Gå til innhold

IKM uke 43

kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke noe om stikking Lilleprikken, men det kan være et symptom uten at jeg vet det.

Selv har jeg vært kvalm to morgener på rad og er veldig trøtt for tiden. Jeg raper mye også. Jeg var på kino i kveld og så Gåten Ragnarok og den var skummel xD Kan redsel fremkalle abort?? xD Neida, men jeg er bare 4dpo så vet ikke hvor mye jeg kan legge i den kvalmen. Håpehåpehåpe!

Fortsetter under...

"bøyd hode". testet allerede i dag. 9 dpo og den var positiv!!

Svak, men dog... :P tør ikke helt juble før den er positiv hver dag frem til ikm :P men syntes jeg skimtet den på morran.. grublet fælt, så testet nytt kl 1800, og streken var enda tydeligere, SPENT på dagene fremover!

Annonse

Gratulerer vanilla:-)

Her har jeg kommet til 5 dpo(tror jeg) mye murringer i magen i går og dagen før, men minimalt i dag. Sovnet på sofaen i dag og sov i rundt 1 1/2 t:-p det er lenge siden sist jeg gjorde det:-p sovnet sent i går, våknet et par ganger i natt og var opp igjen kl 7.

jeg har ingen gode følelser for denne mnd desverre. Det hadde passet så utrolig bra med både bursdagen til samboer, jul og i tillegg ville jeg hatt termin på min egen bursdag:-p menmen, det kommer nye sjanser;-) (hør frøken negativ da!:-p)

Annonse

Satt på toalettet i dag og lurte på om jeg skulle teste - eller egentlig når jeg skal teste. Alt fra 9-7 dpo nå. Tror jeg venter til lørdagen. På en måte vil jeg ikke teste heller - føler meg egentlig ikke gravid og har ikke lyst på flere negative tester... Nei, tror nok ikke det blir noen julibaby her - men for all del, for to mnd siden var jeg sikker på at jeg var gravid med tonnevis av symptomer, men da var det ingenting. Er lei meg og litt redd for hvor lang tid dette egentlig vil ta... :(

Sreken på billigtesten var ikke sterkere enn i går, tok en slik i dag først, men svei av en CB Plus også... der var streken lys, men tydelig :D Så tror spiren satt! La inn så mye aksjer denne mnd, så gubben til slutt avviste meg, var utslitt, hehe (det var 1. gang :P )

Er så utroli glad nå :-D

Til dere andre, jeg krysser alt som krysses kan, og for de det ikke klaffer for så håper jeg spiren sitter i November <3

Gratulerer Vanilla! 

Jeg er bare 5 dpo tror jeg, traff ikke helt med den el testinga mi. For et par dager siden var jeg kvalm og kjempetrøtt i to dager på rad, da var jeg overbevist om jat eg var gravid. Meeeeen nå har jeg ikke kjent noen symptomer et par dager :( :( Skuffa. Og jeg tør heller ikke teste før mensen eventuelt blir for sen, for hvis det er en sånn kjemisk så kommer jeg til å bli så lei meg hvis den uansett ikke fester seg. Den 25. oktober føles leeeenge til. 

Lykke til alle sammen!

Lilleprikken; Jeg hadde også det ved sist syklus. Var da overbevist over st jeg var gravid, men den gang ei. Nå har jeg fått det igjen denne mnd. Må jo være hormoner, tenker jeg. Det kjennes veldig ut som begynnelse av bekkenløsning. Kommer ikke bekkenløsning av hormoner da? Kanskje det betyr at vi er gravid? La oss håpe det:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...