Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tar man med de forrige innleggene? Får ikke til det jeg :-/ Lurer på om du ser no mer på meg enn det med graviditet? Og hvorfor det ikke er rett tid nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

HEI Sanna! Håper du har tid til å se på meg? Er nå ferdig med tredje runde på pergotime....tar en pause denne mnd....men skulle jo ønske vi lyktes snart? Vil jeg i det hele tatt klare å bli gravid? Min dato: 180673. Takker masse på forhånd!

 

Hei Mari

 

Jeg får ikke umiddelbart opp graviditet på deg, men jeg krysser fingrene for at det snart blir din tur!! Jeg skal se om jeg får opp noe mer på deg. Jeg har følelse på en gutt på deg, men han ligger litt fram i tid. Tror det kan bli våren 2014.

 

Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

 

Hei igjen, Sanna! Takker masse for at du tok deg tid! Jeg ble i august spådd av en annen her på forumet, som mente jeg kunne bli gravid innen 3 mnd.....hadde da nettopp begynt på pergotime. Tar som sagt en pause denne mnd., men det er iallefall fint at du kan se en graviditet. Føler det litt håpløst akkurat for øyeblikket, håper vi får til leeenge før våren.....hvis det altså er meninga at det skal skje! Supert om du ville se en gang til? Klem

 

Kjære Sanna! Kunne du være snill og se en gang til? Er det mulig at jeg blir gravid så snart som mulig? Du skjønner, jeg er nå 40 år, og har gitt meg selv maks et år (fra august i år) på å prøve å bli gravid. Det er iallefall fint å vite at det kanskje er meninga at vi får en liten til :) takk, nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :) lurer på om du kan se noe på meg? Jeg er singel og venter på mannen i mitt liv, ser du noen mann, barn eller Evt andre ting i nærmeste fremtid?

Født 261279

Hei

 

Det ligger to menn rundt deg, men jeg får dem opp i fortid. En mann får jeg opp at du har hatt et langt forhold til - men han er fortid. En annen mann får jeg opp at du har hatt et kortere forhold til. Det ligger litt nærmere opp til dagen - og er kanskje fremdeles litt fram og tilbake? Jeg tror du må bestemme deg helt om det er ferdig eller ikke, før universet ev. sender en ny mann i din retning. Jeg tror det kan ta noen måneder før du er helt sikker på hva som er best for deg. Det er vanskelig for meg å si hva du skal velge. -Det blir litt feil at jeg skal sitte her og leke "gud" - alle har egen, fri vilje. Jeg ser bare på de mulighetene som ligger for deg per i dag. Hva du velger kan forandre dette slik at det enten blir sånn jeg ser det i dag, eller at det blir på en annen måte. Dvs. at en "spådom" jeg leser i dag, kan bli annerledes enn en jeg leser om noen måneder, siden du har tatt ulike valg i mellomtider... hvis du skjønner hva jeg mener :) Det ligger per i dag en lys, humoristisk, åpen og fin mann i framtiden din. Vil tro du møter ham rundt mars/april neste år. Muligens i forbindelse med en reise. Bergen kom inn her nå. Tror du møter ham på de kanter eller at han er fra Bergensområdet.

 

Jeg ser deg i et fast forhold om ca. 3 år. Tror dere flytter sammen/gifter dere relativt fort og begynner å planlegge barn. Dere er begge voksne og vet hva dere vil. Ser dere med en datter om 3-4 år. Hun blir født på høsten. Muligens 2016? Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert :)

 

Tusen takk for svar.  :)

jeg har en mannsperson fra Bergen i livet mitt, som jeg sakte men sikkert jobber for å få vekk fra følelsene mine. og vi har hatt en liten fortid sammen. 

men jeg skal reise bort fra januar til april, er et 10 ukers opphold. er det den reisen du kan tenke på? og eventuelt hva får du opp rundt det? er det den nye starten for meg?

Jeg er åpen for alle svar, og jeg synes dette er kjempe spennende å lese. 

