Gå til innhold

IKM uke 43


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

jeg vil også prøve el-test.. men når skal man starte? 

jeg fikk mensen 26 sept, og den varte til 30 sept. så i dag er d fem dager siden mensen stoppet.... kan jeg bare starte med el test nå? eller må man starte rett etter mens? regner egentli med el er i løpet av neste uke kanskje...? 

 

hehe skal ikke være lett dette .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
*Miss Flua*


Onsdag 23/10
Camilla

Torsdag 24/10
Fillibobba

Camillok

Fredag 25/10
Unilon

Lørdag 26/10
Aheng


Søndag 27/10



Gravid:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifl eggløsningskalkulatoren, har jeg el på mandag, er ikke så god på å kjenne symptomene, men sikrer oss ved å kose masse ;)

Gubben er superfornøyd om dagen, for med mye stress i sommer, har sexlysten vært omtrent fraværende, men den er tilstedeværende nå! :wub:

Brukte el tester forrige mnd, da lysten ikke var kommet helt.. startet like etter TR. El er (ca) 14 dager før forventet menstruasjon, så har man jevnlig syklus er det lettere beregne

 

Masse lykke til alle sammen, gleder med til et par uker, når symptomer kanskje dukker opp og to streker vises ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

testet forrige mnd, men denne mnd bare koser vi oss :) Har allerede begynt legge inn aksjer, og gjør vi det hver/annenhver dag en halvannen uke, kan vi ikke bomme ;) dpo-dagene er lange ja! må vel snart bestille opp nytt lager med billigtester.. og vente på 2 streker :D

Deilig å bare kunne ta det som det kommer! Jeg må som sagt ta wild yam, og det skal absolutt ikke taes før el. Jeg har så kort lutealfase (9 dager), og wild yam'en hjelper på lutealfasen :) men tror el kommer litt før enn jeg tror, for begynner å kjenne litt el smerter + at eltestene begynner å bli sterkere!Tror kanskje el kommer på lørdag eller søndag da :)

 

forstår problematikken, da er det viktig å holde styr på el ja :) Håpe Wild Yam hjelper, krysse fingre for deg :) God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-testen har ikke blitt positiv enda, så da kommer den nok som planlagt allikevel :) da blir det fest ikveld! Forhåpentligvis siste gang på lenge!

 

Gubben er svært fornøyd med sexlivet for tida han også hehe. Skal ikke klage jeg heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå skjønner jeg ingenting! Nå blir eltestene bare svakere igjen, og det uten å ha nådd en topp. Nesten ikke synlig strek idag.. Hmm.. Får bare fortsette å teste til den forhåpentligvis blir positiv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hører visst til her;) fikk svak test forrige helg, men så kom mensen på mandag;( nok en kjemisk! Prøvd i over ett år nå. Men dette blir vel 7 pp etter sa i feb.. IKM ca 27.okt. Kan noen skrive meg på listen? Takker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
*Miss Flua*


Onsdag 23/10
Camilla

Torsdag 24/10
Fillibobba

Camillok

Fredag 25/10
Unilon

Lørdag 26/10
AHENG


Søndag 27/10
Sidney


Gravid:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hører visst til her;) fikk svak test forrige helg, men så kom mensen på mandag;( nok en kjemisk! Prøvd i over ett år nå. Men dette blir vel 7 pp etter sa i feb.. IKM ca 27.okt. Kan noen skrive meg på listen? Takker;)

oktober er nok mnd ;) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er testene bestilt.. så må bare vente ca 2 laaange uker før man får bruk for de :P Skal ha el imorgen, men uten å være sikker, kjentes det ut som det var i dag.. Har uansett lagt inn haugevis med aksjer siden tirsdag :P Og for å være heelt sikker, har jeg tenkt å kose noen dager til ;)

 

Flere som sliter med tålmodigheten i dpo- dagene?? hehe, må lage meg et prosjekt denne gangen, så tiden går fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg sliter virkelig med tålmodigheten under dpo! Også er jeg testegal, noe som har gjort at jeg har oppdaget to kjemiske graviditeter. Må virkelig motivere meg selv til å vente med å teste til etter ikm! Jeg jobber vanvittig mye de neste to ukene, så får håpe jeg blir for opptatt til å tenke noe på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende.. Er i pp4, med IKM tirsdag 22.okt..

