Gå til innhold

Andre som venter på å starte prøving?


Wiiga

Anbefalte innlegg

Aha. Her er det plutselig blitt jeg som holder igjen litt. :P Jeg har fått vite at mitt vikariat er forlenget 3 mnd, dette var etter at jeg fikk vite at de ikke hadde fått resurser til å ansett meg. Så jeg håper at jeg får fast kontrakt da til mai. Når jeg spurte sambo om hva han tenkte om barn da jeg hadde fått vite at jobben ikke hadde fått resurser, sa han at vi kan jo starte nå. :fnise: Men jeg føler det er liksom greit for han, han har jo fast jobb - det har ikke jeg. :sad: Selv om jeg føler jeg kan få en kontrakt der selv etter at jeg blir gravid, men jeg er så usikker når det gjelder jobb. :forvirret: 

 

Lykke til Kiiwii. :)

 

Den følelsen kjenner jeg Wiiga, ene bestevenninna mi er gravid, det var ikke planlagt, hun å kjæresten hadde vært sammen i 5 mnd når de fant det ut. Men de hadde kjent hverandre i 2 år før det da. :) Du får heller tenke på at du får kose deg med magen etter du har vært på tur. :) Men hvorfor vente med prøvingen til etter USA tur?

 

Det er litt kjip da Tullerusk, da krysser vi fingra for at du får medhold snart. :) Du kan jo bare si at du ikke vil drikke, det skal jo aksepteres at noen ikke vil drikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo veldig greit med fast arbeid før en graviditet. Kjenner til det ;)

 

Men om du blir gravid nå og får forlenget frem mot termin/permisjon så er du jo sikret penger i permisjonstiden. Verre blir det kanskje om du står uten jobb og ikke får komme tilbake etter permisjonen. 

 

Håper det ordner seg med arbeid for deg :)

 

Hadde ikke tenkt å drikke på bursdagsselskapet, er ikke spesielt glad i øl eller vin. Rusbrus (fjortissbrus) har jeg vokst fra :P men skal nå kose meg i selskapet :) 

 

Her har jeg EL nå og ikke kommet noen vei. CA 1 år siden jeg kjente babysuget komme og brukt over 6 mnd på å overtale samboer. :/ Blir vi prøvere, blir vi med en gang. Ikke sette dato eller noe slikt :P

 

Er like håpefull hver mnd, men blir like knust hver mnd :/ :P Lov å håpe, enda jeg vet at det ikke skjer :/ 

Endret av Tullerusk♥m/3♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på å starte. Mannebeinet er ikke klar enda! Og jeg er sååååå utolmodig. Vil så gjerne ha en liten en <3 

 

Føler med deg :P:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å tester etter EL, selvom vi ikke er prøvere. Bare for moroskyld og et lite håp. Pluss bare for å ha kontroll :) (går ikke på noen prev. bruker kondom her i gården. For noe skit :P

 

Har kjøpt Ebay EL tester og noen fra billig tester. For å si det slik, holder meg til billig testene.

 

Bare samboer var klar/villig :P 

7s15.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo forsovidt bare min jobb situasjon vi venter på nå... Jeg veit jeg har jobb frem til permisjon, men det er etter permisjon jeg er redd for å stå uten den jobben jeg har nå. Jeg trives bare SÅ godt. :)

 

Du får eventuelt lage deg noen drammer, kan jo lage dem svake, eller bare lage deg alkoholfrie drinker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk B.: skjønner at du blir usikker og sånn med tanke på jobben, man vet jo liksom aldri. Tror det er viktig å ha noe å komme tilbake til etter permisjon også :)

 

Skulle jeg ha så uflaks i bli skikkelig dårlig når jeg blir gravid er det jo kjedelig å være i USA, evt måtte avlyse turen. Selvom det hadde vært verdt det, selvfølgelig!:) men den egentlige grunnen er at vi i april skal ta ny takst på huset, låne på og starte med siste oppussing, pluss bygge på stua og to soverom. Dette kommer til å ta litt tid og å få en baby midt oppi det, tror jeg er vanskelig. Mye bråk og alt kommer til å ta lenger tid. Derfor starter vi med prøving i april etter vi har fått lån og kommet igang med oppussing. Da er vi ferdig med det meste/værste til babyen kommer <3 vi vil få et mye finere, tryggere og godt hjem til babyen :) og det vil bli lettere å være en familie <3

 

USA turen bestile vi etter vi bestemte oss for å starte prøvinga i april. Det skal bli vår siste ferie som to og en skikkelig ferie før oppussing og familielivet :) Tror alle som venter (som ikke har barn fra før) burde dra på en sånn tur :) Bare være to og tenke på seg selv og hverandre en siste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 & forloveden er 25, han er ikke så gira på å få barn enda, men siden allt er i orden her hjemme ble vi enige. han har fulljobb, vi leier stor fin helt ny leilighet rett uten for sentrum & allt vi trenger rett i nærheten & alle 3 hundene er stuerene (det var en del av avtalen) så da sa han at vi kunne jo slutte å ikke prøve & bare se hva som skjer :D han vet hvor viktig det er med egne barn for meg, siden jeg er adoptert & alltid har ønsket å bli ung mor. så da har man sluttet med ppiller & planlegger bryllup til neste sommer samtidlig :D 

 