Hjelper det om jeg sender deg navnet mitt på pm til deg, for at du lettere kan kunne se mer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

Hei

 

Jeg hadde egentlig lovet de andre som har spurt i tråden her å svare dem først, men følte litt å svare deg pga. slaget. Var det et barn som sparket deg i magen under lek? Får opp en liten, aktiv gutt på 3-4 år. Jeg får ikke inn at det har skjedd noe med babyen i magen. Det ligger nok mer beskyttet enn vi tror. Jeg tror kanskje du kjenner smertene ekstra godt fordi du er litt redd for at det kan ha skjedd noe. Sånn er i alle fall jeg. Hvis jeg er redd for noe og kjenner etter visse symptomer, er det helt sikkert at man kjenner det! Jeg vet det ikke er så lett, men prøv å slappe av, så slapper også muskelaturen i magen av. Det kan hende du har vært litt ekstra anspent i magen siden det skjedde også. MEN: det skal sies at jeg ikke er lege eller utdannet innen medisin. Så du bør oppsøke lege dersom du føler deg usikker. Har du mulighet til å ringe legevakt eller sykepleier? (Jeg vet jeg har mulighet til å ringe sykepleier/lege på en vakttelefon gjennom reiseforsikringa mi. Den telefonen er døgnåpen). Hvis du ikke kontakter lege el.l. i morgen, kan det kanskje være lurt å ta en telefon på mandag morgen bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Når det gjelder kjønn, ble jeg brått usikker. Fikk opp gutt først, men så begynte jeg å skrive til deg om slaget, og nå får jeg opp jente. Jeg tror jeg må komme tilbake til deg og kjønn. Og det er jo ikke så viktig bare alt er bra med den lille <3

 

Kan du ikke sende meg en PM til uka når ting rundt slaget har roet seg litt, så skal jeg se på kjønn igjen og se om jeg får opp noe annet rundt dere.

 

Stor klem <3 Det ordner seg nok, skal du se! Håper du har noen rundt deg som kan holde deg litt i hånda i kveld <3 Det er nok ikke noe å være redd for, men skjønner godt at du tenker på det.

.

 

 

 

Hei.

 

Tusen takk for raskt svar.

 

Ja det var en liten gutt som traff meg i magen, under lek. (Minstemann på 5år)

Du har nok rett i det at det kjennes værre ut pga bekymring. Var så redd en stund at jeg bare brakk meg og gråt. Har gått litt bedre i dag, men kjenner smerten fortsatt.

Skal ringe til jordmor på mandag, så kanskje jeg kan få en ul bare for å se om alt står bra til.

Sant det,spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller jente. Velkommen er det uansett :)

 

Ja jeg skal sende deg en pm til uka, blir spennende å høre mer :)

 

Har heldigvis verdens beste mann, som passer på meg ;) Godt å ha en å støtte seg til. <3

 

Tusen takk, og stor klem til deg! :)

Hei

 

Hvordan går det med deg i dag? Håper du føler deg litt roligere og at du ikke har smerter i magen. Det er lurt å kontakte helsesøster/jordmor i morgen. Hold meg gjerne oppdatert etter du har snakket med henne. Si at du ønsker ul for å sjekke at alt er bra. Klem :)

 

Hei :)

 

Det går litt bedre, men kjenner fortsatt litt sånn småvondt. Kan jo bare være fordi jeg er bekymret kanskje....? Sliter egentlig med mange tanker og bekymringer for tiden :( Og det kan vel ikke være noe særlig bra for babyen det heller.... :( Skulle ønske jeg kunne ha fått slappet mere av, og bare gledet meg over dette. Men er ikke lett. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

HEI Sanna! Håper du har tid til å se på meg? Er nå ferdig med tredje runde på pergotime....tar en pause denne mnd....men skulle jo ønske vi lyktes snart? Vil jeg i det hele tatt klare å bli gravid? Min dato: 180673. Takker masse på forhånd!

 

Hei Mari

 

Jeg får ikke umiddelbart opp graviditet på deg, men jeg krysser fingrene for at det snart blir din tur!! Jeg skal se om jeg får opp noe mer på deg. Jeg har følelse på en gutt på deg, men han ligger litt fram i tid. Tror det kan bli våren 2014.

