Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Heisann. Melder meg inn i ikm uke 43, har ikm dag 23/24 oktober. Vi er inne i 14 pp !! LEI!! Var hos gynekologisk spesialist forrige mandag. Alt så normalt ut hos meg, mannen har redusert sædkvalitet men gode odds. Vi fikk fram til jul med å prøve selv, vist ikke noe skjer blir det henvisning prøverør rett etter nyttår <3 håper at naturen kan klare å ordne opp selv. Lykke til alle sammen med den lange ventetiden i dpo land.

 

:)

 

 

 

 

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
Lilleprikken


Onsdag 23/10
Camilla
Methos pp14


Torsdag 24/10
Fillibobba
Camillok

Fredag 25/10
Unilon
*Miss Flua*

Lørdag 26/10
AHENG


Søndag 27/10
Sidney

Snømusa2013


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvor mye dpo det er nå, alt fra en uke til 3 dager. Når EL kommer fra venstre er alt så merkelig, hadde slim fra mandag til fredag og smerter mandag og onsdag. Sex søndag og tirsdag - er driiiiiitsur på mannen som ikke gadd å stille opp på fredagen :( torsdag hadde jeg nattevakt så da gikk det ikke... Mistenker kanskje at vi ikke har blitt gravide fra venstre slde fordi egget tydeligvis sliter med å komme løs og vi har typisk bare hatt sex rett før EL.... Var EL på fredagen så burde det jo holde med sex tirsdag, men fy søren altså - hvordan tror han babyer blir laget???!

 

Er usikker på når jeg skal teste - får se hvor lenge jeg greier å holde meg :P blir spennende å se, noen symptomer her også med rare brystknopper og ømhet i magen når lillegull herjer med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er litt tidlig.. Men forstår at du har lyst å tenke at det er tegn.. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet slik som oss andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Da er vi alle i dpo-land :P

Landet hvor timene er ekstra lange og minuttene lengre enn det ;)

Hvor tidlig begynner dere teste? Jeg har lageret fullt, så har ikke tenkt spare.. Har hørt man kan teste fra 9 dpo, men det kan være tidligere det enn 4 dager før ikm.. Jeg tenkte begynne 9 dpo og ta annenhver dag.. :P

 

Tegnene er her enda ;) Skjedde noe i dag som gjorde meg nesten sikker, hehe, men av frykt for å bomme totalt, ligger jeg lavt med hendelsen til jeg evt har positiv test :P

 

Har dere bygynt få symptomer? se tegn? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det murret litt i mage og rygg:-p el fredag/lørdag så er aalt for tidlig!:-p men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før den 30 oktober så fremst mensen ikke kommer før da. Samboer har da bursdag, så hvis jeg er gravid vil jeg skrive det på bursdagskaken at han skal bli pappa igjen:-) tester jeg positivt før bursdagen hans kommer jeg ikke til å klare å holde det for meg selv frem til da:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne vært så tåmodig, men på denne fronten er jeg visst ikke det :P

Må jo være tidenes bursdagsgave da :D satse på full klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Dpo-land er helt forferdelig.. Har hatt litt smerter i nedre del av ryggen, og mye murring og stikking i magen.. Har vært kvalm ved et par anledninger og kjent metallsmak i munnen en gang.. Er 6 dpo i dag, så håper jo at spiren sitter.. Har ikke hatt festeblødning, men det er det jo ikke alle som har.. Åh.. Er så lei av å vente og håper sånn på at jeg får se to streker om en ukes tid.. Kommer nok til å teste litt før ikm regner jeg med, så trenger kanskje ikke å vente så mange dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er denne festeblødningen? jeg har gått og ventet på EL, testet hver morgen i over en uke, men aldri fått positiv test. Og i går etter samleie begynte jeg å blø litt, fortsatt litt rødt, men kan da ikke være TR. Kan det være at jeg har hatt eggløsning og gått glipp av den selv om jeg har testet HVER morgen? og at denne lille blødningen er en festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er denne festeblødningen? jeg har gått og ventet på EL, testet hver morgen i over en uke, men aldri fått positiv test. Og i går etter samleie begynte jeg å blø litt, fortsatt litt rødt, men kan da ikke være TR. Kan det være at jeg har hatt eggløsning og gått glipp av den selv om jeg har testet HVER morgen? og at denne lille blødningen er en festeblødning?

