Gå til innhold

Januarmagene i 3.trimester :)


Anaira

Anbefalte innlegg

Nå kommer dagens klageinnlegg!!! Er 37+5 idag og begynte dagen med å spy for så å ha tidenes halsbrann resten av dagen. Jeg er stor som en hval og puster som en stranda hval !! Jeg vil bare ha lillebror ut nå og se at alt er bra !!

 

Det beste jeg kan bruk dagen på er å sove.. Og heldigvis sover jeg godt på natta

 

Har heldigvis blitt lovet å slippe overtid så det er vel maks 18 dager igjen , men nå føles det som en evighet!!

Har du prøvd 1ts natron blandet ut i et glass vann? Helt genialt for meg i allefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemt helt å skrive innpå her etter akupunkturen jeg! Nå har jeg faktisk vært der to ganger, 1 gang fredag forrige uke også igjen i dag.

Fikk nåler i ryggen for bekkenløsning og bak knærne (vet ikke helt hva for..) også fikk jeg blomsterfrø tapet fast i øret for å gi bedre energi og bedre søvn.

Merket mye action i magen mens jeg lå der og i dagene etterpå, fra søndag til tirsdag var det mye stikking i livmoren og mye nedpress, også litt blod på papiret hver gang jeg gikk på toalettet.

I dag hos jm (før akupunktur) så hadde hodet festet seg i bekkenet, jm sier at nå kan ting skje når som helst, lillemann ligger fint fil.

Hos akupunkturen i dag sa hun at hun mente han kom til å komme før tiden, til og med kanskje før nyttår.. Hun stod å kiket på magen min mens hun "telte": "7,8,9,8,9,8 nei 9, jeg tror han kommer før nyttår"

Vet ikke helt hva det var hun telte (kanskje strekkmerker, ha ha) eller hvor hun fikk det fra, men hun mente magen så sånn ut.

 

Akupunkturen er en kinesisk dame i 50 årene, man kan vel ikke legge så mye i det, men synes det er litt artig når de sier sånt :-)

 

 

Redigert: vil bare legge til at jeg er 36+2 i dag :-)

Endret av Blonid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker i morgen. Er så giddesløs for tiden. Blir trøtt av alt jeg gjør. Orker generelt lite gjøremål. Merker at det blir tyngre å bære de to små, og føler for å hvile og slappe av mye. Merkelig at alt er blitt tiltak å gå i gang med, gjøremål jeg vanligvis liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt helt å skrive innpå her etter akupunkturen jeg! Nå har jeg faktisk vært der to ganger, 1 gang fredag forrige uke også igjen i dag.

Fikk nåler i ryggen for bekkenløsning og bak knærne (vet ikke helt hva for..) også fikk jeg blomsterfrø tapet fast i øret for å gi bedre energi og bedre søvn.

Merket mye action i magen mens jeg lå der og i dagene etterpå, fra søndag til tirsdag var det mye stikking i livmoren og mye nedpress, også litt blod på papiret hver gang jeg gikk på toalettet.

I dag hos jm (før akupunktur) så hadde hodet festet seg i bekkenet, jm sier at nå kan ting skje når som helst, lillemann ligger fint fil.

Hos akupunkturen i dag sa hun at hun mente han kom til å komme før tiden, til og med kanskje før nyttår.. Hun stod å kiket på magen min mens hun "telte": "7,8,9,8,9,8 nei 9, jeg tror han kommer før nyttår"

Vet ikke helt hva det var hun telte (kanskje strekkmerker, ha ha) eller hvor hun fikk det fra, men hun mente magen så sånn ut.

 

Akupunkturen er en kinesisk dame i 50 årene, man kan vel ikke legge så mye i det, men synes det er litt artig når de sier sånt :-)

 

 

Redigert: vil bare legge til at jeg er 36+2 i dag :-)

Dette vil jeg også prøve! Hvor går du henn? Blir spennende å se om du føder i 2013 eller 2014:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Glemt helt å skrive innpå her etter akupunkturen jeg! Nå har jeg faktisk vært der to ganger, 1 gang fredag forrige uke også igjen i dag.

Fikk nåler i ryggen for bekkenløsning og bak knærne (vet ikke helt hva for..) også fikk jeg blomsterfrø tapet fast i øret for å gi bedre energi og bedre søvn.

Merket mye action i magen mens jeg lå der og i dagene etterpå, fra søndag til tirsdag var det mye stikking i livmoren og mye nedpress, også litt blod på papiret hver gang jeg gikk på toalettet.

I dag hos jm (før akupunktur) så hadde hodet festet seg i bekkenet, jm sier at nå kan ting skje når som helst, lillemann ligger fint fil.

Hos akupunkturen i dag sa hun at hun mente han kom til å komme før tiden, til og med kanskje før nyttår.. Hun stod å kiket på magen min mens hun "telte": "7,8,9,8,9,8 nei 9, jeg tror han kommer før nyttår"

Vet ikke helt hva det var hun telte (kanskje strekkmerker, ha ha) eller hvor hun fikk det fra, men hun mente magen så sånn ut.

Akupunkturen er en kinesisk dame i 50 årene, man kan vel ikke legge så mye i det, men synes det er litt artig når de sier sånt :-)

Redigert: vil bare legge til at jeg er 36+2 i dag :-)

Dette vil jeg også prøve! Hvor går du henn? Blir spennende å se om du føder i 2013 eller 2014:D

Bor du i Bergen? Jeg går til En i strandgaten 3 :-) finner selvfølgelig ikke visittkortet nå, men skal lete frem navn og nr om det er aktuelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Glemt helt å skrive innpå her etter akupunkturen jeg! Nå har jeg faktisk vært der to ganger, 1 gang fredag forrige uke også igjen i dag.