 

Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

 

Hei igjen, Sanna! Takker masse for at du tok deg tid! Jeg ble i august spådd av en annen her på forumet, som mente jeg kunne bli gravid innen 3 mnd.....hadde da nettopp begynt på pergotime. Tar som sagt en pause denne mnd., men det er iallefall fint at du kan se en graviditet. Føler det litt håpløst akkurat for øyeblikket, håper vi får til leeenge før våren.....hvis det altså er meninga at det skal skje! Supert om du ville se en gang til? Klem

 

Kjære Sanna! Kunne du være snill og se en gang til? Er det mulig at jeg blir gravid så snart som mulig? Du skjønner, jeg er nå 40 år, og har gitt meg selv maks et år (fra august i år) på å prøve å bli gravid. Det er iallefall fint å vite at det kanskje er meninga at vi får en liten til :) takk, nok en gang!

 

40 er ingen alder :) Selvfølgelig får du en liten en til!! Kan hende fortere enn du tror :) Ikke stress med tiden. Det kommer når det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna!

 

Er nå gravid igjen og lurer veldig på hvilket kjønn det er på lillevennen i magen? Hadde veldig rask fødsel sist, og lurer også på om jeg i det hele tatt vil rekke frem til føden denne gangen?

 

På forhånd takk for svar! :) Venter spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

dytter:)

 

dytter igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :) Kunne du ha sett om du får opp noe ang. meg og min mann, og evt. graviditet? Vi har prøvd i 2,5 år. Han er født 14.8.84 og jeg 27.11.85.

 

Venter spent på svar :)

Hei

 

Jeg får opp at det ikke er noe spesielt "feil" med dere, men at graviditeten likevel lar vente på seg. Det kan drøye 4-5 måneder før den sitter. Tror dere skal igjennom et par runder med lege/sykehusbesøk. Får dere hjelp nå? Føler det kommer en opp-og-nedtur før det virkelig er graviditet. Får opp gutt på dere. Tror oktober neste år kan være en mulig måned for fødsel. Masse lykke til! Krysser fingrene for dere. Hold meg gjerne oppdatert.

 

 

Ja, graviditeten lar virkelig vente på seg! Vi får hjelp nå ja. Er på andre kur med dobbel Pergotime. Blir ikke sjokkert om det blir gutt på oss, for i min manns familie er de kun brødre :) Kan du si noe om det blir flere barn på oss? Tusen takk for både lykkeønskninger og for lesingen :) Skal nok holde deg oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter på denne!

 

Hei.

Kunne du sett etter hunden min??

Hun har vært sporløst borte siden fredag, jeg savner henne så utrolig - men det verste er å ikke vite hva som har skjedd med henne.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne! :D

 

Hvor lenge tror du det er før kjæresten min sier seg villig til å begynne å prøve og få barn?

Og hvor lang tid tror du det tar før jeg får mitt første lille nurk? 

morsomt! 

Dytter O:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skulle vi ikke dytte så jeg gjorde ikke det.

Men siden de fleste gjør det, og du sier det så.

 

Ser du når jeg blir gravid? Født 29.07.89.

Prøvd i 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

dytter:)

 

dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna!

 

Er nå gravid igjen og lurer veldig på hvilket kjønn det er på lillevennen i magen? Hadde veldig rask fødsel sist, og lurer også på om jeg i det hele tatt vil rekke frem til føden denne gangen?

 

På forhånd takk for svar! :) Venter spent..

Hei. Jeg får opp en liten gutt på deg. Du rekker fram i god tid :) Det går ikke riktig så fort denne gangen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

dytter:)

 

dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))

 

Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skulle vi ikke dytte så jeg gjorde ikke det.

Men siden de fleste gjør det, og du sier det så.

 

Ser du når jeg blir gravid? Født 29.07.89.

Prøvd i 2 år.

