Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

Hei

 

Jeg hadde egentlig lovet de andre som har spurt i tråden her å svare dem først, men følte litt å svare deg pga. slaget. Var det et barn som sparket deg i magen under lek? Får opp en liten, aktiv gutt på 3-4 år. Jeg får ikke inn at det har skjedd noe med babyen i magen. Det ligger nok mer beskyttet enn vi tror. Jeg tror kanskje du kjenner smertene ekstra godt fordi du er litt redd for at det kan ha skjedd noe. Sånn er i alle fall jeg. Hvis jeg er redd for noe og kjenner etter visse symptomer, er det helt sikkert at man kjenner det! Jeg vet det ikke er så lett, men prøv å slappe av, så slapper også muskelaturen i magen av. Det kan hende du har vært litt ekstra anspent i magen siden det skjedde også. MEN: det skal sies at jeg ikke er lege eller utdannet innen medisin. Så du bør oppsøke lege dersom du føler deg usikker. Har du mulighet til å ringe legevakt eller sykepleier? (Jeg vet jeg har mulighet til å ringe sykepleier/lege på en vakttelefon gjennom reiseforsikringa mi. Den telefonen er døgnåpen). Hvis du ikke kontakter lege el.l. i morgen, kan det kanskje være lurt å ta en telefon på mandag morgen bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Når det gjelder kjønn, ble jeg brått usikker. Fikk opp gutt først, men så begynte jeg å skrive til deg om slaget, og nå får jeg opp jente. Jeg tror jeg må komme tilbake til deg og kjønn. Og det er jo ikke så viktig bare alt er bra med den lille <3

 

Kan du ikke sende meg en PM til uka når ting rundt slaget har roet seg litt, så skal jeg se på kjønn igjen og se om jeg får opp noe annet rundt dere.

 

Stor klem <3 Det ordner seg nok, skal du se! Håper du har noen rundt deg som kan holde deg litt i hånda i kveld <3 Det er nok ikke noe å være redd for, men skjønner godt at du tenker på det.

.

 

 

 

Hei.

 

Tusen takk for raskt svar.

 

Ja det var en liten gutt som traff meg i magen, under lek. (Minstemann på 5år)

Du har nok rett i det at det kjennes værre ut pga bekymring. Var så redd en stund at jeg bare brakk meg og gråt. Har gått litt bedre i dag, men kjenner smerten fortsatt.

Skal ringe til jordmor på mandag, så kanskje jeg kan få en ul bare for å se om alt står bra til.

Sant det,spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller jente. Velkommen er det uansett :)

 

Ja jeg skal sende deg en pm til uka, blir spennende å høre mer :)

 

Har heldigvis verdens beste mann, som passer på meg ;) Godt å ha en å støtte seg til. <3

 

Tusen takk, og stor klem til deg! :)

Hei

 

Hvordan går det med deg i dag? Håper du føler deg litt roligere og at du ikke har smerter i magen. Det er lurt å kontakte helsesøster/jordmor i morgen. Hold meg gjerne oppdatert etter du har snakket med henne. Si at du ønsker ul for å sjekke at alt er bra. Klem :)

Hei :)

 

Det går litt bedre, men kjenner fortsatt litt sånn småvondt. Kan jo bare være fordi jeg er bekymret kanskje....? Sliter egentlig med mange tanker og bekymringer for tiden :( Og det kan vel ikke være noe særlig bra for babyen det heller.... :( Skulle ønske jeg kunne ha fått slappet mere av, og bare gledet meg over dette. Men er ikke lett. Klem :)

 

Hei :) Vil bare si ifra at jeg har sendt deg en mld som jeg lovte ;) Håper du finner den. (Skrev slag i magen som emne)

 

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei :-) ser du noe på meg? Hva som helst:-) blir jeg gravid igjen og når?Og hvilket kjønn?

Hei

 

Jeg får inn et barn til på deg. Har lyst til å si en gutt. Får inn om et år eller to. Det er ikke helt riktig tid for det nå. Har følelsen av at det kan bli på slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Kan det stemme, tror du? Hva føler du selv? Jeg tror du har sterk intuisjon selv, og at du fint kan bruke den mer enn du gjør i dag. Du må holde meg oppdatert :) Masse lykke til!

Hei igjen :-) driver å lurer på om jeg kan ha en intuisjon selv, men synes det er vanskelig å vite hva som er fantasi eller intuisjon. Har følelsen at det kan ta litt tid å bli gravid, selv om jeg helst raskt vil bli det;-) Tenkt litt gutt også, men usikker om det er ønske eller en følelse. Ser du hvorfor det ikke er rett tid nå? Ser du evt mer rundt meg om dagen?

