Gå til innhold

Januarmagene i 3.trimester :)


Anaira

Anbefalte innlegg

Okei... Jeg trodde den berømte proppen gikk på lørdag, men da jeg satt og tisset istad kjente jeg noe gli nedover *inni der* og jammen kom ikke DEN VIRKELIGE proppen! Haha ikke noen tvil!!! Lørdagens propp var ei litta pingle i forhold. Var også veldig løs i magen så mulig det skjer ting her. Sorry for detaljer, men hva kan man forvente på et gravideforum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei... Jeg trodde den berømte proppen gikk på lørdag, men da jeg satt og tisset istad kjente jeg noe gli nedover *inni der* og jammen kom ikke DEN VIRKELIGE proppen! Haha ikke noen tvil!!! Lørdagens propp var ei litta pingle i forhold. Var også veldig løs i magen så mulig det skjer ting her. Sorry for detaljer, men hva kan man forvente på et gravideforum :P

Så spennende!! Vi tåler såpass detaljer her :P Jeg var nettopp på do selv, å fant endel "slim" i trusa.. Jeg vet ikke om dette kan være vanlig utflod eller om det har noe med graviditeten å gjøre? Det var ihvertfall mer enn hva jeg er vant med som vanlig utflod..

 

Kanskje et teit spm, men når proppen går, er det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om jeg skulle ha skrevet det selv!

Sitter i sofaen og kjenner masse nedtrekk. Har egentlig hatt det i tre dager nå!

Også er jeg tidvis kvalm! Egentlig samme følelse som når jeg fant ut at jeg var gravid..

 

De ringte fra sykehuset i sta, blir kontroll kl 13 på onsdag!

 

Hvordan er formen din sånn ellers?

Jeg klarer fortsatt å gjøre litt her hjemme, men merker at kroppen er veldig sliten nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Okei... Jeg trodde den berømte proppen gikk på lørdag, men da jeg satt og tisset istad kjente jeg noe gli nedover *inni der* og jammen kom ikke DEN VIRKELIGE proppen! Haha ikke noen tvil!!! Lørdagens propp var ei litta pingle i forhold. Var også veldig løs i magen så mulig det skjer ting her. Sorry for detaljer, men hva kan man forvente på et gravideforum :P

Så spennende!! Vi tåler såpass detaljer her :P Jeg var nettopp på do selv, å fant endel "slim" i trusa.. Jeg vet ikke om dette kan være vanlig utflod eller om det har noe med graviditeten å gjøre? Det var ihvertfall mer enn hva jeg er vant med som vanlig utflod..

 

Kanskje et teit spm, men når proppen går, er det vondt?

Nei man kjenner det like lite som ved vanlig utflod. Eller, klumpen var jo såppas stor til at jeg kjente den gli nedover innenvendig, men ikke smertefult. Du burde faktisk ta på slimet om du er usikker. Vet det er ekkelt, men er eneste måten du kan finne det ut på. Slim fra slimproppen er nemlig mye tykkere og seigere en vanlig utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten har jeg blitt smitta av omgangssyken, ellers er det tømming av kroppen før fødsel.. Kastet opp i flere omganger i går kveld, og har etter det hatt skikkelig med nedpress og romstering av baby i magen. Ingen skikkelige rier, men virkelig kjent på noe. Jordmortime i formiddag, må vel ta en vurdering om det er riktig å gå hvis evt smitte.. Siste kontroll før termin i morgen onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen flott, her sitter jeg på overtidskontroll på sykehuset. Med ctg registrering..

Hva passer vel bedre da, enn at de ringer fra skolen og sier at 1.klassingen er syk? Uff, stakkars lita:(

Kan jo nesten ikke rive av meg dette her å stikke av heller, selv om det er det jeg har mest lyst til:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her murrer og styrer det, men ingen action.. Har snart gitt opp å tru at noko skal skje..

Har vore så mamge kanskje noko på gang i det siste, så no trur eg aldri at det er noko på gang lenger. Spørst om eg trur på det når det faktisk er i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å føde jeg :( Er skikkelig lei meg i dag. Skjer jo ingenting.

Den følelsen har jeg også :(

Skikkelig skuffa når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd om natten. Og skuffa når jeg legger meg, fordi ingenting har skjedd om dagen..

