dagen før fødsel fikk jeg beskjed om at han var oppunder 4 kg. Ut kom en plugg på 5100..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var voldsomt i dag.. Eg har eit lit håp om å vere i gang med noko her. Det murrer og presser litt annleis, og det kommer littegranne blodslim...

Så da skal eg krype til køys og håpe at eg våkna med rier (helst i morgon tidlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :)

Og gratulerer Håpefull!! :)

 

Skal skrive mer senere, nå skal jeg kose med den lille perfekte prinsessa mi❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese at mange har fått baby ut på1-2-3!!! ;-) Måtte det gå så raskt for oss andre!

Og at dagen i dag blir en fødedag - jeg har termin og bursdag i dag så jeg er klar! Omgangssyken er over, så kroppen er ren før fødsel også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg!! En hel natt med falsk alarm....riene (ja, jeg tror det var rier og ikke kynnere) kom med jevne mellomrom og varte fra 30-60 sek..... En hel del blodslim var det også... Sto opp halv 6 for fant ut det var mest behagelig å gå og stå... Da dabbet det litt av, riene kom ikke så tett lengre... Så gikk å la meg igjen kl 7 for å prøve å sove litt for å samle krefter... Våkner et par-tre ganger med vondt......før jeg våkner kl 11 uten så mye som et lite tegn til at det er noe på gang.. :sad:

 

Bortkastet natt..!! :P

 

Gratulere så mye til alle som er ferdig....vi andre kommer etter "snart".. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...