Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Er det mulig.. oppdaget for noen dager siden at tispa vår hadde fått større bryster. Nå i dag så jeg at hun har melk! Jeg måtte søke på nettet og der sto det at hun har et innbilt svangerskap:-p det er lenge siden hun hadde løpetid, så det er ikke derfor.

synes bare det er så rart at hun får hovene bryst og melk bare noen dager etter min eggløsning:-p

 

ble ikke mindre spent på testing mot helgen for å si det slik:-p kaaanskje jeg tar en allerede i morgen:-p en ting er sikkert, vente med testingen mot bursdagen til samboer klarer jeg ikke;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende... jeg har en stor klump i magen nå må jeg innrømme..

 

positiv el-test torsdag og fredag 10 og 11 okt. Er altså 9 eller 10 dpo(usikker siden jeg ikke fikk tatt el-tester lør og søn)

Etter at jeg skrev i sta klarte ikke jeg å la være å ta en g-test. Billigstrimmel. Jeg har nå fått min første skyggestrek! Er bare så vidt jeg ser den, så får ikke lagt ut bilde av den.. har brukt disse testene en del og aldri fått skyggestrek! Helt skjelven jeg nå, og er bombe sikker på at jeg ser feil!:-p

 

edit: ble ikke tatt med morgenurin...

Endret av Ønsker*Drømmer*Håper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajajaj - såååå gøy :) er enig med deg - det kommer ikke noe skyggestrek hvis den er negativ ;) la testen tørke litt så kommer den sikkert tydeligere frem! Ellers lønner det seg å vente to dager mellom hver testing siden hcg dobles på den tiden. Men siden du tok uten morgenurin ville jeg kanskje tatt en ny i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg klarer ikke vente i 2 dager:-p men jeg klarer heller ikke å forstå at det kanskje kan ha klaffet allerede.. det er jo helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er, og så mange med positiv test! Hååååper testen min er sterkere på onsdag, og at ikke TR har kommet til da. Jeg er på do hele tida for å sjekke :P hvis dette går veien blir termin 7 juli. Vil vil vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd, planlegger nr 3. Jeg planlegger også nr 3 og min var også blendahvit idag. Vi får bare brette opp armene til neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg leser , må jeg si som en tidligere her sa; dette må være den mest fertile ukes gruppa på leenge :D Gøy og se så mange flytte over i juli-gruppa på 1. trimester :) Jeg tok en ekstra test i dag som viste 2-3 uker gravid, så her er ingen tvil :) Lurer på om jeg har hatt el tidligere enn jeg trodde, krysser fingre for de med hvite tester , kan fremdeles få to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som allerede har funnet ut at dere er gravide! Håper vi alle følger etter :D

 

Jeg har vært litt kvalm, men i går spydde datteren min, så nå har jeg mistet litt trua på graviditet hehe. Men lever i håpet enda.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg kaste meg på gruppa deres? Venter IKM på torsdag, og bare går å venter nå!!! Er i 5pp så håper inderlig at TR ikke kommer!! Gratulerer alle som har fått positivt svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg kaste meg på gruppa deres? Venter IKM på torsdag, og bare går å venter nå!!! Er i 5pp så håper inderlig at TR ikke kommer!! Gratulerer alle som har fått positivt svar:)

Hei og hopp! Velkommen til oss :) krysser fingrene for deg! Når skal du teste (eller klarer du å vente)? ;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei, kan jeg kaste meg på gruppa deres? Venter IKM på torsdag, og bare går å venter nå!!! Er i 5pp så håper inderlig at TR ikke kommer!! Gratulerer alle som har fått positivt svar:)

Hei og hopp! Velkommen til oss :) krysser fingrene for deg! Når skal du teste (eller klarer du å vente)? ;) lykke til!

 

Har lyst til å teste nå, men skal prøve å holde meg til tordag ^_^ Så får bare krysse fingrene imens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei, kan jeg kaste meg på gruppa deres? Venter IKM på torsdag, og bare går å venter nå!!! Er i 5pp så håper inderlig at TR ikke kommer!! Gratulerer alle som har fått positivt svar:)

Hei og hopp! Velkommen til oss :) krysser fingrene for deg! Når skal du teste (eller klarer du å vente)? ;) lykke til!

Har lyst til å teste nå, men skal prøve å holde meg til tordag ^_^ Så får bare krysse fingrene imens ;)

Mye flinkere enn meg da, hehe. Men det er jo bra, får du positiv test så slipper du å tolke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, veldig usikker. Tok en ny test nå, og den var like svak som igår. Tror det blir en ny kjemisk. Men tar en imorra også om TR ikke har kommet til da.. For imorra burde den absolutt være litt sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To streker dukket opp til meg i dag:-) jeg jubler ikke enda siden jeg har ikm fredag/lørdag/søndag. Dette er utrolig morro, men som sakt, slipper ikke løs jubelen enda;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Krysser fingrene for deg:)

 

Tror ikke jeg klarer å vente til torsdag, tar en i morgen jeg:P så får vi se!

Endret av Moli24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da kom tante rød en dag for tidlig. Sånn kan det gå. Masse lykke til alle som har fått to streker og dere som fortsatt venter. Til dere andre som også har fått TR på besøk, kanskje sees vi på ikm uke 47:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også!

Fikk svak strek i morges:) Krysser alt jeg har for at spiren sitter, og at det ikke er en kjemisk. Tør ikke glede meg så alt for mye enda..

Ut i fra menssyklus er ikm i dag, men ut i fra el-slim og antatt eggløsning er ikm 25/26, altså fre/lør. Kan se ut på testen at ikm er til helgen. Blir spennende å følge med! 

 

Gratulerer til alle med positiv test, og lykke til til dere som venter på å teste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli veldig spennende inne her nå! Synes dere er modige som tør å teste før ikm :D Jeg har lyst, men tør ikke hehe xD Det ser ihvertfall veldig fruktbart ut her, håper jeg blir med på den gode statistikken. Og all lykke til neste gang dere som har fått ufrivillig tantebesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i morgen, men svei av en cb digital nå i ettermiddag.. Den viser "ikke gravid" så da er d vel bare å forberede seg på TR i morgen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da kom tante rød en dag for tidlig. Sånn kan det gå. Masse lykke til alle som har fått to streker og dere som fortsatt venter. Til dere andre som også har fått TR på besøk, kanskje sees vi på ikm uke 47:)

Så synd :( håper det klaffer neste gang! Jeg er fortsatt usikker på hvordan dette går, men sees forhåpentligvis i 1.tri snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...