God helg:-)

 

Sinita:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei :) lurer på om du kan se noe på meg? Jeg er singel og venter på mannen i mitt liv, ser du noen mann, barn eller Evt andre ting i nærmeste fremtid?

Født 261279

Hei

 

Det ligger to menn rundt deg, men jeg får dem opp i fortid. En mann får jeg opp at du har hatt et langt forhold til - men han er fortid. En annen mann får jeg opp at du har hatt et kortere forhold til. Det ligger litt nærmere opp til dagen - og er kanskje fremdeles litt fram og tilbake? Jeg tror du må bestemme deg helt om det er ferdig eller ikke, før universet ev. sender en ny mann i din retning. Jeg tror det kan ta noen måneder før du er helt sikker på hva som er best for deg. Det er vanskelig for meg å si hva du skal velge. -Det blir litt feil at jeg skal sitte her og leke "gud" - alle har egen, fri vilje. Jeg ser bare på de mulighetene som ligger for deg per i dag. Hva du velger kan forandre dette slik at det enten blir sånn jeg ser det i dag, eller at det blir på en annen måte. Dvs. at en "spådom" jeg leser i dag, kan bli annerledes enn en jeg leser om noen måneder, siden du har tatt ulike valg i mellomtider... hvis du skjønner hva jeg mener :) Det ligger per i dag en lys, humoristisk, åpen og fin mann i framtiden din. Vil tro du møter ham rundt mars/april neste år. Muligens i forbindelse med en reise. Bergen kom inn her nå. Tror du møter ham på de kanter eller at han er fra Bergensområdet.

 

Jeg ser deg i et fast forhold om ca. 3 år. Tror dere flytter sammen/gifter dere relativt fort og begynner å planlegge barn. Dere er begge voksne og vet hva dere vil. Ser dere med en datter om 3-4 år. Hun blir født på høsten. Muligens 2016? Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert :)

Tusen takk for svar. :)

jeg har en mannsperson fra Bergen i livet mitt, som jeg sakte men sikkert jobber for å få vekk fra følelsene mine. og vi har hatt en liten fortid sammen.

men jeg skal reise bort fra januar til april, er et 10 ukers opphold. er det den reisen du kan tenke på? og eventuelt hva får du opp rundt det? er det den nye starten for meg?

Jeg er åpen for alle svar, og jeg synes dette er kjempe spennende å lese.

Hjelper det om jeg sender deg navnet mitt på pm til deg, for at du lettere kan kunne se mer?

Dytter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

<dytter

 

F   17.01.1984

 

dytter igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei Sanna!

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)

 

 

Mvh

 

Kathrine

dytter:)

dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))

Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)
dytter igjen! :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg med, jeg lurer på om jeg kan være gravid nå? kan u se dette? evt når vil jeg få svar på om jeg faktisk er gravid eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna :)

 

Tror jeg har snakket litt med deg før, i 2010 ble jeg gravid med mitt lille mirakel, som nå snart er to år:)

 

Jeg skal ikke spørre deg om du kan se fler barn på meg, for det er jeg ganske sikker på at jeg ikke får. MEN, kjærligheten derimot ;) Lyst å prøve deg?

 

130374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)
 

Har du tid og ork til å se på meg?

Isåfall så lurer jeg på:

Er jeg gravid nå? om ikke - når blir jeg det eventuelt?

 

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vær så snill å se litt på meg.

 

Jeg er gravid og har fem gutter allerede,

de to siste var tvillinger,

og lurer derfor på hvor mange og hvilket kjønn det kan være nå?

 

Tusen takk på forhånd.

Jeg er født 101177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei Sanna!

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)

 

 

Mvh

 

Kathrine

dytter:)
dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))
Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)
dytter igjen! :-D

 

krysser fingrene og dytter litt samtidig  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei :-) ser du noe på meg? Hva som helst:-) blir jeg gravid igjen og når?Og hvilket kjønn?

Hei

 

Jeg får inn et barn til på deg. Har lyst til å si en gutt. Får inn om et år eller to. Det er ikke helt riktig tid for det nå. Har følelsen av at det kan bli på slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Kan det stemme, tror du? Hva føler du selv? Jeg tror du har sterk intuisjon selv, og at du fint kan bruke den mer enn du gjør i dag. Du må holde meg oppdatert :) Masse lykke til!

Hei igjen :-) driver å lurer på om jeg kan ha en intuisjon selv, men synes det er vanskelig å vite hva som er fantasi eller intuisjon. Har følelsen at det kan ta litt tid å bli gravid, selv om jeg helst raskt vil bli det;-) Tenkt litt gutt også, men usikker om det er ønske eller en følelse. Ser du hvorfor det ikke er rett tid nå? Ser du evt mer rundt meg om dagen?

