Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke noe om stikking Lilleprikken, men det kan være et symptom uten at jeg vet det.

 

Selv har jeg vært kvalm to morgener på rad og er veldig trøtt for tiden. Jeg raper mye også. Jeg var på kino i kveld og så Gåten Ragnarok og den var skummel xD Kan redsel fremkalle abort?? xD Neida, men jeg er bare 4dpo så vet ikke hvor mye jeg kan legge i den kvalmen. Håpehåpehåpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart hvor mange ting som skjer med kroppen som man ikke tenker over til vanlig, men som nå plutselig blir kjempeviktig..

Endret av Lilleprikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg går nå rundt og innbiller meg at jeg er gravid hehe. Men det er ikke så lenge til vår uke! Da skal det testes og gratuleres i øst og vest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bøyd hode". testet allerede i dag. 9 dpo og den var positiv!!

Svak, men dog... :P tør ikke helt juble før den er positiv hver dag frem til ikm :P men syntes jeg skimtet den på morran.. grublet fælt, så testet nytt kl 1800, og streken var enda tydeligere, SPENT på dagene fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg bare si forsiktig gratulerer :)

Vet ikke om jeg tør si takk enda :) Men skal holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodigheten er forduftet :P kastet bort masse tester forrige mnd også.. men håper på sterkere strek i morgen :D

Håper å se flere med positive tester utover og i neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du det unilon? Det er imponerende.. Jeg har en test som ligger i skuffen og gløder mer eller mindre.. Tenker å teste på lørdag.. Da er jeg 11 dpo og 4 dager før ikm.. Vil bare ha to streker.. Er det så mye å be om???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer vanilla:-)

 

Her har jeg kommet til 5 dpo(tror jeg) mye murringer i magen i går og dagen før, men minimalt i dag. Sovnet på sofaen i dag og sov i rundt 1 1/2 t:-p det er lenge siden sist jeg gjorde det:-p sovnet sent i går, våknet et par ganger i natt og var opp igjen kl 7.

 

jeg har ingen gode følelser for denne mnd desverre. Det hadde passet så utrolig bra med både bursdagen til samboer, jul og i tillegg ville jeg hatt termin på min egen bursdag:-p menmen, det kommer nye sjanser;-) (hør frøken negativ da!:-p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiii så spennende Vanilla! Krysser fingrene for at streken bare blir sterkere! :) her er planen å teste på ikm, altså om 9 dager. Orker bare ikke å oppdage flere kjemiske... Håper det klaffer nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på toalettet i dag og lurte på om jeg skulle teste - eller egentlig når jeg skal teste. Alt fra 9-7 dpo nå. Tror jeg venter til lørdagen. På en måte vil jeg ikke teste heller - føler meg egentlig ikke gravid og har ikke lyst på flere negative tester... Nei, tror nok ikke det blir noen julibaby her - men for all del, for to mnd siden var jeg sikker på at jeg var gravid med tonnevis av symptomer, men da var det ingenting. Er lei meg og litt redd for hvor lang tid dette egentlig vil ta... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sreken på billigtesten var ikke sterkere enn i går, tok en slik i dag først, men svei av en CB Plus også... der var streken lys, men tydelig :D Så tror spiren satt! La inn så mye aksjer denne mnd, så gubben til slutt avviste meg, var utslitt, hehe (det var 1. gang :P )

 

Er så utroli glad nå :-D

 

Til dere andre, jeg krysser alt som krysses kan, og for de det ikke klaffer for så håper jeg spiren sitter i November <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har hatt smerter på høyre side av korsryggen i flere dager.. Noen av dere andre som kjenner noe lignende, eller eventuelt vet hva det kan komme av?

Endret av Lilleprikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Kjøpte en digital også, den kan jo ikke misforstås ;) Gravid 1-2 uker <3

Endret av *Vanilla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Vanilla! 

 

Jeg er bare 5 dpo tror jeg, traff ikke helt med den el testinga mi. For et par dager siden var jeg kvalm og kjempetrøtt i to dager på rad, da var jeg overbevist om jat eg var gravid. Meeeeen nå har jeg ikke kjent noen symptomer et par dager :( :( Skuffa. Og jeg tør heller ikke teste før mensen eventuelt blir for sen, for hvis det er en sånn kjemisk så kommer jeg til å bli så lei meg hvis den uansett ikke fester seg. Den 25. oktober føles leeeenge til. 

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleprikken; Jeg hadde også det ved sist syklus. Var da overbevist over st jeg var gravid, men den gang ei. Nå har jeg fått det igjen denne mnd. Må jo være hormoner, tenker jeg. Det kjennes veldig ut som begynnelse av bekkenløsning. Kommer ikke bekkenløsning av hormoner da? Kanskje det betyr at vi er gravid? La oss håpe det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer nå, mye siden i går. Kanskje det er noe likevel? Litt tidlig med mensmurringer nå, skal jo ikke ha mens før onsdag/torsdag... Krysser fingre og tær!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...