Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Da satser vi alt på at oktober gir masse fødestøv! :)

I kveld er det et glass vin (selv om det er mandag), potetgull og 1. rett på fjernkontrollen

 

Kan si et par ord om meg:

 

er 28 år

har 2 barn

er i 2 pp

 

Og jeg og mannen er veldig klare, så selv om det var 1 pp, ble vi en smule skuffet, da vi gikk til 20 dpo, tog hcg test hos lege og i dag kom TR.

Men går på med friskt mot :-)

Disse miraklene er verdt vente på <3

 

 

IKM:    21 oktober     uke 43

Endret av Gla mamma til 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM uke 43

 

Mandag 21/10

Gla mamma til 2

 

Tirsdag 22/10

 

 

Onsdag 23/10

 

 

Torsdag 24/10

Fillibobba

 

Fredag 25/10

 

 

Lørdag 26/10

 

 

 

Søndag 27/10

 

 

 

Gravid:

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi alt på at oktober gir masse fødestøv! :)

I kveld er det et glass vin (selv om det er mandag), potetgull og 1. rett på fjernkontrollen

 

Kan si et par ord om meg:

 

er 28 år

har 2 barn

er i 2 pp

 

Og jeg og mannen er veldig klare, så selv om det var 1 pp, ble vi en smule skuffet, da vi gikk til 20 dpo, tog hcg test hos lege og i dag kom TR.

Men går på med friskt mot :-)

Disse miraklene er verdt vente på <3

 

 

IKM: 21 oktober uke 43

Skal selv i gang med første pp, venter på TR som skal komme på torsdag. Isåfall IKM 24 oktober. Synes dette blir ufattelig spennende, så får vi satse på at oktober er måneden for oss alle:D kort oppsummert om meg; 23 år, student, samboer med fast jobb, eier leilighet sammen, har hatt hund sammen i to år, sammen i litt over 4 og nå er vi klare for å utvide familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir et glass vin til helgen, og håpe det da blir leeenge til neste gang ;)

har nok el i slutten av neste uke, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, har en gutt på snart 5år.

Dette blir 4pp... Er ingenting jeg ønsker meg mer enn en Julibaby!! Hadde vært perfekt! Siden jeg studerer og jeg da kunne født i sommerferien :)) DENNE MND MÅÅ DET KLAFFE ;) lykke til alle!!! Ikm 23.okt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig Camilla! Studerer selv! Hadde vært så perfekt med julibaby:)!

 

IKM uke 43

 

Mandag 21/10

Gla mamma til 2

 

Tirsdag 22/10

 

 

Onsdag 23/10

Camilla

 

Torsdag 24/10

Fillibobba

 

Fredag 25/10

 

 

Lørdag 26/10

 

 

 

Søndag 27/10

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er 34 år, gift, har en datter på 13 mnd, og nå vil vi begynne prøvingen på barn nr to. Jeg har tr nå, har litt lange sykluser, og ikke heeelt regelmessig, men ikm blir sånn ca. 25. oktober. Skal begynne å prøve neste uke, og har også EL tester som jeg skal ta, spennende, for jeg rakk aldri å ta EL tester med nr. 1 :) Jeg har fast jobb, men skal ha permisjon ut året, og deretter bare ta 50% en stund. Koser meg som hjemmeværende med snuppa mi, og skal også være litt dagmamma. 

 

Oktoberbabystøv tas gjerne imot ja :D Håper vi alle får en sommerbaby! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 43 

Mandag 21/10
Gla mamma til 2

Tirsdag 22/10


Onsdag 23/10
Camilla

Torsdag 24/10
Fillibobba

Fredag 25/10
Unilon

Lørdag 26/10



Søndag 27/10



Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen vil ikke komme, og jeg vet jeg ikke er gravid.. Ork!! Hadde håpet å starte neste uke med blanke ark og dag 1. Tydeligvis ikke sånn kroppen min vil det.. Hmrf:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM den 26. 2 pp på nr 2. Vi skal en uke til syden nå så håper sol og varme skal gjøre susen.