Haha... jeg fikk ikke helt bestemt meg i helga da jeg satt med spåinga :D Jeg trodde jeg skulle greie å få oversikt ved å bla meg bakover i tråden, men det ble bare rot for meg :D Jeg får opp at du blir gravid på nyåret. Februar får jeg opp som en god måned. Får inn ei lita jente på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

Hei

 

Jeg hadde egentlig lovet de andre som har spurt i tråden her å svare dem først, men følte litt å svare deg pga. slaget. Var det et barn som sparket deg i magen under lek? Får opp en liten, aktiv gutt på 3-4 år. Jeg får ikke inn at det har skjedd noe med babyen i magen. Det ligger nok mer beskyttet enn vi tror. Jeg tror kanskje du kjenner smertene ekstra godt fordi du er litt redd for at det kan ha skjedd noe. Sånn er i alle fall jeg. Hvis jeg er redd for noe og kjenner etter visse symptomer, er det helt sikkert at man kjenner det! Jeg vet det ikke er så lett, men prøv å slappe av, så slapper også muskelaturen i magen av. Det kan hende du har vært litt ekstra anspent i magen siden det skjedde også. MEN: det skal sies at jeg ikke er lege eller utdannet innen medisin. Så du bør oppsøke lege dersom du føler deg usikker. Har du mulighet til å ringe legevakt eller sykepleier? (Jeg vet jeg har mulighet til å ringe sykepleier/lege på en vakttelefon gjennom reiseforsikringa mi. Den telefonen er døgnåpen). Hvis du ikke kontakter lege el.l. i morgen, kan det kanskje være lurt å ta en telefon på mandag morgen bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Når det gjelder kjønn, ble jeg brått usikker. Fikk opp gutt først, men så begynte jeg å skrive til deg om slaget, og nå får jeg opp jente. Jeg tror jeg må komme tilbake til deg og kjønn. Og det er jo ikke så viktig bare alt er bra med den lille <3

 

Kan du ikke sende meg en PM til uka når ting rundt slaget har roet seg litt, så skal jeg se på kjønn igjen og se om jeg får opp noe annet rundt dere.

 

Stor klem <3 Det ordner seg nok, skal du se! Håper du har noen rundt deg som kan holde deg litt i hånda i kveld <3 Det er nok ikke noe å være redd for, men skjønner godt at du tenker på det.

.

 

 

 

Hei.

 

Tusen takk for raskt svar.

 

Ja det var en liten gutt som traff meg i magen, under lek. (Minstemann på 5år)

Du har nok rett i det at det kjennes værre ut pga bekymring. Var så redd en stund at jeg bare brakk meg og gråt. Har gått litt bedre i dag, men kjenner smerten fortsatt.

Skal ringe til jordmor på mandag, så kanskje jeg kan få en ul bare for å se om alt står bra til.

Sant det,spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller jente. Velkommen er det uansett :)

 

Ja jeg skal sende deg en pm til uka, blir spennende å høre mer :)

 

Har heldigvis verdens beste mann, som passer på meg ;) Godt å ha en å støtte seg til. <3

 

Tusen takk, og stor klem til deg! :)

Hei

 

Hvordan går det med deg i dag? Håper du føler deg litt roligere og at du ikke har smerter i magen. Det er lurt å kontakte helsesøster/jordmor i morgen. Hold meg gjerne oppdatert etter du har snakket med henne. Si at du ønsker ul for å sjekke at alt er bra. Klem :)

Hei :)

 

Det går litt bedre, men kjenner fortsatt litt sånn småvondt. Kan jo bare være fordi jeg er bekymret kanskje....? Sliter egentlig med mange tanker og bekymringer for tiden :( Og det kan vel ikke være noe særlig bra for babyen det heller.... :( Skulle ønske jeg kunne ha fått slappet mere av, og bare gledet meg over dette. Men er ikke lett. Klem :)

 

Hei :) Vil bare si ifra at jeg har sendt deg en mld som jeg lovte ;) Håper du finner den. (Skrev slag i magen som emne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

dytter:)

 

dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))

 

 

 

 

 

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

dytter:)

 

dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))

 

Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)

 

Hei:) det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

<dytter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...