Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Da er vi jo ikke langt unna hverandre jenter:)) hadde vært veldig koselig å holdt kontakten:))

Ja, nå er det bare jeg som mangler, så kan vi ha barseltreff i Oslo til sommeren og høsten :) Juhu! Ruger alt jeg kan slik at jeg også kan joine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!!! Er så glad på dine vegne :-D når ca blir termin?:))) så kjedelig at du ikke får noen på frys Lioness:((( men da krysser vi fingrene for at gullegget sitter nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk. Jeg ler og gråter om hverandre:))))))))) er så utrolig glad. Er på vei til mine foreldre nå for å fortelle;))))) håper og krysser alt jeg har for samme resultat for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ufattelig:)) tenk at vi får barn ifra Riga begge to:)) håper vi kan følage hverandre hele veien,siden vi er i samme situasjon alle tre:)) nyyyyyt helgen:) gleder meg bare til UL jeg nå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en test akkurat nå og det lyste gravid mot meg!!!!!!!! Kan ikke tro det etter 4 lange år med prøving!!!!!!!! B

DET ER FANTAAAAASTISK!! Åh, så glad jeg ble på dine vegne! Jeg sitter her med øynene fulle av tårer, dette unner jeg deg virkelig.

 

Dette blir en fantastisk helg :) Gå og kjøp en babybody eller noe - NÅ kan du bare glede deg. YES YES YES

Tusen takk. Har ikke gått opp for meg enda. Fortalte det til foreldre igår;) min mor hoppet, klappet og gråt av glede;))))))) har slappet av i helgen og har fortsatt ingen symtomer!!!!

Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er vi jo ikke langt unna hverandre jenter:)) hadde vært veldig koselig å holdt kontakten:))

Ja, nå er det bare jeg som mangler, så kan vi ha barseltreff i Oslo til sommeren og høsten :) Juhu! Ruger alt jeg kan slik at jeg også kan joine :)

Det håper jeg virkelig;) krysser alt jeg har for deg nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!!!! Er så glad på dine vegne :-D når ca blir termin?:))) så kjedelig at du ikke får noen på frys Lioness:((( men da krysser vi fingrene for at gullegget sitter nå;-)

Tusen takk;))) termin blir 16 juni, men fordi jeg har liten livmor så kan det bli litt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ufattelig:)) tenk at vi får barn ifra Riga begge to:)) håper vi kan følage hverandre hele veien,siden vi er i samme situasjon alle tre:)) nyyyyyt helgen:) gleder meg bare til UL jeg nå:))

Riga barn ja;)))) håper alt går bra og at vi kan følge hverandre gjennem denne spennende (og litt skremmende for min del) tiden som kommer oss i møte!!!!

Jeg må ta kontakt med min fastlege nå ikke sant for å bestille time til kontroll og tidlig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med legen din imorgen:) jeg fikk legen min til å bestille tidlig UL for meg:) så nå venter jeg spent på brev i posten:O håper virkelig å se hjerte altså:)) Ja Lioness nå håper vi du kommer etter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok en test akkurat nå og det lyste gravid mot meg!!!!!!!! Kan ikke tro det etter 4 lange år med prøving!!!!!!!! B

DET ER FANTAAAAASTISK!! Åh, så glad jeg ble på dine vegne! Jeg sitter her med øynene fulle av tårer, dette unner jeg deg virkelig.

Dette blir en fantastisk helg :) Gå og kjøp en babybody eller noe - NÅ kan du bare glede deg. YES YES YES

Tusen takk. Har ikke gått opp for meg enda. Fortalte det til foreldre igår;) min mor hoppet, klappet og gråt av glede;))))))) har slappet av i helgen og har fortsatt ingen symtomer!!!!

Hvordan er formen din?

Så koselig, der har vi absolutt en som gleder seg til å bli mormor! Har helgen vært god? At du ikke har symptomer er vel kanskje like greit, nå som du VET at du uansett er gravid? Jeg mener, kvalme og halsbrann kommer jo uansett tidsnok kanskje...

 

Formen min er ok... jeg synes ventetiden er helt ulidelig. Er tre dager etter innsett nå, så det er vel omkring nå at implantasjonen evt. skal skje. Har kjent noen veldig svake stikninger i livmoren og har veldig svake murringer innimellom + litt ømmere bryster. Men dette kan jo like gjerne være pga. medisinene jeg går på. Jeg EIER IKKE TÅLMODIGHET og vil teste nuh :)

 

Bekymrer meg for alt mulig, som at vi ikke har noen på frys og at jeg har hatt en halsinfeksjon den siste uka som gjør at jeg har krampehostet både dag og natt siden før Barcelona. Føler det er umulig for embryoene å overleve i livmoren når alt trekker seg sammen i krampehosting ti ganger i minuttet... men det skal kanskje ikke ha noe å si?

