Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Håper alt er bra med dere begge? <3 godt det går bra med oss alle tre:)) hvordan er det med tvillingene Lioness?:) når skulle du på UL igjen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei racine, jeg aner ikke hvordan tvillingene har det.. :) Sist ultralyd var 6+2, er 7+3  idag og har neste ultralyd på tirsdag 8+1... spent på å se om den minste finnes der lenger, eller om den er gått opp i røyk..! 

 

Mine normalt nokså små pupper føles nå som noe Dolly Parton kunne være litt halvstolt av, så hormoner er et i alle fall i sving i kroppen. Og fremdeles helt skremmende sulten. Og litt småkvalm innimellom, men ikke så ille at jeg har kastet opp. Så jeg hååper at i alle fall en av de to små lever i beste velgående... :) Håper, håper, håper - tar ingenting for gitt før barnet eller barna er født tror jeg.

Endret av lioness*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at du skal på beste så fort:-) jeg er 9+6 idag,og skal på neste 25 nov:)altfor lenge til:/ skal se alt er bra ned gulla dine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at du skal på beste så fort:-) jeg er 9+6 idag,og skal på neste 25 nov:)altfor lenge til:/ skal se alt er bra ned gulla dine <3

hva slags oppfølging får man egentlig i et tvillingsvangerskap? jeg har ikke satt meg inn i noe enda, avventer liksom og ser om det faktisk er to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Må innrømme at jeg er litt redd for evt. komplikasjoner som følge av at det kan bli to. Men heldigvis går det jo oftest veldig bra. 

 

Formen ok dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant,men stortsett går det veldig fint:) håper alt er bra med gulla her også <3 blitt forkjløs,men ellers er formen grei:) merker det jobber i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ultralyd i morgen - spent og nervøs. Kvalmen har vært fraværende i det siste, det var nesten bedre å være litt kvalm. Har tatt det veldig rolig, så håper det bare skyldes at jeg har sovet nok og stresset minimalt. 8+0 i dag.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Tvillinger i magen fremdeles! Jeg klarer ikke helt å fatte det. 13 og 17 mm store, så det er litt forskjel på dem. Håper de utvikler seg som de skal de nærmeste ukene. Gyn. var veldig positiv så vi håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Hvordan har dere det?

Så utrolig gøy å høre at tvillingene har det bra Lioness;)))

Jeg har vært litt uvell den siste tiden med kvalme og fortsatt spotting. Ligger for det meste og gjør ingenting. Er sykemeldt fortsatt og kjeder livet av meg hjemme;) mye vondt i ryggen også fordi jeg ligger så mye;)

Humøret er dessverre ikke på topp heller siden jeg fortsatt spotter. Noen dager mye, andre dager lite eller ingenting. Sånn går no dagan;)))

Hvordan er formen deres? Plaget av kvalme? Jeg er dårlig nesten hele dagen og har ikke matlyst i det hele tatt.

 

Klinikken vil ha ny ultralyd i uke 47-48 og jeg har 13 ukers kontroll på sykehuset i begynnelsen av des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg igjen:) kjedelig å høre at formen din er dårlig:/ men kommer noe godt ut av det<3 selv om det er kjedelig er det viktig for kroppen din å ta det med ro:) formen her er egentlig veldi. Grei,var hjemme og var pottetett igår,men det har jo ikke noe med graviditeten å gjøre;) litt små kvalm på morgen her bare:) jobber fult om dagen:) spennende med ultralyd snart da:D jeg skal til legen 21,UL 25 og fikk plutselig brev ifra AHUS og skal ditt 27:)er så spent på om det er bra med begge to<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Formen her er ok... Jeg har ikke vært veldig plaget av kvalme, men det kommer litt noen dager. I dag har jeg vært en del kvalm feks - det kommer stort sett de dagene jeg er så sulten at all mat i verden ikke kunne mette magen min. Jeg føler meg i en slags permanent tilstand av sult - veldig merkelig. Heldigvis er matlysten nokså grei, mat hjelper på kvalme og uvelhet for meg. Dessverre legger jeg vel på meg massse også :/ Er også ganske energiløs og trøtt. Har jobbet noen dager forrige uke, mest av dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler meg dårlig "nok" til å være sykemeldt. Men i dag sovna jeg kl. 10 på sofaen og våkna ikke før 13.30, så kroppen er litt i ulage ja. Og det var etter å ha sovet fra midnatt til halv åtte i senga.

 

Egentlig er det jo et pluss å være kvalm da, betyr jo at hormonene herjer :) Sib78, er du i uke 10 nå? Er ikke du ca. en uke eller litt lenger enn det mer enn jeg? Er selv 9+0 i dag. 