God helg:-)

 

Sinita:-)

Dytter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg vil gjerne! :D

 

Hvor lenge tror du det er før kjæresten min sier seg villig til å begynne å prøve og få barn?

Og hvor lang tid tror du det tar før jeg får mitt første lille nurk? 

morsomt! 

Dytter O:) 

 

Dytter.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hva må til for at jeg skal få ønske mitt om en graviditet oppfylt? Og når vil det skje? Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Syns du fortejener ros! Har lese gjennom alle sidene her no, og må sei eg er imponert over kor mykje rett du har hatt :)

 

Eg kan med glede vere prøvekanin viss du treng, så eg skriv ingen info her, så kan du sjå om du får opp noko på meg frå fortid, notid eller framtid.

 

Einaste konkrete spm eg har er heilt for moro skuld.. Har termin i november, kan du sjå ein dato (termin eller helst dato for fødsel) ? (avslørar naturleg nok graviditet, men men ;) ) :)

 

Med venleg helsing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Hei :) Jeg har ikke vært her på lenge. Så hyggelig å høre at jeg har sett riktig på deg før. Jeg får opp jente på deg nå. Hva føler du selv?

 

Hei

jeg har to jenter fra før og du spådde meg da jeg var gravid med hun andre. Du sa at det var en jente i magen min og at du ser en gutt om 3 til 4 år. Jeg fikk en jente og er nå gravid etter 3 år. Noen ganger føler jeg at det er jente og noen ganger gutt. begge er velkommen;)

 

Nå ble jeg litt usikker selv... Jeg sa gutt den gangen, men følte mest jente nå... Det er ikke en av hver? :D

 

Vet ikke om det er tvillinger :) håper det er det:) Det blir fint med en prinsesse til!!!!

 

Du må oppdatere meg når du vet noe! Føler mest på jente nå.

 

Det blir en Gutt denne gangen så du hadde rett for tre år siden da du spådde meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Syns du fortejener ros! Har lese gjennom alle sidene her no, og må sei eg er imponert over kor mykje rett du har hatt :)

 

Eg kan med glede vere prøvekanin viss du treng, så eg skriv ingen info her, så kan du sjå om du får opp noko på meg frå fortid, notid eller framtid.

 

Einaste konkrete spm eg har er heilt for moro skuld.. Har termin i november, kan du sjå ein dato (termin eller helst dato for fødsel) ? (avslørar naturleg nok graviditet, men men ;) ) :)

 

Med venleg helsing :)

Hei 

Så hyggelig at du har tatt deg tid til å kikke gjennom tråden :)

 

Du er gravid, ja. Tenkte det da du startet å skrive, men trodde ikke du hadde kommet såpass langt i graviditeten. November, ja... Fikk intuitivt opp 17. men så dukket 14. opp også... Er en av disse datoene termindato? Blir det gutt? Jeg får opp at det er barn nummer to. Har lyst til å si at du har en gutt fra før av også. Får inn mye maskulint rundt deg. Får inn at resten av svangerskapet går helt fint. Alt er normalt. Pass på beina dine. Har du litt vann i beina? Får inn spesielt høyre fot/bein. "Sovner" det litt om natta? Får inn at fødsel starter om kvelden/natta. Ser dere kjører bil til sykehuset - og da er det mørkt rundt dere. Har dere et stykke til nærmeste sykehus? Rundt fødselen fikk jeg plutselig inn ei dame på sykehuset som du kjenner! Kan det stemme at du kjenner noen som jobber på fødeavdelingen? Får henne inn som ikke så høy/middels høy (160-165), litt mørkt hår (kort pasje) og med litt markerte briller. Får henne inn i 50-årene, men hun ser ung ut for alderen. Kan det være mora til ei venninne av deg, ei i familien din el.l?

 

Jeg får deg opp i en god og stabil jobb. Jeg tror du trives godt, men jeg ser forandringer rundt deg de nærmeste årene. Men det blir ikke noe før du er tilbake igjen etter permisjon. Kan det være snakk om å flytte arbeidsstedet til nye lokaler? Får en følelse av at du blir i samme firma, men at det blir et nytt sted. Det kan også være at du bytter avdeling el.l.

Jeg får opp et lyst hus rundt deg. Vil tro det er hvitt/grått eller lyst gult. Ser det som frittstående med en garasje. Det er snakk om noe graveabeid utenfor der til våren. Noe med rør eller drenering...? Får opp noen diskusjoner rundt dette og hvordan det skal gjøres osv. Det kommer til å gå helt fint :) Blir litt rot mens det står på, men er nødvendig. Får opp en mørk, litt stor bil. Har dere snakket om å kjøpe ny bil før vinteren/babyen kommer?