 

Hvordan er formen din, Racine, du som er litt lenger på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å slappe av Lioness:) man tenker mye rart,men fester det seg så fester det seg..:)vi satt på det værste flyet på hjemturen og det ristet som bare det:p symptomer her er at jeg er litt sliten og trøtt,større pupper :P men formen er egentlig flott:) så håper alt sår bra til:) men ventetiden til UL er uutholdelig :/ håper dere har hatt en fin helg jenter :) jeg hadde mensmurringer bare noen dager etter innsett jeg også :) ta en test om en uke ca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har helt rett Racine... jeg får bare slappe av og smøre meg med litt tålmodighet. Nervene har en tendens til å  overdøve min lille, svake rasjonelle røst som forsøker å fortelle meg akkurat det der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tok en test akkurat nå og det lyste gravid mot meg!!!!!!!! Kan ikke tro det etter 4 lange år med prøving!!!!!!!! B

DET ER FANTAAAAASTISK!! Åh, så glad jeg ble på dine vegne! Jeg sitter her med øynene fulle av tårer, dette unner jeg deg virkelig.

Dette blir en fantastisk helg :) Gå og kjøp en babybody eller noe - NÅ kan du bare glede deg. YES YES YES

Tusen takk. Har ikke gått opp for meg enda. Fortalte det til foreldre igår;) min mor hoppet, klappet og gråt av glede;))))))) har slappet av i helgen og har fortsatt ingen symtomer!!!!

Hvordan er formen din?

Så koselig, der har vi absolutt en som gleder seg til å bli mormor! Har helgen vært god? At du ikke har symptomer er vel kanskje like greit, nå som du VET at du uansett er gravid? Jeg mener, kvalme og halsbrann kommer jo uansett tidsnok kanskje...

 

Formen min er ok... jeg synes ventetiden er helt ulidelig. Er tre dager etter innsett nå, så det er vel omkring nå at implantasjonen evt. skal skje. Har kjent noen veldig svake stikninger i livmoren og har veldig svake murringer innimellom + litt ømmere bryster. Men dette kan jo like gjerne være pga. medisinene jeg går på. Jeg EIER IKKE TÅLMODIGHET og vil teste nuh :)

 

Bekymrer meg for alt mulig, som at vi ikke har noen på frys og at jeg har hatt en halsinfeksjon den siste uka som gjør at jeg har krampehostet både dag og natt siden før Barcelona. Føler det er umulig for embryoene å overleve i livmoren når alt trekker seg sammen i krampehosting ti ganger i minuttet... men det skal kanskje ikke ha noe å si?

 

Hvordan er formen din, Racine, du som er litt lenger på vei?

Ikke at jeg savner kvalmen, men er en person som alltid bekymret meg så...;))

Jeg har også hatt krampehoste på natta siden slutten av august!!!!!!!!! Hoster til jeg brekker meg så ikke tenk på det;) jeg spurte faktisk legen i Riga om det hadde noe å si og han bare lo;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror bare man bekymrer seg for det meste de første dagene,men etterhvert var jeg mere avslappet å tenkte at det går som det går ;) gleder meg veldig til å følge med på dere ihvertfall :D så håper jeg det fortsatt er liv i magen her ;) måtte ta større dose av progesteron,så jeg skal ta ny blodprøve 17, og da har jeg bedt om å sjekke HCG igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Tok en test akkurat nå og det lyste gravid mot meg!!!!!!!! Kan ikke tro det etter 4 lange år med prøving!!!!!!!! B

DET ER FANTAAAAASTISK!! Åh, så glad jeg ble på dine vegne! Jeg sitter her med øynene fulle av tårer, dette unner jeg deg virkelig.

Dette blir en fantastisk helg :) Gå og kjøp en babybody eller noe - NÅ kan du bare glede deg. YES YES YES

Tusen takk. Har ikke gått opp for meg enda. Fortalte det til foreldre igår;) min mor hoppet, klappet og gråt av glede;))))))) har slappet av i helgen og har fortsatt ingen symtomer!!!!

Hvordan er formen din?

Så koselig, der har vi absolutt en som gleder seg til å bli mormor! Har helgen vært god? At du ikke har symptomer er vel kanskje like greit, nå som du VET at du uansett er gravid? Jeg mener, kvalme og halsbrann kommer jo uansett tidsnok kanskje...

