Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme jeg skal,men han er så populær at han ikke hadde noe ledig før:/ hadde du satt inn 1 eller 2 egg? Hørt mange som har sagt det ikke behøver å være noe farlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg idag var på 811 og det er dag 15 etter innsett;))))) ser bra ut. Ingen blødning heller etter episoden igår. Phuuuu nå kan jeg slappe av i helgen. God helg jenter og håper alt er bra med dere. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) Legen ville jeg skulle ta ny blodprøve neste uke også. Formen min er også bra;) Har hatt menslignende smerter siden igår og litt trøtt. Fikk du time til gyn for ul?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra;) det blir spennende å se om det er en liten ert ( eller 2 i ditt tilfelle) inni magen;) er du fortsatt sykemeldt? Jeg begynner på jobb igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobba fult i over to uker nå jeg ;) veldig deilig:) blei gal de dagene jeg jobba 20 % og fikk ikke være på avdelung med ungene:/ nå jobber jeg å koser meg med barna:)jobber jo i barnehage,så idag har jeg dansa litt ned dem å greier:p veldig spent på om det er en eller to;) mange som tror det er to:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Sib78,

Så bra at blodprøven er fin! Flott stigning!

 

Jeg er i bryllup i utlandet i kveld og det er vanskelig å kose seg. Har småblødd litt i går og i dag. Bare litt, men lurer veldig på hvorfor. Tegn på at noe er galt, eller slitasje fra progesteronet på slimhinnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere

 

Sib78,

Så bra at blodprøven er fin! Flott stigning!

 

Jeg er i bryllup i utlandet i kveld og det er vanskelig å kose seg. Har småblødd litt i går og i dag. Bare litt, men lurer veldig på hvorfor. Tegn på at noe er galt, eller slitasje fra progesteronet på slimhinnene?

Hei

Jeg hadde også litt blod på papiret igår hvis du husker og spurte legen min. Fikk til svar at litt blødning tidlig i svangerskapet trengte ikke å være en dårlig ting. Snakket med ei venninne idag som er 20 uker på vei og hun sa hun også hadde blødd litt i uke 4/5. Jeg tenker at det er festeblødning. Så lenge du ikke har full mensen blødning kan du bare slappe av;)

Utenom at mensen har uteblitt og HCG øker kjenner jeg meg helt vanlig nå og ikke gravid;) jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra med oss alle tre. Kos deg i bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nytt hotell i Nice i kveld, med trådløst nett så da er jeg plutselig litt mer online.

 

Har vært ganske trøtt de siste par kveldene, men vet jo ikke hva som er medisinene og hva som evt. er graviditetshormoner som kommer i tillegg... blør ikke mer for øyeblikket.

 

Gikk på progesteron i mitt vellykkede svangerskap også (det var før vi visste årsaken til alle abortene), og mener å huske at jeg småblødde litt av og til da også. Holder en knapp på at de kan være irriterte slimhinner - evt. festeblødning, som dere foreslår. Men skulle ikke en festeblødning komme når embryoet fester seg? Det må jo ha skjedd noen dager i forveien av blødningen ettersom jeg allerede da hadde en positiv test.

 

Litt småkvalme og trøtthet er godt nytt :) Jeg hååååper å slippe unna for mye kvalme, var veldig heldig med sønnen min, var omtrent ikke kvalm i det hele tatt. Men alle svangerskap er vel forskjellige, så who knows...

 

Jeg skal få tatt blodprøver til uka, tirsdag håper jeg - har skrevet til gyn. min og bedt om en rekvisisjon slik at jeg kan få tatt et par og sjekket stigningen. Så har jeg time til ultralyd 12. november, da er jeg i så fall litt over 8 uker på vei om alt går bra. Spennende tider...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Hvordan går det med dere idag? Har vært på jobb og er super sliten;( orker ikke så mye idag, har kjempe hodepine og har bare lyst å ta 2 paracet og legge meg. Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin, endelig hjemme hos lillegutten min etter mange dager hjemmefra- deilig! Føler meg litt gravid om dagen, puppene er ømme og har mye murringer og stikk i livmorområdet. Overhodet ikke kvalm så langt. Men litt mer trøtt. Alt dette kan jo ha med medisinene å gjøre da, og ikke nødvendigvis bare graviditet i seg selv.

 

Sib78; høres ut som typiske plager for gravide i første trimester! Må skalere ned aktiviteten litt hvis det blir for mye :)

 

Jeg klarer ikke helt å fatte at det skal kunne blir baby ut av det her. Tenker hele tiden at jeg bare er litt gravid, kanskje gravid osv. At det ikke skulle være mulig å få det til på første donorforsøke og ha sånn flaks! At det sikkert "går over" igjen :( 

 

Gynekologen min har lovet å skrive ut rekvisisjoner, så får jeg tatt blodprøver i morgen og torsdag. VELDIG spent på å se hva de forteller oss om hcg-stigning. Har tatt tre tester som har blitt gradvis sterkere, på tor., lør. og  i dag, man.  Eller, egentlig var den fra lørdag og den i dag nokså like i styrke. håper ikke det er noen fare med det. Er altså 4+0 i dag og i morgen er offisiell testedag - det blir med blodprøve det da.  Termin ca. 26. juni da, dersom alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racine, jordmor blir spennende  - så flott å få time allerede! Mange steder får man jo ikke slippet til før i uke 20-22. 

 

Jeg har tatt blodprøve i dag, skal ringe etter 15 for å få svar... nervepirrende. Men enda mer nervepirrende å skulle ta den neste på torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...