Gå til innhold

Andre som venter på å starte prøving?


Wiiga

Anbefalte innlegg

Nei, dette gikk ikke så bra, nå har vi dessverre(?) bestemt oss for å gå fra hverandre. Han har plutselig bestemt seg for at han ikke vil ha barn likevel, og det er helt uaktuelt for meg å leve et helt liv uten å få en til. Jeg er så lei meg, og så bitter - for han har nå kastet bort så mye tid av livet mitt. Og nå vet jeg ikke helt hva som skjer. Hvor lenge må jeg vente før jeg får bli mor igjen?

 

Uff, dette var ikke noe koselig lesing :( 

 

Synes ikke at den ene partneren skal nekte den andre å få barn, samtidig er det heller ingen rett å presse på et nytt barn på den andre heller :( Vanskelig :(

 

Du får nok et barn til og det trenger ikke å gå så lang tid :) 

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå ble det fort litt spennende het :P

 

Ser ut til at vi snart blir prøvere da :D

 

Bare spent om det blir nå eller om en mnd. :P

 

Ble litt nervøs, men veldig glad, for jeg klarer ikke å sove :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Endelig sier jeg bare :P 

 

Heldigvis roet meg nå, men klarer jo ikke la være å smile :P Utrolig hvor fort slikt kan skje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det å prøve så fort jeg får stabil inntekt.

Håper mai, men tror det er litt naivt. August hadde Vært kjekt mtp sommer barn. Er så baby sjuk at jeg blir gal. Minsten er snart 3 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble det fort litt spennende het :P

Ser ut til at vi snart blir prøvere da :D

Bare spent om det blir nå eller om en mnd. :P

Ble litt nervøs, men veldig glad, for jeg klarer ikke å sove :P

 

Gratulerer til deg tullerusk, så spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei, nå ble det fort litt spennende het :P

Ser ut til at vi snart blir prøvere da :D

Bare spent om det blir nå eller om en mnd. :P

Ble litt nervøs, men veldig glad, for jeg klarer ikke å sove :P

 

Gratulerer til deg tullerusk, så spennende! :D

 

 

Takk :D Venter nå spent :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her blir det å prøve så fort jeg får stabil inntekt.

Håper mai, men tror det er litt naivt. August hadde Vært kjekt mtp sommer barn. Er så baby sjuk at jeg blir gal. Minsten er snart 3 år!

Disse barna er herlige og de vokser jo så fort, hihi <3 Selv om det kanskje virker lenge til tror jeg at både mai og august kommer fort om man prøver å tenke litt på andre ting enn bare prøvingen ;) Lykke til med jobbsøkingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei, nå ble det fort litt spennende het :P

Ser ut til at vi snart blir prøvere da :D

Bare spent om det blir nå eller om en mnd. :P

Ble litt nervøs, men veldig glad, for jeg klarer ikke å sove :P

 

Gratulerer til deg tullerusk, så spennende! :D

 

Takk :D Venter nå spent :D

Ser den, krysser fingrene for deg jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har jeg endelig fått ja til å begynne prøvingen. Hurra :duskedame:  Vi skal begynne i april tenkte vi. Er det flere som har skal begynne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det å prøve så fort jeg får stabil inntekt.

Håper mai, men tror det er litt naivt. August hadde Vært kjekt mtp sommer barn. Er så baby sjuk at jeg blir gal. Minsten er snart 3 år!

 

Kjenner følelsen :) Min minste har fylt 3 år :) Tiden går så for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har jeg endelig fått ja til å begynne prøvingen. Hurra :duskedame:  Vi skal begynne i april tenkte vi. Er det flere som har skal begynne da?

 

Så bra :D Tiden går fort den nå :) 

 

Håper vi starter nå eller neste mnd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loppen: vi skal også starte i april, evt mai. Og endelig nærmer det seg etter venting i over to år 😄

 

søstera mi ligger å føder akkurat nå faktisk + at min andre søster skal ha barn i juni, så håper på at det klaffer fort for min del så aldersforskjellen ikke blir så langt unna de 😊

 

Bare et par mnd igjen nå! Gleder meg så fælt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt Wiiga :) Jeg har ventet et par år på å få klarsignal så dette gleder jeg meg til. Jeg har ingen søsken som har barn(har bare yngre brødre også forsåvidt:P) men min svigerinne skal ha nå til høsten så det hadde vært gøy om det ikke blir så stor aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppen: vi skal også starte i april, evt mai. Og endelig nærmer det seg etter venting i over to år

 

søstera mi ligger å føder akkurat nå faktisk + at min andre søster skal ha barn i juni, så håper på at det klaffer fort for min del så aldersforskjellen ikke blir så langt unna de

 

Bare et par mnd igjen nå! Gleder meg så fælt

 

Så spennende da :D Og gratulerer som nybakt tante (håper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja jeg og har tenkt og lurt på hvor lang tid dette kan ta, og vi har ikke begynte enda en gang :P Vi får krysse fingrene for at det ikke tar så lang tid. Hvor lang tid tok det med dine andre barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 var en surprise :D:P

Nr 2 trodde jeg vi ikke rakk EL, så surprise der også, men 1 pp da ;)

Nr 3 brukte vi 3 pp :) 

 

Så har vært heldig så langt :) Og veldig spennende denne gangen :) Skal ha EL til helga, men mistenker jeg enten hadde på søndag, eller så får jeg nå. Vondt i magen nå. Eller så tar jeg feil og EL kommer som "normalt" til helgen :P 

 

Har du barn fra før eller? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj! Ja da har dere vært heldige :) Får se om det klaffer like tidlig denne gangen da :)

 

Verken jeg eller kjæresten min har barn fra før så alt blir nytt og spennende. Jeg vet det ikke er noen garanti, men syklusen min er i det minste stabil. Så forhåpentligvis blir ikke prøvingen så aaaalt for lang :P 

 

Det er ikke alltid like lett med EL. Så lenge man har det så får man håpe det klaffer. Du kjenner vel kroppen din godt, men den kan spille oss noen puss av og til også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tante i natt, vært å hilst på i dag, og fikk selvfølgelig enda mer lyst på en liten en selv!:)

 

Får tro det ikke tar så lang tid, med noen av oss ;) Tenker at det ikke gjør noe om det ikke går de første mndene, men kjenner jeg meg selv blir jeg sikkert utålmodig med en gang, dessverre!😝

 

Er det dere første barn, Loppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...