 

Håper jeg slipper å prøve like lenge denne gang. Nr 1 tok 11 pp. Slapper foreløpig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm den 22 tror jeg :) blir pp 4, og har hatt kjemisk de to siste.. :/ jeg ønsker ikke bli så skuffa igjen, så må bare klare å la være å teste så tidlig! Blæh.. Håper det klaffer! Selv om juli ikke er den mest gunstige mnd for oss (meg) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 43

 

Mandag 21/10

Gla mamma til 2

 

Tirsdag 22/10

*Miss Flua*

 

 

Onsdag 23/10

Camilla

 

Torsdag 24/10

Fillibobba

 

Fredag 25/10

Unilon

 

Lørdag 26/10

 

 

 

Søndag 27/10

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da slenger jeg meg med her; pp 7 og jeg har mistet kontrollen over når termin er om det skulle klaffe nå. Julibaby alstå? Det hadde vært kos :) Ellers tar jeg i mot baby når som helst alstå :)

 

tror ikke det blir noe denne gangen pga dårlig venster eggstokk (mistenker jeg), men hvem vet? Vi skal i hvertfall kose oss vi - så får vi se :P Mannen begynner å bli syyyykt babysyk - hadde besøk i går av en på 1 uke og han ble helt myk i blikket når han fikk holde :) Kanskje vi har fått litt babystøv? 

 

Vi er 30 og 33, en sønn på 1,5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere prøvere, er i samme båt:) 24 år, og har en gutt på 1,5 år her hjemme. Ønsker søsken til lille sprellemann, og har prøvd i september, men nå føler jeg tr komme like rundt hjørnet;(! (vært skikkelig syk og stressa hele mnd, så er vel muligens derfor det ikke gikk). Da blir oktober siste sjanse dette året og frem til godt ut i neste år, førstemann er laget i november og hadde han ikke blitt tatt med planlagt ks, og jeg hadde gått litt over termin, hadde vi ikke rukket barnehagefristen 1 september! Søren altså, må til og med planlegge det slik, tør ikke ta sjansen på å ikke få barna inn i barnehage.

Har så lite nettverk rundt oss og begge må ut i jobb etter permisjonen;) Har også endometriose og legen mente det var et under at vi hadde blitt gravide så raskt og på egenhånd forrige gang, sykdommen er nå blitt verre samt at jeg har fått en del arrvev rundt eggstokker/ledere etter ks....Men!!- Vi krysser fingrene for OKTOBER dere;)<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg begynt å teste etter el, må vite når den er for å kunne begynne på wild yam. Legger inn aksjer annenhver dag nå til etter el. Skal ikke bomme :P gleder meg ikke til dpo-land, de dagene går så ufattelig treigt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet forrige mnd, men denne mnd bare koser vi oss :) Har allerede begynt legge inn aksjer, og gjør vi det hver/annenhver dag en halvannen uke, kan vi ikke bomme ;) dpo-dagene er lange ja! må vel snart bestille opp nytt lager med billigtester.. og vente på 2 streker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet forrige mnd, men denne mnd bare koser vi oss :) Har allerede begynt legge inn aksjer, og gjør vi det hver/annenhver dag en halvannen uke, kan vi ikke bomme ;) dpo-dagene er lange ja! må vel snart bestille opp nytt lager med billigtester.. og vente på 2 streker :D

Deilig å bare kunne ta det som det kommer! Jeg må som sagt ta wild yam, og det skal absolutt ikke taes før el. Jeg har så kort lutealfase (9 dager), og wild yam'en hjelper på lutealfasen :) men tror el kommer litt før enn jeg tror, for begynner å kjenne litt el smerter + at eltestene begynner å bli sterkere!Tror kanskje el kommer på lørdag eller søndag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 29 år, samboer med hus og en på 1,8 fra før. Tror jeg må melde meg inne her, ikke kontroll på syklus men tror forrige var på 27 dager og da

KM ca 26.TR takker for seg i dag, så skal jeg prøve EL test for første gang. Når begynner dere å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...