Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

så spennende med streker! Til optimistene; jeg testet svakt på billigtestene, men klarere på CB plus og tydelig  med digital ;) 

Har nesten begynt å synke inn her nå :D Blir trøttere for hver dag som går og må snart opp en bh str! Med begge de forrige fikk jeg gigantiske pupper så gubben er hitill fornøyd med kroppens forandringer ;)

Følger fremdeles med her inne og håper dere følger med inn i 1 trimester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende forandringer Vanilla.. Jeg har en cb digital som jeg tenker å svi av på mandag, men jeg prøver en vanlig igjen i morgen.. Håper på en litt tydeligere strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
Lilleprikken

Bippo


Onsdag 23/10
Camilla
Methos pp14


Torsdag 24/10
Fillibobba
Camillok

Lingwipande

Fredag 25/10
Unilon
*Miss Flua*

Lørdag 26/10
AHENG


Søndag 27/10
Sidney


Gravid:

*Vanilla*

 

Tante Rød:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21/10

*Vanilla*

 

Tirsdag 22/10

Lilleprikken

Bippo

 

 

Onsdag 23/10

Camilla

Methos pp14

 

Torsdag 24/10

Fillibobba

Camillok

Lingwipande

 

Fredag 25/10

Unilon

*Miss Flua*

 

Lørdag 26/10

AHENG

 

 

Søndag 27/10

Sidney

 

 

Gravid:

*Vanilla*

Lilleprikken :)

 

Tante Rød:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Etter " kvalmeanfallet" på fredag har jeg vært usigelig trøtt de to siste dagene, slitsomt når mannen har helgejobbing og jeg er alene med barna. Håper håper håper jeg er gravid, men tør ikke teste før mandag (tør nesten ikke teste i det hele tatt for de tre siste dagene har vært veldig typiske symptomer og da blir jeg overskuffet om det ikke stemmer). 

 

Gratulerer Lilleprikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter " kvalmeanfallet" på fredag har jeg vært usigelig trøtt de to siste dagene, slitsomt når mannen har helgejobbing og jeg er alene med barna. Håper håper håper jeg er gravid, men tør ikke teste før mandag (tør nesten ikke teste i det hele tatt for de tre siste dagene har vært veldig typiske symptomer og da blir jeg overskuffet om det ikke stemmer).

 

Gratulerer Lilleprikken!

Hvilken dato har du ikm? Har flere synptomer nå jeg også, så blir veldig veldig skuffet om jeg ikke er blitt gravid.. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også råå spent og blir også skuffa hvis jeg ikke er gravid nå!! har ikm på onsdag.. hvis jeg vil teste før det, hvilken test burde jeg kjøpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har brukt rfsu sin, og den fungerte jo greit :) med clearblue digital slipper du spørsmålet om hvorvidt der er en strek eller ikke da, men disse er jo ganske dyre.. Begge har sine fordeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj.. Jeg kjenner litt mensmurringer.. Føler at mensen kommer imorra.. Jeg har pleid å få mensen 10dpo (også er jeg 10dpo imorra), men tar wild yam for å forskyve det.. Nå er jeg litt redd for at TR kommer gitt.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke stort annet å gjøre enn å vente! Det er jo driiiitkjedelig! Greide å holde met unna testing i dag og venter spent på morgendagen. Bør være 11 dpo i morgen, i følge kalenderen er det torsdag som er ikm. Svak strek er alt jeg kan håpe på tross alt, men i hjertet mitt er jeg gravid ja :) selv om testen i går sikkert var positiv leeeenge etter tre min som er grensen. Murringer i dag også men mye mindre enn torsdag og fredag. Da kjentes det ut som kontinuerlig borring i livmoren ;) åååå, håper sånn det går veien :) synes det virker som om vi er mange som blir gravide denne mnd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt smerter som har lignet veldig på menssmerter en uke nå, men jeg er jo gravid.. Tok en clearblue digital i stad også.. Just in case.. Gravid, 1-2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige de som får positiv test! Håper vi blir flere. Jeg håper å drøye en uke til før jeg tester da jeg føler jeg kan ha IKM alt fra litt uti uka og til uti neste uke... Så lenge jeg bare er bestemt ved første dobesøk, så er sjansen over for den dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får det som deg da, Lilleprikken :) hadde vært toppers med positiv test. Tror jeg tar en imorra tidlig. Samtidig er det kjipt å få positiv test hvis det ender i kjemisk igjen.. Menmen.. En eller annen gang må den jo sitte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Flua, er det ikke greit å vite også da? Da vet du ihvertfall at det har klaffet og dere har gjort alt som kan gjøres. Og så synes jeg at det er vår tur med spire som sitter nå etter to kjemiske/tidlig SA - alle gode ting er tre :) Så da er det oppgjort og klart: alle spirer har det med å sitte altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Sååå - millacamilla, Camilla, camillok og miss Flua tester i morgen tidlig???!? Så gøy, satser på dobbelstreker på oss alle :) lilleprikken og vanilla har alt fått det bekreftet (og litt jeg også føler jeg med positiv test selv om det var etter treminuttern). Mye tyder på at dette er den mest fertile ikmgruppa jeg har vært med på ;) bare få timer igjen til vi kanskje får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svak svak svak strek her. Sånn at jeg må holde den opp mot lyset :P den var sånn med sønnen min også 10dpo, og ble bare sterkere. Men her tar jeg ingenting for gitt... Er det nok hcg til å holde TR borte tro.. Time Will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var blendahvit...:( og på 12 DPO er vel kanskje løpet kjørt. Får teste igjen på onsdag. Så bra med svak strek Miss Flua, svak strek er jo et tegn på at det er hcg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det definitivt positiv test :) gratulerer til deg også Flua, ta en ny om to dager for å se om den er blitt sterkere :) nå må det gå rette veien altså! Men ja - kjenner at jeg ikke tar positiv g-test for god fisk, her er det mye som kan gå galt. De to siste har jo gått galt, utrolig kjipt å se at testene blir stadig svakere og bare gå og vente på blødningen :( spesielt kjipt var det da jeg hadde kjøpt cb med ukesindikator og den etter flere minutter viste gravid 1-2 hvor det skulle stått 3+... Tror jeg blir å teste hver andre dag fremover - har bare 4 tester igjen nå, men dersom de blir stadig sterkere så tar jeg det med ro! Kanskje da ;) graviditet er nervepirrende fra start til slutt synes jeg! Lurer på om jeg blir dårlig som sist? Og om jeg greier å styre vekten sånn nogenlunde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...