MEN som en "liten" stormsky på lykken fikk jeg vite av lege at jeg kunne oppleve problemer med å bli gravid naturlig... så da er man veldig spendt på hvordan dette går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiga. Da skønner jeg, tenkte rett og slett ikke på problemene. xD Så bra å pusse opp før, for man får jo låne mindre når man har barn har jeg hørt. :) Det blir sikkert kjempekos på tur, missunder dere litt kjenner jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Må innrømme at jeg maser litt på kjæresten selv om han allerede har gått med på i sommer istedet for desember 2014 :P Så nå har jeg fått ett kanskje på å begynne prøvingen i mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Oi ! Etter jeg skrev i sted så har vi sittet å snakket enda mere og det finnes kanskje muligheter for baby enda tidligere enn mai :D Vi ble enige om at hvis han får fast ansettelse i januar så kan vi diskutere det nærmere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet i et års tid nå på at samboeren skulle la meg vite om han ville ha barn med meg eller ikke... Han satte en dato for når jeg skulle få vite det. Han er en god del yngre enn meg, og jeg begynner å bli stresset pga min alder... Nå har jeg fått vite at han vil, men at han absolutt ikke vil at barnet skal fødes seint på året, så nå må jeg fortsette å vente til i april før vi kan begynne prøvinga... Så nå føler jeg at tiden min sakte renner ut og at vi kanskje ikke kan få barn i det hele tatt, mens han ønsker å time fødselen til årstid som han synes er optimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg har ventet i et års tid nå på at samboeren skulle la meg vite om han ville ha barn med meg eller ikke... Han satte en dato for når jeg skulle få vite det. Han er en god del yngre enn meg, og jeg begynner å bli stresset pga min alder... Nå har jeg fått vite at han vil, men at han absolutt ikke vil at barnet skal fødes seint på året, så nå må jeg fortsette å vente til i april før vi kan begynne prøvinga... Så nå føler jeg at tiden min sakte renner ut og at vi kanskje ikke kan få barn i det hele tatt, mens han ønsker å time fødselen til årstid som han synes er optimal.

 

Hva synes han er seint på året da ? Jeg ble gravid i desember for noen år siden, og da ble termin september, det er jo egentlig en veldig fin måned å få på feks ?

 

Kan du bruke argumenter som at det ikke er kjekt å gå gravid om vinteren pga redsel for å falle osv?

 

Håper for din skyld at han løsner litt på kravet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Vi snakker nå om å muligens starte prøvingen i februar, i går kveld var han veldig positiv til tanken :) Jeg føler meg så veldig lykkelig og håper virkelig det blir februar ! Han skal tenke på det til mellomjulen, så får vite da om det blir februar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest gjennom heeeeele tråden, godt å vite at det er flere der ute som venter!

Her skal siste pille tas 1 mai, etter det er det fritt fram og da håper vi på 2015 baby :)

Årsmessig blir det 5 og 7 år mellom 2015 baby og barna vi har fra før, håper det ikke blir mer enn det :)

 

Her er "alle" rundt meg gravide eller har fått liten baby, så begynner å bli litt tussete! Meeeen nå er det ikk lenge igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da er det avgjort, etter mye snakking og mye velvilje fra kjæresten, så har vi landet på februar 2014 :D Siden jeg likevel har perioden min nå, så slutter jeg på pillen så jeg vet at alt er som det skal til vi begynner å prøve i februar :D

 

Håper dere også får ønskene deres oppfylt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å funerer på om jeg skal sette i den siste ringen når perioden min er ferdig på lørdag, eller om jeg skal bruke den å så slutter. =/ vi har ikke satt noe start mnd, men bare litt sånn etter at jeg har fått meg jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å sutre så j****g. 

Mine følelser skal visst ikke høres og jeg er visst riv ruskende gal :( 

 

Sutre litt ja :P

 

God jul og godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg glemte å sette inn ringen igjen i helgen, har vi nå startet på vår første pp. :) Jeg håper spira sitter til våren ved tanke på jobb, eller med en gang ved tanke på fødsels mnd.

Masse blanende følelser. rolleyes.gif happy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, skal igang med prøving på nr 2 i februar, ønsker oss en vinterbaby, har en juni12 fra før :) andre som tenker på prøving i.l.a vinteren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått fremskyndet prøvingen min!! Jeg ble gravid med kobberspiral for litt over en måned siden, og vi ble veldig glade begge to. Mistet bare tre dager etter jeg tok testen, og etter det har vi snakket mye om det. Planen var egentlig å ta ut spiralen på sensommeren 2014, men i morgen skal jeg ringe legekontoret for å få time til å ta den ut så fort som mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

hei, skal igang med prøving på nr 2 i februar, ønsker oss en vinterbaby, har en juni12 fra før :) andre som tenker på prøving i.l.a vinteren? :)

Så herlig :) Vi begynner prøvingen 20 januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er året her for de av oss som snart skal begynne prøvingen. Håper tiden går fort for dere som starter i midten av året :) 

 

Her er mitt nyttårsønske å få en liten/bli gravid løpet av 2014. Med EL nå så ser det dårlig ut for september baby :/  Men lov å håpe :) Håper hver mnd men blir knust hver gang. :( 

 

Men ønsker dere alt godt og det beste for det nye året :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gitt mannen en frist til mandag for å gi meg et klart svar ang når vi kan begynne prøvingen:)). Er smånervøs, er redd han ikke er så klar som meg. Men jeg krysser alt som krysses kan for at vi kan snart begynne prøvingen :). Noen som er i gang allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gitt mannen en frist til mandag for å gi meg et klart svar ang når vi kan begynne prøvingen:)). Er smånervøs, er redd han ikke er så klar som meg. Men jeg krysser alt som krysses kan for at vi kan snart begynne prøvingen :). Noen som er i gang allerede??

 

Krysser fingrene for at du får et positivt svar. :D

 

Her må jeg nok smøre meg med tålmodighet og vente :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...