Fikk nåler i ryggen for bekkenløsning og bak knærne (vet ikke helt hva for..) også fikk jeg blomsterfrø tapet fast i øret for å gi bedre energi og bedre søvn.

Merket mye action i magen mens jeg lå der og i dagene etterpå, fra søndag til tirsdag var det mye stikking i livmoren og mye nedpress, også litt blod på papiret hver gang jeg gikk på toalettet.

I dag hos jm (før akupunktur) så hadde hodet festet seg i bekkenet, jm sier at nå kan ting skje når som helst, lillemann ligger fint fil.

Hos akupunkturen i dag sa hun at hun mente han kom til å komme før tiden, til og med kanskje før nyttår.. Hun stod å kiket på magen min mens hun "telte": "7,8,9,8,9,8 nei 9, jeg tror han kommer før nyttår"

Vet ikke helt hva det var hun telte (kanskje strekkmerker, ha ha) eller hvor hun fikk det fra, men hun mente magen så sånn ut.

Akupunkturen er en kinesisk dame i 50 årene, man kan vel ikke legge så mye i det, men synes det er litt artig når de sier sånt :-)

Redigert: vil bare legge til at jeg er 36+2 i dag :-)

Dette vil jeg også prøve! Hvor går du henn? Blir spennende å se om du føder i 2013 eller 2014:D
Bor du i Bergen? Jeg går til En i strandgaten 3 :-) finner selvfølgelig ikke visittkortet nå, men skal lete frem navn og nr om det er aktuelt :-)

Nei jeg bor i Oslo. Får finne meg en her. Når burde man starte med modningsakupunktur? Er 34+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk første gang forrige uke, det var vel 35+3 :-) men de kan ikke sette ordentlige modningsnåler før uke 37..

Etter timen i går har jeg kjent masse kynnere, vondt i ryggen og smerter i lysken og nedover lårene..

Så det skjer absolutt saker og ting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 desember kom småsnuppene mine til verden etter igangsettelse 2 dager før. Den ene kom vanlig og den andre med keisersnitt. Fødselhistorie kommer når jeg kommer meg litt mer til hektene og et hjemme igjen.

Har fått 6 pakker blod den siste uken pga lav hb så har vært litt sliten. Men det var verdt det. De er jo de vakreste i verden (sa myrsnipa) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye..!!!Håper dere alle har det kjempefint etterhvert;-)

 

Ta godt vare på deg selv og nyt dagene:-)

 

Gleder meg til det er min tur å ha fødsel overstått og fått noen dager på meg til å komme meg på..:-) veldig klar for det nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag startet jeg med noen bringebærkapsler jeg fikk av mamma. Skal vist hjelpe til å ikke gå over tiden og gi en lettere fødsel... Hehe vi får se da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig å lese at flere begynner å komme i fødselsmodus, går i fødsel og får møte de små magetrollene sine.

Begynner å bli rimelig lei av å være på sjukehuset, og gleder meg til å kunne reise hjem med superhelten vår om 3-4uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 desember kom småsnuppene mine til verden etter igangsettelse 2 dager før. Den ene kom vanlig og den andre med keisersnitt. Fødselhistorie kommer når jeg kommer meg litt mer til hektene og et hjemme igjen.

Har fått 6 pakker blod den siste uken pga lav hb så har vært litt sliten. Men det var verdt det. De er jo de vakreste i verden (sa myrsnipa) ;-)

Ååå, gratulerer!! Vil gjerne lese fødselshistorien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere  :)  

 

Her går dagene tregt, mye halsbrann og vann i begge beina! Baah må nesten bruke samboer sine sko som er str 44 (eg bruker 36/37) Men det gir seg så lenge eg ligger med føttene høyt.. :) Ellers så er eg 34+5 idag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å lese at flere begynner å komme i fødselsmodus, går i fødsel og får møte de små magetrollene sine.

Begynner å bli rimelig lei av å være på sjukehuset, og gleder meg til å kunne reise hjem med superhelten vår om 3-4uker

Hvordan går det med lillegutt? Og hvordan blir julen for dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer pluttiplott :-) er der selv om 13 dager. Keisersnitt 3. Januar pga seteleie

Bare spent på bår din termin er..:-P har og en i sete, og er usikker på setefødsel vs. Ks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady82: om du velger/må ha ks pga seteleie så setter de det som oftest opp 1uke før termin;-)

Takk:-D men vet du når de evt. Setter igang fødsel viss jeg velger å føde i sete...? Skal forsøke å snu neste uke, men pga løsnet morkake sist, kommer de til å vær ekstra forsiktig... :-P så har begynt å tenke på hva jeg skal gjør.... 22 dager til termin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..lurer på hvor svaret mitt ble av...:/ Vel, her i Stvg.setter de ikke igang om du velger setefødsel...om ikke barnet ser ut til å bli kjempestor f eks.! Syns det var litt rart, for om en vending er vellykket tenkte jo jeg at det var en selvfølge at de satte igang når baby lå riktig vei..!! Men neida...da skal ting bare gå sin gang, og baby kan fint snu seg tilbake i sete..! Merkelig, men sånn er det bare!

Vanskelig valg det der, snakk med fagfolk og spørr om alt du lurer på..ikke les for mye på nett, det ble jeg helt tullete av:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...