Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Mandag 21/10

*Vanilla*

 

Tirsdag 22/10

Lilleprikken

Bippo

 

 

Onsdag 23/10

Camilla

Methos pp14

 

Torsdag 24/10

Fillibobba

Camillok

Lingwipande

 

Fredag 25/10

Unilon

*Miss Flua*

 

Lørdag 26/10

AHENG

 

 

Søndag 27/10

Sidney

 

 

Gravid:

*Vanilla*

Lilleprikken

*Miss Flua* (svak svak strek foreløpig)

 

Tante Rød:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa igjen i dag og den er mye svakere. Er redd dette ikke går veien :( ikke stort annet å gjøre enn å vente :( kjennes veldig gravid ut da... Må innrømme at jeg ikke har lyst til å jobbe de neste dagene, det er skikkelig stress og jeg føler at det øker oddsene for at det går galt... Men har ikke lyst å la de i stikken heller, vet at jeg trengs. Og mister jeg så var det vel ikke verdt fridagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa igjen i dag og den er mye svakere. Er redd dette ikke går veien :( ikke stort annet å gjøre enn å vente :( kjennes veldig gravid ut da... Må innrømme at jeg ikke har lyst til å jobbe de neste dagene, det er skikkelig stress og jeg føler at det øker oddsene for at det går galt... Men har ikke lyst å la de i stikken heller, vet at jeg trengs. Og mister jeg så var det vel ikke verdt fridagene...

Ikke gøy :( jeg ville tatt noen dager hjemme om jeg var deg. Ta det med ro, og bare tenk på deg selv. Går det riktig vei er det helt supert, og gjør det ikke det så vet du at du gjorde det du kunne ihvertfall. Skal du teste imorra også eller? Krysser fingrene for at streken blir sterkere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det sånn forrige måned. Skikkelig kramper i magen, kjentes ut som rier, og ekstra mye ved mye løfting. Kjente at jeg ikke burde jobbe. Men redd for å bli overbeskyttende allerede.. Jeg fikk aldri positiv test så om det var noe der eller ei vet jeg ikke. Denne måneden har jeg vært mye hjemme da jeg har vært så mye svimmel - litt godt å ha tatt det med ro de dagene etter EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21/10

*Vanilla*

 

Tirsdag 22/10

Lilleprikken

Bippo

 

 

Onsdag 23/10

Camilla

Methos pp14

 

Torsdag 24/10

Fillibobba

Camillok

Lingwipande

 

Fredag 25/10

Unilon

*Miss Flua*

 

Lørdag 26/10

AHENG

 

 

Søndag 27/10

Sidney

 

 

Gravid:

*Vanilla*

Lilleprikken

*Miss Flua* (svak svak strek foreløpig)

Ønsker*Drømmer*Håper (også svak svak strek, ikm fredag)

 

Tante Rød:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på morgendagens test.. Nesten så jeg ikke har lyst å sove. Håper streken er sterkere..!

der er vi to:-p jeg har heller ikke lyst til å sove, men er så trett! Ikke sånn "jeg sovnet mens jeg står" trett, men "dagen der på" trett:-p

krysser fingre og tær for at testene blir sterkere til oss begge xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spent på morgendagens test.. Nesten så jeg ikke har lyst å sove. Håper streken er sterkere..!

der er vi to:-p jeg har heller ikke lyst til å sove, men er så trett! Ikke sånn "jeg sovnet mens jeg står" trett, men "dagen der på" trett:-p

krysser fingre og tær for at testene blir sterkere til oss begge xXx

Her er testen fortsatt svak. Men den ble fortere synlig og litt sterkere. Må ikke holde den opp mot lyset lenger ;) Har ikke sett noe til TR denne gangen heller. Aaaah jeg føler det går riktig vei denne gangen! Nå har TR bare med å holde seg unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har det gått med deg idag, ønsker drømmer? :)

bah.. tok lang tid før streken kom, men innen tidsfrist. Ikke noe sterkere i dag så er mer redd for kjemisk nå... tok faktisk en i 7 tiden i går kveld da:-p den var sterkere enn den jeg tok mandags formiddag:-p så litt bedre har det blitt;-) og ja, jeg er en redd testoman for øyeblikket:-p kommer nok til å svi av de siste testene jeg har igjen så jeg må kjøpe nye om dette ikke går veien:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikm igår, ingen tegn til tr, men sluttet på pillen 21.09 så rekner bare med at tr er forsinket. Får kjøpe en test i tilfelle men ingen symptom på at det skulle være noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i morgen, tok en test i dag, men den var negativ... Så da kommer nok TR til meg:( Gratulerer til alle som er blitt gravide, og dere andre sees vi kanskje i uke 47?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke å ha symptomer på graviditet i det heletatt. Eneste grunnen til at jeg fikk misstanke var faktisk at tispa vår oppførte seg anderledes rundt meg:-p for meg er ikke murringer i magen bare et tegn på graviditet, det er også et tegn på at tanta kommer:-) samme med de 3 kvisene jeg har fått de siste dagene:-)

 

Ikke ta sorgene på forskudd:-) det er mange som produserer hcg sent! Håpet er ikke ute før tanta faktisk kommer:-)

Endret av Ønsker*Drømmer*Håper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sånn, Camillok! Gratulerer med positiv test:)

 

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
Lilleprikken
Bippo


Onsdag 23/10
Camilla
Methos pp14

Torsdag 24/10
Fillibobba
Camillok
Lingwipande

Fredag 25/10
Unilon
*Miss Flua*

Lørdag 26/10
AHENG


Søndag 27/10
Sidney


Gravid:
*Vanilla*
Lilleprikken 
*Miss Flua* (svak svak strek foreløpig)
Ønsker*Drømmer*Håper (også svak svak strek, ikm fredag)

Camilok

Tante Rød:

Millacamilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har jeg enda ikke sett snurten av, så nå begynner jeg å tro at jeg faktisk er gravid :D tar en digital til helja tenker jeg, og skal "slappe" litt mer av da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har jeg enda ikke sett snurten av, så nå begynner jeg å tro at jeg faktisk er gravid :D tar en digital til helja tenker jeg, og skal "slappe" litt mer av da!

jeg var på apoteket i dag å kjøpte en digital som jeg skal ta på ikm, fredag:-) kanskje vi hopper over til 1.tri samtidig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å betale 177 kr for digital test når vi betaler 6 kr for strimmeltest ;) tenkte å måle hcg i blod til uken da :) nå har jeg jo tatt fire positive tester - så da regner jeg meg som gravid uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg slenge meg med her? Hadde/har IKM en gang denne uka, dag 32 var på mandag, og forrige sykluser har vært på 29, 31 og 32 dager... Sluttet på p-piller i juni, men har ikke prøvd veldig aktivt til nå. Nå kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å bli gravid (lillesøster er snart 7 mnd på vei, det hjelper), men har ikke så store forhåpninger for denne måneden. Negativ test på tirsdag.

Gratulerer til alle gravide, håper denne fruktbare tråden smitter over på meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lakselusa, bare sleng deg med! :) Får håpe at du er gravid da, siden du ikke har fått tante rød på besøk enda, og hvis ikke så får du ha bedre lykke neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...