Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Tok prøve av progesteron første gang også ja:) har kontakt med de i Riga,og de ville ha opp progesteron nivået mitt..skal ta ny blodprøve 17 okt :) håper jeg kan trappe ned da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mailet klinikken, men ikke fått svar enda;( må kanskje ringe. Har en kjempe dårlig følelse på at jeg ikke er gravid lenger;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer what so ever. Puppene har blitt "vanlige" igjen, ingen murringer og ikke vært opp på do to netter. Du har helt rett med at man ikke merker like mye hver dag, men har vært annerledes de to siste dagene. Skal prøve å ikke tenke så mye på det. Uansett hva som skjer så er det ikke så mye jeggår gjørt noe med uansett;) til legen for blodprøve snart. Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra legen. HCG på 140 og på laben (Ahus) mente jeg ikke var gravid lenger!!!!!! Tatt ny prøve, men pratet med Riga og de synes 140 er veldig bra. Skjønner ingenting jeg nå:(( Jeg tror du venter tvillinger hvis din var på 827;)))))))))))) er så nervøs for at det ikke har gått likevel siden de sa sånn på legesenteret;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart med forskjellige beskjeder da:/ huffameg:( ikke noe godt å gå rundt sånn:( tenker masse på deg og sender over en varm klem <3 er så irritert på legen min,han har ikke sendt inn henvisning til AHUS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe gøy! Er så lei min fastlege og legesenteret. Ingen som kan svare meg på noe;( tålmodighet er ikke min greie i det hele tatt;)) å sitte sånn og vente er helt pytån;( håper på bedre svar imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fastleger er helt på tryne!! Liker ikke min heller :/ men enda godt du får svar imorgen! Ønsker deg masse Lykke til<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg tok første HCG test 11 dager etter innsett ( innsett 26.09 og blodprøve 07.10) altså 4.0 uker på vei. Var din blodprøve også fra samme tid? Blir spennende imorgen. Hvis det ikke er stigning så er løpet kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor jeg tok blodprøve så tidlig... Sikkert fordi det er 14 dager etter uttak.... Det forklarer litt forskjellen mellom min hcg og din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hva? Jeg har testet positivt og er også gravid!! Tok en test i dag, stirret på den i et minutt, og da ingenting skjedde ble jeg litt sur og gikk i dusjen. Håpet at det kanskje kunne være for tidlig, 7 dager etter transfer (10 dager etter befruktning). 


 


Men da jeg etter to minutter kom ut av dusjen igjen var det en rosa strek på testen. Juhuuuu! Litt skummelt fordi det er så tidlig, men ufattelig morsomt om det holder hele veien :) 


 


Jeg har masse murringer, brystene er blitt litt ømmere og - dette kjenner jeg igjen - jeg er plutselig veldig lettrørt over de merkeligste ting. Har vært på gråten flere ganger allerede i dag, haha. 


 


Har sett et lys rosa spor på toalettpapiret i dag også, ble litt bekymret - men håper det bare er pga. progesteronstøtten, at den kanskje sliter litt på slimhinnene?


 


Hvordan er formen deres, jenter? Tenk at vi alle sammen skulle lykkes, det er bare utrolig


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Idag er verdien på 371;)) ser bra ut ifølge legen i Riga;) kan puste litt ut. Ny blodprøve imorgen.

Det var gode nyheter! Det er en sårbar situasjon å være i, forstår godt bekymringene dine. Men så godt at stigningen er akkurat som den skal! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D så moro :D er stup trøtt og fått vann i beina:/ men ellers er formen veldig bra:)) så gøy det k affa for alle tre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiiiipppiiiiiii!!!!!! WOW så utrolig kult. Alle 3 gravide;) Gratulerer så mye Lioness, utrolig kult. Nå ble jeg så glad;)))

Jeg for min del føler meg fortsatt ikke gravid;);)

Håper det går bra for oss alle;) stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei. Idag er verdien på 371;)) ser bra ut ifølge legen i Riga;) kan puste litt ut. Ny blodprøve imorgen.

Det var gode nyheter! Det er en sårbar situasjon å være i, forstår godt bekymringene dine. Men så godt at stigningen er akkurat som den skal!
Jeg pøver å være positiv og ikke tenke så mye på det. Stigningen er bra, men jeg tror verdien fortsatt er lav;( Det er ikke annet å gjøre nå enn å håpe det skal gå bra;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for at det går bra med alle nå ja :) skal ta nye blodprøver om en uke:) i forhold til progesteron også vil jeg sjekke HCG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for at det går bra med alle nå ja :) skal ta nye blodprøver om en uke:) i forhold til progesteron også vil jeg sjekke HCG :)

Det håper jeg også. Kan ikke annet enn å smile...tenk 3 små donorbabyer født i juni;)))))) jeg har selv bursdag i juni;)

 

Snakket med klinikken og det er ikke nødvendig for meg å ta prøve av progesteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte og bestilte selv hos en privat gyn. Han er suuuuper flink, men koster litt!!!! Det var klinikken som ville jeg skulle ta den første ul 24.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...