Gå til innhold

Andre som venter på å starte prøving?


Wiiga

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det er flere her som venter på å starte med prøvinga?

Hvorfor venter dere? Mannen ikke klar?

 

Noen som vil skravle litt? Kjekt å ha noen å prate med mens man venter :)

 

Selv skal vi starte en gang neste år, forhåpentligvis i mai/juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter bare fordi jeg ikke har jobb :( 

Når det er i boks, så blir det full fart her ;) Hvorfor venter dere da? Har du barn fra før?



Anonymous poster hash: 120b1...778
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, er ikke bare bare å få seg jobb alltid heller!:( Har du barn fra før da?:)

 

Har ikke barn fra før nei. Kjæresten er ikke helt klar. Vi kjøpte hus for to år siden og det er gammelt og må pusses opp i alle rom. Har tatt kjøkken, 1 soverom og gang. Neste år skal vi låne på huset og bygge på, pusse opp bad og stue. Da sier kjæresten vi kan starte, endelig :D Jeg har vært klar i to år, men godt å ha litt mer på plass først. Ikke like lett å pusse opp samtidig som man har en liten en :)

 

Må si vi bare er 22 år begge to, så selvom jeg har mast og stressa, så er vi jo unge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter at mannen skal bli klar... Hadde en SA i juli og graviditeten var ikke planlagt. Nå er jeg veldig skuffet og tenker masse på at jeg kunne vært gravid å tenker masse på at jeg vil ha en til, men mannen vil ikke ha flere:((((....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, har startet/ venter. Jeg har sluttet på pillen og sagt at samboeren må kjøpe kondomer hvis han enda vil vente litt til, men han har ikke kjøpt noen.  :)  Så skjer det så skjer det. 

Er 23 jeg da. :P

Men veldig kjekt og ha noen og prate med ja! 

Endret av Heer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har du fra før da Netti82? Er fæl følelse å ha lyst på noe så mye, og ikke få det.

 

Får tro det kanskje blir noe på deg da Heer! Gjør han ikke noe med det, så vil han jo sikkert ;) tenkt på å gjøre det samme sjøl noen ganger, men vet hvor godt kjæresten ville vente, så han hadde kjøpt kondomer, så var like greit å vente her. Men tiden går fort da. Selvom det føles ut som tiden står stille noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange har du fra før da Netti82? Er fæl følelse å ha lyst på noe så mye, og ikke få det.

 

Får tro det kanskje blir noe på deg da Heer! Gjør han ikke noe med det, så vil han jo sikkert ;) tenkt på å gjøre det samme sjøl noen ganger, men vet hvor godt kjæresten ville vente, så han hadde kjøpt kondomer, så var like greit å vente her. Men tiden går fort da. Selvom det føles ut som tiden står stille noen dager.

Ja, tiden går plutselig veldig sakte, jo mere en tenker på det, jo saktere går tiden. :P 

Alt er på stell her, begge i 100% jobb, ny leilighet osv. 

Jeg hadde selv en "ung" mor, så noe jeg har veldig lyst til å bli selv :) *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant ;)

Ja, jeg ser ikke på det å være ung som et problem, men er selvfølgelig viktig å ha tak over huet og jobb :) det har jo vi også, men kjæresten vil ha det litt mer i orden når vi skal ha barn, og det skjønner jeg jo. Men hadde gått bra om vi hadde fått barn før da, alt ville bare tatt litt ekstra tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vi er i gang nå,  ;) har ventet 2 år, fordi jeg hadde ikke jobb,men tiden går føler jeg; er 32 år, mannen 37 år. Jeg har ikke fått meg en ordentlig jobb (fast) men det ordne seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 fra før:). En på 5 og en på snart 8:). Og har alltid sagt at jeg ønsker meg en til, å når jeg ble gravid uten at d var planlagt ble jeg helt i hundre:). Me så gikk det ikke lenger enn til uke 8.. Men får være snill så kanskje julenissen er snill i år:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter på å starte på igjen! Vi ble gravide uplanlagt første gang(gikk på prevansjon). Og denne gangen skal vi vente slik at samboer får tatt fagbrevet sitt og jeg får jobbet litt før permisjon igjen. Vi er 23/24 så til vinteren starter vi å prøve :D Gleder meg :D Er så babysyk allerede og jenta vår er kun 9 mnd :P Håper det klaffer for oss alle på første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går alt for fort, dessverre! Men jeg tenker at det oftest ordner seg for de fleste!:)

 

Ja, 8 uker på vei, da begynner man jo faktisk å kanskje roe seg og glede seg, så skjønner at det er trist å miste :( Men plutselig kan jo mannen endre mening da, får satse på det!:)

 

Heldig dere som skal begynne å prøve nå snart, håper dere treffer på første forsøk ;) Så får jeg vente 9 mnd (tidligst) på å prøve! Men tiden går sikkert fort, håper jeg iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter på å starte på igjen! Vi ble gravide uplanlagt første gang(gikk på prevansjon). Og denne gangen skal vi vente slik at samboer får tatt fagbrevet sitt og jeg får jobbet litt før permisjon igjen. Vi er 23/24 så til vinteren starter vi å prøve :D Gleder meg :D Er så babysyk allerede og jenta vår er kun 9 mnd :P Håper det klaffer for oss alle på første forsøk :)