 

Formen min er ok... jeg synes ventetiden er helt ulidelig. Er tre dager etter innsett nå, så det er vel omkring nå at implantasjonen evt. skal skje. Har kjent noen veldig svake stikninger i livmoren og har veldig svake murringer innimellom + litt ømmere bryster. Men dette kan jo like gjerne være pga. medisinene jeg går på. Jeg EIER IKKE TÅLMODIGHET og vil teste nuh :)

 

Bekymrer meg for alt mulig, som at vi ikke har noen på frys og at jeg har hatt en halsinfeksjon den siste uka som gjør at jeg har krampehostet både dag og natt siden før Barcelona. Føler det er umulig for embryoene å overleve i livmoren når alt trekker seg sammen i krampehosting ti ganger i minuttet... men det skal kanskje ikke ha noe å si?

 

Hvordan er formen din, Racine, du som er litt lenger på vei?

Ikke at jeg savner kvalmen, men er en person som alltid bekymret meg så... ;))

Jeg har også hatt krampehoste på natta siden slutten av august!!!!!!!!! Hoster til jeg brekker meg så ikke tenk på det;) jeg spurte faktisk legen i Riga om det hadde noe å si og han bare lo;))))

 

Åh, nå må jeg innrømme at jeg faktisk ble litt lettet.:!! Alt man skal innbille seg av farer og trusler. Jeg har et nokså stort talent for grubling, tror jeg... 

 

Jeg kjenner litt på mensmurringer, hadde litt stikninger i magen lør/søn samt at jeg har luft i magen (niiiice!) og litt hovne brystvorter/ømme bryster. Ingenting som ikke kan være medisinene, men jeg forsøker å være gravid til det motsatte er bevist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å være positiv :D har virkelig trua altså ;) er ikke mange dagene til du kan teste deg nå ;)

 

Nei, det nærmer seg heldigvis dag for dag! Jeg kommer nok til å begynne å teste litt tidlig. Klarer ikke å dy meg. På torsdag reiser til vi Frankrike og jeg kommer til å ta med en test eller to i bagasjen, om kjenner jeg meg selv rett :) Torsdag er det 10 dager siden egguttak så  kanskje jeg tester da eller ila helgen. 

 

Grisespennende dette her altså!

 

En helt annen ting jeg lurer på: Har vi som har hatt donorforsøk andre symptomer enn de som har blitt gravide naturlig eller med "vanlig" ivf? Jeg mener, embryoet vil jo gi signaler til eggstokkene om økt hormonproduksjon for å opprettholde graviditeten. Vi får jo disse hormonene tilført via medikamenter. Jeg lurer på om vår hormontilførsel er mer stabil og gir mindre/færre symptomer enn hva løpske eggstokker gjør?? 

 

Eller produserer en begynnende morkaken litt hormoner allerede fra implantasjonen - tilstrekkelig til at en kjenner det i form av graviditetssymptomer?

 

Jada, dette går jeg rundt og tenker på på jobben i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk ikke tenkt på,så det vet jeg ikke desverre:/ er så spent på UL og håper ukene går fort og at jeg snart får brev i posten:)) hold oss informert da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Alt bra med dere? Lioness hvordan føler du deg? Når tester du?;)

Racine hvordan var/er dine symptomer? Jeg har hatt litt stikkinger under magen, litt vond rygg og ømme bryster, men alt er borte nå idag; (((

Fikk bekreftet positiv test hos legen igår og tok blodprøve som jeg får svar på imorgen. Ny blodprøve igjen imorgen. Bekymringene har tatt helt av igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er nok litt bekymret i starten uansett:) mye av de samme symptomene+oppblåst mage..men du er garantert gravid nå da ;) jeg skal ringe privat gynekolog nå så jeg får tatt tidlig UL,klarer ikke å vente på AHUS:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tidlig UL om 3 uker på riksen. Har søkt om fødeplass på riksen siden vi hadde hjertefeil sist. Har du fått svar på blodprøven Racine? Hva ligger din HCG på? Spent på min imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racine tok du prøve av progesteron første gangen også? Rart at de ikke ba meg gjøre det?! Leste at de hadde økt dosen din, mens jeg har fått beskjed om å fortsette med samme dose!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint med meg, tror jeg. Ganske stressa. Masse mensmurringer i dag og i går, betydelig mer enn dagene før. Litt usikker på om det kan være medisinen? Ellers ikke så mye. Litt ømme bryster innimellom. Jeg tar en test om et par - tre dager kanskje. Klarer ikke vente så lenge som til festdag 15.10!

 

Optimist det ene øyeblikket og skikkelig pessimist det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med symptomer Lioness. Det liker vi;)

Vet akkurat hva du mener med å være optimist det ene øyeblikket og pessimist det andre. Idag har jeg kun vært pessimist;))) skulle ønske jeg bare kunne nyte graviditeten uten så mange dumme tanker;) om det ikke er meg selv så er det helsen til foreldre, er det ikke det så er det hunden. Uff det var mye klaging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...