Har syklus på 43 dager, så det er så lenge å vente dersom det ikke klaffer..

Har en god følelse denne gangen :)

 

Er forresten 27 år, og dette blir forhåpentligvis barn nummer 1.. :)

Endret av Lilleprikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 21/10
*Vanilla*

Tirsdag 22/10
*Miss Flua*

Lilleprikken


Onsdag 23/10
Camilla

Torsdag 24/10
Fillibobba

Camillok

Fredag 25/10
Unilon

Lørdag 26/10
AHENG


Søndag 27/10
Sidney


Gravid:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Har IKM 27. oktober, så melder meg inn her :-) Lager barn på uvanlig vis, så neste helg går turen til Danmark :-) Er gift, og har en datter på litt over 2 år fra før. Satser på full klaff denne gangen, for hvis ikke blir det lenge til neste forsøk :-/ Ønsker alle lykke til, håper det blir mange positive tester om 2-3 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi TR var litt forsinket denne måneden (5dager), så forflytter jo IKM seg 5 dager og lander på mandag 28, så må nok hoppe over til uke 44. Enda lenger ventetid, huff.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Har IKM 27. oktober, så melder meg inn her :-) Lager barn på uvanlig vis, så neste helg går turen til Danmark :-) Er gift, og har en datter på litt over 2 år fra før. Satser på full klaff denne gangen, for hvis ikke blir det lenge til neste forsøk :-/ Ønsker alle lykke til, håper det blir mange positive tester om 2-3 uker :-)

 

Spennende med Danmarkstur! Håper den sitter;) Var det slik du fikk datteren eller ble hun til på vanlig vis?

Hvor ofte får dere turer ned dit? Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei folkens! Har IKM 27. oktober, så melder meg inn her :-) Lager barn på uvanlig vis, så neste helg går turen til Danmark :-) Er gift, og har en datter på litt over 2 år fra før. Satser på full klaff denne gangen, for hvis ikke blir det lenge til neste forsøk :-/ Ønsker alle lykke til, håper det blir mange positive tester om 2-3 uker :-)

 

Spennende med Danmarkstur! Håper den sitter;) Var det slik du fikk datteren eller ble hun til på vanlig vis?

Hvor ofte får dere turer ned dit? Lykke til;)

 

Ja, det var sånn vi fikk jenta vår, hun satt på første forsøk :-) Etter det så har vi vært der 2 ganger, 1 gang mista jeg etter 6 uker og sist nå i august ble jeg ikke gravid. Koster litt for oss å reise, så dette blir siste forsøket i år..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 23/9 her. EL i morgen tror jeg. 2 pp etter fjerning av spiral og håper spiren sitter denne måneden:-) Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 23/9 her. EL i morgen tror jeg. 2 pp etter fjerning av spiral og håper spiren sitter denne måneden:-) Lykke til alle sammen.

Mente selvsagt 23/10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det var EL i går? Et par dager før forventet... La inn litt aksjer kvelden før, så det passer fint, men tenker litt sengekos i kveld også i tilfelle den bare er i anmarsj ;) kjenner at spenningen ikke er like stor i pp 8 som i 1 og 2... Men skuffelsen når TR kommer er om ikke større :( begynner å minke på lageret med tester, så her blir det vel ikke tester før om en stund, og kun hvis symptomene tilsier graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske sikker på at eggløsningen er over, og vi har kost oss hver dag de siste fire dagene.. Har virkelig en god følelse, og tenker at det blir to laaaaaaange uker frem til IKM.. Føler at vi har gjort alt vi kan gjøre nå.. Håper av hele mitt hjerte på at begge strekene kommer frem... Krysser alt jeg har av fingre og tær!!! Lykke til alle sammen :)

Endret av Lilleprikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg har enda ikke fått positv eltest, skjønner ingentingj jeg :P men kjører uansettp på annenhver dag, skal ikke gå glipp av el ihvertfall!

Lykke til dere som allerede er i dpoland :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som er kjent med denne tappetafsingen??

 

Har ikke tafset før, men når jeg endelig fant denne tappen, er nok trolig el over, skulle hatt det i går.

Så hvordan skal tappen være like etter el og frem mot ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...