*HYYYYL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å føde jeg :( Er skikkelig lei meg i dag. Skjer jo ingenting.

Den følelsen har jeg også :(

Skikkelig skuffa når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd om natten. Og skuffa når jeg legger meg, fordi ingenting har skjedd om dagen..

*HYYYYL*

Da er vi tre (og sikkert fleire..). Vil ha han ut no!

Kjennes ut som han vil ut og, trykke godt ned i.. Åh kan ikkje det berre komme nokon ordentlige rier...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, nokon som veit om dei gjer vektestimering med UL på overtidskontroll?

Forrige var nesten 4 kg når han kom til termin, så redd denne er stor når han en gang komme.

Jordmor på føden sa to veker før termin at det var ein liten gut når ho kjente på magen, så ho mente det ikkje kunne bli større.

Men når dei kjente på magen ei god veke før termin på forrige sa dei og at han ikkje var stor og estimerte 3.6 ved fødsel. Men så tok dei UL og fant ut at han ville nok vere 4 ved termin, som da stemte.. Så redd denne og kjennest mindre ut enn det han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok vekstestimering på meg på torsdag iallefall. Legen min har sagt lenge at jeg har en stor baby, men på sykehuset ble hun estimert til 3,1kg..

 

Idag målte de ikke siden det akkurat var gjort, så jeg regner med det er noe de bruker å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å føde jeg :( Er skikkelig lei meg i dag. Skjer jo ingenting.

Den følelsen har jeg også :(

Skikkelig skuffa når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd om natten. Og skuffa når jeg legger meg, fordi ingenting har skjedd om dagen..

*HYYYYL*

Da er vi tre (og sikkert fleire..). Vil ha han ut no!

Kjennes ut som han vil ut og, trykke godt ned i.. Åh kan ikkje det berre komme nokon ordentlige rier...!

Ja, vi er fler...

Fader lurer på hvordan kynnere er jeg.

Har noe som føles ut som sykt vonde nedpress nå! Babyen presser, men magen blir ikke hard der det ikke er baby(litt klønete forklart)

Kan det være starten på noe tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å føde jeg :( Er skikkelig lei meg i dag. Skjer jo ingenting.

Den følelsen har jeg også :(

Skikkelig skuffa når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd om natten. Og skuffa når jeg legger meg, fordi ingenting har skjedd om dagen..

*HYYYYL*

Da er vi tre (og sikkert fleire..). Vil ha han ut no!

Kjennes ut som han vil ut og, trykke godt ned i.. Åh kan ikkje det berre komme nokon ordentlige rier...!

Ja, vi er fler...

Fader lurer på hvordan kynnere er jeg.

Har noe som føles ut som sykt vonde nedpress nå! Babyen presser, men magen blir ikke hard der det ikke er baby(litt klønete forklart)

Kan det være starten på noe tro?

Sanne har eg og.. Kjennes innimellom som det er knivstikk der ned.. Ile gjennom underliv og bein..

Legen sa at det var ofte ett tegn på at det var noko på gang når eg fortalte korleis eg hadde det.. Men det er 4 veker sidan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å føde jeg :( Er skikkelig lei meg i dag. Skjer jo ingenting.

Den følelsen har jeg også :(

Skikkelig skuffa når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd om natten. Og skuffa når jeg legger meg, fordi ingenting har skjedd om dagen..

*HYYYYL*

Da er vi tre (og sikkert fleire..). Vil ha han ut no!

Kjennes ut som han vil ut og, trykke godt ned i.. Åh kan ikkje det berre komme nokon ordentlige rier...!

Ja, vi er fler...

Fader lurer på hvordan kynnere er jeg.

Har noe som føles ut som sykt vonde nedpress nå! Babyen presser, men magen blir ikke hard der det ikke er baby(litt klønete forklart)

Kan det være starten på noe tro?

Sanne har eg og.. Kjennes innimellom som det er knivstikk der ned.. Ile gjennom underliv og bein..

Legen sa at det var ofte ett tegn på at det var noko på gang når eg fortalte korleis eg hadde det.. Men det er 4 veker sidan....

Ja, har hatt nedpress i ett par uker..

Men disse gir meg tårer i øynene.. Godt å vite at uansett hva, så er jeg ikke gravid lenger om fire uker ;-)

 

Tror muligens slimproppen har gått, eventuelt litt av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...