Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker positivt:))jeg jobber 20%,går med hunden,leser en utrolig bra bok(begynte idag),ser på serier osv:) tia går faktisk veldig fort;) nå er det snart en uke siden egga ble satt inn;) skal ta en test til søndag selv om jeg skal ta blodprøve onsdag da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra:) Har egentlig gjor det samme som deg de siste gangene, men vært 100% sykemeldt i 2 uker. Lurer på om jeg skal jobbe denne gangen eller ta det rolig hjemme. Blir veldig spennende på søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har snike seg litt på her da :P første gangen vi prøver :) tog det rimelig rolig når vi var i Riga,men vi var å shoppe litt og tok pauser innimellom :) jeg jobber i barnehage,så derfor jeg ikke kan jobbe fult..får jo ikke lov til å løfte også jobber jeg på småbarn ;) men jobber 20% på kontor da :) men lettere å slappe av hjemme :) gjør ting som du liker å drive med,og kos deg og ikke stress :) tror det er det viktigste :) hvis det er meningen så fester eggs seg tenker nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var dere i Riga? Vi tenkte å bli der den helgen hvis innsett blir på en fredag. Jeg har kontorjobb så det blir ikke mye løfting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test for moroskyld selv om det er for tidlig:pden var negativ..vært rimelig småkvalm og skikkelig uggen og murringer i magen...mensen har ikke kommet enda ;) er jo ikke lenge til dere reiser nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en uke til testdato? Det er fortsatt håp:) skal du ta ny test igjen?

har hatt en dårlig dag idag. Har en hund som har vært syk en lang stund uten at de finner årsaken. Han ble veldig dårlig ikveld og dyrlegen trodde at kunne være noe med nervesystemet. Kreft eller prolaps i rygg:(((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle teste meg på søndag hvis mensen ikke har kommet :) men uansett skal jeg ta blodprøve onsdag,og den er riktig:) å nei:((((stakar..hva skjer nå da?man blir så forferdelig glad i dyra<3 har en hund og en katt selv:) tenker masse på deg og sender deg en klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nervepirrende, Racine. Hadde jo vært kult med positiv test allerede nå, men det er som Sib 78 sier, fortsatt håp. Ventetiden er lang... men kvalme og murringer er jo gode tegn i alle fall :)

 

Det er evt. første barnet for dere begge, slik jeg forstår det? Ser ut til at dere har en lang historie med flere forsøk etc. bak dere begge to? 

 

Vi har vært prøvere i seks år totalt, men siden vi fikk et barn i 2010 kan vi ikke si at vi egentlig har vært aktive prøvere hele veien. Vi slet i tre år før vi fikk nr. 1 og har prøvd på nr. 2 i tre år. Likevel har vi vært veldig heldige, jeg husker godt hvordan det er å lure på om man skal få bli mamma i det hele tatt. Har vært gravid syv ganger disse årene, men mister. Skal virkelig bli glad for å legge alt dette på hylla permanent dersom vi nå får dette andre barnet vi ønsker oss.

 

Setter dere begge inn to egg? Mannen min er litt skeptisk, han er redd for tvillinger, men jeg synes alt annet høres ganske ufornuftig ut, gitt de følelsesmessige og økonomiske omkostningene. Vil heller ta sjansen på to, med alt det det måtte medføre av evt. tyngre svangerskap og barseltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første våres ja..var på Rikshospitalet for et par år siden fordi jeg ikke har hatt noe mens og fikk vite at jeg ikke produserer egg..og da fikk vi vite at vi burde finne oss donor:)det har vært en lang og spennende reise:) så håper virkelig dette går nå altså:)jeg tar jo medisiner for å få mens..nå bruker jeg jo Crinone,så hvis egga ikke fester seg så vil vel crinonen gjøre så jeg får mens? Har ikke fått det og har hatt murringer frem og tilbake siden søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi har vært og levert hunden for MR og CT som de skal ta imorgen tidlig. De trodde nå at det var noe i hjernen:((( min mor er helt ifra seg (for hunden bodde hos de siste 5 årene):(((((

 

Lioness det stemmer vi har ingen barn enda og har vært prøvere siden 2009. Hunden var liksom vært mitt barn. Måtte avslutte et stangerskap i 5.mnd i 2009 og ikke blitt gravide siden. Jeg har kun en halv livmor derfor er det ikke anbefalt med 2 egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sib 78, så leit med hunden din. Særlig nå som du kanskje kunne trenge litt varme og kjærlighet fra den. Det må være en påkjenning å gå igjennom et forsøk, med din historie. Så utrolig trist at du måtte avslutte svangerskapet i 2009. Vet du noe om hvorfor du ikke er blitt gravid igjen, fått noen svar på undersøkelser etc? 

 

Ønsker meg et til barn av hele mitt hjerte selv, men jeg må innrømme at dere to fortjener det mer enn de fleste, og jeg heier på dere!!

 

Racine, hvordan er magefølelsen i dag? Jeg har hatt tre ivf tidligere (med genanalyse i forkant pga. genproblematikk ift. egg), og den ventetiden er bare helt ulidelig. Og med kroppen full av medisiner kan man liksom ikke helt vite hva som er symptomer og hva som bare er bivirkninger. Håper på dine vegne på gladnyhet etter blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir klaff for deg også Lioness:Dmensen har fortsatt ikke kommet og nesten ikke sovet i natt,vært masse våken..veldig kvalm,stikkinger i magen og vondt i hodet idag:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racine, jeg har vært gravid hele sju ganger og må si at murringer og stikkinger er noe som har vært veldig typiske graviditetssymptomer... og hvis du på toppen av det hele er kvalm synes jeg det høres ut som om det er lov å håpe... 

 

Venter du til blodprøvetaking eller svir du av en test i helgen tror du? Jeg er spent på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Vært og hentet hunden. Kunne ikke finne noe spesielt, men venter fortsatt på blodprøvesvar og en del andre prøver tatt fra væske i hjernen.

 

Lioness, legene har ingen forklaring på hvorfor vi ikke blir gravide med Ivf!!!!!

Racine hvordan gikk det idag, har du testet?

 

Vi har fått datoer for når vi skal reise...mannen må være der på mandag og jeg torsdag. Mannen reiser mandag tidlig og blir til jeg kommer onsdag kveld. Innsett er torsdag og vi blir til fredag kveld. Veldig spent på hvordan det blir, håper jeg får noe å slappe av på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...