Masse lykke til ti dere alle som prøver og ti meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt oss for å begynne prøvinga i september! Er veldig spent! Har en sønn på 13 mnd som satt på 1 pp! Orker ikke begynne med prøvinga denne måneden fordi det er så stress med barnehagestart og starte med jobbinga igjen etter permisjonstiden. Vil være litt mer avslapping når vi skal kose oss med babylaginga selv om jeg er veldig babysyk! <3 Er veldig spent på hvor mange pp vi trenger! Lykke til alle som planlegger å bli gravide for tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg venter, og jeg prøver å vente tålmodig, men går svært dårlig :P

Og håper vi kan starte prøving egentlig fort som mulig. :) Foreløpig vil ikke samboer. Han er ikke klar :/ :( Så derfor sniker jeg litt i kulissene her. Kommer nok ikke noe baby på oss på en stund (snakker ca 2 år), men vet jo ikke når han forandrer mening heller. Jeg bare håper på at det blir en liten skatt til i flokken vår :) 

 

Vi har da 3 barn fra før så i grunn ikke noe hastverk, men sånn innerst inne drømmer jeg om et vår/sommer barn (ala mai, juni, juli) ;) ellers er er det det samme når tid. Bare det at mine er født på høst og vinter ;):) Derfor vår/sommer. Ja da ja da. :):P

 

Og er eeeeekstrem babysyk. :P Og det vet ei venninne alt om ;):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fælt å være så babysyk!:-P To år er liksom lenge nå, men når jeg ser tilbake, synes jeg to år har gått fort. Der og da føltes det ut som en evighet til. Kjæresten endra også mening med tida da. For to år siden sa han "kanskje om 3-5 år". Nå har det gått ca to og vi skal starte prøving til våren/sommeren igjen, så er fornøyd med det :)

 

Spennende med dere som skal starte nå, blir litt sjalu og føler liksom gleden deres :D Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg Wiiga. Tiden går da litt fortere pga barna :)

 

Men husker veldig godt fra da jeg ønsket nr 2 og samboer ikke var klar da heller... DEN tiden gikk sakte :P Men tok kun halvt år da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her. 

Venter på en mer avklart jobbsituasjon også er jeg redd for ikke å bli gravid.



Anonymous poster hash: 8218f...2a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer:-) ser det ikke er bare meg som går å venter:-p har selv venta i 2 år nå på at mannen skal bli klar til å få nestemann og nå har jeg endeli fått klarsignal!:-D ringte i dag til legen for å få time til fjerning av spiral, så neste mandag er det full rulle, endeli!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er endelig i rute etter abort i sommer...

Mensen er på plass og eggløsningstester går for fullt ;)

Hadde vell vært for luxus om det klaffet på første eggløsning, men er lov å håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nerdens'mus

Slenger inn her jeg også.

Planen er å starte prøving juli/ august neste år.

Vi har et september barn på nesten to.

 

Forrige gang ble vi gravide på første forsøk, men mistet(ma) i uke 10.

Brukte deretter 5 prøveperioder på å å laget en ny.

 

Jeg er bare midlertidig ansatt vet ikke om jeg får fast jobb neste år, men finner meg alltids strø jobber hvis ikke.

Kjøpte hus i vår og mye som skulle vært gjort. Er 30 og mannen er 28 så begrenset hvor lenge vi gidder å vente på at hele puslespillet skal passe.

 

Har siden forrige svangerskap bare gruet meg til å lage neste, men siste måneden merker jeg at alle tanker på hypermesis er borte og at jeg bare tenker på hvor koselig det var når junior sparka der inne.

Var ikke forberedt på denne barnsykheten og satser på at den dabber litt av blir tungt å gå slik et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal snart begynne å prøve :) Jeg slutter på p-pillene i slutten av september, og så regner jeg med å gi kroppen et par måneder på å komme seg (har gått på det i nesten to år) før vi prøver skikkelig fra desember. Ettersom jeg studerer i utlandet fram til desember, så må det helst ikke skje i oktober/november, for da rekker jeg ikke jobbe opp nok til å få foreldrepenger. Men regner med at det tar litt tid etter p-pillebruk. 

 

Men vi gleder oss veldig til å komme i gang - er sååå klar! Jeg er snart 29 og han 35, så det er vel på tide :) Selv om han ikke har jobb enda når vi er tilbake i Norge, så ordner det seg :) Om ikke alt er fullstendig på plass, så tenker jeg at det ordner seg som regel uansett. Vi får heller være litt forsiktige med pengene de første månedene - noe vi er blitt vant med mens jeg har tatt masteren min, så det blir vel ikke altfor stor omveltning sånn sett.

Er spent hvor lang tid det kommer til å ta. Krysser fingrene for at vi ikke må vente altfor lenge eller vil slite med å få full klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...