Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den digitale testen viste i dag gravid 1-2:-) jeg forlater dere nå og spretter inn på 1.tri. lykke til alle sammen og jeg håper jeg ser dere alle på 1.tri snart!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nok TR kommet ser det ut til. Jeg blir bare mer og mer usikker på den syklusen for den kom ennå tidligere enn det tidligste jeg trodde. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste igjen imorgen tidlig... Magen kjennes veldig rar, det stikker og jeg har vært nesten konstant oppblåst den siste uka. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test idag, ikm skulle vert 21, men ikke dukket opp :) tok en cb-test etter middag idag, viste en pluss men veldig svakt?! Noen som har opplevd dette før? Den loddrette var svakest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yei! Da viste min test også 2 streker i dag! Prøvd siden juni 2012 så nå håper jeg virkelig den sitter denne gang!

 

Gratulerer så mye til dere andre med positive tester! Denne uka var fruktbar;)

 

Bippo - så lenge det er en strek der er du jo gravid;) Gratulerer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt Sidney!! :D Gratulerer så masse!! :)

Tør ikke ha noen forhåpninger ennå, føler på menssmerter... tar en ny test i morgen om ikke tr er kommet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs, ikm i går, men negativ test i dag. Jeg har symptomer på graviditet, så jeg trodde at jeg også var med på denne fruktbare uka, men den gang ei. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test i dag, viste samme svake + tegn som i går..

Tør ikke håpe for mye.. får prøve å ha tålmodighet til neste uke så ta en ny å håpe på sterkere strek! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs, ikm i går, men negativ test i dag. Jeg har symptomer på graviditet, så jeg trodde at jeg også var med på denne fruktbare uka, men den gang ei. :(

Hvordan går det med deg Unilon? Jeg testet negativt dagen etter IKM og positivt som bare det 4 dager etter det igjen, men jeg har hatt litt uregelmessige sykluser da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt! <3

3 dager etter IKM nå, men føler det er litt tidlig å teste ennå.. Så tenkte å vente til det er gått 10 dager.. Hvis jeg har tålmodigheten:P

 

Kjenner ikke noe spesielle symptomer tror jeg.. I såfall er de ganske diffuse.. Litt mageromling, uggen men ikke kvalm og så trøtt..

Hva med dere andre??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor pine deg med så lang ventetid når tester koster 10 kr på nett? :P og de fleste tester positivt to dager etter IKM

 

Anonymous poster hash: 3c68a...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er vanlig å teste positivt så tidlig altså? :o

Har så lite peiling på hvor tidlig msn kan teste positivt og slikt så fint med folk som har peiling her:P

 

Får se om ikke jeg får kjøpt en test i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja:D Noen tester positivt så tidlig som 7 dager før IKM, så etter IKM har absolutt de fleste begynt å produsere hcg;) Noen få produserer tregere, men ja det er ikke alt for mange :-)

 

Anonymous poster hash: 3c68a...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør, Lakselusa. Jeg har ikke noen tester liggende, så jeg tenker jeg venter å ser om jeg får mensen, men om ikke den kommer på noen dager, så tester jeg heller på nytt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...