Jeg vil tro det kan være mulig :) Hører jo om folk som tester og tester, men likevel misser el, så krysser fingre og tær for festeblødning :) er visst bare en "dæsj", mer spesifikt svar kanskje du bør google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 24 år og mannen er 28 og nå er vi i PP 2:)

IKM uke 43, den 24 ca:)

 

Veldig spennende og krysser fingrene for at det klaffer!

 

Ønsker dere andre lykke til og krysser fingrene for dere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hvordan er denne festeblødningen? jeg har gått og ventet på EL, testet hver morgen i over en uke, men aldri fått positiv test. Og i går etter samleie begynte jeg å blø litt, fortsatt litt rødt, men kan da ikke være TR. Kan det være at jeg har hatt eggløsning og gått glipp av den selv om jeg har testet HVER morgen? og at denne lille blødningen er en festeblødning?

Jeg vil tro det kan være mulig :) Hører jo om folk som tester og tester, men likevel misser el, så krysser fingre og tær for festeblødning :) er visst bare en "dæsj", mer spesifikt svar kanskje du bør google :)

 

da er jeg ennå mer sikker på at det var en liten festeblødning, for det er ingen ting lengere nå . så selv om jeg ikke fikk med meg el satser jeg på det... og da er jeg kanskje allerede 3 - 4 dpo... haha... jeg tenker, er det mulig å være SÅ godtroende....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, da leste jeg her på nettet at en festeblødning gjerne kommer 1 uke før IKM. Og hvis det stemmer harjeg IKM 20. oktober... MYE tidligere enn jeg egentlig har sett for meg... (er også medlem i IKM uke 44 gruppa). Nå kjenner jeg riktignok ingen 'symptomer' på at jeg kan være gravid.. (noe jeg gjorde så til de grader forrige måned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd i 1,5 år fikk jeg i dag progresteron piller! Kjempe spent og håper det hjelper til at spiren klamrer seg fast! Er 2 dpo i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som det stikker og "svir" i magen:-/ har holdt på i hele dag, men har blitt verre utover ettermiddagen. Murret litt i går og, men på langt nær så ille som i dag:-p hadde positiv el-test fredag og lørdag, så el har vært etter det. Så det er alt for tidlig for symptomer nå føler jeg:-p i tillegg må jeg få bort alle tanker om graviditet fremover siden jeg ikke skal teste før uka etter ikm om mensen ikke kommer:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd i 1,5 år fikk jeg i dag progresteron piller! Kjempe spent og håper det hjelper til at spiren klamrer seg fast! Er 2 dpo i dag;)

Ååå så spennende!! Krysser alt jeg har for deg! Må være tøft å ha prøvd så lenge.. :( men det er godt når man kan prøve noe nytt for at det skal klaffe!

 

Her har jeg kjent litt stikkinger idag, syns vel igrunn det er litt tidlig 4 dpo. Det er nok ønsketenkning, siden jeg er så positiv til denne pp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 dpo i dag.. Er så trøtt at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på.. Håper det er fordi at magen min jobber hardt med en liten spire :) kan nesten ikke vente til jeg kan teste.. Er litt tidlig enda.. Er det forresten noen her som har erfaring med clearblue fertilitetsmonitor? Vurderer å kjøpe den viss det ikke klaffer denne gangen.. Er ikke spesielt tålmodig merker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
Lilleprikken

Bippo


Onsdag 23/10
Camilla
Methos pp14


Torsdag 24/10
Fillibobba
Camillok

Lingwipande

Fredag 25/10
Unilon
*Miss Flua*

Lørdag 26/10
AHENG


Søndag 27/10
Sidney


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva symptomer har dere kjent på 1 uke etter el? :)

Har ingen barn fra før og er nyskjerrig på symptom.

Selv har eg fryktelig ønne brystvorter og vert litt svimmel et par gangrr i løpet av dagen. Svimmelheten kommer og går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her som kjenner stikking ved/rundt skambeinet? Hva kan dette komme av? Det eneste jeg finner når jeg søker på det er bekkenløsning, men det er vel altfor tidlig for det vel? Merker jeg er litt bekymret.. Kjenner også noe smerter mellom korsryggen og hoftebeinet på høyre side.. Blir skeptisk her jeg sitter.. Noen som kan berolige meg med kunnskap om temaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg oppblåst og med rare murringer... og veldig trøtt, men det kan like gjerne skyldes at det nermer seg mørketid ;) hehe :)

Har ikm om en uke, så tror egenlti det er litt tidlig å kjenne noe.. er vel mest sannsynlig ønsketenkning!!! :( MEN KRYSSER FINGRA UANSETT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...