 

Racine, det nærmer seg ul for deg igjen :) Blir gøy å se de to små trollene der inne! 

 

Jeg håper dere har det bra begge to (alle fem!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å være sliten;-)jeg har mere energi nå og erlite trøtt:)men nærmer meg 12 uker:-D1 uke til Ultralyd:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til ultralyd, hurra! Nå er det også bare noen uker til du kan se kjønnet deres også, hva tror du det blir Racine? Jeg må si at jeg ikke har noen magefølelse på det der denne gangen. Sist ble jeg helt overbevist om at det var en gutt, i god tid før ordinær ul. Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte bare på guttenavn og følte litt sånn: "visste det!" da ul viste gutt. Blir spennende å se om det kommer ei jente inn i familien, eller om det kanskje blir to gutter til?

 

Jeg ble henvist til Riksen for en ul om noen uker, før den ordinære, for å se hvordan det går med den minste tvillingen. Men så ringte de nettopp derfra og forklarte at de ikke har kapasitet til å ta meg imot før ord. ul i begynnelsen av februar. Forstår jo det egentlig. Men lurer på hva jeg skal gjøre da, gå privat eller vente... Det blir litt trist å komme på ord. ul og tro at det er friske og raske tvillinger, for så å oppdage at den ene har gitt tapt for flere uker siden? Får kontakte gyn. henviste meg og høre om ikke hun kan ta meg i mot en gang til før jul. Heldigvis får jeg innvilget fødeplass på Riksen, som jeg søkte om da :) Fornøyd med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg gjkort det privat:) så mamma hjerte får ro<3Er jo lenge å vente til feb;) tror det er en av hver,men vet ikke ;) jeg skal på AHUS neste onsdag,og veldig spent:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Alt bra med dere? Jeg holder meg unna forumet fordi jeg fortsatt er kvalm og ikke i form;((( blitt litt bedre, men ikke helt bra. Fortsatt hjemme og spottingen har heldigvis (bank i bordet) blitt mye mindre;))

Var på ultralyd idag og så en liten sak på 3,5 cm tilsvarende 10+4( jeg er 10+3) og alt var bra;))))

Er kjempe glad, men klarer ikke helt å slappe av før etter ordinær ultralyd (der de fant hjertefeil sist) i januar.

Racine ikke lenge til din ultralyd nå;)) er du da 12 uker??

Lioness du er en uke etter meg;)) og vi er på riksen begge to;)

Blir veldig spennende dette. Gleder meg til å høre om ultralyd-timene deres;))

Jeg har en følelse av at det blir gutt igjen med meg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så deilig å se den lille kroppen på skjermen! 3,5 cm du, det begynner å bli litt også det. Ikke målt i millimeter lenger. Hehe. Kjempeflott at størrelsen tilsvarer lengden på svangerskapet helt perfekt, da er jo alt flott og fint med den lille. Skjønner at du er bekymret for hva som kan dukke opp på OUL, men har dere noen økt risiko mtp. arv for at hjertefeilen skal oppstå igjen, eller var det bare ren uflaks at babyen deres ble rammet av det? Uansett tøft, forstår det. Man har jo med seg erfaringene sine.

 

Jeg er akkurat en uke bak, ja - det kan jo bli fødsel på Riksen nokså tett på hverandre for oss da. Junibarn! Håper jeg... tør liksom heller ikke helt slippe løs jubelen enda. Venter veldig på 12 ukers-"grensen".

 

Jeg har ikke noen ultralydtime planlagt nå. Riksen avviste henvisningen fra gynekologen, fastlegen min ble irritert (hun er en super lege), og har sendt en ny henvisning. Så får vi se, om de ikke tar meg imot sender hun meg til Bærum sykehus - i verste fall går vi til den private gynekologen jeg har vært hos et par ganger. Skulle ønske hun var offentlig, fantastisk snill og proff dame. 

 

Nå jobber jeg 50%, er nokså sliten og en del kvalm/uvel (bare spydd en gang da, brekker meg en del). Veldig deilig å kunne ta det litt rolig. 

 

Blir spennende å se i januar om det er en gutt du bærer på Sib! Og hva de to tvillingparene består av også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at alt var bra på ultralyd<3 formen her er heldigvis gganske grei,bare hatt litt vondt i hodet:) var hos legen igår,og jeg har vist urinveisinfeksjon:\men er ikke noe farlig:) også fikk jeg høre verdens vakreste hjertelyd<3 det var helt fantastisk<3hørte en,men det er veldig vanskelig å finne to selv om det er tvillinger,så er ikke noe galt for det:) jeg er 12 uker idag<3 Og bare 3 dager til ultralyd:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...