Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HCG målt i morges er på 822! Det tar jeg som et godt tegn. Veldig likt dine nivåer Racine.

 

Bare 4+1, dvs. 12 dager etter innsett av 3 dagers embryo. Tanken på tvillinger har slått med nå, må jeg innrømme..!

 

Ny blodprøve torsdag, håper nå på fin stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende det her altså:D er så spent på om det er en eller to her også :D håper jeg hører noe ifra AHUS snart!! Men helt sykt at jeg er 7 uker idag..gått så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg har vært på seminar i hele dag og kom hjem for litt siden. Har vært i god form egentlig før ca 4 timer siden da jeg begynte å få skikkelig med menssmerter bare på venstre side. Det gjør så vondt at jeg hadde tatt smertestillende hadde jeg ikke vært gravid;( hadde også idag litt rosa utflod på papiret;( vet ikke om dette betyr noe, men blir selvfølgelig bekymret igjen da...Jeg hadde smerter sist jeg var gravid også, men husker ikke om det gjorde så vondt! Skal til blodprøve på fredag så da får jeg vite om det fortsatt er stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. Jeg har vært på seminar i hele dag og kom hjem for litt siden. Har vært i god form egentlig før ca 4 timer siden da jeg begynte å få skikkelig med menssmerter bare på venstre side. Det gjør så vondt at jeg hadde tatt smertestillende hadde jeg ikke vært gravid;( hadde også idag litt rosa utflod på papiret;( vet ikke om dette betyr noe, men blir selvfølgelig bekymret igjen da...Jeg hadde smerter sist jeg var gravid også, men husker ikke om det gjorde så vondt! Skal til blodprøve på fredag så da får jeg vite om det fortsatt er stigning.

Æsj. Ikke noe moro å gå og gruble. Jeg håper alt er bare med din lille spire. Heldigvis er det vanligere med småblødninger i graviditeten når man har hatt donorforsøk, forhåpentligvis er det bare irriterte slimhinner eller litt hormonubalanser pga medisinering som gjør at du blør litt. 

 

Lykke til med blodprøven. Jeg krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper blodprøven er bra så jeg kan trappe ned på progesteron! Godt man ikke skal bruke det hele svangerskapet;) jeg skal på UL 30 okt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny blodprøve i dag og er bekymret... Den var på 802 tirsdag, og bare 1100 i dag. 47 timers mellomrom. Stigningen er bare på 38%.... 

 

Deppa :(. Klynger meg til håpet om en "vanishing twin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul i uke 8, 12.11. Det er veldig lenge til... er jo bare 4+3 i dag så det er ikke så mye å få gjort annet enn å vente i uvisse. Dette er helt ulidelig, har vært med på det så altfor mange ganger før og nå er jeg skikkelig satt ut. Bare lei meg. Kan kanskje få meg en UL et par uker tidligere.

 

Har en legetime på tirsdag, så jeg får vel høre da. Nye blodprøver er vel på sin plass.

Endret av lioness*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker masse på deg <3 og krysser fingrene for at alt er bra med lille i magen <3

Takk :) Jeg håper det likevel kan gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg har vært på seminar i hele dag og kom hjem for litt siden. Har vært i god form egentlig før ca 4 timer siden da jeg begynte å få skikkelig med menssmerter bare på venstre side. Det gjør så vondt at jeg hadde tatt smertestillende hadde jeg ikke vært gravid;( hadde også idag litt rosa utflod på papiret;( vet ikke om dette betyr noe, men blir selvfølgelig bekymret igjen da...Jeg hadde smerter sist jeg var gravid også, men husker ikke om det gjorde så vondt! Skal til blodprøve på fredag så da får jeg vite om det fortsatt er stigning.

Hvordan har det gått med deg i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny blodprøve i dag og er bekymret... Den var på 802 tirsdag, og bare 1100 i dag. 47 timers melloTmrom. Stigningen er bare på 38%....

 

Deppa :(. Klynger meg til håpet om en "vanishing twin".

Hei. Har du spurt legen din? Synes ikke du skal tenke så mye Lioness og heller vente på ny blodprøve. Jeg krysser ivertfall alt jeg har for at alt skal være som det skal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei jenter. Jeg har vært på seminar i hele dag og kom hjem for litt siden. Har vært i god form egentlig før ca 4 timer siden da jeg begynte å få skikkelig med menssmerter bare på venstre side. Det gjør så vondt at jeg hadde tatt smertestillende hadde jeg ikke vært gravid;( hadde også idag litt rosa utflod på papiret;( vet ikke om dette betyr noe, men blir selvfølgelig bekymret igjen da...Jeg hadde smerter sist jeg var gravid også, men husker ikke om det gjorde så vondt! Skal til blodprøve på fredag så da får jeg vite om det fortsatt er stigning.

Hvordan har det gått med deg i dag?

Ikke hatt noe "blødning" idag, men har veldig vondt nederst i ryggen. Skal til blodprøve imorgen og ul på torsdag. Legetime også imorgen. Er kjempe nervøs for ultralyden;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har blødd mye mer idag og fått time til privat ultralyd nå. Vært og tatt blodprøve også og svaret får jeg etter kl 14.00. Ser ikke veldig bra ut;(((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet hjem etter ultralyd. Hun sa alt så som det skulle se ut 5 uker på vei, men det det er veldig tidlig og hun kunne jo ikke se så mye. Nå måtte jeg bare ta det rolig og ta ny ultralyd om 2 uker. Venter også på HCG verdien senere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...