Jeg får inn ei anna dame rundt deg som også er gravid. Vil si søster, men det kan også være svigerinne. Hun får jente til våren. Kan det stemme?

Er mannen/samboeren din en del ute og reiser i jobbsammenheng? Får ham opp mye på farta. Kan være at han pendler et stykke til jobb eller at han reiser litt i jobben? Det er noe rundt en reise du bekymrer deg litt over, ser jeg. Kan det være en jobbreise han må på rundt fødselen eller noen uker etter termin? Får opp at du blir alene i en periode, men at du har noen hos deg. Mamma, kanskje?

Jeg får opp at du skal begynne med noe nytt. Skal du gå på et kurs eller har du skaffet deg en ny hobby? Jeg får inn at dette er veldig positivt for deg. Vil tro det er noe kreativt. Foto, håndarbeid/søm el.l.

Jeg får inn mye musikk rundt deg. Jeg får lyst til å danse :D Som om det er full disco når du er hjemme alene eller gjør husarbeid. Er dette noe du kjenner igjen?

 

Jeg har ei dame som står og "prikker" meg på skulderen her. Hun er lita, litt krumbøyd og har håret strøket litt bakover. Jeg vil si hun er bestemorgenerasjon eller eldre, men jeg tror ikke hun er bestemora di. Jeg har følelsen av at begge bestemødrene dine er i live. Kan det være ei grandtante? Får følelsen av at vi skal litt ut på landet. Hun hadde 7 barn, sier hun! Hun er med deg og passer på deg og babyen. "Dette er ingenting, sier hun. Det var verre før!" Hun er humoristisk, men også litt skarp. En person som gir masse kjærlighet, men som man også har respekt for. Mannen drev med fiske og døde tidlig. Hun måtte greie seg selv. Har lyst til å si et navn på A... Anna, Astrid, Agnes, Aslaug el.l. Jeg får også inn en I. Fars tante får jeg inn nå. Det er ikke sikkert du har møtt denne personen (ev. at du bare var jentungen da du møtte henne). "Det finnes et bilde av meg hos bestemora di", sier hun. "Da var jeg ung og vakker." Hun hadde litt spesiell nese. Den likte jeg aldri, sier hun. Bildet er tatt hos fotograf "i byen". Hun hadde hatt (litt sånn på snei) og ei fin drakt. Tror det er fra før hun giftet seg. Hun hadde en stilling i byen en periode før hun ble husmor.

Kan dette stemme med en person i familien din...?

 

 

 

Skal vi se... tror det var det jeg fikk inn i første omgang. Er det noe spesielt du ønsker jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg vil gjerne! :D

 

Hvor lenge tror du det er før kjæresten min sier seg villig til å begynne å prøve og få barn?

Og hvor lang tid tror du det tar før jeg får mitt første lille nurk? 

morsomt! 

Dytter O:) 

 

Dytter.. :)

 

Oi! Det er vanskelig å svare på! Han har egen, fri vilje - og det er ikke noe jeg kan styre over. Men får inn slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hva må til for at jeg skal få ønske mitt om en graviditet oppfylt? Og når vil det skje? Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til dette.

Hei :)

 

Får dere noe hjelp for å bli gravide? Får opp at det ikke skjer helt av seg selv, men dere må ikke gi opp for det. Det kommer en liten gutt til dere - og så ei lita jente. Tror gutten er der innen 2 år. Jenta kommer innen 4-5 år. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan jeg forvente å bli gravid? Hvor mange, og hvilket kjønn får du opp? :)

 

På forhånd takk for svar :D

Hei :)

Jeg får opp at du blir gravid i løpet av 2013! November/desember er gode måneder. Får inn at du ikke får ned så mye julemat i år! ;) Får opp tre barn på deg. Gutt - gutt - jente. Masse lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei !

 

ser du svarer litt nå, tror min har falt langt bak igjen..Så jeg prøver igjen jeg ;

 

Vil du se på meg ang kjærlighet ? hadde blitt veldig glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

 

Hei fisk :)

 

Jeg har ikke sett de andre innleggene (husker ikke hva du skrev), så tar bare utgangspunkt i det du skriver over.

 

Er du sikker på at det er bare en "gullfisk" i magen din? Får opp to på deg! Kan også være at du får to veldig tette? Jeg har jentefølelse på deg. Du må ikke være nervøs for at det

 

Jeg får opp at du har sterk intuisjon selv. Stemmer det? Har dere tenkt å reise i vinter? Får opp en sydentur. Det kan være at dere nettopp har vært på en ferie også. Den ligger tett opptil nåtiden, og jeg er ikke helt sikker på om den har vært eller kommer.

 

Får opp at du snart skal bli tante også! Det kommer en liten gutt i familien :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...